Bändiä etsimässä

Nez

Terve!

Olen yläaste -ikäinen teini Varkaudesta ja olen puolisen vuotta rämpännyt akustista ja sähkökitaraa määrätietoisesti ja laulellut tyyliin suihkussa koko ikäni. Ja nyt etsisin bändiä Varkaus-Heinävesi-Joroinen-Joensuu-Kuopio alueelta.

Olen kärsivällinen ja diggaan erityisesti rockista, punkista, metallista ja siihen suuntaan, mutta melodinen toimii yleensä myös. Olen soittanut lähinnä punkkia, mutta olen valmis tutustumaan muuhunkin musiikkiin.

Kyydityksissä ei ole ongelmaa, viikonloput tulevat käymään treenaamiseen minun puolestani. Instrumentitkin löytyvät omasta takaa ja siihen tyyliin. Mutta en pistäisi opastusta pahakseni.

Eli ottakaa yhteyttä vaikka ei olisikaan ihan siltä oikealta kitaristi ja/tai laulajalta kuulostanutkaan, voin yllättää;
email: barfander[ät]luukku[piste]com
...tai tämän viestin perään jos on jotain kysyttävää yms.

3

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haweth

Elikkä olen Funeral Doom bändi MistGuiden Basisti Haweth. Kiinnostaisko tulla tsekkaan
      bändi koska meidän kitaristi lähti just (on soittanu vaa studiossa äänitykset ja pari keikkaa)
      Ja nyt ettitään uutta kitaran soittajaa bändiin.

MistGuiden on Kuopiossa josta kaikki sen jäsenet on kotoisinkin ja siellä se harjoitteleekin.

Kiinnostaisko tulla kattoon bändiä koska tarvittais kitaristi keikoille?

• Haweth

tässä tää bändin musiikkisivu http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php

ps. sanoin mehtarille et informoi sulle paremmin ku se on sen bändinkin perustanu.
        puhuu tosin vaa englantia ku on muuttanu mut ei varmaa haittaa.
        ottaa suhun yhteyttä sähköpostilla.

• HaruKitty

Rakastan laulamista mutta iso harmi on: olen 9.v laulan kyllä tosi hyvin onnea uuteen bändiin!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      46
      3516
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2525
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2494
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1973
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1436
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1337
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1324
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1043
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      969
    Aihe