Uskotko ikuiseen piinaan? Onko helvetti kadotus

Nääsman

ja TOINEN KUOLEMA, vai iankaikkinen elämä?
Suureen Babylooniaan kuuluvien "kristittyjen" jumala kärvistelee luomiaan vajavaisia ihmisiä elävänä helvetin tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen, loputtomasti! Aina kun entinen liha on päältä raadeltu ja syöty, tai karelle palanut, kasvattaa uusi sijaan, niin ettei sillä tuskalla ja kärsimyksellä ole mitään rajaa, eikä määrää. Eikä se lopu koskaan! Näin saatana haluaa peloitella Jumalalla ihmisiä!

Saatana on monien näkyjen ja ilmestyksien taituri. Se saa jopa ihmiset uskomaan jonkun kuolleeksi, herättää sitten sen vale kuolleen ja kas kummaa, tämähän kertoo käyneensä helvetissä, ja miten siellä syötiin elävänä ja liha kasvoi samantien ikuisesti, niin että raatelu ja palaminen saattoi jatkua.!!!Voi, voi tätä eksytystä!!!

Raamatussa sanotaan myöskin, että "tapahtukoon sinulle uskosi mukaan! "Noinko sinäkin todella haluat uskoa???

Ei todellakaan voi sanoa uskoviksi ihmisiä, jotka ovat alentaneet raamattua vääristellen Oikeamielisen KAIKKIVALTIAAN Jumalan tuohon halveksittavaan asemaan.

19

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helevetissä

sitten kovin kaksiset oltavat ole.

• minä uskon

Jumalan rakkauteen ja oikeamielisyyteen, siihen, että Jumalan rangaistuksetkin ovat OIKEUDENMUKAISET, sillä Raamattu sanoo, että Jumala rankaisee jumalattomiakin tekojensa mukaan ja että helvetti on TOINEN KUOLEMA. Ihminen on elävä ainoastaan silloin kun hän on hengissä, mutta kun henki lähtee, niin hän on tiedoton, eikä enää misään elävien teoissa mukana.

• vain...

elävä voi tuntea yhtään mitään.

• ihan varma?
        vain... kirjoitti:

elävä voi tuntea yhtään mitään.

....jospa sittenkin?

• Jumalan rakkauteen ja oikeamielisyyteen, siihen, että Jumalan rangaistuksetkin ovat OIKEUDENMUKAISET, sillä Raamattu sanoo, että Jumala rankaisee jumalattomiakin tekojensa mukaan ja että helvetti on TOINEN KUOLEMA.

Missä niin sanotaan, missä sanotaan, että Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä?, ja missä seurakunta- aikana, että HÄN TUOMITSEE.

Jeesus sitä vastoin tiesi tilanteen ja Hän sanoi: Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle.

Joten se VL – jumala tuomitsee, on saatanasta.

• Anselmi Koutakeino
        Kesitas kirjoitti:

Jumalan rakkauteen ja oikeamielisyyteen, siihen, että Jumalan rangaistuksetkin ovat OIKEUDENMUKAISET, sillä Raamattu sanoo, että Jumala rankaisee jumalattomiakin tekojensa mukaan ja että helvetti on TOINEN KUOLEMA.

Missä niin sanotaan, missä sanotaan, että Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä?, ja missä seurakunta- aikana, että HÄN TUOMITSEE.

Jeesus sitä vastoin tiesi tilanteen ja Hän sanoi: Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle.

Joten se VL – jumala tuomitsee, on saatanasta.

Isä ja Poika ovat yhtä [joh. 10:30], ja valta tuomita on sekä Isällä että Pojalla. Jumala on antanut vallan Pojalle, joka tuomitsee viimeisenä päivänä. "Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi." (room. 2:16) Voimme sanoa myös, että Jumala tuomitsee - näin sanoi myös Paavali (room. 2:2, room. 3:6) - sillä Isä Jumala ja Poika ovat yhtä. Raamattu antaa yksiselitteisen vastauksen siitä, että jumalattomille koittaa kuoleman jälkeen ikuinen piina - vaikka tämä inhimilliseltä kannalta ajateltuna mielettömältä ja julmalta saattaa tuntuakin.

Joh. 8:16: "Ja jos tuomitsenkin, minun tuomioni on pätevä, sillä minä en ole yksin, vaan kanssani on Isä, joka on minut lähettänyt." Ei Jeesus tosin tullut maailmaa tuomitsemaan, mutta koska kaikki eivät ota häntä vastaan, hän tuomitsee nämä epäuskoiset viimeisenä päivänä. Joh. 12:47-48 : "Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen. Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

Matteuksen 25. luku: "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen. Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. - - Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.' Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• sillä--->
        ihan varma? kirjoitti:

....jospa sittenkin?

kuolleen tunistaa just siitä, että se on TÄYSIN eloton ja tunnoton. Rumis tulee maaksi jälleen ja henki menee Jumalan luokse, oka sen on antanutkin. Mutta viimeisessä ylösnousemuksessa Jeesus herättää taasuudestaan, niin ihmisistä tulee taas eläviä sieluja. Kristuksen omat herätetään ensin ja sitten jumalattomat tuhannen vuoden kulutua siitä ensimäisestä ylösnousemuksesta.

• Heke-Veke
        sillä---> kirjoitti:

kuolleen tunistaa just siitä, että se on TÄYSIN eloton ja tunnoton. Rumis tulee maaksi jälleen ja henki menee Jumalan luokse, oka sen on antanutkin. Mutta viimeisessä ylösnousemuksessa Jeesus herättää taasuudestaan, niin ihmisistä tulee taas eläviä sieluja. Kristuksen omat herätetään ensin ja sitten jumalattomat tuhannen vuoden kulutua siitä ensimäisestä ylösnousemuksesta.

Siis mikä henki menee Jumalan luo. Tarkoitatko hengellä ilmaa vai olentoa, persoonaa? Tuhansia vuosia sitten, esihistoriallisella ajalla. paljon ennen Raamattua ja vanhaa testamenttia eli maailmassa oudon näköisiä luolaihmisiä, jotka eivät ikinä olleet kuulleetkaan mistään uskonnoista, ellei heillä sitten ollut jokin kivipaasi Jumalana. Miten heidät herätettään, sillä heistä ei ole mitään jäljellä.
        No ehkä jonkun faaraon ruumis voidaan herättää, kun on palsamoitu, mutta muiden kaohdalla se taitaa olla melko hankalaa. Jumala teki maan tomusta ihmisen. Sekin on vertauskuvallinen. Tosi on, että kaikki aineet, mitä ruumiistamme löytyy, ovat maasta peräisin, niin kasvien kuin eläintenkin.

Mutta syntyminen ja kasvaminen on pitkä prosessi, se ei voi tapahtua sekunneissa.
        Me emme tiedä, kuinka pitkän aikaa Jumalalla meni ihmistä tehdessä, tuskin hän sen valmisti niinkuin lumipallon muutamassa sekunnissa.
        Maailman luominen on voinut kestää miljoonia vuosia, sillä päivät ovat niinikään vertauskuvallisia.
        Koko raamattu on yhtä vertauskuvallisuutta alusta loppuun.

Olkoon raamatun kanssa miten hyvänsä, kuitenkin tarvitsemme sitä, ellei uskontoa olisi, me tappaisimme toisiamme kuten villieläimet ainakin.

• Kova pohdintaa, mutta suuri ristiriita? ”tapahtukoon sinulle uskosi mukaan”” jos luulet, että usko Jumalaan pelastaa, kuten muslimit ja Jehovan todistajat, vietät ikuisuutesi sileällä, mistä mainitsit.

Syy on selvä, sinähän siteerasit Raamattua ( muka ) Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "MINULLE ON ANNETTU KAIKKI VALTA, TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ.

Miten se sopii sinulle, koska mainitset? ””Oikeamielisen KAIKKIVALTIAAN Jumalan tuohon halveksittavaan asemaan.”” Miten se sopii tuohon Raamatun sanomaan.

• kylläkin

on ihmisaivojen tuotos. Voimme niin tahtoessamme nyt ja tässä eläytyä ottamaan siitä kaiken irti:)

• Anselmi Koutakeino

Pelkkä usko Jumalaan ei pelasta. Jaakob kirjoitti: "Sinä uskot, että yksi Jumala on, sen sinä oikein teet; perkeleet myös sen uskovat ja vapisevat"

Ei edes jokainen joka sanoo itseään kristityksi ja uskovansa Raamatun ilmoittamaan Jumalaan, peri osuutta taivaasta. Matt. 7:21: "Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra! pidä tuleman taivaan valtakuntaan; mutta joka tekee minun isäni tahdon, joka on taivaissa".

Siis ei riitä pelkkä usko, vaan täytyy myös uskoa synnit anteeksi suusanallisen saarnan kautta ja saada sydämeensä Pyhä Henki. Uskoa sitten seuraavat hyvät teot, uskon hedelmät. Näin usko näkyy myös ulospäin, esimerkiksi lähimmäisen auttamisena sekä synnillisestä ja jumalattomasta elämästä luopumisena. Uskoon kuuluu myös risti, vaiva ja pilkka. Maailma ei tunne Herran Jeesuksen omia, todistaa Raamattu, vaan vaivaa ja pilkka heitä viimeiseen päivään saakka.

• ....

Amen.

• "Jos sinä

uskot että Jeesus Kristus on Jumalan lihaan syntynyt Poika, ja suullasi tunustat hänet Herraksi, niin sinä pelastut!"

• kun hyviä
        .... kirjoitti:

Amen.

>>> Uskoa sitten seuraavat hyvät teot, uskon hedelmät. Näin usko näkyy myös ulospäin, esimerkiksi lähimmäisen auttamisena sekä synnillisestä ja jumalattomasta elämästä luopumisena. Uskoon kuuluu myös risti, vaiva ja pilkka. Maailma ei tunne Herran Jeesuksen omia, todistaa Raamattu, vaan vaivaa ja pilkka heitä viimeiseen päivään saakka. >>>

tekoja (so. omavanhurskauden saastaista tunnetta) ei löydy edes tikulla kaivamalla? >Minä ainakaan en ole itsestäni löytänyt mitään hyvää koko pitkän lestaelämäni aikana. Joka päivä hurahdan johonkin syntiin niin kuin Raamatussakin sanotaan. Jumalan silmissä olen saastainen vaate.

• Anselmi Koutakeino
        kun hyviä kirjoitti:

>>> Uskoa sitten seuraavat hyvät teot, uskon hedelmät. Näin usko näkyy myös ulospäin, esimerkiksi lähimmäisen auttamisena sekä synnillisestä ja jumalattomasta elämästä luopumisena. Uskoon kuuluu myös risti, vaiva ja pilkka. Maailma ei tunne Herran Jeesuksen omia, todistaa Raamattu, vaan vaivaa ja pilkka heitä viimeiseen päivään saakka. >>>

tekoja (so. omavanhurskauden saastaista tunnetta) ei löydy edes tikulla kaivamalla? >Minä ainakaan en ole itsestäni löytänyt mitään hyvää koko pitkän lestaelämäni aikana. Joka päivä hurahdan johonkin syntiin niin kuin Raamatussakin sanotaan. Jumalan silmissä olen saastainen vaate.

Totta kai uskovaisiinkin synti tarttuu. En minä sitä tarkoittanut, että ihminen olisi parannuksen jälkeen synnitön tai syntiin lankeamaton. Tarkoitin sitä, että Jumalan Henki antaa halun taistella syntiä vastaan. Paavali neuvoi laittamaan pois synnin, "joka aina meihin tarttuu". (hepr. 12:1) Jumala antaa myös voiman luopua jumalattomasta elämästä. Lukemattomat ovat esimerkiksi ne, jotka ovat pääseet irti alkoholin tai huumeiden orjuudesta uskon avulla.

• ihmeesä
        Anselmi Koutakeino kirjoitti:

Totta kai uskovaisiinkin synti tarttuu. En minä sitä tarkoittanut, että ihminen olisi parannuksen jälkeen synnitön tai syntiin lankeamaton. Tarkoitin sitä, että Jumalan Henki antaa halun taistella syntiä vastaan. Paavali neuvoi laittamaan pois synnin, "joka aina meihin tarttuu". (hepr. 12:1) Jumala antaa myös voiman luopua jumalattomasta elämästä. Lukemattomat ovat esimerkiksi ne, jotka ovat pääseet irti alkoholin tai huumeiden orjuudesta uskon avulla.

synti TARTTUU?

• johonkin täy-

tyisi uskoa.

• Vapahtajanasi

älä usko paholaiseen elmän ylläpitäjänä helvetissäkään, sillä saatana ei voi antaa iankaikkista elämää itselleen, eikä muille. Jumala sanoi että synninpalkka on kuolema, eikä iankaikkinen elämä helvetissä. Raamattu sanoo selvästi, että helvetti on TOINEN KUOLEMA. Kuolema, ei elämä. Kuollut on siitä erilainen että siitä puuttuu elämä.PISTE.

• johonkin täytyy

uskoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe