Rusketus

diidii

Mitä mieltä miehet ovat rusketuksesta? Itse olen vaalea ja vihreäsilmäinen nainen, enkä rusketu. Solariumia olen kokeillut, mutta saan vain pisamia. Rannalla loikoilu ei auta asiaa. En haluaisi itselleni mitään keinorusketustakaan, koska pelkään että tuloksena on laikukas oranssinen iho. Olen mielestäni hyvässä kunnossa, 170cm 60kg, ja kesäisin käytän lyhyitä farkkushortseja ja esim. mustaa toppia mielelläni.

11

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacob*

      yhdentekevä juttu mulle ainakin. Jos rusketut kesällä esim ulkoillessa tai pihalla puuhastellessa, niin ok, mutta varsinaisia auringonpalvojia en noteeraa enkä etenkään keinorusketuksen hankkijoita.

    • miäs-

      Ainakaan mun makuun ei rusketus istu. Minusta naiselle ei sovi rusketus. Vaaleampi nainen on jotenkin niin luonnollinen ja naisellinen. Rusketus jopa pahimmillaan miehistää naista. Mutta on kai monia miehiä jotka pitävät rusketuksesta naisilla, minä kuitenkaan en

    • ethaethe

      Ruskettunut nainen on todella seksikäs, kunhan ei ole rusketus ihan överiksi mennyt

    • Suvereeni

      Mielestäni naisen ihonvärillä ei ole kovin suurta merkitystä. Ruskettunut on ehdottomasti seksikäs kunhan ei ole yliampuvaa niinkuin joillakin kauniilla naisilla näyttää nykyään olevan. Myös vaalea iho voi kuitenkin olla todella seksikäs jos nainen on hoikka ja kaunis. Varsinkin ilman vaatteita.

      Pisamat ovat myös mielestäni ihan kivoja joillakin naisilla. Ei kyllä kaikile sovi yhtä hyvin.

    • omamielipiteeninn

      Minä jostain syystä pidän kauniina juuri vaaleaa ihoa. Niinkuin joskus muutama satavuotta sitten?? Mutta kyllä rusketuksin on ihan kaunista, jos se ei ole sellainen ällöttävä solarium oranssi iho tai palanut punainen pinta. Yli rusketus ei sitten myöskään oikein näytä hyvältä.

      Olen hetero nainen.

    • up..

      lisää mielipiteitä rusketuksesta.

    • vcxvcxvxvcx

      Joskus toimii vaaleaihoinen nainen ja joskus ruskettuneempi. Rusketusraidat ovat tosin aika koomisen näköiset.

    • Rusketusasiaa

      Luonnollinen rusketus on aina kaunis - oli se sitten sellainen vaalea kevyt päivetys (ihotyyppi, joka ei rusketu kunnolla) tai sitten todella tumma (ihotyyppi, joka ruskettuu todella helposti). Suihkurusketus ja kaikenmaailman purkkirusketukset on NIIN ällöjä ja sellaisen huomaa HETI! Mitä hittoa joku näkee oranssissa ihossa??? Tai sellaisessa laikukkaassa, että jostain kohdista näkee heti, ettei se tahna ole oikein levittynyt kunnolla... Huh huh! Sellaiset tekorusketusmuijat muuten haiseekin pahalle! Yök! Solarium nyt menettelee, kun se kumminkin saa aikaan luonnollisen rusketuksen, mutta on se kyllä vähän turhamaista hommaa...

      Niin ja rusketusraidat ei oo mitään maailman sexyimpiä varsinkaan todella voimakkaasti ruskettuvilla naisilla, joilla intiimit paikat on ihan valkoiset ;)

    • Gkfkfkflflflf

      Mite sitte nuo rusketuspillerit mytan yms

    • ÄläRuskista

      Minusta vaalea iho on IN. Ruskettamalla tappaa ihon kimmoisuuden ja 30 vuotiaana onkin jo kuollut iho ja ryppyjä. Elämä kuitenkin alkaa vasta 30v.

      Siksi vaalea iho. Ja pisamat, jos saa pyytää. Pisamat ovat heikko kohtani.

      • Hahahahahhahq

        Vaalee iho on just out😂😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe