Onko kokemuksia LPG-menetelmästä, jota esim. fysioterapeutit käyttää kipu- ja särkytiloihin, mutta jota käytetään myös vartalon muotoiluun? Väheneekö selluliitin määrä oikeesti? Sitä kai suositellaan 10-15 kerran sarjana ja sarjan jälkeen ylläpitohoito kerran kuussa. Ylläpitohoitoa varten voi hankkia kotiin Wellbox-laitteen, joka ei kuulemma korvaa laitoshoitoja, mutta on hyvä ylläpidossa.
Tekisi mieli kokeilla.. 10 kertaa 60 minuutin sarjan hinta näyttää vaihtelevan 550-650 eur. Kun tietäis, tehoaako ollenkaan. Sit toi Wellbox-laite maksaa n 1150 eur. Olisiko jollakulla omakohtaista kokemusta Wellboxista?
LPG-hoidoista ja Wellbox kotiin
5
5816
Vastaukset
- annamannax
Kävin itse kymmenen kerran sarjan viime keväänä ja lähti kyllä sellut reisistä ja pakaroista sekä vatsa kiinteytyi selvästi. Kokonaishinnaksi tuli 500e hoitopuku. Liikuntaa harrastan 3-4 krt viikko ja ruokavalio on ok, tosin herkut kyllä maistuvat vähän liian usein :) Syksystä lähtien olen käynyt 1-2 krt kuukaudessa eikä ole muhkurat tullu takasin, nyt tunnin hoidossa noin puolet käytetään reisiin/pakaroihin ja toinen puolet selkään/niskaan lihasjumien takia. Suosittelen! Olo on kyllä hoidon jälkeen aina ihanan kevyt kun lähtee taas veret kiertämään :)
Tuolla wellboxilla tehtiin mulle kerran kokeiluhoito niskaan kun siinä on jotenkin erikokoisia/muotoisia suulakkeita.. Tuntui kyllä sekin hyvältä, mutta ei ole tosin niin tehokas kuin oikea LPG-laite. Kävin pari kesää sitten LPG hoidossa 10x, eikä lähtenyt selluliitit.
Toimii varmaankin, jos et ole kauhean lihaksikas, vaan "pehmoinen" läski :-)- jokakuka
Heips!
Kävin 20 kertaa LPG hoidossa ja valitettavasti MITÄÄN ei tapahtunut.Olisin mielelläni, edes sen vaivan ja rahan takia halunnut nähdä jotain positiivista,mutta en voi itseäni huijata,kun ei niin ei. - sirpukka56
Kävin tuossa LPG-hoidossa ja ainakin minulle tehosi. Otin 10-kerran sarjan joka oli
tarjouksessa hoitopuvun kanssa n.560,-. Oli joka euron arvoinen. Nesteetkin lähti-
vät liikkeelle hyvin. - How good a box?
Kenelläkään siis ostettuna otsikon Wellbox-laitetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102