Body tite

Body tite

Hei!

Onko kukaan käynyt Body tite rasvaimussa? Olisin kovin kiitollinen tiedoista ja tuloksista!
Tehty aiemmin perinteinen rasvaimu ja tulos oli ok. Nyt jos hieman muokkailisin reisiä ja pakaroita!

83

6282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitajan kommentti

Hei

Tähän ei ole tullut kommentteja hoidon saaneiden näkökulmasta. Todennäköisesti siksi, että BodyTite suhteellisen uusi hoitomuoto Suomessa.

Kyseessä siis ns. lämpörasvaimu, joka perustuu radiofrekvenssienergian käyttöön. Hoito on kirurginen eli mennään ihon alle puudutuksessa tai nukutuksessa. Samalla kun poistetaan lämmön avulla rasvaa myös kiinteytetään kudosta (ihoa ja ihonalaista kudosta). Poikkeaa perinteisestä rasvaimusta ja muista energia-avusteisista rasvaimuista (laser, ultraääni) voimakkaan kiinteytysominaisuutensa vuoksi. Yleensä kiputuntemukset ja mustelmat vähäisempiä kuin aiemmilla menetelmillä ja toimii myös hankalissakin paikoissa (esim. olkavarret), jos iholöysyys myös ongelmana. Kuitenkin varsin tehokas järjestelmä ja vaatii paljon käyttökokemusta, jonka vuoksi ei vielä ole levinnyt Suomessa ja Pohjoismaissa kovin laajalle. Euroopassa useita kymmeniä keskuksia ja YouTubesta löytyy paljon hoitovideoita...

Toivottavasti oli hieman apua...

Susanna Kupi
      sairaanhoitaja - plastiikkakirurgia ja esteettiset hoidot

• maariak

Onko teillä tehty jo montakin allien hoitoimua ?
        Minun ongelma on juuri ylimääräinen rasva ja vanhan ihon löysyys lisäksi. Voiko toimenpidettä suorittaa ihan 50 tapauksessa? Miten olkavarsien tulokset, ovatko ne todella noin lupaavia kuin puhutaan. Entä lopputuloksen esteettisyys, onko body Titen jälki tasaista tai yleensä onko helppoa saada tasainen tulos ?
        Kiitos tiedoista.
        terveisin maaria

• hoitajan_kommentti
        maariak kirjoitti:

Onko teillä tehty jo montakin allien hoitoimua ?
        Minun ongelma on juuri ylimääräinen rasva ja vanhan ihon löysyys lisäksi. Voiko toimenpidettä suorittaa ihan 50 tapauksessa? Miten olkavarsien tulokset, ovatko ne todella noin lupaavia kuin puhutaan. Entä lopputuloksen esteettisyys, onko body Titen jälki tasaista tai yleensä onko helppoa saada tasainen tulos ?
        Kiitos tiedoista.
        terveisin maaria

Hei

BodyTite hoitoja Suomessa tehty vasta viime syksystä ja tavallisimpina kohteina vatsa, kyljet, selkä ja reidet. Myös olkavarsien hoitoja on tehty ja jo muutaman kokemuksen perusteella tulokset ovat vähintään samaa luokkaa mitä netissä BodyTite kuvissa olkavarsista. Samoin vertailuklinikoiden (Ruotsi,USA ja Kanada) tulokset olkavarsien suhteen ovat parempia kuin perinteisen rasvaimun. Toki edelleen tehokkain on löysän ihon ja rasvakudoksen kirurginen poisto koko olkavarren matkalta, mutta siihen liittyy varsin pitkä ja näkyvä arpi. BodyTite tehdään 1-2 pienen (3-5 mm) avauksen kautta ja olkavarren alueella kudos muotoutuu suhteellisen nopeasti (2-3 viikossa) tasaiseksi. Toki kiinteytymistä tapahtuu aina puoleen vuoteen saakka hoidon jälkeen.

Nuorilla tulos on toki parempi, mutta hoidot toimivat myös hyvin 50 (suurin osa hoidoista tehty tässä iässä). Tärkeää on analysoida kudoslöysyyden ja ihonalaisen rasvakudoksen suhde, mikä käy helposti kliinisellä tutkimuksella yhdistettynä rasvakudosta mittaavaan ultraääneen. BodyTite lisäksi voidaan samalla kainalon kautta poikittaisesta avauksesta kiristää ihoa tarvittaessa.

Voi jo tässä vaiheessa sanoa, että BodyTite on allien hoidossa tuonut selkeästi uusia hoitomahdollisuuksia eli toimii kyllä ja tulos tulee näkyviin suhteellisen nopeasti.

Susanna K

• Wonderinggg
        hoitajan_kommentti kirjoitti:

Hei

BodyTite hoitoja Suomessa tehty vasta viime syksystä ja tavallisimpina kohteina vatsa, kyljet, selkä ja reidet. Myös olkavarsien hoitoja on tehty ja jo muutaman kokemuksen perusteella tulokset ovat vähintään samaa luokkaa mitä netissä BodyTite kuvissa olkavarsista. Samoin vertailuklinikoiden (Ruotsi,USA ja Kanada) tulokset olkavarsien suhteen ovat parempia kuin perinteisen rasvaimun. Toki edelleen tehokkain on löysän ihon ja rasvakudoksen kirurginen poisto koko olkavarren matkalta, mutta siihen liittyy varsin pitkä ja näkyvä arpi. BodyTite tehdään 1-2 pienen (3-5 mm) avauksen kautta ja olkavarren alueella kudos muotoutuu suhteellisen nopeasti (2-3 viikossa) tasaiseksi. Toki kiinteytymistä tapahtuu aina puoleen vuoteen saakka hoidon jälkeen.

Nuorilla tulos on toki parempi, mutta hoidot toimivat myös hyvin 50 (suurin osa hoidoista tehty tässä iässä). Tärkeää on analysoida kudoslöysyyden ja ihonalaisen rasvakudoksen suhde, mikä käy helposti kliinisellä tutkimuksella yhdistettynä rasvakudosta mittaavaan ultraääneen. BodyTite lisäksi voidaan samalla kainalon kautta poikittaisesta avauksesta kiristää ihoa tarvittaessa.

Voi jo tässä vaiheessa sanoa, että BodyTite on allien hoidossa tuonut selkeästi uusia hoitomahdollisuuksia eli toimii kyllä ja tulos tulee näkyviin suhteellisen nopeasti.

Susanna K

Hei!

Kerroit, että BodyTite on suhteellisen uusi hoitomuoto Suomessa.
        Kysyisin sinulta, että kuka lääkäri on erikoistunut tekemään näitä toimenpiteitä eniten kotimaassamme?

• lisäinformaatiota
        Wonderinggg kirjoitti:

Hei!

Kerroit, että BodyTite on suhteellisen uusi hoitomuoto Suomessa.
        Kysyisin sinulta, että kuka lääkäri on erikoistunut tekemään näitä toimenpiteitä eniten kotimaassamme?

Laite löytyy toistaiseksi Suomessa vasta Tampereelta ja sitä käyttää plastiikkakirurgi Heikki Kupi. Seuraavaksi lähin löytyy Ruotsista. Maailmalla nykymuodossaan BodyTite on ollut käytössä yli vuoden ajan. Suomessa olisi tarkoitus aloittaan koulutus plastiikkakirurgeille vielä tänä keväänä, joten ensi syksynä hoitoa pitäisi löytyä muualtakin kuin Tampereelta.

Susanna K

• shit hits the fan
        lisäinformaatiota kirjoitti:

Laite löytyy toistaiseksi Suomessa vasta Tampereelta ja sitä käyttää plastiikkakirurgi Heikki Kupi. Seuraavaksi lähin löytyy Ruotsista. Maailmalla nykymuodossaan BodyTite on ollut käytössä yli vuoden ajan. Suomessa olisi tarkoitus aloittaan koulutus plastiikkakirurgeille vielä tänä keväänä, joten ensi syksynä hoitoa pitäisi löytyä muualtakin kuin Tampereelta.

Susanna K

Kupi ja KC klinic ovat ryhtyneet näköjään kovaan mainostamiseen palstoilla joissa mainostaminen on kielleltty.Tosin eihän se Laatukirurgiakaan ole estänyt viimeiseen 10 vuoteen. Kupi porukoineen näyttää myös ostaneen silikonit infon, joten sekaan palsta ei ole enään puolueeton.Tästä ei ole mitään mainitaa palstalla.Päinvastoin.Ihmettelinkin kun palstalla ylistetttiin Kupia yllättävän paljon, vaikka tämä suuruus lienee tunnettu ainoastaan Tampereen seudulla.No nyt tällä palstojen valtaamisella maine kasvaa.En pidä tyylistä ja äänestän lompakollani

• shit,shit, niinpä
        shit hits the fan kirjoitti:

Kupi ja KC klinic ovat ryhtyneet näköjään kovaan mainostamiseen palstoilla joissa mainostaminen on kielleltty.Tosin eihän se Laatukirurgiakaan ole estänyt viimeiseen 10 vuoteen. Kupi porukoineen näyttää myös ostaneen silikonit infon, joten sekaan palsta ei ole enään puolueeton.Tästä ei ole mitään mainitaa palstalla.Päinvastoin.Ihmettelinkin kun palstalla ylistetttiin Kupia yllättävän paljon, vaikka tämä suuruus lienee tunnettu ainoastaan Tampereen seudulla.No nyt tällä palstojen valtaamisella maine kasvaa.En pidä tyylistä ja äänestän lompakollani

NO, tätähän on palstalla tosiaan tehty kaiken aikaa, mainostettu.
        Jos on kaksikko lääkäri ja vmo hoitaja, niin mikä sen helpompaa.
        Harmi vaan, palstaan ei voi tällä tavoin luottaa.

Niin, tuosta body-tite sanoisin, paljon melua tyhjästä ! Miettikää, miksi menetelmä ei ole laajentunut.
        Vanhat konstit parempia kuin pussilliset uusia.

• Kiitos Susanna!
        shit hits the fan kirjoitti:

Ikinä eläessäni en ole yhdellekään keskustelupalstalle mitään kirjoittanut, enkä niitä oikeastaan edes lue, koska mieluummin luotan asioissa faktatietoon kuin mututuntumaan. Nyt kuitenkin halusin tietää nimenomaan ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia klinikoista, joten eksyin esteettistä kirurgiaa käsitteleville palstoille. Olen todella yllättynyt tästä keskustelun tasosta, enkä malttanut olla kirjoittamatta kommenttiani nimimerkin "shit hits the fan" tökeröön kirjoitukseen.
        Mielestäni Susanna Kupin kirjoitus ei ollut mainostusta, vaan asiallista tiedottamista kysymykseen, johon joku halusi vastausta. Kupin vastaus olikin poikkeuksellisen asiapitoinen ja ammattitaitoinen verrattuna (mainostus/mustamaalaus)kommentteihin joita näillä palstoilla tuntuu esiintyvän erittäin paljon. Hän ei edes mainitse klinikkansa nimeä, eikä maininnut edes tekijää ennenkuin sitä häneltä pyydettiin. Minä en edes aluksi ymmärtänyt, että hänellä on mitään kytköksiä klinikkaan tai lääkäriin, eikä hän sitä lopuksikaan mainitse, kertoo vaan asiatietoa jota kaivattiin.
        Itse luen esteettiseen kirurgiaan liittyviä palstoja nyt ensimmäistä kertaa, ja olen järkyttynyt keskustelun tasosta ja siitä kuinka selkeästi niistä on havaittavissa omaan pussiin pelaaminen. Muutamien klinikoiden henkilökunta tuntuu kirjoittavan usealla palstalla ja vielä useammalla nimimerkillä todella ala-arvoisia ja läpinäkyvästi sepitettyjä tarinoita kehuskellen omaa klinikkaansa, moittien toisia ja nimeten kilpailijoiden panetteluksi jokaisen negatiivisen kokemuksen jonka joku suivaantunut asiakas on kirjoittanut. Hupaisinta on, kuinka noiden eri nimimerkkien takaa on jo pelkästä kirjoitustyylistä, sanavalinnoista ja erityisesti olemattomista kielioppitaidoista tunnistettavissa samat kirjoittajat.
        Minulle, joka vasta etsin tietoa eri klinikoista ja kokemuksista niissä, tuollainen toiminta ei todellakaan herätä luottamusta ko. klinikkaa kohtaan. Päinvastoin, jos klinikan henkilökunnan kirjoittelu ja ajatusmaailma on noin vähä-älyistä, en uskalla luottaa ko. klinikan toimintaan todellakaan millään muullakaan saralla.
        Aloin harkitsemaan Body titea Grouponin tarjouksen perusteella, jonka vuoksi tarvitsin lisätietoa sekä toimenpiteestä, että klinikasta. Cityklinikan henkilökunta tuntuu kunnostautuvan näillä palstoilla sen verran mallikkaasti, etten todellakaan enää edes harkitse tarjoukseen tarttumista. Itse toimenpiteestä innostuin kyllä, ja aloin etsimään Helsingistä vaihtoehtoisia palveluntarjoajia. Mutta, kiitos Susannan asiallisen vastauksen (ainoa omalla nimellä kirjoitettu, selkeä ja asiallinen kommentti mitä näillä palstoilla olen nähnyt) huomasin, että vaihtoehtoja on muuallakin. Luulenpa, että suuntaankin Tampereelle jenkkiksiäni sulattelemaan!
        Ja nyt, säästääkseni aikaanne ja vaivaanne, hyvät "ammattilaiset" teidän kenenkään EI tarvitse vaivautua kirjoittamaan, että tämä on Kupin tai jonkun muun firman kirjoittama mainos, kilpailijoiden panettelua tms. Ihan olen tavallinen löllömahainen äiti-ihminen, melkein tuleva asiakkaanne, mutta kirjoittelustanne johtuen kuitenkin menetetty asiakkaanne. Kaikella rakkaudella suosittelenkin teitä näillä palstoilla notkumisen ja kirjoittelun sijaan panostamaan päätyöhönne, jospa niitä todellisia tyytyväisiä asiakkaita ja palautteita alkaisi pian täälläkin näkyä.

• wal,wal
        Kiitos Susanna! kirjoitti:

Ikinä eläessäni en ole yhdellekään keskustelupalstalle mitään kirjoittanut, enkä niitä oikeastaan edes lue, koska mieluummin luotan asioissa faktatietoon kuin mututuntumaan. Nyt kuitenkin halusin tietää nimenomaan ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia klinikoista, joten eksyin esteettistä kirurgiaa käsitteleville palstoille. Olen todella yllättynyt tästä keskustelun tasosta, enkä malttanut olla kirjoittamatta kommenttiani nimimerkin "shit hits the fan" tökeröön kirjoitukseen.
        Mielestäni Susanna Kupin kirjoitus ei ollut mainostusta, vaan asiallista tiedottamista kysymykseen, johon joku halusi vastausta. Kupin vastaus olikin poikkeuksellisen asiapitoinen ja ammattitaitoinen verrattuna (mainostus/mustamaalaus)kommentteihin joita näillä palstoilla tuntuu esiintyvän erittäin paljon. Hän ei edes mainitse klinikkansa nimeä, eikä maininnut edes tekijää ennenkuin sitä häneltä pyydettiin. Minä en edes aluksi ymmärtänyt, että hänellä on mitään kytköksiä klinikkaan tai lääkäriin, eikä hän sitä lopuksikaan mainitse, kertoo vaan asiatietoa jota kaivattiin.
        Itse luen esteettiseen kirurgiaan liittyviä palstoja nyt ensimmäistä kertaa, ja olen järkyttynyt keskustelun tasosta ja siitä kuinka selkeästi niistä on havaittavissa omaan pussiin pelaaminen. Muutamien klinikoiden henkilökunta tuntuu kirjoittavan usealla palstalla ja vielä useammalla nimimerkillä todella ala-arvoisia ja läpinäkyvästi sepitettyjä tarinoita kehuskellen omaa klinikkaansa, moittien toisia ja nimeten kilpailijoiden panetteluksi jokaisen negatiivisen kokemuksen jonka joku suivaantunut asiakas on kirjoittanut. Hupaisinta on, kuinka noiden eri nimimerkkien takaa on jo pelkästä kirjoitustyylistä, sanavalinnoista ja erityisesti olemattomista kielioppitaidoista tunnistettavissa samat kirjoittajat.
        Minulle, joka vasta etsin tietoa eri klinikoista ja kokemuksista niissä, tuollainen toiminta ei todellakaan herätä luottamusta ko. klinikkaa kohtaan. Päinvastoin, jos klinikan henkilökunnan kirjoittelu ja ajatusmaailma on noin vähä-älyistä, en uskalla luottaa ko. klinikan toimintaan todellakaan millään muullakaan saralla.
        Aloin harkitsemaan Body titea Grouponin tarjouksen perusteella, jonka vuoksi tarvitsin lisätietoa sekä toimenpiteestä, että klinikasta. Cityklinikan henkilökunta tuntuu kunnostautuvan näillä palstoilla sen verran mallikkaasti, etten todellakaan enää edes harkitse tarjoukseen tarttumista. Itse toimenpiteestä innostuin kyllä, ja aloin etsimään Helsingistä vaihtoehtoisia palveluntarjoajia. Mutta, kiitos Susannan asiallisen vastauksen (ainoa omalla nimellä kirjoitettu, selkeä ja asiallinen kommentti mitä näillä palstoilla olen nähnyt) huomasin, että vaihtoehtoja on muuallakin. Luulenpa, että suuntaankin Tampereelle jenkkiksiäni sulattelemaan!
        Ja nyt, säästääkseni aikaanne ja vaivaanne, hyvät "ammattilaiset" teidän kenenkään EI tarvitse vaivautua kirjoittamaan, että tämä on Kupin tai jonkun muun firman kirjoittama mainos, kilpailijoiden panettelua tms. Ihan olen tavallinen löllömahainen äiti-ihminen, melkein tuleva asiakkaanne, mutta kirjoittelustanne johtuen kuitenkin menetetty asiakkaanne. Kaikella rakkaudella suosittelenkin teitä näillä palstoilla notkumisen ja kirjoittelun sijaan panostamaan päätyöhönne, jospa niitä todellisia tyytyväisiä asiakkaita ja palautteita alkaisi pian täälläkin näkyä.

Minulla kokemusta tuosta body-titestä.
        Ei ollut mitään iloa.
        Toimenpiteellä paljon, paljon tyytymättömiä asiakkaita. Harkitsevat kanteen nostamista ja osa jo sen tehnytkin tämän turhan rahastuskeinon lopettamiseksi.
        Minulle tehty myös Wal imutus jenkkakahvoihin. Se oli tosi vaivaton ja tehokas kaikin puolin. Tulos hyvä. Tehtiin pääkaupunkiseudulla, pätevän kirurgin suorittamana.
        (En ole minkään klinikan palveluksessa, en mainosta ketään)

• Body wal
        wal,wal kirjoitti:

Ei ollut mitään iloa.
        Toimenpiteellä paljon, paljon tyytymättömiä asiakkaita. Harkitsevat kanteen nostamista ja osa jo sen tehnytkin tämän turhan rahastuskeinon lopettamiseksi.
        Minulle tehty myös Wal imutus jenkkakahvoihin. Se oli tosi vaivaton ja tehokas kaikin puolin. Tulos hyvä. Tehtiin pääkaupunkiseudulla, pätevän kirurgin suorittamana.

Mihinkä kohtaan sinulla tehtiin bodytite vai samaan kuin wal?

• Wal wal wal
        wal,wal kirjoitti:

Ei ollut mitään iloa.

Wal on perinteinen rasvaimu ja efekti varmasti vaatimattomampi kun energia rasvaimujen. Hyvä jos haluaa rasvansiirron.

• wal, wal mainos
        wal,wal kirjoitti:

Ei ollut mitään iloa.

Tässä, tässä ihan, ihan kilpailjan wal, wal mainos...Voi miten raukkamista! "En ole minkään klinikan palveluksessa, en mainosta ketään" = olen toisen, toisan toisen klinikan palveluksessa ja mainostan, toistan mainostan heitä!

Ja toi toistaminen... wal, wal, paljon, paljon voi että kuinka läpinäkyvä!!! valhe, valhe

• rosros
        wal, wal mainos kirjoitti:

Tässä, tässä ihan, ihan kilpailjan wal, wal mainos...Voi miten raukkamista! "En ole minkään klinikan palveluksessa, en mainosta ketään" = olen toisen, toisan toisen klinikan palveluksessa ja mainostan, toistan mainostan heitä!

Ja toi toistaminen... wal, wal, paljon, paljon voi että kuinka läpinäkyvä!!! valhe, valhe

"Wal,Wal"
        Siis mitä mainosta tuossa nyt mielestäsi on, jos ei nyt katsota rasvaimun mainostamista mainokseksi?.
        Wal -rasvaimu on yleinen, käytössä jokaisella plastiikkakirurgilla. Tai siis ainakin pitäisi olla.

Ns. "energia rasvaimujen efekti"....mitä mahtaa kirjoittaja sillä tarkoittaa. Siis teho aiheuttaa rasvakerroksen epätasaisuutta ja muhkuroita, sitä tehoa juuri energia imuista (smart, body tite) löytyy. Millään muulla tasolla ei mitään parempaa efektiä verrattuna walliin ei löydy kuin suurissa mainospuheissa.

• v..wal
        rosros kirjoitti:

"Wal,Wal"
        Siis mitä mainosta tuossa nyt mielestäsi on, jos ei nyt katsota rasvaimun mainostamista mainokseksi?.
        Wal -rasvaimu on yleinen, käytössä jokaisella plastiikkakirurgilla. Tai siis ainakin pitäisi olla.

Ns. "energia rasvaimujen efekti"....mitä mahtaa kirjoittaja sillä tarkoittaa. Siis teho aiheuttaa rasvakerroksen epätasaisuutta ja muhkuroita, sitä tehoa juuri energia imuista (smart, body tite) löytyy. Millään muulla tasolla ei mitään parempaa efektiä verrattuna walliin ei löydy kuin suurissa mainospuheissa.

vitut tehty reidet walila!!! pysyvävärinmuutos ja muhkurainen roikuva iho! heti laitan kuvat jos tarte!!!menen pe korjauksen Bodytiteen!!!

• v..wal
        v..wal kirjoitti:

vitut tehty reidet walila!!! pysyvävärinmuutos ja muhkurainen roikuva iho! heti laitan kuvat jos tarte!!!menen pe korjauksen Bodytiteen!!!

OK, Jalat korjattu. On mennyt 3 viikkoa. Iho sileä kuin silkki. Poikakaverini sanoi et mulla teinitytön jalat! Jiipii! Voin taas pitää shortseja. Kuin ton walin jälkeen ,iho oli niin muhkurainen! Operaatio tehty Lääkäriklinikassa Estetikissa. Plastikkakirurgi Heikki Pentilä. Olen syvästi kiitollinen Heikkille. Olen saanut elämän iloni takaisin. Ja hyvät ihmiset ei yleislääkärille!!!

• läskikäsi

Hei!
      Onko nyt uutta tietoa tai kokemusta kellään tästä Body Titestä.

• Bodytite

Kavitaatiota tehty vatsaan ja jenkkakahvoihin. Teho ei oikein riitä. Bodytiten ja smartlipo kiinnostaa. Mikä ero? Bodytitestä löytyy täältä ainakin useampi juttu. Laita hakuun. Sitten löytyy netistä bodytite forum, jossa on paljon plussaa ja miinusta hoidosta.

• Ex-sisäreisilihavuus

Heipparallaa!

Itse kävin tässä parisen päivää sitten BodyTite rasvaimussa Cityklinikalla. Kovasti kauhistutti mennä sinne kun olin lukenut täältä kaiken maailman kauhukokemuksia yms sanasotaa aiheesta.

Olen 25-vuotias terve ja urheilen paljon ja monipuolsesti. Tietyt alueet (sisäreidet ja lantion sivut) vaan eivät millään häviä vaikka eläisin 1200kcal ruokavaliolla koko ikäni ja urheilisin yhtä paljon kuin nyt. Siksi päätin mennä ja olin jo harkinnut ja pohtinut asiaa valmiiksi, joten päätös oli helppo. Ostin siis Grouponin kautta setin kun sopivasti sattui olemaan tarjouksessa.

Mielestäni paikan tilat ovat siistit ja viihtyisät ja ainakin so far, henkilökunta on ollut ystävällistä. Toimenpide oli kivulias, jos tekisin saman uudestaan, valitsisin sen tehtäväksi nukutuksessa. Puudutus siis sattui ja se syväpuudutus minkä pintapuudutuksen jälkeen tekevät. Itse BodyTite ei tuntunut miltään, koska olin siinä vaiheessa jo niin puudutusaineen vaikutuksen alaisena ja muutaman diapamin naamariini huitaissut.

Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen että menin toimenpiteeseen ja jo nyt muutaman päivän jälkeen huomaan eron kropassani, vaikka turvotusta vielä on. En malttaisi odottaa kuukauden päähän jolloi tulokset näkyvät selkeämmin. Olen nyt jo innoissani uudesta kropastani ja figuurini näyttää paljon paremmalta! En ollenkaan kadu että menin.

Näin aikaisessa vaiheessa en osaa vielä sanoa miltä lopputulos näyttää ja niin he sanoivat siellä klinikallakin, että vielä on liian aikaista. Huomaan itse nyt toisessa sisäreidessäni epätasaisen kohdan, ihan kuin lääkäriltä olisi yhdestä kohdasta jäänyt ottamatta vähemmän kuin muualta. Samoin alaselkäni on täynnä muhkuja, vaikkei sille alueelle suoranaisesti edes koskettu. Uskon sen olevan nestettä. En stressaa enkä pelkää huonoa lopputulosta, koska olen sitä mieltä, että jos jotain näkyviä virheitä on lääkäriltä jäänyt, hänelle on myös annettava mahdollisuus ne korjata ennenkuin haukutaan täällä palstoilla. Itse ainakin ajattelen näin. Minulla on kuukauden päästä kontrollikäynti ja jos eivät muhkut ole hävinneet (uskon kyllä että häviävät turvotuksen häviämisen myötä), reklamoin niistä ja oletan saavani korjauksen veloituksetta.

Jos itse päättää rasvaimuun mennä, on seuraukset ja kivut kestettävä. Eivätkä tulokset näy heti. Hölmö on se, joka niin luulee. Vasta kun turvotus on lähtenyt, voi nähdä miltä kroppa alkaa näyttämään.

Mielestäni rasvaimu (bodytite) on hyvä vaihtoehto, jos on terve, treenaa paljon ja elää terveellisesti ja on tarpeeksi nuori. Nuorempana kroppa palautuu kokemuksesta paremmin kuin myöhemmällä iällä. Turha edes odottaa mitään hyviä tuloksia jos jo valmiiksi elintavat ovat päin hevon persettä ja ei urheile. Se ei siis ole mikään laihdutuskeino, vaan vartalonmuokkauskeino niille alueille joille ei liikunnalla ja ruokavaliolla voi tehdä mitään. Itse en myöskään polta tupakkaa enkä juurikaan juo.

Saa nähdä mitä kropastani tulee, en malttaisi jo päästä taas urheilemaan ja salille muokkaamaan lihaksiani. Toimenpiteen jälkeen, uskon, että myös salilla käynti on palkitsevampaa, koska ne vaiva-alueet, joille salitreenillä ja ruokavaliolla en mitään voinut, eivät pilaa kokonaisuutta. Aion leikkauksesta toivuttuani vastedeskin treenata paljon ja syödä terveellisesti.

Tsemppiä vaan kaikille jotka rasvaimua/bodytiteä harkitsette! Mutta muistakaa, se ei siis ole laihdutuskeino! :)

• fiilaten ja höyläten

Ikävä olla ilon pilaaja mutta totuus on tämä.: Turvotus on ystävämme. Eli niin kauan kun sinulla on turvotusta jäljellä, niin tulos näyttää paremmalta. Turvotuksen hävittyä viikkojen/kuukausien päästä näemme vasta karmean totuuden, perunapellon. Jos sinulla on jo tässä vaiheessa epätasaisuutta, niin ei kyllä vaikuta hyvältä. Ei siihen auta edes ilmaiset jälki-imutukset. Tulos on aina vaikeampi vaan saavuttaa, mitä enemmän imutuksia tehdään. Sidekudos hankaloittaa tehtävää.
        Valitkaa hyvät tytöt ihan oikeat kokeneet lääkärit ja oikeat menetelmät . Body-tite ei ole sitä.
        nimimerkki kokemusta on
        Ps. kenekään paitakoko ei muutu parissa viikossa xl-M. Nestelasti pitää siitä huolen.

• huh2

En stressaa enkä pelkää huonoa lopputulosta, koska olen sitä mieltä, että jos jotain näkyviä virheitä on lääkäriltä jäänyt, hänelle on myös annettava mahdollisuus ne korjata ennenkuin haukutaan täällä palstoilla.
        Olin sama mieltä joskus, ensimmäinen virhe sama lääkäri yritti korjatta, ja epäonnistui, korja hän seuravan kerran, ja tulos - epäonnistui. Pitäskö yrittä uudestaan. Ja mitäs sitten, jos käy joskus kun putouksessa, http://www.katsomo.fi/?progId=166903&itemId=60581

• LisaLondon36

Hei kaikille ja hyvää Vappua Suomeen!!! :)

Olen muuttamassa takaisin Suomeen kuukauden päästä ja haluaisin kysyä onko Suomessa jo Cryolipo tai Cryolipolyysihoitoja tarjolla? Kaverini kävi sellaisessa rasvanjäädytyshoidossa kolme kertaa (ruokatunnillaan!!!) ja pääsi eroon jenkoistaan ja alleistaan hienosti ja helposti. Oon koittanut Googlettaa mutta en ole löytänyt. Lontoossa voisin sen tehdä, mutta täällä kaikki on niin kallista. Yhden Cryolipohoidon hinta on noin tuhannen euron luokkaa ja jospa se olis Suomessa halvempaa!? Please, auttakaa jos tiedätte sellasesta paikasta. Kiitos jo etukäteen ! LisaLondon36

• vappuvappuvappu
        LisaLondon36 kirjoitti:

Olen muuttamassa takaisin Suomeen kuukauden päästä ja haluaisin kysyä onko Suomessa jo Cryolipo tai Cryolipolyysihoitoja tarjolla? Kaverini kävi sellaisessa rasvanjäädytyshoidossa kolme kertaa (ruokatunnillaan!!!) ja pääsi eroon jenkoistaan ja alleistaan hienosti ja helposti. Oon koittanut Googlettaa mutta en ole löytänyt. Lontoossa voisin sen tehdä, mutta täällä kaikki on niin kallista. Yhden Cryolipohoidon hinta on noin tuhannen euron luokkaa ja jospa se olis Suomessa halvempaa!? Please, auttakaa jos tiedätte sellasesta paikasta. Kiitos jo etukäteen ! LisaLondon36

Eipä taida olla. Muutenkin, jos sinulla on mahdollisuus käydä tuossa hoidossa siellä, niin olisi se toki viisaampaa.
        Toki täälläkin on noita esim. allien kiinteyshoitoja . Suositellaan kolmen kerran sarjaa ja tonnin kerta, eli n. kolme tonnia yhteensä. Ystäväni kävi Siluetti spa. ssa.

Se, mitä täällä on viime vuosina noussut kuin sieniä sateella on nuo epämääräiset hoitopaikat Helsingissä joissa epämääräiset yleislääkärit suorittaa plastiikkakirurgin töitä. Tai muut pois potkitut kirurgit. Ole varovainen.

• Kesäkissa39
        LisaLondon36 kirjoitti:

LÖYTYI CRYOLIPO PAIKKA SUOMESTA !!!!

Googletin ja löysin jopa kolme paikkaa, jossa Cryolipohoitoa on juuri alettu tehdä. Kaksi Hesassa ja yksi Espoon Panorama Towerissa, Sellon vieressä! Paikkojen nimissä on El-Salonki ja se Espoon paikka on EL-Cryoklinikka tai jotakin sen kaltaista. Siellä on kuulemma joku tutustumistarjouskamppis menossa...taidan mennä koittamaan.

Mitä meillä Suomessa ei ole, sitä ei tarvita ! :) Hauskaa kesää kaikille !!!

• Kesäkissa39
        LisaLondon36 kirjoitti:

Löytyy Espoosta ja Hesasta.

www.cryolipo.fi

Hoikkaa ja kuumaa kesää Lisalle Lontooseen !

• LisaLondon36
        Kesäkissa39 kirjoitti:

Löytyy Espoosta ja Hesasta.

www.cryolipo.fi

Hoikkaa ja kuumaa kesää Lisalle Lontooseen !

Kiiiitooooooooossssss Kesäkissa39 !!!! :)

Wow...kävin noilla sivuilla ja hyvältä näyttää. HIntakin toistaiseksi noin neljä kertaa halvempi kuin täällä Lontoossa !!!! Muu maa mustikka - oma maa mansikka. Hyvä Suomi !!! Aika jo varattu - otan samantien koko paketin, allit ja kaksoisleuat samaan syssyyn. Yes !!!

• Tarutaru33
        LisaLondon36 kirjoitti:

Kiiiitooooooooossssss Kesäkissa39 !!!! :)

Wow...kävin noilla sivuilla ja hyvältä näyttää. HIntakin toistaiseksi noin neljä kertaa halvempi kuin täällä Lontoossa !!!! Muu maa mustikka - oma maa mansikka. Hyvä Suomi !!! Aika jo varattu - otan samantien koko paketin, allit ja kaksoisleuat samaan syssyyn. Yes !!!

Tere. Tallinnassa on kyllä kans ainakin pari paikkaa missä on rasvanjäädytyshoitoja. Sisko kävi kokeilemassa lomamatkallaan viime kuussa, mutta ei ollut kovin tyytyväinen, koska siellä oli vain venäjää ja eestiä puhuva nainen ja laitteet ja muutenkin koko touhu oli hiukan harrastelijatasolla. Joten olkaapa tarkkana siskot näitten hoitojen kanssa. Tähän Suomen hommaan en ole törmännyt, joten siitä en osaa sanoa. Voihan se olla, että Suomessa homma on hiukan enemmän ammattimaista ja laitteetkin kunnollisia. Kertokaa jos ja kun jollakin on kokemuksia Suomen cryohoidoista. Kiitos.

• LisaLondon36
        Tarutaru33 kirjoitti:

Tere. Tallinnassa on kyllä kans ainakin pari paikkaa missä on rasvanjäädytyshoitoja. Sisko kävi kokeilemassa lomamatkallaan viime kuussa, mutta ei ollut kovin tyytyväinen, koska siellä oli vain venäjää ja eestiä puhuva nainen ja laitteet ja muutenkin koko touhu oli hiukan harrastelijatasolla. Joten olkaapa tarkkana siskot näitten hoitojen kanssa. Tähän Suomen hommaan en ole törmännyt, joten siitä en osaa sanoa. Voihan se olla, että Suomessa homma on hiukan enemmän ammattimaista ja laitteetkin kunnollisia. Kertokaa jos ja kun jollakin on kokemuksia Suomen cryohoidoista. Kiitos.

Hei Tarutaru33 !!!

Tiedätkö mitä tuo hoito maksoi Tallinnassa?

• Tarutaru33
        LisaLondon36 kirjoitti:

Hei Tarutaru33 !!!

Tiedätkö mitä tuo hoito maksoi Tallinnassa?

Oli kaiketi ollut noin kahden tunnin kestoinen ja hinta noin 300 euroa. Hänellä oli käsitelty vatsaa ja kylkiä.

• Nollialisää

Onko yksi 0 unohtunut? 300€????

• häppy

Minä kävin tässä operaatiossa 2 viikkoa sitten. Olen 40 vee ja poltan ja juon. Minulle tehtiin Cityklinikalla usemapi kohta kerrallaan. Kaksoisleuka, jumalaton röllömaha joka jäi raskauden jälkeen ja reisen ulkopinnat. Leuka oli jo seuraavana aamuna aivan uskomattoman hyvä, ei tietoakaan kamalasta kaksoisleuasta tai minun kohdala voi puhua siitä että leuka jatkui pitkälle kaulaan, nyt minulla on kaunis profiili. Vatsassa on tapahtunut muutos hieman hitaammin, mutta paita koko muuttui xl koosta m kokoon. Lopputulos on todella miellyttävä. Tietty minulla on raskausarpia jotka toivottavasti hälvenee vielä. Reisien ulkopinnoissa en itse huomaa muutosta mutta housu koko on pienentynyt.
      Itse operaatio oli kivulias puudutus piikkien osalta, mutta loppu oli lasten leikkiä. Meinaan mennä vielä tekemään allit ja ehkä reisien sisäpinnat.
      Tulokset yllättivät minut positiivisesti koska varsinkin leuan huomasi välittömästi. Voin lämpimästi suositella Hjallis Harkimollekin saisi hänkin leukansa takaisin :) Minulla on ennen ja jälkeen kuvia mutta en niitä kehtaa tänne linkittää...

• jännittäjä

Juuri tätä tietoa kaipasin! Olen menossa parin viikon päästä mm. poistattamaan kaksoisleuan, ja jännittää ihan hirveesti. Kävin tänään konsultaatiossa Piotr Sikorskin luona ja minusta hän oli aivan mahtava tyyppi! Nyt kun tiedän, että tulokset ovat todennäköisesti myös mahtavat, voin mennä toimenpiteeseen levollisin mielin :)

• kiinnostunutmyös

kiva kuulla. Kuka lääkäri sinua siellä hoiti? Oliko sikosrki? oliko se mukava?

• häppy

Piotr Sikorski oli lääkäri ja hän on ihan mukava, aika ronskia huumoria mutta se oli minun makuun.

• kiinnostunut myös

Onko tärkein pätevyys vai mukavuus?ei pätevyyttä huumorilla mitataan!

• hoh1

Niin! EI PÄTEVYYTTÄ HUUMORILLA MITATAAN!!! Suomen uusi ilme- "hunorikauneus" a-la city-klinikka

• hoh1
        hoh1 kirjoitti:

Niin! EI PÄTEVYYTTÄ HUUMORILLA MITATAAN!!! Suomen uusi ilme- "hunorikauneus" a-la city-klinikka

korjaus "hunorikauneus"- "humorikauneus"

• Kopioklinikka
        hoh1 kirjoitti:

Kilpaileva taho ilmeisesti liikeellä - näitä kopioklinikoita Aleksanterinkadulta... Aika surkea, kun ei muuta tapaa saada asiakkaita itselleen kuin mustamalaamalla muita...

• Tuloksia odotellen

Kävin pari päivää sitten Body Tite -käsittelyssä City-Klinikalla. Vatsasta otettiin viisi aluetta jenkat sekä leuasta kolme aluetta. Toimenpide oli kivulias, varsinkin puudutus ja senkin jälkeen muutaman kerran sattui mojovasti. Olin toimenpiteen päätyttyä aivan heikko, mutta pääsin kuitenkin kotiin julkisilla, vaikka henkilökunta ehdotti taksia. City Klinikka on siisti ja henkilökunta OK, aika ronskia huumoria koin kuten edelläkin kerrottiin - ei haitannut minua.
      Ensimmäinen päivä toimenpiteen jälkeen oli järkyttävä, mutta riittävällä Panacod-annostuksella sain nukutuksi siitä aika ison osan. Tänään on jo selvästi helpompi olla. Turvotus on valtava ja paikat siniset - luonnollisesti, mitäpä muutakaan. En ole avannut siteitä vielä, hieman vain raotellut sieltä täältä. En jaksanut mennä suihkuun, vaikka tänään olisi jo saanut. Huomenna luultavasti jaksan.
      Lääkäri Sikorski teki töitä varmaankin otsa hiessä, kaiken kaikkiaan toimenpide oli paljon rajumpi kuin osasin odottaa. Mainostus on tässä kohdassa ollut minusta liian optimistista, ellei suorastaan harhaanjohtavaa. Body Tite ei todellakaan ole mikään lounastaukohoito, jollei puhuta esim. kaksoisleuasta tms. pienemmästä murjomisesta. En ehkä menisi siihen kuin soitellen sotaan, jos olisin tiennyt, mutta toisaalta nukutus maksaa aika paljon. Nyt odottelen pelonsekaisin tuntein tulosta. Lääkäri sanoi toimenpiteen loppupuolella, että tästä saadaan hyvä. Toivottavasti!

• pervelis

Tuo kysymykseni on näköjään poistettu . Kysymys viittasi yleis/peruslääkärin käyttöön.

Ette kai te ihmiset mene ihotautien yleislääkärille sydänkirurgiaa, leikkausta varten.
        Miksi menette esteettiseen toimenpiteeseen terveyskeskuslääkäriä vastaavalle lääkärille.
        Suomessa kritisoidaan jo sitä, ettei edes normaalit plastiikkakirurgin koulutuksen saaneet aina välttämättä hallitse tuota esteettistä, vaikeaa puolta. Miten sen voi tehdä TK-lääkäri ?
        RAKASTAKAA ITSEÄNNE !!

• Irmeli tietää !

Niinpä niin, jos kehut jotain paikkaa, niin heti tulkitaan että olet mainostaja, ja jos taas yhtään kritisoit jonkun lääkärin toimia, tai jonkun klinikan toimintaa, niin siitäkin tulee heti kylmää vettä niskaan, että kilpailiat asialla ! No paljon eri operaatioita nähneenä, osa erittäin onnistuneita, osa operaatioista hurjan epäonnistuneita, suoraan sanoen huolella tunaroituja, niin , mielestäni on tärkeää tuoda totuus esiin, ja saada tunarit kuriin ! Varokaa City-klinikka nimistä paikkaa, siellä P.S- niminen lääkäri on saanut aikaiseksi mittavaa tuhoa rasvaimulla ja laserilla. Kaikki varoitukset eivät ole tuulesta temmattuja, ja niihin olisi hyvä suhtautua vakavasti.

• Irmeli tietää !

Niinkuin tuossa aiemmin jo joku kirjoitti Iltalehdessä (3.2.2013) on tositarina P.S-nimisen lääkärin pahasti pieleen menneestä laser-rasvaimusta ! Hurja teksti, mutta valitettavasti niin totta, eikä edes ainoa laatuaan! Pelottavaa, että tuollaisia lääkäreitä on.

• Käyty on!

Olin joku aika sitten myös tässä body tite rasvaimussa (mies henkilö, kesällä ihan mahtavaa mennä uimarannalle ja etelään uuden litteän mahan kanssa ja kuntosalilla aion vielä vetäistä kunnon treenejä ja kunnon lihaskasvua! Siinä saa moni ihmetellä että mikäs olikaan oikea ikä....ja jenkkakahvat kadonneet kokonaan)

Operaatio meni uskomattoan hyvin, ei sattunut, puudutuspiikit nipisti vain hieman ja ihon alle ruiskutettava puudutusaineen laitto ei tuntunut kuin kiristävän ihoa. Otettiin vatsan alue kokonaan ja leuka ym. Toimenpide siis sujui hyvin ja kyllä hesan keskustassa sijaitsevassa paikassa on hyvä kokemus jo näistä.

Toimenpiteen jälkeinen päivä on sitten aivan asia erikseen....ekana yönä ei välttämättä saa nukuttua kun puudutusaineet ym. vielä jyllää ja samalla väsyttää ja samalla tärisyttää. Pari päivää ainakin toimepiteen jälkeen olette sitten siis"kipeitä" eli viikon sairasloma kannattaa buukata jo hyvissä ajoin, ei kannata haaveilla että töihin seuraavana päiväna jos vartaloa on muokattu!!! Jos leuka operoidaan kuljette puristusliina päässä monta päivää ja varatlon alueella ainakin 3 viikkoa puristusliinoissa. Kaudeuden ja komeuden eteen on siis kärsittävä! Kokemuksesta voin sanoa että ne jutut "heti töihin" "lounastauolla voi käydä" jne.....on kyllä puppua, näissä on toipumisaika jos haluatte hyvän tuloksen! Ja mitä enemmän kroppaa muokataan sitä kipeämpiä olette operaation jälkeen ainakin useamman päivän.
      Hyvä yleiskunto auttaa! Jos olette rapakunnossa niin sitä kipeämpiä olette rasvaimujen jälkeen.

Mutta kuten sanottua kauneuden ja komeuden eteen pitää hieman kärsiä, lopussa sitten kiitos seisoo!! Turvotus kun katoaa------wautsi jenkkakahvat kadonneet,vatsa litteä kuin 19-vuotiaalla ja leuat ym. samoin!
      Ja tähän voi sitten jäädä koukkuun.....oon kuullut....eli kun ensimmäinen operaatio onnistuu sitä alkaa katsomaan suurennuslasilla mitä pitää seuraavaksi korjata kropassa.....

Rasvaimuthan eivät sovi selvästi ylipainoisille, ja on näissä se hyvää että sitten kannustaa terveisiin elämäntapoihin kun haluaa säilyttää uuden kroppansa!

Halusin vaan sen sanoa, että varatkaa siis kunnon sairasloma ja menkää vaikka jonnekin maalle viikoksi se puristusside päässä toipumaan! Tulokset ovat kyllä hienoja kun onnistuu hyvin!

• harkinnassa

Saanko kysyä missä kävit kun vaihtoehtoja on kolme, Kc-klinikka Tampereella, City-klinikka, tai Lääkäriklinikka Estetic Helsingissä ?

• pervelis

Minä en yhteenkään, en yhteenkään noista astu jalallani.

• Käyty on

Kävin yhdessä mainitsemistasi paikoista, en haluaisi kuitenkaan mainostaa mitään paikkaa siksi en halua kirjoittaa mistään tietystä firmasta...katsotaan nyt jos innostun mainostamaan.....sen voin sanoa että vatsan alueesta tulossa siis aivan mielettömän loistava lopputulos! Tämä on jotain käsittämätöntä, ei turvotusta, muutamia pieniä mustelma-alueita mutta muuten aivan täydellinen lopputulos, täysin tasainen iho, iho on kiristynyt itsestään,jenkat täysin kadonneet, siis aivan täysin, odotin että jotain jää mutta kun ei jäänyt mitään. Ja paranemista on vielä jäljellä.....älkää sitten pelästykö leuan alueen turvotusta......se nimittäin ei välttämättä mene ohi ihan heti.....mutta odottelen turvotuksen laskemista niin eiköhän tulos parane. Turvotus kestää kuulemma useita päiviä, jopa 2-3 viikkoa voi olla vielä pientä turvotusta ja arkuutta.

Ulkomaille en menisi näitä tekemään, Suomessa pysyttäessä on kuitenkin jonkinlainen turva olemassa ja aina voi pyytää korjaamaan lopputulosta jos siinä on jokin kohta joka kaipaa vielä parannusta.
        Kannattaa valita paikka jolla on kokemusta ja katsoa valokuvia jne. Nyt on ilmaantunut joitakin uusia kauneusklinikoita joissa tehdään botoxia ja jopa silmäluomileikkauksia. Silmäluomileikkausta en antaisi missään tapauksessa kenenkään muun tehtäväksi kuin hyvän plastiikkakirurgin jolla on taas siitä paljon kokemusta.

Pienenä vinkkinä jos menette vatsan rasvaimuihin: treenatkaa vatsan lihakset ja vatsan alue hyvään kuntoon ennen sitä, itse treenasin useita kuukausia ja olin todella hyvässä kondiksessa. 5 viikkoa ennen käytin hajusteetonta ihoa kiristävää voidetta jonka tilasin Jenkeistä, nimenomaan tarkoitettu ennen ja jälkeen plastiikkakirurgisia operaatioita käytettäväksi, aivan super-hyvä tuote joka sopii miehillekin koska ei mitään hajusteita ja uni-sex-valkoinen pakkaus. Luulen että näillä oli vaikutusta koska homma onnistui aivan täydellisesti ja kivuttomasti vatsan osalta.

• pervelille tai pscll
        pervelis kirjoitti:

Minä en yhteenkään, en yhteenkään noista astu jalallani.

et eä pääsetkään, kilpalioille portiikielto?

• Tuloksia odotellen

Kaksi viikkoa on kulunut BodyTite-käsittelystä viisi aluetta vatsasta jenkat. Toimenpidealue on edelleen kipeä - ehkä se on normaalia, en tiedä. Kävin City-Klinikalla Groupon-tarjouksen takia tutkimatta tarpeeksi alan tarjontaa ja laatua. Ikäväkseni olen nyt viisaampi kuin ennen toimenpidettä.
      Kerroin edellä, että toimenpide oli rankempi kuin osasin kuvitella ja niinpä olin toimenpiteen jälkeen niin heikkona, etten millään tahtonut päästä leikkauspöydältä ylös. Kun se viimein onnistui, minua huimasi niin, että olisin tahtonut hetkeksi lepäämään. Tätä ei sallittu vaan minut ohjattiin suoraan puhuhuoneeseen, missä sain vaivoin vaatteet päälleni. Koska olin kovin heikkona, ajattelin, että en jaksa lähteä apteekkiin kipulääkkeitä hakemaan, joten pyysin hoitohenkilökunnalta muutamaa kipupilleriä mukaani. Vastaus oli, ettei sellaisia ole eikä niitä saa antaa. Outoa. Olen ollut monissa leikkauksissa sekä julkisessa että yksityisessä sairaalassa enkä koskaan ole jäänyt ilman pyytämiäni lääkkeitä ensi hätään. No, raahauduin pakon edessä Stockmannin apteekkiin ja pääsin pää humisten kotiin.
      Soitin toimenpidettä seuraavana päivänä kysyäkseni sairaanhoitajalta tai miltä hyvänsä hoitohenkilöltä neuvoja, mutta sain niitä vain tiuskivalta naishenkilöltä, jonka firman nettisivuilta tunnistin toimistonhoitajaksi. Tarkempia neuvoja saisin hänen mukaansa tikkien poistossa viikon kuluttua. Tikinpoiston puolestaan toimitti kohtelias, mutta tavattoman aran oloinen tyttö, joka sanoi, ettei hän osaa neuvoa tällaisissa asioissa. Niinpä olen saanut hankkia neuvoni itse googlaamalla; City-Klinikan sivuille neuvoja ei juuri ole vaivauduttu laittamaan eikä saamani yksi A4 paljon antanut.
      Olen siis saanut selville, että operoiva lääkäri on yleislääkäri, neuvoja leikkauksen jälkeen antaa toimistonhoitaja ja tikkejä poistaa henkilö, joka ei osaa antaa toimenpiteen jälkeen tarvittavia neuvoja. Joillakin klinikoilla näyttää olen 24 t/vrk neuvonta operaatioissa käyneille.
      Karski huumori klinikalla asettui myös toiseen arvoon, sillä ollenkaan herkkähipiäisempi varmasti paheksuisi, ellei peräti järkyttyisi moisesta. Kaiken kaikkiaan klinikka on kokemukseni mukaan pahimman luokan liukuhihna, jossa ammattitaito ja huolenpito potilaista huutaa poissaoloaan. Nähtäväksi jää mikä tulos BodyTitestä kehkeytyy. Vahingosta viisastuneena aion pian mennä kysymään toista mielipidettä joltain vakavasti otettavalta plastiikkakirurgilta. En suosittele paikkaa kenellekään.

• Loistava lopputulos

Olen täysin hämmästynyt että kirjoittaako tosiaan kilpailevat firmat näitä kommentteja tänne, jotenkin haiskahtaa siltä. Kävin kyseisessä paikassa body tite rasvaimuissa ja kaikki meni hienosti! Siis todella hienosti ja lähes täysin kivuttomasti. Lopputulos alkaa näkyä ja luulen että ennen- ja jälkeen kuvat päätyvät kaupalliseen käyttöön, nimittäin lopputuloksesta on tulossa aivan loistava. Jos sinulla oli pökerryttävä olo ja olit pitkään heikkona operaation jälkeen, oletko heikossa kunnossa muutenkin, jotenkin kuulostaa siltä?
        Ja minä olen oikeasti kyseisen paikan asiakas, en mikään mainos-bulvaani. Ja minulla on pelkästään hyvää sanottavaa.
        Mielestäni perusrasvaimut ovat erikoisosaamista joka vaatii siis kokemusta ja tietysti pitää olla lääkärin ym. pohjakoulutukset. ihmettelen vaan että klinikka joka on niitä tehnyt vuosia ja tuonut uusia tekniikoita Suomeen ei muka omaisi tällaista kokemusta??? Kyllä siellä on jo kokemuksen mukanaan tuomaa osaamista roppakaupalla.
        Rasvaimujen tuloksiin voitte myös itse vaikuttaa, mikä on yleiskunto ennen operaatiota? Voitte nopeuuttaa paranemista tietyillä lisäravinteilla ja homeopaattisilla lääkkeillä yms. jos ottaa selvää. Itsellä siis aivan loistavat tulokset tulossa!!!!! Ja olen enemmän kuin tyytyväinen!!!!

• Ei mikään ruusu enää

Kävin tänään kc clinicissä body titessa. (anteeksi kirjoitusvirheet, en jaksa naputella isoja kirjaimia kun makaan sängyssä...) minulla käsiteltiin ulkoreidet eli ratsupaikat ja jotain silottelua siitä ympäriltä, pakaran alaosaa jne.

Jos jollekin tulee mieleen, onko tämäkin klinikan mainos, niin voi olla, sen näkee sitten, kun tuloksetkin näkyy kunnolla. Toistaiseksi olen tyytyväinen, vaikka nyt puhutaan vasta palvelusta ja henkilökunnasta. Itse toimenpiteen tuloksia en tiedä vielä.

Toimenpide sattui jonkin verran, lähinnä puudutuspiikit, ja ajoittain myös se vehje tökkäsi ikävästi puutumattomaan kohtaan, sitten lisättiin puudutetta. Kokonaisuutena helppo, vaikka jännitin sillä hetkellä aika paljon. Esilääkitys alkoi vaikuttaa vasta toimenpiteen loppupuolella, meinasin nukahtaa. Esilääkitys olisi ehä kannattanut ottaa tuntia aiemmin ja pikkuisen isommalla annoksella, josko sitten olisi muistanut jännitykseltä hengittää vähän paremmin :)

Rasvaa lähti 700 ml, en tiedä onko se paljon vai vähän, mutta toivottavasti paljon, kun on tuo hanuri hieman ongelmallinen. Tavoitteena minulla oli, että housuni, ovat sitten mitä kokoa tahansa jatkossa, ovat sopivat sekä reisistä, takamuksesta että mahasta. Ainainen ongelma on ollut, että jos housut menee reisistä päälle, niin sitten nappi on löysä. Ja se ainainen punttien lyhentäminen nyppii. Urheilu tai laihduttaminen omalla tasollani minimipainoon ei ole koskaan tehonnut näihin takamuksen ja reisien ongelmakohtiin. Tehokkaimpinakaan urheilukausina, jolloin juoksin lähes maratonin, kaikki rasva lähti tasan muualta paitsi em. kohdista. Olen normaalitilanteessa yläosasta kokoa M ja alaosasta kokoa XL. Mahasta myös kokoa M, paitsi nyt, kun on synnytys takana tässä taannoin.

No asiaan. Toimenpiteen jälkeen kävimme ravintolassa syömässä ja jossain kaupassa myös. Tuntui ihan normaalilta, mitä nyt väsytti se esilääkitys. Pari tuntia toimenpiteen jälkeen olimme autossa kotimatkalla, puudutus alkoi laskea ja sitten tuli ihan helvetillinen kipu. Käveleminen helpotti, mutta kun oli kotona pakko mennä nukkumaan lääkityksestä johtuen, niin se kipu pääsi valloilleen ja kiduin sängyssä. Otin kaksi Panacodia ja nukahdin pariksi tunniksi. Herätessä reidet olivat edelleen tosi kipeät, mutta nyt iltaa kohden helpotti, särkyä ei ole ollenkaan. Kosketusarat ne kyllä on, mutta ei sitä kamalaa pakotusta enää. Eli lounastaukotoimenpiteenä tämä ei kyllä mene, koska a) pää on pökissä ja b) puudutuksen laskettua särky on tosi kova kunnes kunnon särkylääke auttaa. Klinikalla sai panadolia, mikä on minusta särkylääkkeenä lähinnä vitsi.

Herätessä päiväunilta sänky oli märkä, kun puudutusaine oli vuotanut. Kyllähän siitä varoitettiin, mutta en kuvitellut sitä vuotavan siteiden, painehousujen ja verkkareiden läpi. Ei muuta kun lakanan vaihtoon, nyt on froteemuovia myöten sänky pedattu :)

Tuloksista en voi nyt samana päivänä sanoa yhtään mitään. Mainoksisa sanotaan, että tulokset näkyy heti, en tiedä sitten, mikä on tällä kohtaa "heti". Kaipa tuo pahin turvotus ja puudutusaine lähtee parissa päivässä, josko se on sitten se "heti". En odota ihmeitä enkä missimittoja, realiteetit on kyllä tiedossa. Jos kolmen kuukauden päästä muutos on näkyvä ja tuntuva lähinnä housujen istuvuuden suhteen, niin olen tyytyväinen. Huomisesta aloitan lisäksi tiukan atkinsin dieetin,joka kestää pari viikkoa, niin luulisi kyllä kesämekkojen taas menevän päälle. Ja juoksuharrastusta on mukavampi kaivaa haudasta esiin, kun mukana raahattava kroppa on asteen kevyempi.

Yritän muistaa kirjoittaa tänne tuloksista, jos niitä alkaa näkyä.

• BodyTiteä harkitseva

Nimimerkille "Ei mikään ruusu enää" ja muillekin hiljaittain toimenpiteessä olleille: Joko alkavat tulokset näkyä ja miten on turvotus & mustelmat hävinneet?

Onko kenelläkään kokemusta polvien ympäristöön tehdyista toimenpiteistä?

• Perjantai 13.

Huomenna tulee kuukausi vatsan alueen BodyTite:stä. 4 aluetta otettiin Lääkärikeskus Estetikissä. Yritin etsiä netistä tietoa ja kokemuksia paikoista, mutta tuntui, että kaikkia haukuttiin ja kehuttiin samassa suhteessa.

Puudutus tuntui kivuliaalta ja lämmitysvaihe poltteli ajoittain. Imuhan ei tunnu miltään, mutta instrumentin työntely sattui ajoittain. Hyvin vähän oli tokkurainen olo toimenpiteen jälkeen, mutta Lahteen lähdin junalla suoraan, vaikka olisin saanut jäädä lepäilemään.

Ensimmäiseksi yöksi otin kaksi Panacodia, kun pelkäsin herääväni kipuun. Näin ei kuitenkaan käynyt. Kipuilua oli 3 päivää, mutta mielestäni lähinnä kosketusarkuutta ja liikkuessa kipu muistutti kovan treenin jälkeisten päivien kipua. Hain kaikki minulle kirjoitetut kipulääkkeet (Panacod, Panadol 500, Burana 600), mutta selvisin täysin ilman niitä.

Minua kummastutti, etten saanut yhden yhtä mustelmaa, vaikka vatsan sanottiin menevän täysin mustaksi. Turvotus kesti vajaa kolme viikkoa. Ylävatsalihakset minulla näkyivät jo ennen toimenpidettä, mutta nyt lihaksen reunat näkyvät myös alla sivulla. Isoimman eron huomaan kumartuessa eteenpäin; ennen maha roikkui n. 10 cm, nyt ei roiku.

Vatsa ei näytä täysin rasvattomalta ja navan alla on sentin - parin kumpu. En tiedä lähteekö vielä pois, toivottavasti. Tuloksien sanotaan näkyvän 8-12 viikon kuluttua ja parantuvan 6 kk saakka. Saa nähdä. Olin varautunut siihen, että mielikuvani tuloksesta saattaa olla epärealistinen: täysin litteä vatsa, vaikka istuisin lysyssä juuri ruokailun jälkeen :D .

Olen ottanut itsestäni "ennen jälkeen" -kuvia ja kyllähän tulos on huikea. Olen ehkä unohtanut millainen vatsa oli ennen. Äiti ja sisko kysyivät nähdessään "Etkö siis vedä nyt yhtään mahaa sisään?".

Ikävintä on ollut tukivyön käyttö: 3 viikkoa yötä päivää 3 viikkoa päivisin. Viikon jälkeen tajusin laittaa liivin alle tuubitopin; vähentää painaumia ja puuvilla miellyttävämpi ihoa vasten. Minulla on napalävistys, jonka poistin ennen toimenpidettä. Yritin laittaa sen takaisin, mutta oli mennyt yhdestä kohtaa umpeen! En tiedä johtuuko toimenpiteen "tiivistävästä" vaikutuksesta? Minulla oli synnytys 5 kk sitten ja napalävistys pois raskauden aikana yli puoli vuotta eikä mennyt tuona aikana umpeen.

En malta odottaa, josko vielä tulos parantuu, mutta näinkin erittäin hyvä! Kyllähän sitä miettii jo reisiä ja peppua, mutta koitan saada sen laihduttamalla, koska haluan kaventua kokonaisvaltaisesti. BodyTite ei tosiaan ole laihdutuskeino, kuten joku edellä jo totesikin. Minulla painoa 48 kg (pit. 158cm) Joku saattaisi pitää minua tyhmänä, kun edes kävin. Lääkäri ja hoitajakin totesivat ennen toimenpidettä, että onpas pieni masu ja että suurin osa mitä lähtee on nestettä. Yhteensä lähti 300 g. En tiedä oliko yhteensä kaikkea vai rasvan osuus.

• Perjantai 13.

Jatkona edelliseen viestiini vielä: antibioottikuuri teki vatsani todella kipeäksi ja olon muutenkin kamalaksi, kuin vatsatauti ilman ripulia. Oksensin ihan. Soitin klinikalle ja lääkäri sanoi, että ehdottomasti kuuri syötävä loppuun eikä annostakaan saa pienentää (3 krt./päivä). Enemmän vaan maitohappobakteereja. Niillä sainkin taisteltua kuurin loppuun.

• Tuloksia odotelleen

body-tite -rasvaimustani on nyt kulunut 2½ kk. ylävatsa on suhteellisen tasainen, mutta alavatsa ja kyljet ovat ikävän muhkuraisia. saa nähdä tuleeko vatsasta enää kalua, sillä se on kaiken kukkuraksi vieläkin aika ikävän tuntuinen ilman tukivyötä. leuka, josta otettiin kolme aluetta, ei ole muuttunut ainakaan parempaan suuntaan. lopputulema tästä epäonnisesta kokeilusta on, että vatasta sentään lähti läskiä, mutta voinenko enää koskaan esiintyä julkisesti bikineissä jää nähtäväksi. leuan imurointi oli täysin turhaa. neuvoksi muille: älkää menkö minkäänlaiseen kauneusleikkaukseen yleislääkärille, sillä pelkkä rasvan poisto ei välttämättä tee kauniimmaksi vaan pahimmassa tapauksessa rumemmaksi. koulutuksen puute näkyy ehkä juuri tuossa, ettei yleislääkäri osaa - tai välitä - arvioida tuottaako rasvan poistaminen kauniimman tuloksen. rahat saa pois imuroimallakin ja eihän se petos ole kun sanotaan, että tästä lähtee. kyllä lähtee, mutta... ei hyvä.

• hyvinrahastettu

Minulle tehty olkavarsien bodytite.
      Tuli myös entistä hullumman näköinen. Läskiä on nyt vaan muhkuraisessa muodossa, ei sileänä. Aivan kuin perunapelto tosiaan. Toisin paikoin taas nahka ikäänkuin menee ihan pienille rypyille kuin kreppipaperi ja roikkuu entisestään.

• v..wal

En usko sua ,paitsi jos olit yleislääkärin vastaanotolla. Koska vannon että mun smart lipolla pilatut jalat saatu kuntoon!!! Ja 3 viikossa näkyy tulokset jo! Muuten puudutus vaiheessa käytetty myös walia, mutta sen jälkeen tasoitettu rasvakudosta ja kiristetty ihoa body titella! Kenelle laitan kuvia? Olen oikeasti niin kiitollinen et valmis näyttämään kuviani. Ja osaako kukaan neuvoo miten ne kuvat voin laittaa tänne?

• v..wal kirjoitti:

En usko sua ,paitsi jos olit yleislääkärin vastaanotolla. Koska vannon että mun smart lipolla pilatut jalat saatu kuntoon!!! Ja 3 viikossa näkyy tulokset jo! Muuten puudutus vaiheessa käytetty myös walia, mutta sen jälkeen tasoitettu rasvakudosta ja kiristetty ihoa body titella! Kenelle laitan kuvia? Olen oikeasti niin kiitollinen et valmis näyttämään kuviani. Ja osaako kukaan neuvoo miten ne kuvat voin laittaa tänne?

Onko joku käynyt Cityklinikalla kaksoisleuan/hamsteripussien bodytitessa, entäs vatsan tai sisäreisien? Olisin kiinnostunut kokemuksista. Ostin Grouponilta bodytiten ja nyt mietin, että mitä aluetta sillä uskaltaa teettää???

• hyvinrahastettu
        kirsi--maria kirjoitti:

Onko joku käynyt Cityklinikalla kaksoisleuan/hamsteripussien bodytitessa, entäs vatsan tai sisäreisien? Olisin kiinnostunut kokemuksista. Ostin Grouponilta bodytiten ja nyt mietin, että mitä aluetta sillä uskaltaa teettää???

Miksi luulet näitä alennuksia tarjottavan ?

No, jokatapauksessa en voi suositella. Kokemusta on plastiikkakirurgin suorittamasta toimenpiteestä ja rahat vaan meni.

• groupon
        kirsi--maria kirjoitti:

voi sua raukka

• Perjantai 13.

Kirjoitin ylempää vatsan alueen body titestä. Nyt aikaa mennyt 6 viikkoa ja tukivyö poistunut käytöstä. Tulos on tasainen. Olen tyytyväinen. Kokemuksia lukemalla olen iloinen siitä, että käytin aikaa toimenpiteitä tekevien yritysten henkilökunnan pläräämiseen. Minulle toimenpiteen teki plastiikkakirurgiaan erikoistunut lääkäri. Voin suositella.

• rasvaimukiin

Lääkärin nimi?Kiitos.

• Senorita Ritva 45

Heippa !!

Onko Suomessa jo cryolipo hoitoja antavia paikkoja? Otin yhden hoidon Espanjassa pari kuukautta sitten ja kun tuun takaisin Suomeen niin haluisin jatkaa...Tykkäsin tuosta hoitomuodosta, koska ei ollut piikkejä eikä puudutuksia eikä sattunut yhtään ! Ensimmäinen kierros mulle tehtiin jenkkoihin ja vatsaan ja lähti ekan kuukauden aikana 4cm vyotärostä ja noin neljännes rasvasta. Nyt ottaisin uuden hoidon ja jos mahdollista niin Allit kans...

Laittakaa tänne vinkkejä jos tiedätte mistä siellä saa näitä ja mitä mahtaa maksaa? Täällä oli kahden tunnin käynti noin 500 euroo...

Senorita Ritva 46V

• Mirkkuliini39

Hei Ritva,

Serkkuni kävi sellaisessa Cryolipo hoidossa just jossain Sellon lähellä. Ei Sellossa, mutta viereisessä tornitalossa on joku cryoklinikka joka niitä ainakin. Ei ollut sattunut kuulemma, mutta iho oli hiukan turvoksissa ja punainen vajaan vuorokauden. Minun mielestä ainakin jenkkakahvat oli jo seuraavana päivänä pienentynyt, mutta lopullinen tulos tulee kai vasta viikkojen kuluttua.

Ei ollut kuulemma edes kallis, koska siellä on menossa joku tutustumistarjous puoleen hintaan. Jos löydän paikan nimen ja osoitteen voin laittaa sulle s-postiin. Tänne ei vissiin saa mitään firman nimiä edes laittaa?

Onnea etsintään!

Mirkkuliini

• xxxxxxxxxx
        Mirkkuliini39 kirjoitti:

Hei Ritva,

Serkkuni kävi sellaisessa Cryolipo hoidossa just jossain Sellon lähellä. Ei Sellossa, mutta viereisessä tornitalossa on joku cryoklinikka joka niitä ainakin. Ei ollut sattunut kuulemma, mutta iho oli hiukan turvoksissa ja punainen vajaan vuorokauden. Minun mielestä ainakin jenkkakahvat oli jo seuraavana päivänä pienentynyt, mutta lopullinen tulos tulee kai vasta viikkojen kuluttua.

Ei ollut kuulemma edes kallis, koska siellä on menossa joku tutustumistarjous puoleen hintaan. Jos löydän paikan nimen ja osoitteen voin laittaa sulle s-postiin. Tänne ei vissiin saa mitään firman nimiä edes laittaa?

Onnea etsintään!

Mirkkuliini

Tarinasi on feikki. Jokainen ,erkkikin, tajuaa nuo sinun mainoksesi. JOKAIKISEEN ketjuun tunnet tuota feikki juttuasi usealla eri nimimerkillä.On se mahtavaa kun uusi hoito tulee Suomeen, niin sitä aletaan hulluna mainostaa täällä "ilmaisella mainospalstalla".

Älkää hyvät tytöt tuhlatko rahojanne tälläiseen humpuukiin. Kannattaa käydä ihan oikeissa hoidoissa. Edustaja, maahantuoja, Ole hyvä ja lopeta epätoivoinen mainostaminen tällä palstalla.

• Mirkkuliini39
        xxxxxxxxxx kirjoitti:

Tarinasi on feikki. Jokainen ,erkkikin, tajuaa nuo sinun mainoksesi. JOKAIKISEEN ketjuun tunnet tuota feikki juttuasi usealla eri nimimerkillä.On se mahtavaa kun uusi hoito tulee Suomeen, niin sitä aletaan hulluna mainostaa täällä "ilmaisella mainospalstalla".

Älkää hyvät tytöt tuhlatko rahojanne tälläiseen humpuukiin. Kannattaa käydä ihan oikeissa hoidoissa. Edustaja, maahantuoja, Ole hyvä ja lopeta epätoivoinen mainostaminen tällä palstalla.

Oho. Kukas sinä sitten oikein olet ?!? Luulin, että täällä saa vapaasti keskustella omista kokemuksistaan ja jakaa niitä. Minä en ole ainakaan mitään mainostamassa enkä ole mitään firmojen nimiä edes maininnut. Häpeisit edes, kun lähdet toisia tuolla tavalla syyttämään !!

• yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        xxxxxxxxxx kirjoitti:

Laita nyt X Erkki vielä se online kaupan osoite, jossa myyt rasvanpolttopillereitäsi niin päästään sinustakin eroon ! Et ehkä ole Erkki vielä tajunnut, että me pulskat tytöt halutaan ihan oikeasti puhua näistä asioista ja vaihtaa kokemuksia ja tietoja! Taidat olla se ainoa "epätoivoinen" sotkemassa tätäkin keskustelua...joten jätäpä meidät kiltisti rauhaan. Kiitos.

• xoxoxo666
        xxxxxxxxxx kirjoitti:

Just. Älkää missään nimessä laittako mitään uusia juttuja tänne !!!! Mielummin isoäidin konsteja ihan vaan kertauksen vuoksi...paljon parempi vaihtoehto ja sitten jokainen Erkkikin tuntee olonsa turvalliseksi ja sehän on loppujen lopuksi tärkeämpää kuin vaikkapa sananvapaus. Hyvä Erkki !

• ykserkinmuija
        xoxoxo666 kirjoitti:

Just. Älkää missään nimessä laittako mitään uusia juttuja tänne !!!! Mielummin isoäidin konsteja ihan vaan kertauksen vuoksi...paljon parempi vaihtoehto ja sitten jokainen Erkkikin tuntee olonsa turvalliseksi ja sehän on loppujen lopuksi tärkeämpää kuin vaikkapa sananvapaus. Hyvä Erkki !

Joo, tais olla yövuoro "mirkkuliinilla" kun koko yön suurinpiirtein tunnin välein eri nikeillä suoltaa tuota samaa skeidaa, häpeäisit vähän.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mirkkuliini39
        ykserkinmuija kirjoitti:

Joo, tais olla yövuoro "mirkkuliinilla" kun koko yön suurinpiirtein tunnin välein eri nikeillä suoltaa tuota samaa skeidaa, häpeäisit vähän.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mistäs arvasit ?!?! Teen yövuoroa valvomossa, minulla on kaksi alaikäistä kotona eikä ole aikaa muuten kuin yöllä tai vapaapäivinä olla netissä. Olet ilmeisesti myös asettanut jotkut aikarajat sille kuinka pian saa vastata tai kommentoida, jos näkee kiinnostavasta asiasta jotain uutta?! Miksi pitää olla noin agressiivinen ja negatiivinen? Minä en ole mitään firmaa mainostamassa enkä kertaakaan maininnut minkään tuotteen tai firman nimeä?! Miksi olet siis minun kimpussa? Tarvitseeko täällä keskustelupalstalla haastaa riitaa ja haukkua muita? Jos sinua ei tämä aihe kiinnosta tai se on sinusta humpuukia, niin anna meidän muiden vaihtaa ajatuksia rauhassa. OK?

• tyytyväinen

Myös käynyt Esteticissa Heikki Penttilällä, teetin vatsan ja jenkkakahvat. Toimenpide kesti 2 tuntia. Body titella. Puudutus vaiheessa käytettiin Walia jonka jälkeen iho kiristettiin Bodytitella . toimenpiteestä nyt n 3 kk ja Iho on jo sileä ja tasainen. Farkun koko pienentynyt 32:sta kokoon 29. Varmasti myös liikunnan lisääntyminen vaikuttanut tähän kun on motivaatiota treenata:) Joten tyytyväinen olen lopputulokseen kaikin puolin. Seuraavaksi aion teettää sisä- ja ulkoreidet, jonka jälkeen mahdun jopa 27 tuuman kokoon, jee:)

• ekablogi

Moi!

Kävin bodytite rasvaimussa eilen ja aloin pitämään asiasta blogia. Minulle tehtiin vatsanalueen hoito (4 aluetta).

Jos jotakuta kiinnostaa tällainen reality tilanne niin kuulolle:
      http://minajavartaloni.blogspot.fi/

Kirjoitin sinne ennen tilannetta, itse toimenpiteestä ja vrk toimeniteen jälkeen asioita...

• 14+4

Kiitos plogista! Sinne ei voinutkaan anonyyminä kommentoida.

• eitietojajokapaikkaa
        14+4 kirjoitti:

Joo, samaa ajattelin. Olisin halunnutkin jotain kommentoida, mutta oli niin vaikeaa että jätin.

• ekablogi
        eitietojajokapaikkaa kirjoitti:

Joo, samaa ajattelin. Olisin halunnutkin jotain kommentoida, mutta oli niin vaikeaa että jätin.

Hei!

Kiitos palautteesta! En edes tiennyt ettei voi kommentoida ... Siellä on lienee jotain asetuksia mistä asiaan voi vaikuttaa... Minäpä tutkailen asiaa ja tottakai on tarkoitus että voisi kommentoida. En tosiaan ole aikaisemmin blogeja pitänyt niin kaikki on uutta.

• ekablogi
        14+4 kirjoitti:

Nyt pitäisi kommentointi onnistua! En ollut ymmmärtänyt tarkistaa asetuksia ja varmaan siellä on vieläkin jotain mistä tulee sanomista, mutta pikkuhiljaa opettelen :)

• kiinn1

Hyvältä näyttää ..siis vatsasi jo nyt!

• Annim
        ekablogi kirjoitti:

Nyt pitäisi kommentointi onnistua! En ollut ymmmärtänyt tarkistaa asetuksia ja varmaan siellä on vieläkin jotain mistä tulee sanomista, mutta pikkuhiljaa opettelen :)

Ei pysty vieläkään kommentoimaan...jatkoa toivoisin päivityksiin...

• ekablogi
        Annim kirjoitti:

Ei pysty vieläkään kommentoimaan...jatkoa toivoisin päivityksiin...

Kiitos palautteesta! Nyt on vaan käynyt sellainen kämmi että olen hukannut kirjautumistunnukseni sinne ja siksi en ole päässyt enempää päivittämään tilannetta :( Olen ollut erittäin tyytyväinen ja vatsanseudun rasva on pysyvästi poissa, vaikka painoni on viimeisen 8kk aikana jonkin verran noussut. Yritän saada tavalla tai toisella tunnukseni toimintaan jotta voin jatkaa päivittämistä. Pahoittelut tällaisesta kämmistä....

• annex601

Olin maanantaina tällä viikolla BodyTitessä. Otettiin sisäreidet ja polvet. Pahinta oli tosiaan puudutuspiikit. Nyt en tarvitse kipulääkkeitä enää ollenkaan (torstai). Turvotusta on aika lailla ja maanantaina pitäis mennä töihin. Kuinka kauan teillä muilla on toi turvotus jaloissa kestänyt? Oletteko pitäneet painehousuja sen 3 viikkoa päivin öin niinkuin käskettiin? Kiitos vastauksista!

• vadelma33

Kävin täälläkin mainitussa cryo lipossa kuukausi sitten ja oon kyllä hyvin tyytyväinen ! Mulle on kerran aikasemmin tehty rasva imua reisistä ja pakaroista ja niihin jäi kyllä arvet vaikka rasvasin tosi paljon ja tein kaiken hoito ohjeiden mukaan. Tästä ei jääny mitään iholle ja tulokset on hyvin näkyviä ! Suosittelen

• Annistininen

Heippa, kävin itse Tallinnassa cryolipo hoidossa, vatsa ja jenkat eli 4 kohtaa hoidettiin noin 15min/paikka. Ihan huvittelun vuoksi koitin kun oli edullinen siellä 75€:) ja täytyy sanoa että tänään otin valokuvan vatsasta ja vertasin ennen otettuun ja kyllä jo viikossa oli lähtenyt ihan kivasti höttöä pois, vaikka Vappu meni herkkujen johdossa. Voin siis suositella, ainakin tuolla hinnalla! Hieman epämukavan tuntuista oli ja mustelmat on vieläkin haaleana, Tallinnasta löytyi useampikin paikka jossa tehdään. Itse kävin sataman lähistöllä olevassa paikassa. Ja todellakin menen uudestaan, hinta ja teho oli mieleinen yllätys!

• kaukanakivuttomasta

5pv bodytitesta Helsingissä. Käsiteltiin ylä- ja alaselkä, eli rintsikan ylä- ja alapuolelle jäävät pahkurat sekä allit alaselästä. Puudutuspiikit tuntuivat kurjalta, mutta kaikkein pahin vaihe oli varsinainen bodytite. Rasva poltettiin 39 asteeseen ja kipu oli joiltain osin aivan sietämätön. Toimenpiteen piti kestää 4,5h mutta jostain syystä aika venyi noin 7h. Puudutetta eikä lisälääkitystä annettu, sillä alkuperäisen lääkityksen olisi pitänyt riittää. Lääkäri oli todella kireä ja tiuski minulle sekä avustavalle sairaanhoitajalle useampaan kertaan. En olisi saanut liikkua, mutta hermoihin työnnetyt piikit sattuivat aivan käsittämättömän paljon mistä tämä "primitiivireaktio" eli säpsähdys johtui. Lisäpuudutteen pyyntö meni harakoille ja viimeiset pari tuntia olivat todella tuskaiset. Nestettä on kropassa noin 5 litraa puntarin mukaan ja turvotus sen mukainen. Apuna tukiliivit yötäpäivää, antibiootti, panadol ja burana sekä panacod tarvittaessa. Puoli-istuva asento on paras ja siitä nouseminen on joka päivä hiukan helpompaa. Osa kanyyleille tehdyistä reiìstä on tulehtunut ja desinfioin ja vaihdan siteet kerran päivässä. Kuumetta on joka päivä noin asteen verran normaaliin verrattuna lääkkeistä huolimatta, joten kirurgin luokse matka vie. Tuloksista ei tässä vaiheessa voi oikein sanoa mitään turvotuksen vuoksi.

• bodytitestä

Kuulostaa oudolta. Oliko plastiikkakirurgi tekijänä?

• kaukanakivuttomasta

Kyseessä on kotimainen plastiikkakirurgi ja kokemusta kirurgiasta noin 20v ja plastiikkakirurgiastakin pitkä tovi. Mahtoiko olla huono päivä? Liian pitkään kestänyt toimenpide ilman taukoja väsytti lääkärinkin?? Puudutusaineen loppuminen??? Kuka ties, mutta antibiootit on pian syöty ja kuumeilu näyttäisi antaneen periksi. Painoa viikko toimenpiteen jälkeen 4kg, eli nestettä on reippaanlaisesti edelleen. Mustelmiin olen käyttänyt hirudoid fortea, joka näyttäisi auttavan vaikka mustelmani eivät olekaan näin talvisaikaan näkyvillä paikoilla. Tukiliivien puristukseen suosittelen avuksi ohutta toppia ja pehmeitä liinoja kainaloiden alle tarvittaessa. Tsekkaan CRP`n antibiootin päätyttyä ja toivon että pääsen märkivistä reiìstä eroon lähipäivinä- ja että tuloksia alkaa jossain vaiheessa näkymään turvotuksen alta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe