nam nam...

herkkupeppu...

maistuupa hyvälle kahvia ja jäätelöä...ei melkein parempaa oo...

9

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1817

kahvimerkistä. Itse pidän suklaajädestä ja juhlamokasta:)

• ??????

joitain muutakin kahvia kun juhla mokkaa.. se on niin suunmukasta..=) aamulla menee pannu.. pitäis vähän vissii rajoittaa..mutta kun se menee ihan huomaamatta..ennen ostin hyvää suklaa jädeä lidlistä..ei saa enään ja muutenkin jätskin laatu huonontunnunna siellä..kaikkein parasta mun mielestä kermajätskiä ja kaakaopulveria..sitten sötköttä ne ihan sekasin..ns.pehmikseksi...lurps...

• Heloisa

olla kesä ja helle. Kahvi ja kermajäätelö maistuu pakkasellakin.

• Namiiiiiiiiiiiiiiiii

mä rakastan yli-kaiken vaniljajäätelöä ja kinuskikastiketta,nam,nam,,:)

• Jere-lahti

Itse taas nautin pavuista jauhetut espressot plus tummaa suklaata (yli 70%).

• ......

syömään tota tummaa suklaata..oon saanu joskus traumat taloussuklaasta..=) mut kuulemma suklaan himo lähtee muutamalla palasella..olishan se terveelisempi vaihtoehto kun puolikas fatzerin sininen...

• Jere-lahti
        ...... kirjoitti:

syömään tota tummaa suklaata..oon saanu joskus traumat taloussuklaasta..=) mut kuulemma suklaan himo lähtee muutamalla palasella..olishan se terveelisempi vaihtoehto kun puolikas fatzerin sininen...

maitosuklaalla saa muutakuin sen himon aikaan... ;)
        Vähintään 65-80% (kaakaota) suklaata espresson kanssa, niin hallelujaa! :D
        Kunnon cremalla, niin et kyllä vaihda suodatinkahviin ja juhla-mokkaan...

• ...... kirjoitti:

Pöh,se mihinkään lähde.Ainakaan kunnon FSholistilta.Korkeintaan vähän siirtyy o_O

• kahvilla tai ilman:-D
      Tulin pieni aika takaperin kotiin ja kahvi on päällä. Nyt on herkkuna ruisleipä ja ihanan voimakas juusto Sveitsiläinen Gruyre. En päässyt ohi juustotiskin sortumatta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      874
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      823
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      251
      726
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      54
      709
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      49
      619
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      540
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      528
    Aihe