Älä koskaan luota naiseen.

Jani.

Sen olen elämässä oppinut, että naiseen ei voi koskaan luottaa. Hän pettää aina, jollain tasolla. Jos hän on seurustelukumppanisi, hän jonain päivänä makaa toisen miehen kanssa. Jos hän taas on läheinen ystäväsi, hän juoruilee kaikki sinun arkaluonteisimmat asiasi kavereilleen, tai hylkää sinut hädän hetkellä ja katoaa kuin tuhka tuuleen, niin ettet enää saa häneen mitään yhteyttä. Ja kokemusta väitteiden taustaksi on!

32

3104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari

      Siinä taas yhden aivosolun omaava "älykkö" jakamassa yleispäteviä viisauksiaan naissukupuolesta, kun yksi kokemus naisesta on ollut huono, niin silloin kaikki naiset ovat epäluotettavia ja pettäjiä. Eikö Suomi 24 palstoilla käy kunnon miehiä ollenkaan?, kaikki jotain naisvihaaja inisiöitä, jotka katkeroituneena kitisevät täällä, kuinka kamalia ja raadollisia naiset ovat. Millaisia pulmusia nämä mammanpojat oikein itse ovat, kun naiset ne aina jättää? Jotain vikaa täytyy miehestäkin löytyä, kun nainen pettää ja hylkää. Hyväähän ei kukaan petä, eikä jätä. Pitäisikö katsoa sinne omaankin peiliin, näkyisikö siellä mitään syytä siihen, että naiset sinut pettää ja jättää.

      • ---

        Kunnon miehet ovat todellakin vähemmistössä Suomi24-palstoilla, tai tarkemmin sanottuna ainakin muutamalla Suhteet ja Tunteet -palstalla. Eivät tyystin poissaolevia, mutta heidät vaietaan kuoliaaksi, kun sinäkin keskustelet mielummin niiden naisvihaajien kanssa.

        Ja kun sinun miesvihaisia palopuheitasi kuuntelee, kelpo mieskin herää omaa sukupuoltaan puolustamaan vaikka ei olisikaan samaa mieltä noiden aloittajan kaltaisten ääliöiden kanssa.

        Niin makaat kuin petaat.


      • lottamari
        --- kirjoitti:

        Kunnon miehet ovat todellakin vähemmistössä Suomi24-palstoilla, tai tarkemmin sanottuna ainakin muutamalla Suhteet ja Tunteet -palstalla. Eivät tyystin poissaolevia, mutta heidät vaietaan kuoliaaksi, kun sinäkin keskustelet mielummin niiden naisvihaajien kanssa.

        Ja kun sinun miesvihaisia palopuheitasi kuuntelee, kelpo mieskin herää omaa sukupuoltaan puolustamaan vaikka ei olisikaan samaa mieltä noiden aloittajan kaltaisten ääliöiden kanssa.

        Niin makaat kuin petaat.

        Sinäkö olet se kelpo mies? Miten saat minusta miestenvihaajan tehtyä? Siksikö, että tuollaiset inisiä mammanpojat valittavat naisista suureen ääneen joka käänteessä ja haluan tuoda esille sen, että vika voi ollakin omassa nupissa? Naisena olen naistenvihaajan joukossa puolustamassa omaa sukupuoltani, samoin kuin sinä naistenvihaajana puolustat omaa sukupuoltasi. Mitä tuohon kommentiisi tulee, että keskustelen vain naistenvihaajien kanssa, niin eipä täällä muita ole näkynyt tarjolla olevan.

        Samoin sinulle, niin makaat kuin petaat.


      • Jermumatti
        lottamari kirjoitti:

        Sinäkö olet se kelpo mies? Miten saat minusta miestenvihaajan tehtyä? Siksikö, että tuollaiset inisiä mammanpojat valittavat naisista suureen ääneen joka käänteessä ja haluan tuoda esille sen, että vika voi ollakin omassa nupissa? Naisena olen naistenvihaajan joukossa puolustamassa omaa sukupuoltani, samoin kuin sinä naistenvihaajana puolustat omaa sukupuoltasi. Mitä tuohon kommentiisi tulee, että keskustelen vain naistenvihaajien kanssa, niin eipä täällä muita ole näkynyt tarjolla olevan.

        Samoin sinulle, niin makaat kuin petaat.

        Voi logiikka kulta kun olet karannut tämän pikkulikan päästä taas kauaksi...

        "Miten saat minusta miestenvihaajan tehtyä? Siksikö, että tuollaiset inisiä mammanpojat valittavat naisista suureen ääneen joka käänteessä ja haluan tuoda esille sen, että vika voi ollakin omassa nupissa? Naisena olen naistenvihaajan joukossa puolustamassa omaa sukupuoltani, samoin kuin sinä naistenvihaajana puolustat omaa sukupuoltasi."

        Vertaat itseäsi naistenvihaaja kun puolustat naisia muttei se tee sinusta miestenvihaajaa? XD

        Kutsut vielä jotakin miestä inisiä mammampojaksi ja käännät että vian täytyy olla miehen eikä naisen nupissa.

        Tässä taas näitä mallinaisia aloittajalle. Jos eivät petä niin sitten ovat puolustamassa samaa paskaa vain sukupuolen takia.


      • ---
        lottamari kirjoitti:

        Sinäkö olet se kelpo mies? Miten saat minusta miestenvihaajan tehtyä? Siksikö, että tuollaiset inisiä mammanpojat valittavat naisista suureen ääneen joka käänteessä ja haluan tuoda esille sen, että vika voi ollakin omassa nupissa? Naisena olen naistenvihaajan joukossa puolustamassa omaa sukupuoltani, samoin kuin sinä naistenvihaajana puolustat omaa sukupuoltasi. Mitä tuohon kommentiisi tulee, että keskustelen vain naistenvihaajien kanssa, niin eipä täällä muita ole näkynyt tarjolla olevan.

        Samoin sinulle, niin makaat kuin petaat.

        Minä en esimerkiksi kategorisesti vihaa naisia lainkaan, en siis sitten yhtään. En puolusta miehiä sukupuolena muuten kuin siltä osin, mitä joku syyllistyy törkeään yleistykseen ja sanoo, että poikkeuksetta kaikki miehet tekevät sitä tai tätä - ja ihan sama, onko se yleistävä "joku" mies vai nainen. En suostu siihen, että minut leimataan syyttä joidenkin muiden miesten synneistä.


      • lottamari
        Jermumatti kirjoitti:

        Voi logiikka kulta kun olet karannut tämän pikkulikan päästä taas kauaksi...

        "Miten saat minusta miestenvihaajan tehtyä? Siksikö, että tuollaiset inisiä mammanpojat valittavat naisista suureen ääneen joka käänteessä ja haluan tuoda esille sen, että vika voi ollakin omassa nupissa? Naisena olen naistenvihaajan joukossa puolustamassa omaa sukupuoltani, samoin kuin sinä naistenvihaajana puolustat omaa sukupuoltasi."

        Vertaat itseäsi naistenvihaaja kun puolustat naisia muttei se tee sinusta miestenvihaajaa? XD

        Kutsut vielä jotakin miestä inisiä mammampojaksi ja käännät että vian täytyy olla miehen eikä naisen nupissa.

        Tässä taas näitä mallinaisia aloittajalle. Jos eivät petä niin sitten ovat puolustamassa samaa paskaa vain sukupuolen takia.

        Älä sinä jermumatti vääristele ja kääntele selvää asiaa omaksi eduksesi. Etkö huomaa sanaeroa mies! Älä vääristele,.. en vertaa itseäni naistenvihaajiin, vaan vertaan siihen toimintaan, eli puolustukseen, jonka teen pelkkänä naisena.

        Sinäkin puolustat, mutta teet sen toiminnan naistenvihaaja roolissasi, minä pelkkänä naisena, siinä on ero!

        Tarkkuutta sinullekin!


      • Anonyymi

        naisen näkökulmasta hyvä mies on sellainen, josta hyötyy mahdollisimman paljon ja monella eri tasolla. se on luonnonlaki, ja evoluution mekanismi. kysyppä keneltä tahansa naiselta, ei kukaan tahdo deittailla luusereita. mitä enemmän nainen hyötyy, sitä parempi. Tätä totuutta ei voi kukaan kieltää, kun vaan katsoo ympärilleen


    • nainen x

      kaalimaan vartijana????? Kaataa kaikki naiset, mikäli SAA ne. Ukkoihin ei ole luottamista missään asiassa. Ei hyvässä eikä pahassa

    • Jermu V.

      Että kun muutamalta tulee turpaan niin heti heitetään hanskat kehään ja syytetään sitä vastapuolta kun se vei tikkarin. Niin tyypillistä nykyaikaa.
      Eikö yhdellekään sun kaltaisistas turpaan saaneista tule mieleen ajatella, että periksi en silti anna? Mieluummin annetaan ja aletaan homoks, niinkö?
      No, siitä sitten vaan.
      Jää enemmän meille muille, joissa tuo talvisodan henki vielä pihisee.

    • määäääääääääääääääää

      Ihan vittuiluna luotan.

    • määäääääääääääääääää

      Ehkä näissä tapauksissa, joista sinulla on kokemusta, oleellista ei ole pettäneen henkilön sukupuoli, vaan hän henkilönä. Eiköhän niitä kusipäitä löydy miehistäkin, löytyy toki naisistakin. Ja sitten taas löytyy niitä viimeiseen asti luotettavia, uskomattomia tyyppejä. Sekä miehistä, että naisista, omalla kohdallani löytynyt enemmän naisista, mutta siitä en vedä mitään yleistyksiä. Ihmiset ovat erilaisia, ikävää, että sinua on petetty.

    • 200

      Syy:
      Koska olen huomannut että miehillä on omituinen tarve olla kaikkitietäviä, se on jonkinlaista pätemistä naisen silmissä. Jos mies siis sanoo että jokin asia on niin ja näin, niin hän voi yhtä hyvin tarkoittaa että hän uskoo että asia on niin, tai että arvelee että asia on niin, tai että muistelee.. Nainen yleensä ilmaisee että kyseessä on arvelu tai muistelu. Mutta jos nainen sanoo että asia ON jotenkin, niin siihen yleensä voi luottaa.

      Miehet muuten pettävät enemmän ja miehet juoruilevat (vähintään)yhtä paljon kuin naiset. Tutkittua on.

      • 17+9

        nainen pystyy helpommin myöntämään olevansa väärässä tai eksyksissä jos ollaan jossakin oudossa paikassa/vieraassa maassa. Mies yrittää viimeiseen asti pitää päänsä vaikka olisi väärässäkin koska ei pysty sanomaan "en tiedä" "voin olla väärässäkin", niin moneen inttäjään olen törmännyt jotka ovat minua dissanneet koska olen nainen, aanteeksipyyntöjä en ole miehiltä saanut vaikka olen oikeassa ollut, miehet vaikenevat tai vähättelevät tai edelleen inttävät jos huomaavat olleensa väärässä naisen kanssa jostain asiasta väännettyään.


      • sukupuoliroolit, jee

        "miehet juoruilevat (vähintään)yhtä paljon kuin naiset"

        Tosi on. Miehet ehkä usein juoruillessaan esittävät, etteivät halua/viitsi juoruilla, tai että selän takana puhuminen on "akkojen touhua"... mutta nauttivat siitä kumminkin.

        KAIKKI pahimmat tuntemani "juoruämmät" ovat miehiä. Siis kyllä tuntemani naisetkin tykkäävät "juoruilla", mutta se on yleensä sellaista kevyttä jutustelua tyyliin "ootko muuten kuullut, että..." "älä viitsi! ihan totta?" yms. Kun taas miesten juoruilu on usein erittäin pahansuopaa: ainakin nämä miehet tuntuvat nauttivan siitä, että saavat paukauttaa jonkin epämiellyttävän salaisuuden ilmi ja jonkun ihmisen nolattua yms. (Myös ne miehet, joille itse uskoisin salaisuuden, ovat erittäin harvassa. Luotettavia naisia taas löytäisin pilvin pimein.)

        Eli oma kokemukseni aika laajan tuttavapiirin perusteella kyllä heittää nämäkin perinteiset sukupuoliroolit päälaelleen. Eikä sukupolvella tunnu olevan mitään merkitystä: luulisi vanhempien miesten olevan "perinteisempiä" miehiä, mutta keski-ikäinen miesporukka juoruilee kahvikupin äärellä kuin Justiina Puupää konsanaan.


    • anna---

      Ei noin voi yleistää. Ei hyvästä parisuhteesta lähdetä noin vaan pettämään eikä kaikki naiset juorua, todellakaan.

      Tuntuu että sulle on yks nainen tehny pahasti ja yleistät ja haukut täällä nyt sit kaikki naiset lyttyyn, vähän fiksua.

    • viksut

      naiset on niin tyhmiä kun pettää ja lähtee toisen miehen kansa sänkyn ne ei opi koskan mitän mihnkän naisin ei voi kinä luottaa ne ei ole sen arvusia yhtän ne on väärin kavatetuja rajat ja kurit niillä on oltava sais oppia ja palvella uusi laki on noutava niille on näytetävä kaapin paikka kotonakin

    • sddkfjsfsljkfjl

      nainen on huono työkaverinakin, jos nainen sanoo että hoitaa jonkin homman niin 9 kertaa 10:stä ei hoida ja vierittää syyn miestyökaverin niskoille, valehtelee esimiehelle niin että näyttää itse puhtaalta pulmuselta ja vääristelee todellisen tapahtumien kulun, eikä varmaan myönnä sanoneensa että hoitaa sen homman. Jos hoitaakin niin huonosti siten että muut joutuvat korjailemaan naisen puolivillaisesti tekemät työt.
      Esimieskin pitää naisen puolia kun se antaa varmaan pillua sille...

      • Ainajossain

        Toimin itse esimies asemassa ja nähnyt useita tälläisia tapauksia, näitä juttuja on hyvin vaikea käsitellä koska selvittämisessä mennään henkilökohtaiselle tasolle ja kaikki on kiinni siitä mitä ihmiset ( aina totuus eikö....) kertovat.

        Näitä mielistelijöitä ja jeesjees henkilöitä löytyy molemmista sukupuolista, sinällänsä ärsyttävää toimintaa koska työt eivät tule tehtyä tai jos tehdään niin ne on tehty täysin kelvottomasti.
        Ikävimpiä tapauksia ovat ne jotka puhuvat paskaa muista työntekijöista näyttääkseen itse paremmilta, yleensä nämä ovat työtaidoiltaan heikompia mutta poikkeuksia tähänkin sääntöön löytyy. Joskus sitä tehdään toisten kiusaksi tai vain koska siihen pystytään.

        Olen muista lähteistä ymmärtänyt että tuo psykologinen peli on pääsääntöisesti naisvaltaisten alojen ongelma, tietenkään se ei sulje pois sitä ettei sitä tapahtuisi myös miesvaltaisilla aloilla.


    • mies.on.luotettava

      Luottavatko naiset itsekään toisiin naisiin kun tietävät miten kavalia ovat :D

      • Anonyymi

        Tässä mielessä naiset ja miehet eroavat toisistaan. Naiset on vaikeampia, kun luottamus puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mielessä naiset ja miehet eroavat toisistaan. Naiset on vaikeampia, kun luottamus puuttuu.

        Sivusta, samoin ajattelen, todellakin vaikeampia persoonia. Ja luottamus on kaiken pohja toimivalle suhteelle.


    • Kaikkinormaalitmuttenmie

      No en rajaisi tätä vain naisiin. Minun elämässä on kyllä aina kaikki tuntemani ihmiset jossain vaiheessa vähintään puhuneet paskaa seläntakana vähintään.

      • lksjdfdkjfkldf

        Joo-o, pieruhan on paskapuhetta ja selän takana...


    • Yksinkertaisuudenylistys

      "Jani"-boy ohoi; yleistäminen on typerää. Ethän sinä vain ole? Et tunne kaikkia maailman naisia, oletettavasti vain hyyyvin harvoja. Joten aloituskommenttisi ei kerro naisista vaan ... Arvaas kenestä?

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Tuleeko näille miehille aina jokin muistin menetys pettäessään. Voiko miehiin luottaa ollenkaan, kun he eivät tajua omia vikoja.
      Ymmärtääkseni molemmat sukupuolet pettävät mutta naiset ovat tässäkin asiassa rehellisenpiä ainakin jos kysymys on yksittäisestä mokasta.
      Mielessä täytyy olla vikaa, jos pystyy pokkana kaksoiselämään. Mieli järjestää aivoissa muistinmenetyksen suojakseen. Tässä asiassa tutkijat ovat osuneet oikeaan. Miehet eivät muista pettäneensä🤔

    • Anonyymi

      Jääköhän sinulta unohtamatta ne "hyvät" naiset jotka eivät toimi epäluotettavasti?

    • Anonyymi

      Täältä saa sen kuvan, että naisten mielestä on ok pettää luottamus tai kertoa salaiseksi tarkoitettua tietoa eteenpäin jos mies on naisen mielestä jollain lailla "huono".
      Ei se niin mene! Kunnon ihminen ei petä toisen luottamusta tai kerro salaisuuksia eteenpäin missään tapauksessa! Vaikka toinen ei joskus täyttäisikään naisen toiveita, ei se kelpaa perusteeksi pettää luottamusta!

      Salaisuudet säilyy näköjään parhaiten kun niitä ei kerro naisille ensinkään...

      Asiaahan voi vaikka testata kertomalla naiselle jonkin -muka- salaisuuden ja jos se tulee sitten jossain kohtaa vastaan, tietää että nainen ei ole luotettava.

    • Anonyymi

      ""Tuleeko näille miehille aina jokin muistin menetys pettäessään. Voiko miehiin luottaa ollenkaan, kun he eivät tajua omia vikoja. Ymmärtääkseni molemmat sukupuolet pettävät mutta naiset ovat tässäkin asiassa rehellisenpiä ainakin jos kysymys on yksittäisestä mokasta.""

      Ai että naiset rehellisempiä? Kun mies pettää niin mies ei syytä naista. Kun nainen pettää miestä niin alkaa "mutku sä et ollut kotona" tai "et huomioinut mua" eli syytä haetaan taas miehestä vaikka syyllinen löytyy peilistä.

    • Anonyymi

      Niin, aika moni voi pettää sukupuolesta riippumatta. Silloin pitää valita eri ihmistyyppiä oleva tai kauempaa etsiä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa.

    • Anonyymi

      nainen syntyy pahaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe