LPG-hoidoista ja Wellbox kotiin

Taika70

Onko kokemuksia LPG-menetelmästä, jota esim. fysioterapeutit käyttää kipu- ja särkytiloihin, mutta jota käytetään myös vartalon muotoiluun? Väheneekö selluliitin määrä oikeesti? Sitä kai suositellaan 10-15 kerran sarjana ja sarjan jälkeen ylläpitohoito kerran kuussa. Ylläpitohoitoa varten voi hankkia kotiin Wellbox-laitteen, joka ei kuulemma korvaa laitoshoitoja, mutta on hyvä ylläpidossa.
Tekisi mieli kokeilla.. 10 kertaa 60 minuutin sarjan hinta näyttää vaihtelevan 550-650 eur. Kun tietäis, tehoaako ollenkaan. Sit toi Wellbox-laite maksaa n 1150 eur. Olisiko jollakulla omakohtaista kokemusta Wellboxista?

5

6104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamannax

Kävin itse kymmenen kerran sarjan viime keväänä ja lähti kyllä sellut reisistä ja pakaroista sekä vatsa kiinteytyi selvästi. Kokonaishinnaksi tuli 500e hoitopuku. Liikuntaa harrastan 3-4 krt viikko ja ruokavalio on ok, tosin herkut kyllä maistuvat vähän liian usein :) Syksystä lähtien olen käynyt 1-2 krt kuukaudessa eikä ole muhkurat tullu takasin, nyt tunnin hoidossa noin puolet käytetään reisiin/pakaroihin ja toinen puolet selkään/niskaan lihasjumien takia. Suosittelen! Olo on kyllä hoidon jälkeen aina ihanan kevyt kun lähtee taas veret kiertämään :)

Tuolla wellboxilla tehtiin mulle kerran kokeiluhoito niskaan kun siinä on jotenkin erikokoisia/muotoisia suulakkeita.. Tuntui kyllä sekin hyvältä, mutta ei ole tosin niin tehokas kuin oikea LPG-laite.

• Kävin pari kesää sitten LPG hoidossa 10x, eikä lähtenyt selluliitit.

Toimii varmaankin, jos et ole kauhean lihaksikas, vaan "pehmoinen" läski :-)

• jokakuka

Heips!

Kävin 20 kertaa LPG hoidossa ja valitettavasti MITÄÄN ei tapahtunut.Olisin mielelläni, edes sen vaivan ja rahan takia halunnut nähdä jotain positiivista,mutta en voi itseäni huijata,kun ei niin ei.

• sirpukka56

Kävin tuossa LPG-hoidossa ja ainakin minulle tehosi. Otin 10-kerran sarjan joka oli
      tarjouksessa hoitopuvun kanssa n.560,-. Oli joka euron arvoinen. Nesteetkin lähti-
      vät liikkeelle hyvin.

• How good a box?

Kenelläkään siis ostettuna otsikon Wellbox-laitetta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      113
      3551
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      69
      2983
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2684
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      75
      2422
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      17
      2242
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      31
      2169
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2091
    8. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      1917
    9. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      87
      1903
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      26
      1682
    Aihe