Elloksen farkuista

elloksesta

Onko kukaan tilannut Ellokselta farkkuja? Tilasin tänään nimittäin muutamat ihan kokeilu mielessä. Onko kokemusta näistä farkuista? Onko kittanaa mallia vai suurin piirtein samaa kokoa kuin muuallakin? Käytän yleensä Lindexin tai KappAhlin farkkuja, koot 44-46. Niissäkin koot vaihtelevat todella runsaasti, ostin nimittäin Lindeksiltä keväällä tooooosi ihanat farkut koko 44 ja huomasin viime syksynä, että siellä oli just samoja farkkuja vieläkin, mutta 44 ei mennyt viereenkään! Pisti ihan vähän vaan vihaksi...

12

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EllokseltaTilaaja

Mie oon jo useamman vuoden ajan tilannut farkut Ellokselta ja koot pitää paikkaansa,ainakin minun kohdalla
      Suosittelen, Ellos on paras kotimainen postimyyntifirma :)

• Anttila on

ei ole kotimainen

• ja hyvä niin

Niin onkin Ellos paras, mutta eihän se suomalainen ole. Ruotsalainen firma, jonka nykyään tosin taitaa omistaa ranskalaiset. Tottakai se on parempi kuin suomalaiset, koska toimii kaikissa pohjoismaissa isommilla markkinoilla kuin pelkästään viiden miljoonan asukkaan Suomessa, jossa lisäksi huomattavan suuri osa väestöstä ei välitä, mitä rytkyjä niskaansa vetää...

• SvenSvensson
        ja hyvä niin kirjoitti:

Niin onkin Ellos paras, mutta eihän se suomalainen ole. Ruotsalainen firma, jonka nykyään tosin taitaa omistaa ranskalaiset. Tottakai se on parempi kuin suomalaiset, koska toimii kaikissa pohjoismaissa isommilla markkinoilla kuin pelkästään viiden miljoonan asukkaan Suomessa, jossa lisäksi huomattavan suuri osa väestöstä ei välitä, mitä rytkyjä niskaansa vetää...

Håkan on oikea tyylitaituri:

http://www.youtube.com/watch?v=z1AydzLSjOk

• Farkkuneiti

Itse olen tilannut Elloksesta farkkuja jo useamman vuoden, kun muualta ei oikein löydy hyvin istuvia ja tarpeeksi pitkiä. Kokojen kanssa kannattaa kuitenkin olla tarkkana. Itse tilasin eräät farkut harmaina, ne olivat vähän väljät. Myöhemmin tilasin saman malliset mustat samaa kokoa, mutta ne olivat kuitenkin liian pienet. Onneksi tilasin samalla varmuuden vuoksi myös isomman koon, joka sitten sopi täydellisesti. Eli kannattaa etsiä Elloksen mittataulukosta oma "elloksen koko" ja sitten aluksi tilata useampaa kokoa. Palautuskin on niin helppoa. Saman mallin ja värin koot ovat olleet kyllä saman kokoisia koko ajan, mutta väreittäin saattaa olla pientä vaihtelua materiaalieroista johtuen.

• .......

mun farkkujen koko on normaalisti 42-44, just lindexillä ja kappahlissa. tilasin ellokselta 44 ja 46, varmuuden vuoksi. 44 ei mahtunut viereenkään ja 46 kiristi, mutta muuten tosi makeat farkut. kannattaa tosiaan tilailla niitä isompia kokoja, tuntuvat olevan pienemmät mittakaavat.

• mies_vm86_--

Miten jotkut kehtaavat toimia noin että tilaavat eri kokoja ja sitten palauttavat ei-sopivat?

• Ihan tavallista
        mies_vm86_-- kirjoitti:

Miten jotkut kehtaavat toimia noin että tilaavat eri kokoja ja sitten palauttavat ei-sopivat?

Tänään TV1:n aamutelkkarin uutisissa pyöritetään juuri videopätkää jossa puhutaan postimyynnistä. Haastateltava firman edustaja totesi että on tavallista että tilataan useita kokoja, sovitetaan kotona ja palautetaan muut. Asiakkaat kokevat että on mukavampaa sovittaa vaatteita rauhassa kotona. Aivan normaalia toimintaa nykyaikana.

Eri asia sitten mitä seuraava asiakas tuumaa kun hänelle toimitetaan tuote joka on mahdollisesti useampaankin kertaan sovitettu kotona, mutta sama tilannehan on myös vaatekaupasta ostettaessa. Rekissä olevaa vaatetta on mahdollisesti sovitettu paljonkin.

• AN79

Minulla on käytössä Elloksen farkut, koska omat farkkuni ovat kesäasunnossa. Ne ovat erikoiset siksi, että nappi ei ole edessä, vaan sivulla.

• Eräs asiakas

Elloksella on runsaasti erilaisia farkkumalleja. Tuo sivulta suljettava on poikkeus, suurin osa Elloksen farkuista on tavanomaisia vetoketju ja nappi edessä -malleja.

En ole ostanut farkkuja Ellokselta, mutta muita pitkiä housuja. Koot tuntuisi olevan niukkoja ainakin näissä kangashousuissa vaikka siitä ei erikseen mainita. Joistakin farkkumalleista huomautetaan että on kapeaa istuvuutta joten ovat mahdollisesti tavallista pienempää kokoa.

Tuo Elloksen palautusjärjestelmä on kätevä joten ehkäpä kannattaa tilata useampaa kokoa.

• Gurl93

Itsekin ostin 54 kokoisena ne Elin suora malliset farkut, joissa sivulla se nappi. Ovat todella hyvät päällä, kun ovat joustavaa materiaalia vyötäröltä ja korkeavyötäröisenä mallina tukevat vatsaa. Mallina hyvännäköiset vaikka taskuja ei olekaan, sopii pitkien ja lyhyiden yläosien kanssa. Halens.fi löytyy myös paljon plus kokoja.

• H7

Olen tilannut melkein kaikki vaatteet ellokselta,siis paidat,mekot/tunikat ja housut/farkut ja lastenvaatteet, olen ollut tosi tyytyväinen ja vaatteet kestäviä. Toivoisin vaan lisää Plus-koon vaatteita,on aika suppea valikoima...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe