LPG-hoidoista ja Wellbox kotiin

Taika70

Onko kokemuksia LPG-menetelmästä, jota esim. fysioterapeutit käyttää kipu- ja särkytiloihin, mutta jota käytetään myös vartalon muotoiluun? Väheneekö selluliitin määrä oikeesti? Sitä kai suositellaan 10-15 kerran sarjana ja sarjan jälkeen ylläpitohoito kerran kuussa. Ylläpitohoitoa varten voi hankkia kotiin Wellbox-laitteen, joka ei kuulemma korvaa laitoshoitoja, mutta on hyvä ylläpidossa.
Tekisi mieli kokeilla.. 10 kertaa 60 minuutin sarjan hinta näyttää vaihtelevan 550-650 eur. Kun tietäis, tehoaako ollenkaan. Sit toi Wellbox-laite maksaa n 1150 eur. Olisiko jollakulla omakohtaista kokemusta Wellboxista?

5

5988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamannax

Kävin itse kymmenen kerran sarjan viime keväänä ja lähti kyllä sellut reisistä ja pakaroista sekä vatsa kiinteytyi selvästi. Kokonaishinnaksi tuli 500e hoitopuku. Liikuntaa harrastan 3-4 krt viikko ja ruokavalio on ok, tosin herkut kyllä maistuvat vähän liian usein :) Syksystä lähtien olen käynyt 1-2 krt kuukaudessa eikä ole muhkurat tullu takasin, nyt tunnin hoidossa noin puolet käytetään reisiin/pakaroihin ja toinen puolet selkään/niskaan lihasjumien takia. Suosittelen! Olo on kyllä hoidon jälkeen aina ihanan kevyt kun lähtee taas veret kiertämään :)

Tuolla wellboxilla tehtiin mulle kerran kokeiluhoito niskaan kun siinä on jotenkin erikokoisia/muotoisia suulakkeita.. Tuntui kyllä sekin hyvältä, mutta ei ole tosin niin tehokas kuin oikea LPG-laite.

• Kävin pari kesää sitten LPG hoidossa 10x, eikä lähtenyt selluliitit.

Toimii varmaankin, jos et ole kauhean lihaksikas, vaan "pehmoinen" läski :-)

• jokakuka

Heips!

Kävin 20 kertaa LPG hoidossa ja valitettavasti MITÄÄN ei tapahtunut.Olisin mielelläni, edes sen vaivan ja rahan takia halunnut nähdä jotain positiivista,mutta en voi itseäni huijata,kun ei niin ei.

• sirpukka56

Kävin tuossa LPG-hoidossa ja ainakin minulle tehosi. Otin 10-kerran sarjan joka oli
      tarjouksessa hoitopuvun kanssa n.560,-. Oli joka euron arvoinen. Nesteetkin lähti-
      vät liikkeelle hyvin.

• How good a box?

Kenelläkään siis ostettuna otsikon Wellbox-laitetta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      441
      2923
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2454
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2225
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      122
      1954
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      249
      1629
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1274
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1240
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1213
    9. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1205
    10. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1198
    Aihe