Täytyyks täälä olla?

pohojalaane

Mites hei!Pitääks täälä olla joku koira-asintuntija ku tänne liittyy vai riittääks se et vaan puuhailee koirien kans ilman mitään koulutuksii?Voiks tänne vaan tulla sen takii et rakastaa koirii ja haluu olla tekemisis niitten kans ilman ehtoja?Ei muuten mut ku oon seurannu tätä palstaa vähän aikaa nii kaikki tappelee jostai asioist ja haukkuu toinen toistans ihan ku olis jostain tärkeilyist kyse.Saaks täälä heti turpaan ku kirjottaa jotain koirist vai voiks kaikki pitää omist asioistaa kiinne muitten saamatta siit sydädiä tai hermoromahdust?Onks muillaki oikeuksii ku täl vakkarijengil ja miten sit pitää käyttäytyy et siihen samaan ryhmään pääsis?

110

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilta*tähti

Ihan vain mielenkiinnosta tiedustelen, miten sinulla on tuollainen murre, kuitenkin nimimerkkisi viittaa aivan toisenlaiseen murteeseen?
      Ja toinen epäilyttävä kysymykseni on, että miksi haluat tietää nuita tuollaisia asioita, joita kyselet? Miksi haluat johonkin ryhmään?
      Tämähän ei ole koirapalsta, vaan koirapalsta on " yleistä koirista " .
      Ja lasten palstat ovat sitten erikseen.
      Täällä on vankilasta vapautunutta jengiä, ei lainkaan soveliasta kunnon kansalaiselle.

• Myy-Pikkuinen

unohdit ne muutamat hullut ja humalaiset. ;)))))

• pohojalaane

Mitä outoo siinä mun nikis on?Ohan sunki nikkis joku ilta*tähti.Ookko nuorin penska vai muute vaa haluut loistaa ja vallottaa?Meinaaks toiki jo sitä et uusii kirjottajii ei huolita mukaa tälle palstal?Mut hei!Mä oon pohojalaane syntyjään mut asunu muual jo 15 vuotta.

• 6.6.6
        pohojalaane kirjoitti:

Mitä outoo siinä mun nikis on?Ohan sunki nikkis joku ilta*tähti.Ookko nuorin penska vai muute vaa haluut loistaa ja vallottaa?Meinaaks toiki jo sitä et uusii kirjottajii ei huolita mukaa tälle palstal?Mut hei!Mä oon pohojalaane syntyjään mut asunu muual jo 15 vuotta.

http://www.youtube.com/watch?v=y9KRst7micM&feature=related

• tähti*setä
        pohojalaane kirjoitti:

BLAAABLAABLAAAA. uma, onks töissä tylsää???????????????????????????

• 45
        tähti*setä kirjoitti:

BLAAABLAABLAAAA. uma, onks töissä tylsää???????????????????????????

toi ummu tahtosis nii kovattis ola pohjalaine mut ko sil ei ne taiot oikkest riitä hihihiihihih

• Virtuaalikoneistaja
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

onpa taas huono aamu jollakin puskakirjoittajalla, mutta muistankohan väärin kun minulla on sellainen muistikuva että joku rekatuista kirjoittaa tuota samanlaista soosia, ei välilyöntejä merkkien jälkeen ja niin edelleen, en nyt vaan saa mieleeni kuka rekatuista tuota sotkua kirjoittaa :)

• pohojalaane

Sun mielenkiintos sai sitte aikaseks sen mitä oon epäillykki.Ei täälä asiaa krjoteta eikä ees oteta muita kirjottajii todest.Ainoastaa nää perskärpäset täälä näemmä hyökkii.Nyhä ol sit esimerkkei muilleki tänne ajautuneil et parempi pysyy pois vaa.

• Myy-Pikkuinen
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

onpa taas huono aamu jollakin puskakirjoittajalla, mutta muistankohan väärin kun minulla on sellainen muistikuva että joku rekatuista kirjoittaa tuota samanlaista soosia, ei välilyöntejä merkkien jälkeen ja niin edelleen, en nyt vaan saa mieleeni kuka rekatuista tuota sotkua kirjoittaa :)

Joo taas täällä joillakin jytää kuin aivomätä ja mä kans kohta häippäsen muualle. =))
        No tuosta soosikirjoituksesta ei ota mitään selvää.

• blaoo.
        pohojalaane kirjoitti:

Sun mielenkiintos sai sitte aikaseks sen mitä oon epäillykki.Ei täälä asiaa krjoteta eikä ees oteta muita kirjottajii todest.Ainoastaa nää perskärpäset täälä näemmä hyökkii.Nyhä ol sit esimerkkei muilleki tänne ajautuneil et parempi pysyy pois vaa.

juupjuup kaikki otetaan todesta,varsinki tollaset puska-lässyt. paree ku pysyt pois vaa, ni ei tuu riitoi eikä mättäjäsii.

• Virtuaalikoneistaja
        pohojalaane kirjoitti:

on nopeasti ottanut vaikutteet pulinasanastosta, "perskärpäset" ja "hyökkii" :)))))))))

Tervetuloa vaan kirjoittelemaan.

• 15+7=22

on nopeasti ottanut vaikutteet pulinasanastosta, "perskärpäset" ja "hyökkii" :)))))))))

Pohojaalaisella, ei taida olla mikään eilisen teeren poika ;))))

• 23
        15+7=22 kirjoitti:

Pohojaalaisella, ei taida olla mikään eilisen teeren poika ;))))

o joko täti turkkune ta kloppi nysse tai si yhistettyn herraneiti mut ei mikkää aito pohjalaane

• pohojanmaan häjy

Oon pohojanmaan likkoja, 47 v. Perheellinen.

• Virtuaalikoneistaja
        pohojanmaan häjy kirjoitti:

Oon pohojanmaan likkoja, 47 v. Perheellinen.

ikään, rotuun, sukupuoleen tai siviilisäätyyn katsomatta, tervetuloa kirjoittamaan.

• arvaa kuka

Siinä pulma. Miettikäähän nyt taas porukalla, jos se muisti palautuu. Menee päivänne rattoisasti. Naurettavaa.

• ilta*tähti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

unohdin mainita sinut ja virtuaalin kokonaan!!!

• Palstalaiset.

tervetuloa kirjoittelemaan, mukavia ihmisiä on täällä.
      Tuo parin nimimerkin häirikköporukka on erikseen mutta heistä osa on aina bannissa. Saitkin näköjään virtsun ja haukullisen kimppuusi, heillä on tuo että ihan jokaisen kirjoituksen haluavat uskoa oevan erään Umalehtisen, heidän palvontansa kohteen kirjoittama. Enimmäkseen se on tuollaista harmitonta ihailua mutta jos häiritsee niin eihän monikaan täällä heidän viestejään lue. Enimmäkseen he vaihtelevat tuupilinkejä ja kirjoittelevat Umasta kesknään ja meillä normaaleilla on sitten noita vilkkaampia asiaketjuja. Kyllähän täällä hauskaakin pidetään ja muustakin kirjoitellaan joskus kuin koirista, asiantuntemusta on osalla paljonkin.

Aamupäivisin ja myöhään yöllä täällä on on tuo häirikköporukka ainoina kirjoittajina, silloin tulee sitä törkyä. Viha ja katkeruus purkautuvat, pari täysin elämästä syrjäytynyttä on ottanut muutamia mestä kirjoittajista silmätikuikseen joiden päälle on ne omat epäonnistumisen tunteet kaadettava. Nuo nuoret eläkeläiset haukullinen myy virtsu on helppo kuitenkin ohittaa.

Oikein toivotan tervetulleeksi.

• Virtuaalikoneistaja

sitä luetaan miten sattuu ja syydetään valheita palstalle.

Koska olen ilmeisesti toinen mainitsemistasi nikeistä, korjaan väitteesi banneista, minä en ole koskaan ollut bannissa ja ei se ainakaan ole siitä kiinni etteikö niitä banneja minullekkin olisi yritetty, mutta ylläpito nyt vain ei ole samaa mieltä siitä etteikö niitä erilaisia mielipiteitä voi esittää kaikille kirjoittajille, täällä puskisten keskuudessa vallitseva yleinen ja väärä käsitys siitä että kun esittää joillekkin nimimerkeille erilaisen mielipiteen se olisi sääntöjen vastainen ja näinollen bannin arvoinen, ei todellakaan pidä paikkaansa.

Niin ja, eläkkeelläkään en ole, ihan työelämässä olen mukana, joten siinäkin sorruit valehtelemiseen, sitä en tiedä miksi tunnet tarvetta kehitellä minulle live-elämää, mitään todellista tietoa sinulla ei kuitenkaan ole, mutta ilmeisesti suunnaton tarve elää minun elämääni, mutta onnea valitsemallasi tiellä.

• ,,

Koska olen ilmeisesti toinen mainitsemistasi nikeistä, korjaan väitteesi banneista, minä en ole koskaan ollut bannissa ja ei se ainakaan ole siitä kiinni etteikö niitä banneja minullekkin olisi yritetty, mutta ylläpito nyt vain ei ole samaa mieltä siitä etteikö niitä erilaisia mielipiteitä voi esittää kaikille kirjoittajille, täällä puskisten keskuudessa vallitseva yleinen ja väärä käsitys siitä että kun esittää joillekkin nimimerkeille erilaisen mielipiteen se olisi sääntöjen vastainen ja näinollen bannin arvoinen, ei todellakaan pidä paikkaansa.

Niin ja, eläkkeelläkään en ole, ihan työelämässä olen mukana, joten siinäkin sorruit valehtelemiseen, sitä en tiedä miksi tunnet tarvetta kehitellä minulle live-elämää, mitään todellista tietoa sinulla ei kuitenkaan ole, mutta ilmeisesti suunnaton tarve elää minun elämääni, mutta onnea valitsemallasi tiellä.

mistä suunnasta nuo valheet tulee niin palstalle kuin sposteihinkin,,

• sakuli-ex

niitä valheitasi lähinnä ylläpitoon....Kiitosta vaan kommenteistasi ilmoistasi jotka menivät ihan persvakoon kaikki ja valheilla on aika lyhyet jäljet.....

• pulalatva
        sakuli-ex kirjoitti:

niitä valheitasi lähinnä ylläpitoon....Kiitosta vaan kommenteistasi ilmoistasi jotka menivät ihan persvakoon kaikki ja valheilla on aika lyhyet jäljet.....

antoks yp sulle tietoon tollasta,kertoks ne muistakin kun virtsusta.

Äh sä valehtelet taaaaaaaas sakulisekoli,buahahaaaaaaa

• Virtuaalikoneistaja
        sakuli-ex kirjoitti:

satuli, olen yhden viestin klikannut saatteen kanssa joskus taannoin ja silloin ei ex-sakuli ollut kirjoittelemassa täällä, joku muu niistä nikeistäsi on voinut olla silloin täällä kirjoittelemassa, mutta tuskin se kuitenkaan sinä olit jonka viestin saatteen kanssa klikkasin.

Ei tämä palsta minulle niin vakava paikka ole että edes noista sinun päättömistä jutuistasi pulttia ottaisin, sinähän olet pelkästään huvittava kirjoituksinesi ja monine nikkeinesi, kusetuksinesi ja vedätyksinesi :)))))))))))))))))))))

• 4+7

älä ihmeessä mene minnekään ryhmiin mukaan, paskan saa olman pyytämättäkin;))

• Metsien Mies

Asiantuntijuutta vaaditaan. Minäkin suoritin kirjekurssina eläinlääkäritutkinnon. Kyllä siinnäkin 3 kk tuhraantui.

• pulisija

siellä metsästyskoira palstalla äläkä tule tänne rääpimään

• 12000000000000000000
        pulisija kirjoitti:

siellä metsästyskoira palstalla äläkä tule tänne rääpimään

kuka täällä saa rääkyä...

• pulisija
        12000000000000000000 kirjoitti:

kuka täällä saa rääkyä...

lopeta jo ja poistu sinut on tunnistettu rääkyjä, etkö nää mikä seko tuo jätkä on

• ;)))))))))))))))))))

kuka rekatuista on puskissa, kyllä sinä helposti pääset perille tämän palstan juonesta :)

• 6+13=?????

sähän se olet vittuilun mestari;-)

• Myy-Pikkuinen
        6+13=????? kirjoitti:

sähän se olet vittuilun mestari;-)

takasin, ilman muuta! =))

• buuuaaahhhh
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Sinäkö, tuo on vale?????? Koska sinä olet v,tuillut, aina niin niin kaunista kieltä kirjoitat!!!!!!!

• issu56
        buuuaaahhhh kirjoitti:

Sinäkö, tuo on vale?????? Koska sinä olet v,tuillut, aina niin niin kaunista kieltä kirjoitat!!!!!!!

sentään, etkö osaa lopettaa???

• tuo yksi sana muita sanoja tärkeämpi. Suomen kieli on sanastoltaan rikas vaikka meillä onkin vain 8 vokaalia ja 13 konsonanttia. Luulisi valinnanvaraa sanoihin löytyvän. Toki on oma asiasi millä sanoilla keskustelet. Järkyttävä kielenkäyttö ja kirosanojen jatkuva viljely on alatyylistä ja eittämättä tulee mieleen huomionhakuisuus. Käytä silti kaikin mokomin oppimaasi ettei käy niin nolosti, että unohdat.

• issu56
        umalehtinen kirjoitti:

tuo yksi sana muita sanoja tärkeämpi. Suomen kieli on sanastoltaan rikas vaikka meillä onkin vain 8 vokaalia ja 13 konsonanttia. Luulisi valinnanvaraa sanoihin löytyvän. Toki on oma asiasi millä sanoilla keskustelet. Järkyttävä kielenkäyttö ja kirosanojen jatkuva viljely on alatyylistä ja eittämättä tulee mieleen huomionhakuisuus. Käytä silti kaikin mokomin oppimaasi ettei käy niin nolosti, että unohdat.

ja sullako muka on kanttia arvostella muita...?????????

• JUUSO-LITÄNEN
        umalehtinen kirjoitti:

tuo yksi sana muita sanoja tärkeämpi. Suomen kieli on sanastoltaan rikas vaikka meillä onkin vain 8 vokaalia ja 13 konsonanttia. Luulisi valinnanvaraa sanoihin löytyvän. Toki on oma asiasi millä sanoilla keskustelet. Järkyttävä kielenkäyttö ja kirosanojen jatkuva viljely on alatyylistä ja eittämättä tulee mieleen huomionhakuisuus. Käytä silti kaikin mokomin oppimaasi ettei käy niin nolosti, että unohdat.

KUULUU ERÄILLE,ONKO TUTTUJA VAINOOJIA. LOUKAAT TOISTA KIRJOITTAJAA RIKOT SÄÄNTÖJÄ.

• Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

voit jättää lukematta kaikki Myyn kirjoitukset, ei kannatta ottaa pulttia asiasta jonka voi välttää hyvin helposti ja yksinkertaisella tavalla :))))))))))

• 15+16
        issu56 kirjoitti:

Ja onkos itelläs?? Hä ??

• neljän suora
        umalehtinen kirjoitti:

ei kannata kiinnittää huomiota, se on henkisesti rampa.

• ohikulkija,,,
        issu56 kirjoitti:

yöllä pihalla, please!

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

hei oikeesti...laita vähän kirjelmää sinne vitun yypeelles tai sille vitun lakimiehelles, jookosta? =))))))))

• 16+20
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

:((((((((

• Myy-Pikkuinen
        neljän suora kirjoitti:

ei kannata kiinnittää huomiota, se on henkisesti rampa.

niiden kamalien sekoilujes kanssa tällä palstalla, jessus mitä kieltä. Erittäin ala-arvoista ja kamalaa. Noin se homma etenee.

• Myy-Pikkuinen
        16+20 kirjoitti:

:((((((((

=(((((((((((

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

voit jättää lukematta kaikki Myyn kirjoitukset, ei kannatta ottaa pulttia asiasta jonka voi välttää hyvin helposti ja yksinkertaisella tavalla :))))))))))

Erilaisia mielipiteillä voi esittää kaikille kirjoittajille, täällä joidenkin keskuudessa vallitseva yleinen ja väärä käsitys on että katsotaan vainoamiseksi ja keskustelun pilaamiseksi erilainen mielipide.
        Tuo sinun ehdotuksesi on käytännöllinen, hyvä ja helppo noudattaa, mutta valitsen kuitenkin itse sen minkä luen. Sua vaivaa nyt jonkunasteinen oletus tauti. . . En ole ottanut pieniäkään pultteja ystäväsi kielenkäytöstä. Olen joskus ajatellut ettei tuollaiseen kielenkäyttöön
        voi olla olemassa mitään järkevää syytä, olisiko omasta mielestään jäänyt vaille tarpeellista huomiota ja temppuilee kuin pikkupentu sitä saadakseen? .-DD

• Myy-Pikkuinen
        15+16 kirjoitti:

Ja onkos itelläs?? Hä ??

Issu arvostellut...

• Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

Erilaisia mielipiteillä voi esittää kaikille kirjoittajille, täällä joidenkin keskuudessa vallitseva yleinen ja väärä käsitys on että katsotaan vainoamiseksi ja keskustelun pilaamiseksi erilainen mielipide.
        Tuo sinun ehdotuksesi on käytännöllinen, hyvä ja helppo noudattaa, mutta valitsen kuitenkin itse sen minkä luen. Sua vaivaa nyt jonkunasteinen oletus tauti. . . En ole ottanut pieniäkään pultteja ystäväsi kielenkäytöstä. Olen joskus ajatellut ettei tuollaiseen kielenkäyttöön
        voi olla olemassa mitään järkevää syytä, olisiko omasta mielestään jäänyt vaille tarpeellista huomiota ja temppuilee kuin pikkupentu sitä saadakseen? .-DD

voi tietysti miettiä syitä jos tuntee tarpeelliseksi miettiä tuntemattomia pulinapalstalaisia, mutta eiköhän ole hieman arveluttavaa maallikkona tehdä siitä johtopäätöksiä ja diagnooseja julkisesti, tuskin vuosienkaan mittainen ura pulinoissa pätevöittää niitä tekemään .)

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

se sulle kuuluu?? Älä lue mun kirjoituksii jos et kestä.

• Myy-Pikkuinen
        ohikulkija,,, kirjoitti:

yöllä pihalla, please!

palstalaisista unia taas!!

• ?????????
        issu56 kirjoitti:

sentään, etkö osaa lopettaa???

Sinä olet fiksu ihminen, sitä ei kirjoituksistasi aina usko, mutta olet.
        Onko sinun mielestäsi mahtavaa kirjoitustyyli, joka ihannoi tuota kiroamista ja mesoamista?
        Enkä nyt puhu sinusta, mutta olet aina puolustamassa heitä, jotka tuota kiroamista harrastavat.
        Kysyn tämän siksi, että et mielestäni kuuluu oikeasti tuohon joukkoon, ehkä olen väärässä.

• Myy-Pikkuinen
        ????????? kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi mahtavaa kirjoitustyyli, joka ihannoi tuota kiroamista ja mesoamista?
        Enkä nyt puhu sinusta, mutta olet aina puolustamassa heitä, jotka tuota kiroamista harrastavat.
        Kysyn tämän siksi, että et mielestäni kuuluu oikeasti tuohon joukkoon, ehkä olen väärässä.

täällä nyt oikeesti kirota, ihan vaan leikisti kirjoitan sanan vittu.

• issu56
        ????????? kirjoitti:

Kysyn nyt sulta, että onko mielestäsi valehtelu ja valheitten levittäminen kuinkakin fiksua??? Oletko milloinkaan tullut ajatelleeksi, että valheilla on hyvin lyhyet jäljet ja niistä jää AINA ennenpitkää kiinni???
        Entuudestaan kyllä tosin tiedän, että sinähän et vastaa ja jos vastaat, niin teet sen vastakysymyksillä, joka mun mielestä taas on helvetin epärehellisen ihmisen merkki!!!

• 12+13
        umalehtinen kirjoitti:

"Täällä olen umalehtinen ja täällä olen vapaalla.
        Täällä nauran, itken , riitelen ja puhun puutaheinää aina välillä. Kiroilenkin ja mehevästi kiroilen.
        Teilläkin on työ minä ja ns. vapaa aika minä kuten jokaisella."

• 4+6
        umalehtinen kirjoitti:

Entä nämä v-sanat, mitä mieltä olet?Onko hän jäänyt vaille huomiota ja temppuilee sitä saadakseen?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356088/39182175

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8764504/42000379

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8355104/39180416

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8726939/41727668

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8553567/40752938

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8392629/39447533

• -----------------

voi tietysti miettiä syitä jos tuntee tarpeelliseksi miettiä tuntemattomia pulinapalstalaisia, mutta eiköhän ole hieman arveluttavaa maallikkona tehdä siitä johtopäätöksiä ja diagnooseja julkisesti, tuskin vuosienkaan mittainen ura pulinoissa pätevöittää niitä tekemään .)

Mutta sä olet siihen tarpeeksi pätevä?

• Virtuaalikoneistaja
        ----------------- kirjoitti:

Mutta sä olet siihen tarpeeksi pätevä?

monessakin asiassa pätevä, mutta sinä et niitä tiedä, joten mihin viittaat tuolla kysymykselläsi?

• 17+8

monessakin asiassa pätevä, mutta sinä et niitä tiedä, joten mihin viittaat tuolla kysymykselläsi?

Pätevä tekemään johtopäätöksiä ja diagnooseja palstalaisista.

• issu56
        15+16 kirjoitti:

Ja onkos itelläs?? Hä ??

???

• issu56
        ohikulkija,,, kirjoitti:

yöllä pihalla, please!

??????????????????????????????????????????

• Virtuaalikoneistaja
        17+8 kirjoitti:

Pätevä tekemään johtopäätöksiä ja diagnooseja palstalaisista.

voit ihan vapaasti TULKITA minun kirjoituksiani niinkuin haluat, kuten voit myös pitää mielipiteesi minusta :)

• ??????????
        issu56 kirjoitti:

Kysyn nyt sulta, että onko mielestäsi valehtelu ja valheitten levittäminen kuinkakin fiksua??? Oletko milloinkaan tullut ajatelleeksi, että valheilla on hyvin lyhyet jäljet ja niistä jää AINA ennenpitkää kiinni???
        Entuudestaan kyllä tosin tiedän, että sinähän et vastaa ja jos vastaat, niin teet sen vastakysymyksillä, joka mun mielestä taas on helvetin epärehellisen ihmisen merkki!!!

Missä ja milloin olen valehdellut ja kenelle, sinulleko, näihin kaipaan nyt vastaustasi. Jos sinä pystyt osoittamaan tuon väitteesi oikeaksi, niin minäkin haluan asian tietää, joten ole hyvä ja kerro, nyt sen REHELLISYYDEN nimissä minulle.
        Mitä myös tarkoittaa sanasi, entuudestaan?
        Täällä et ole minulta milloinkaan vastausta pyytänyt mihinkään, joten en ole voinut sinulle aikaisemmin vastatakkaan. Tuon kommenttisi "helvetin epärehellisestä" ihmisestä jätän toistaiseksi omaan arvoonsa.
        Valheella on TODELLA lyhyet jäljet, se on hyvä pitää aina mielessä, jokaisen ihmisen.

Tiedätkö mitä minä ihmettelen?
        Sitä että miksi hän pohtii ja miettii synnytyselimiin liittyviä sanoja negatiiviseen sävyyn mutta henkeä vieviin kommentteihin hän ei reagoi lainkaan negatiivisesti.
        Eikö syntymä kuitenkin ole iloinen asia.

• issu56
        umalehtinen kirjoitti:

mitä taaaaaaas kerran yrität esittää...no vaan yritykseksi se edelleenkin vain jää ja siinä pysyy!!!

• Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

Tiedätkö mitä minä ihmettelen?
        Sitä että miksi hän pohtii ja miettii synnytyselimiin liittyviä sanoja negatiiviseen sävyyn mutta henkeä vieviin kommentteihin hän ei reagoi lainkaan negatiivisesti.
        Eikö syntymä kuitenkin ole iloinen asia.

v*ttu sanakin aiheuttaa närästystä vain Myyn kirjoittamana, en tiedä näyttääkö se hänestä eri tavalla kirjoitettuna kuin muiden kirjoittamana, vai mistä sellainen johtunee.

• issu56
        ?????????? kirjoitti:

Missä ja milloin olen valehdellut ja kenelle, sinulleko, näihin kaipaan nyt vastaustasi. Jos sinä pystyt osoittamaan tuon väitteesi oikeaksi, niin minäkin haluan asian tietää, joten ole hyvä ja kerro, nyt sen REHELLISYYDEN nimissä minulle.
        Mitä myös tarkoittaa sanasi, entuudestaan?
        Täällä et ole minulta milloinkaan vastausta pyytänyt mihinkään, joten en ole voinut sinulle aikaisemmin vastatakkaan. Tuon kommenttisi "helvetin epärehellisestä" ihmisestä jätän toistaiseksi omaan arvoonsa.
        Valheella on TODELLA lyhyet jäljet, se on hyvä pitää aina mielessä, jokaisen ihmisen.

taas men kuten arvelinkin.
        Ja hei...ei kannata esittää pohjanmaalaista, kun sanojen tarkoituksetkin on noin hukassa...vähänkö nyt naurattaa...

v*ttu sanakin aiheuttaa närästystä vain Myyn kirjoittamana, en tiedä näyttääkö se hänestä eri tavalla kirjoitettuna kuin muiden kirjoittamana, vai mistä sellainen johtunee.

Jospa hänen koneellaan on jokin summeri joka soi aina kun Myy heittää elimellä.

Toisaalta onhan se hyvä että joku ottaa henkilökohtaiseksi tavoitteekseen karsia biologiaan liittyvät termit palstalta, nehän saattavat saada herkkäsieluiset kavahtamaan. Jos aloittaa Myysta, jatkaa seuraavaan veen käyttäjän ja sitä rataa käy jokaisen kirjoittajan nuhtelemassa.

• n.sorsa

kavereitasi ,mutta nikkejä löytyy vastatkaa itse teoista puska uhkailuista ja muusta kirjoittelusta, minä en niistä vastaa.

• issu56

puhua paskaa umalehtinen!!!

• Päivi.

Miksi sinulla on niin hoitamattomat kädet siinä kuvassasi?

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Toisaalta onhan se hyvä että joku ottaa henkilökohtaiseksi tavoitteekseen karsia biologiaan liittyvät termit palstalta, nehän saattavat saada herkkäsieluiset kavahtamaan. Jos aloittaa Myysta, jatkaa seuraavaan veen käyttäjän ja sitä rataa käy jokaisen kirjoittajan nuhtelemassa.

Myy heittää elimellä! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Virtuaalikoneistaja

ja palstaan liittyvä galtsu ei sinua kiinnosta, mutta sorsan live-elämä sitäkin enemmän, ei voi kun hämmästellä miten päin nämä asiat ovat sinun mielessäsi, niin ja tämä oli minun TULKINTANI asiasta.

• Myy-Pikkuinen

ja palstaan liittyvä galtsu ei sinua kiinnosta, mutta sorsan live-elämä sitäkin enemmän, ei voi kun hämmästellä miten päin nämä asiat ovat sinun mielessäsi, niin ja tämä oli minun TULKINTANI asiasta.

tuli mieleeni ja eipä siihen lisättävää ole!

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

tuli vaan mieleeni että joskus tässä kerrroin umalle jutun sanasta vittu ja sille se silloin nauroi oikein kunnolla, sen mielestä se oli hyvä juttu, mut jostain kumman syystä mun jutut ei enää miellytä?? Outoo...

Juu ja toki mummeli saa aloittaa kavahtelunsa minusta kun mä en sen kavahteluita kavahda.

• n.sorsa

kukaan ei toisella keskustelu palstalla oo kirjotannut näin älyyttömyyttä musta.

Onko tämä perheenjäseneni vai jonkun muun, kuka tunnistaa
        Marrr-Leena 15.1.2010 01:51 Vastauksia: 1 Lukukertoja: 22 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
        Olikohan se pilkullisen koiran omistaja veljeni? Vain tämä kuva minulla on perheestäni, tunnistaako kukaan tätä jäsentä? Kuvan takapuolella lukee jotain rakas poikani, menestystä matkallesi tjs. Selkeästi ei näy nuhjaantunutta kuvaa ilmeisesti on pidetty taskussa.

http://www.dailytelegraph.com.au/news/sheep-gives-birth-to-human-faced-lamb/story-e6freuy9-1225819071357

• n.sorsa

galtsussani vieraskirjaan taas tullut kaikee muuta kun asiallista kirjotusta.

Tänään klo 20:23

• exrekattu
        n.sorsa kirjoitti:

galtsussani vieraskirjaan taas tullut kaikee muuta kun asiallista kirjotusta.

Tänään klo 20:23

Öh, anteeks, mut mitä kenenkään galtsut ja vieraskirjat kuuluu tänne palstalle, niistäkö täällä on tarkoitus keskustella? Poista asiattomat viestit niin ko muutkin tekee.

• ?????????
        issu56 kirjoitti:

taas men kuten arvelinkin.
        Ja hei...ei kannata esittää pohjanmaalaista, kun sanojen tarkoituksetkin on noin hukassa...vähänkö nyt naurattaa...

Minä en ole esittänyt pohjanmaalaista, enkä mitään muutakaan, mitä en ole. Minun ei tarvitse. Sanon yhden asian, naura nyt vaan, sinä et tiedä, kuka minä olen, mutta sen sanon sinulle, että EN OLE kukaan rekattu, tai vakkari palstalta. Nuku hyvin, me palaamme asiaan kesän kynnyksellä. HYVÄÄ KEVÄTTÄ.

• ootellaans vaa
        umalehtinen kirjoitti:

Voisitko jotenkin selittää,miten viestisi liitty aloituksen aiheeseen; mielellään oodotellaan vastaustasi==)))

Ethän anna nicin vaikuttaa mielipiteeseesi??

• lystii
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

tuli vaan mieleeni että joskus tässä kerrroin umalle jutun sanasta vittu ja sille se silloin nauroi oikein kunnolla, sen mielestä se oli hyvä juttu, mut jostain kumman syystä mun jutut ei enää miellytä?? Outoo...

Juu ja toki mummeli saa aloittaa kavahtelunsa minusta kun mä en sen kavahteluita kavahda.

Ei voi niin, nauramatta lukea tota sun elimen heittelyy. Mut varo mummelii, jos se heittää takasin, elimellä.
        Se voi olla koko pläjäys, tai plärtsäys, huh huh, väistää kannattaa ainaskii.

• 12+6=18

kirosanat ihan normaalia puhekieltä;)

• Myy-Pikkuinen

mitä väliä?

• issu56

elät, vai onko sulla tulpat korvissa live-elämässä???

• hymy huuli
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

mitä väliä?

Jos on nainen ja huutaa jatkuvasti sanaa V... niin miksi mainostat omaa ??? ja jos olet mies etkö ole vielä nähnyt moista V....ja tarvitsee jatuvasti kutsua jospa näkis edes kerran voi surkeaa. Vai oletteko kenties suuremmalta osalta nuoria niinsanottuja erilaisia nuoria?

• åbokickel
        hymy huuli kirjoitti:

Jos on nainen ja huutaa jatkuvasti sanaa V... niin miksi mainostat omaa ??? ja jos olet mies etkö ole vielä nähnyt moista V....ja tarvitsee jatuvasti kutsua jospa näkis edes kerran voi surkeaa. Vai oletteko kenties suuremmalta osalta nuoria niinsanottuja erilaisia nuoria?

joku eri lainen vanhus ko sul tuntuu oleva aikas tyhjä pää

• Näitä on.
        hymy huuli kirjoitti:

Sekä että :)))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        hymy huuli kirjoitti:

mietippä sitä jos koet sen noin tärkeäksi. Mitä sen on väliä mikä se sana on, sehän on vain sana sanojen joukossa... =)))))

Mutta toki voin kääntää tuon asian näinkin että tälläisessä yhteiskunnassa kuin mekin nyt elämme pitäisi ihan tasa-arvon nimissä naistenkin välillä sanoa sana vittu. ;))))

• neljän suora
        issu56 kirjoitti:

elät, vai onko sulla tulpat korvissa live-elämässä???

mummo pohjanmaalta.

• Myy-Pikkuinen
        Näitä on. kirjoitti:

Sekä että :)))))))))))))))))))))))))

kallistun enemmän siihen vitun suuntaan mikäli saan korjata harhaisen käsityksesi. Eikö sun mielestä naiset ole muka kauniita, fiksuja ja muutenkin ihanii?? Vai vihaaksä niitä?

• Myy-Pikkuinen
        neljän suora kirjoitti:

mummo pohjanmaalta.

taas itket iines? Eikös sinullakin ollut aika mehevä purkaus tuos kerran, vähänkö nauroin sun näytelmälle. =)))

• issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

taas itket iines? Eikös sinullakin ollut aika mehevä purkaus tuos kerran, vähänkö nauroin sun näytelmälle. =)))

niitä omituisia purkauksia ollut aika muutamat tässä matkan varrella... No vaan muhikoon hän omissa liemissään... ;)).

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Musta tuntuu siltä ettei tuo neljän suora ole aito vaan feikki.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        issu56 kirjoitti:

niitä omituisia purkauksia ollut aika muutamat tässä matkan varrella... No vaan muhikoon hän omissa liemissään... ;)).

Voi pyhä sylvi sun kanssas. Muistatko kuin olit myyn kimpussa jatkuvasti

• **__**
        Haukullinen kirjoitti:

Ai miten niin??

• issu56
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Voi pyhä sylvi sun kanssas. Muistatko kuin olit myyn kimpussa jatkuvasti

miten olet jatkuvasti meidän joidenkin kimpussa???

• issu56
        Haukullinen kirjoitti:

samaa mieltä...teki yhden mokan tyhmyyksissään "hän" taas kerran :)).

• neljän suora
        issu56 kirjoitti:

miten olet jatkuvasti meidän joidenkin kimpussa???

Ketä meitä tarkoitat mummo ?

• issu56 kirjoitti:

samaa mieltä...teki yhden mokan tyhmyyksissään "hän" taas kerran :)).

Jeps, miettiköön nyt miten paljastui tyypiksi joka käyttää toisen vakinickiä.

• nikitön
        neljän suora kirjoitti:

Ketä meitä tarkoitat mummo ?

siul o seuraava keikka ?

• issu56
        Haukullinen kirjoitti:

Jeps, miettiköön nyt miten paljastui tyypiksi joka käyttää toisen vakinickiä.

nyt sanoa, mutta en sano ;).
        Senverran kuitenkin, että enemmän kuin raukkamaista tuo touhunsa on edelleenkin.

• 26

• issu56

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

että mistä moinen uskoontulo on johtunut...

• Ei ny tart ol.Iha vaa oma ittes piisaa :) Tääl ei tosiaan mitat mittää asiantuntemusmääriiiiiiiiii...
      Uussii ain tartte,kun vanhoi tuppaa häippyy ./
      Turppaa voi saara korkkeinttas virttuaalisest,mut sihenki voi varautu,et pist reparaattori kiin,jos alkka tilantet kuumoo o_O
      Mää nois oikkeuksist oikke tiärä,en sit uskal sihe mittäs pukahtaa.Ku itte kuulu tämmösii sitoutumattomii,ja välil iha nukkuvipualueesseenki.Varssinkki talvel tuppaa enemp väsyttää,kun ei pihalkaa oikke tarkkene kauaa ropsutella.

Tere tulemast,tääl voi oppi kiäliiki.Kuulemma eri värissiiki.

• landelaine

yritit matkii ? huanosti mäni kuiteskii

• landelaine kirjoitti:

yritit matkii ? huanosti mäni kuiteskii

lapualaasko :)

Emmää ees tiä,mis semmone ol.Ei ossoo sit vissiin murttei,eik maantiattookkas :(

Täytty sit siirtty takas nukkuvipualueesse :=F

• prosko

Mukavaa uutta vuotta kaikille=)

• Myy-Pikkuinen

turpaan kuitenkaan, mut onnea joo.

• virtuaalikolista

Älä missään tapaukses lähe tälle kirjotuspalstalle! Mee vaikka mihin muualle mut pysy täältä kaukana jos meinaat mielenrauhas säilyttää.
      Huomasit varmaan miten ihan yksioikeoisesta alotuksesta siunaantu kauhee tappelu? Kaikki paskikset ja puskitset hyökkäs kun lauma hyeenoita kimppuus ja keskustelu oli siitä kaukana. Pikemminki se vaikutti raatelulta, ei asialliselta jutustelulta.

• viis hirttä poik

Sä osasit lähtee pois. Ni kaik viisat teke.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      920
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      843
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      264
      793
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      732
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      648
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      576
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      566
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      556
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe