Kun hankitte sitä kumppania(uudelleen), niin käyttäkää aikaa seurusteluun ja tutustumiseen. Tuolla avioliitto-osastolla on jatkuvalla syötöllä tarinaa miehistä jotka eivät puhu, sekstaa, murjottaa liikaa...
Aivan uskomatonta tekstiä ja niin paljon. Joko miehet ovat kadonneet tai aika vaatii miestä käyttäytymään näin, en tiedä. Joskus rujo ja tavallinen mies on parempi seuralainen suhteessa kuin paremmat ulkoiset kriteerit omaava.
Toisaalta mikä minä olen teitä suhteiden ammattilaisia neuvomaan.
Naiset hei
7
331
Vastaukset
- kohta_eron_partaalla
Kuinkahan paljon sitä aikaa oikein pitää käyttää? Vuosien seurustelun jälkeen mentiin kimppaan ja samaan asuntoon, ja eikös vaan miehestä sukeutunut puhumaton, pussaamaton ja sekstaamaton mörkö. Kaikki nämä asiat jaksoivat kyllä kiinnostaa häntä silloin, kun vielä asuttiin erillään... Ja ihan on tavismies, mun silmääni miellyttävä kyllä, mutta ei mitenkään yleisten komeuskriteerien mukainen.
- Puhumatta paras
Olen itsekin ujo enkä juuri avaa suutani kuin silloin jos kysytään. Paitsi sitten jos minuun jaksaa tutustua ja saan luottamuksen ihmiseen niin yleensä kaikki on tykänny seurasta ja juttu luistaa.
Kaveri on partasuu renttu ja ei edes mikään ihmeellisen näköinenkään mutta helvetin huumorintajuinen ja sanavalmis.
Naiset lakoo kuin heinä sen edessä.
Jos molemmat mentäis johonkin misteri finlantia kierrokselle niin hän kyllä taatusti putois heti et sen verran pidän omia ulkoisia puoliani arvossaan mutta kukaan nainen ei jaksa sitä aikaa että tosissaan tutustuu minuun. Ne harvat jotka on tutustuneet ovat kyllä sitten ihastuneetkin.- vaihtoonko?
Etkö löytäisi sellaista,sinä hiljainen mies?
Minä olen kova puhumaan,mutta mieheni ei..
Nyt olemme sitten vuosien päässä tilanteessa,että ei ole enää mitään puhuttavaa..
En jaksa enää minäkään yksin keskustella,kun vastaukseksi ei saa mitään..joskus vaan urahduksen..
Muuten,alussa mies oikein hakeutui seuraani,kun rakasti kuulemma seurallisuuttani..
Nyt on tyhjyys edessä. - 55 vuotias..
vaihtoonko? kirjoitti:
Nyt olemme sitten vuosien päässä tilanteessa,että ei ole enää mitään puhuttavaa..
En jaksa enää minäkään yksin keskustella,kun vastaukseksi ei saa mitään..joskus vaan urahduksen..
Muuten,alussa mies oikein hakeutui seuraani,kun rakasti kuulemma seurallisuuttani..
Nyt on tyhjyys edessä.Alussa tietenkin on ihanaa! Kun voisikin nähdä sinne 20 vuoden päähän!
Suhdetta pitäisi koko ajan vaalia ja hoitaa..mutta kun ei jaksa,kuin sen ensimmäisen 10 vuotta!
Siinä vaiheessa huomaa,että mehän ollaan ihan eri näkösiksikkin muututtu! Ja ne asiat,mitkä tuntu yhteisiltä,olivatkin toisen luuloa vain!
Olenki itse aatellu,että se on vain sitä elämää! Ei ikuisia rakkauksia ole..ne on kirjojen kirjoittajien pumpulihaaveita vaan..kiintymystä voi olla pitkässä liitossa,ei enää muuta.
Ei kannata siitä kuitenkaan katkeroitua! Onhan siinä ollut elämää kerrakseen lapsineen päivineen!
Täyttä elämää! Loppuelämä pitää vain muuttaa mieleisekseen,jos muutosta kaipaa..
Nuori on nuori..keski-ikäinen ikäisensä ja vanha on vanha..niin se menee.. - No_Se_tavis
55 vuotias.. kirjoitti:
Alussa tietenkin on ihanaa! Kun voisikin nähdä sinne 20 vuoden päähän!
Suhdetta pitäisi koko ajan vaalia ja hoitaa..mutta kun ei jaksa,kuin sen ensimmäisen 10 vuotta!
Siinä vaiheessa huomaa,että mehän ollaan ihan eri näkösiksikkin muututtu! Ja ne asiat,mitkä tuntu yhteisiltä,olivatkin toisen luuloa vain!
Olenki itse aatellu,että se on vain sitä elämää! Ei ikuisia rakkauksia ole..ne on kirjojen kirjoittajien pumpulihaaveita vaan..kiintymystä voi olla pitkässä liitossa,ei enää muuta.
Ei kannata siitä kuitenkaan katkeroitua! Onhan siinä ollut elämää kerrakseen lapsineen päivineen!
Täyttä elämää! Loppuelämä pitää vain muuttaa mieleisekseen,jos muutosta kaipaa..
Nuori on nuori..keski-ikäinen ikäisensä ja vanha on vanha..niin se menee..Taitaa olla onnenkauppaa koko parisuhteen onnistuminen. Toisaalta jos mietittäisiin kuinka suhteessa ollaan niin saattaisi sekin auttaa. Itsestäänselvyyksien jälkeen kun ei ole puhuttavaa...
- puhe ja hiljaisuus
vaihtoonko? kirjoitti:
Nyt on tyhjyys edessä.Minusta ei hiljaisen miehen ole järkevää alkaa suhdetta hiljaisen naisen kanssa, jos nämä taipumukset tiedetään etukäteen. Puhun nyt siis käytöksestä kotioloissa, siitä millä tavoin ihminen viihtyy ollessaan kotona, en välttämättä siitä roolista mitä erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa aina tilanteen mukaan vedetään. Seurassa puheliaskin voi olla kotona hiljainen mietiskelijä tai viihtyä tv:n tai kirjan ääressä. Jos nainen on kotioloissa hiljainen eikä puhu asioista, niin kommunikaatio ei toimi, kun hiljaisen miehen heittäytyminen puheliaaksi tulkitaan yritykseksi dominoida, ja hiljaisen miehen hiljaa oleminen luo hiirenhiljaisuuden jossa mikään asia ei tule selväksi, ja helposti tulee tunne että "meillä ei ole edes mitään puhuttavaa enää". Puhelias mies on aina puhelias ja hiljainen nainen on tiennyt jo suhteeseen ryhtyessään, että tuo sitten papattaa koko ajan. Keskusteluyhteys luultavasti säilyy paremmin. Jos sitten mies on hiljainen ja nainen puhelias... no, omat ongelmansa kai siinäkin voi olla mutta luulisin että ei aivan harvinainen tilanne...
- nainen--
Ehkä se on vain tarkoitus, että ensin niitä mahdollisia ongelmien aiheuttajia ei huomata, että myöhemmin niitä saisi alkaa käymään läpi. Ongelmat kuuluvat elämään ja parisuhteeseen. Ja niitä tulee vaikka kuinka hyvin kumppaninsa tuntisi. Suhteen säilyminen tai rikkoutuminen ei ole muiden asia, vaan ainoastaan niiden kahden osapuolen välinen asia, sama pätee ongelmiin. Minä olen tyytyväinen haasteista, joita omaan suhteeseeni on tullut. Menin mieheni kanssa naimisiin puolen vuoden päästä siitä, kun aloimme seurustelemaan, ja olen vain 18-vuotias. Se on ollut tähänastisen lyhyen elämäni paras, vaikkakin painavin päätös. Jokaisen selvitetty riita ja ratkaistu ongelma, niinkuin myös muuten vain vaikeiden aikojen läpi selviäminen on mahtavaa, ja rakastun häneen syvemmin joka kerta. Ei elämästä kuulu selvitä helpolla, milloinkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869