Irakilainen bf

Irakilaisen gf

vaihtaisin mielelläni kokemuksia seurustelusta ja avioliitosta Irakilaisen kanssa.
itse olen seurustellut 8 kk Irakilaisen miehen kanssa ja tähän asti kaikki mennyt hyvin. Nyt mies alkanut puhua avioliitosta.

50

4558

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewwqewqe

      jos olet gf sano sille 'odotetaan viisi vuotta ja katsotaan miten menee'. olet selvästi nuori. luultavammin et ole gf vaan ol (oleskelulupa), joten on syytä kypsässä 19v iässä naida äijä ja hankkiutua tiineksi.

      • Irakilaisen gf

        kiitos vastauksestasi ewwqewqe
        hänen paperiasiansa Suomessa on kunnossa, hän ei tarvitse oleskelulupaa kauttani :)
        tuo "äijän naiminen ja tiineekis hankkiutuminen" lienee jokaisen oma asia, mutta toki voit ilmaista mielipiteesi asiassa ja tuoda omia kokemuksiasi keskusteluun mukaan.


      • Vieras mies
        Irakilaisen gf kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi ewwqewqe
        hänen paperiasiansa Suomessa on kunnossa, hän ei tarvitse oleskelulupaa kauttani :)
        tuo "äijän naiminen ja tiineekis hankkiutuminen" lienee jokaisen oma asia, mutta toki voit ilmaista mielipiteesi asiassa ja tuoda omia kokemuksiasi keskusteluun mukaan.

        Suosittelen että jäitä hattuun,ota hieman selvää mikä sinun roolisi olisi teidän perheessä ja myös kuinka uskontoon ja miehen kulttuuriin kuuluvat tavat tulevat rajoittamaan taikka elämääsi elämääsi
        naisen oikeudet perinteisesti rajoittuvat kotiin mies hoitaa kaiken muun jos Olet Suomalainen nainen mieti pystytkö elämään niillä ehdoilla,on myös hyvä jotenkin selvittää vyväksyykö Iraq perhe sinua vai onko miehellä jo varattuna jokin "serkuntytär" jonka hän sitten hakee kun kyllästyy suhteeseenne
        En kirjoita näitä asioita pahoittaakseni mieltäsi toivon kuitenkin että otat selvää mihin olet ryhtymässä
        tapoihin ,kulttuuriin ja uskontoon tutustuminen ennenkä tekee päätösensä on näissä asioissa kullan arvoista.


      • Irakilaisen gf
        Vieras mies kirjoitti:

        Suosittelen että jäitä hattuun,ota hieman selvää mikä sinun roolisi olisi teidän perheessä ja myös kuinka uskontoon ja miehen kulttuuriin kuuluvat tavat tulevat rajoittamaan taikka elämääsi elämääsi
        naisen oikeudet perinteisesti rajoittuvat kotiin mies hoitaa kaiken muun jos Olet Suomalainen nainen mieti pystytkö elämään niillä ehdoilla,on myös hyvä jotenkin selvittää vyväksyykö Iraq perhe sinua vai onko miehellä jo varattuna jokin "serkuntytär" jonka hän sitten hakee kun kyllästyy suhteeseenne
        En kirjoita näitä asioita pahoittaakseni mieltäsi toivon kuitenkin että otat selvää mihin olet ryhtymässä
        tapoihin ,kulttuuriin ja uskontoon tutustuminen ennenkä tekee päätösensä on näissä asioissa kullan arvoista.

        Kiitos vieras mies vastauksestasi. Onko sinulla itselläsi vierasmaalainen tausta tai kokemusta erikulttuurisesta liitosta.
        Mieheni perhe, joka koostuu vain veljistä ja siskosta, on hyväksynyt minut ja toivottaneet tervetulleeksi perheeseen. Kulttuuriero on suuri.. myös uskonto on erilainen, mutta miesystäväni ei ole kiiho-muslimi eikä noudata muslimien uskontoon liittyviä tapoja, rukosu ja ramada jne.


      • Äly hoi

        ota suomalaista miestä, kouluampujia ja vaimon puukottaja-alkoholisteja kaikki tyynni.


      • 3+3
        Äly hoi kirjoitti:

        ota suomalaista miestä, kouluampujia ja vaimon puukottaja-alkoholisteja kaikki tyynni.

        "kouluampujia ja vaimon puukottaja-alkoholisteja kaikki tyynni."

        Tietääkseni Suomessa on ollu tasan 2 kouluampujaa ja molemmat on kuolleet joten vaikea ainakin niiden kanssa on avioitua.


      • joku muu
        3+3 kirjoitti:

        "kouluampujia ja vaimon puukottaja-alkoholisteja kaikki tyynni."

        Tietääkseni Suomessa on ollu tasan 2 kouluampujaa ja molemmat on kuolleet joten vaikea ainakin niiden kanssa on avioitua.

        No joo, laskeppas 3 3 maailman muslimiväestöstä terroristien osuus.


      • muu joku
        joku muu kirjoitti:

        No joo, laskeppas 3 3 maailman muslimiväestöstä terroristien osuus.

        Suomessa olevien musujen tilastoista kunnon miesten osuus ja maa kohtaisesti. Irakilaisista taitaa olla 1/10 töissä ja näistä 1/10 länsimaalainen kunnon mies eli ihmeellinen sattuma kun oikeesti moisia miehiä on Suomen irakilaisista 1/100 ja teille molemmille on moinen osunut kohdalle. Olette joko melkoisia bingomestareita tai sitten puhutte pashaa.


      • onnelllllinen

        Minua halveksi edellisessä suhteessani mies jolla oli sama kulttuuri ja syntyperä kuin itselläni. Hän oli itsekäs ja kerran yritti riidan aikana kuristaa minua. Se suhde loppui siihen. Tällä hetkellä olen naimisissa irakilaisen miehen kanssa.En keksi keksimälläkään hänestä mitään pahaa sanottavaa. Hyväksyy, kunnioittaa, pitää huolta, hemmottelee... Olen onnellinen ja ylpeä että minulla on hänet.


      • Anonyymi
        Irakilaisen gf kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi ewwqewqe
        hänen paperiasiansa Suomessa on kunnossa, hän ei tarvitse oleskelulupaa kauttani :)
        tuo "äijän naiminen ja tiineekis hankkiutuminen" lienee jokaisen oma asia, mutta toki voit ilmaista mielipiteesi asiassa ja tuoda omia kokemuksiasi keskusteluun mukaan.

        No vieläkö olet äijä kanssa.ne kaikki valehtelee ja paljon


    • Samawa

      Minä olen seurustellut irakilaismiehen kanssa viitisen kuukautta. Olemme molemmat päälle kolmenkymmenen. Mieheni on Suomen kansalainen. Olen erittäin tyytyväinen mieheeni. Hän ei ole uskonnollinen muslimi, aivan kuten aloittajankin mies. Asumme erillämme ainakin toistaiseksi, saa nähdä miten jatkossa käy.

      Irakilaiseen kulttuuriin kuuluu nopea avioliitto, kuten varmaan tiedätkin. Seurustelua ei katsota hyvällä. Minun mielestäni et menettäisi mitään, vaikka menisitkin naimisiin, jos vain mies tuntuu sinulle oikealta. Jos päädytte hankkimaan lapsia, mihin yleensä suvun painostus on kova, mieti ihan oikeasti sitä, että heidän kulttuurissaan lapsi kuuluu miehelle. Lasta ei eron sattuessa haluta jättää vääräuskoisen kasvatettavaksi. Vaikka perhe ei siis kovin kiihko-uskovainen olisikaan.

      Jotkut perheet todellakin haluavat pojalleen irakilaisen vaimon, vaikka sitten toiseksi vaimoksi. Mielestäni tämä on asia, mistä sinun kannattaa avoimesti keskustella miehesi kanssa.

      Jos haluat tutustua positiivisessa mielessä irakilaiseen kulttuuriin, suosittelen sinulle Eine Al Sadoonin omaelämänkerrallisia kirjoja. Niissä kerrotaan suomalais-irakilaisesta avioliitosta ja elämänmenosta Irakissa. Oma mieheni on monessa jutussa ollut ihan hämmästynyt kun olen tiennyt irakilaisista tavoista. Niistä Einen kirjoista olen niitä oppinut :).

      Kaikkea onnea ja hyvää teille! Irakilaiset ovat parhaita :).

      • Irakilaisen gf

        Kiitos Samawa vastauksestasi.
        Minun miesystäväni on todella kiltti ja huomaaavainen ja olen häneen erittäin tyytyväinen ja kiintynyt.
        Tiedän heidän kulttuuriinsa kuuluvista tavoista jossa perhe hyväksyy puolison ja avioliitot solmitaan pikaisesti. Olemme keskustelleet mitä mieltä hänen sisaruksensa ovat hänen mahdollisesta avioitumisesta eurooppalaisen kanssa ja olen saanut heidän hyväksyntänsä. Myös tavasta ottaa Irakilainen vaimo toiseksi vaimoksi olemme puhuneet ja sellaisia toiveita ei hänen sisaruksillaan tai hänellä itsellään ole..onneksi :))

        Kiitos kirjavinkistäsi..luen mielelläni :)))

        Kiitos, myös sinulle ja miehellesi onnellisisa hetkiä .. Ehdottomasti Irakilaiset parhaita :))


      • outo.
        Irakilaisen gf kirjoitti:

        Kiitos Samawa vastauksestasi.
        Minun miesystäväni on todella kiltti ja huomaaavainen ja olen häneen erittäin tyytyväinen ja kiintynyt.
        Tiedän heidän kulttuuriinsa kuuluvista tavoista jossa perhe hyväksyy puolison ja avioliitot solmitaan pikaisesti. Olemme keskustelleet mitä mieltä hänen sisaruksensa ovat hänen mahdollisesta avioitumisesta eurooppalaisen kanssa ja olen saanut heidän hyväksyntänsä. Myös tavasta ottaa Irakilainen vaimo toiseksi vaimoksi olemme puhuneet ja sellaisia toiveita ei hänen sisaruksillaan tai hänellä itsellään ole..onneksi :))

        Kiitos kirjavinkistäsi..luen mielelläni :)))

        Kiitos, myös sinulle ja miehellesi onnellisisa hetkiä .. Ehdottomasti Irakilaiset parhaita :))

        Sanot olevasi kiintynyt häneen. Eikö yleensä tuossa tilanteessa olla syvästi rakastuneita. Minusta tässä on aivan selvästi jonkinlainen toispuoleinen suhde, toinen on toisen kanssa säälistä. Ei ole oikein.


    • ahmattiahmatti

      hetkellä itken irakilaisen miehen takia...mies on joka toinen päivä ihan eri mieltä ja toinen päivä toista mieltä. Olen tuntenut nyt puolivuotta irakin kurdin ja mies on välillä mitä ihanin ja välillä todellinen kusipää! Minulta on kieletty muille miehille juttelu ja omilla tekemisillä ei ole väliä.
      Välillä en saa soittaa hänelle ja sitten minulta tivataan missä olen ja mitä teen. Mies opiskelee nyt suomen kieltä ja kurssin jälkeen suunnittelimme(toissa päivänä) muuttavamme yhteen ja eilen emme sitten enää muutakaan.
      Viikon aikana olemme soittaneet joka päivä ja lähes koko ajan ja eilen ihmettelin miksi hänestä ei kuulu mitään eikä vastannut puhelimeen...hän soitti vessasta, että oli nukkumassa ja maha on tosi kipeä. kuulin taustalta ulkomaalaisen(kiinalainen tai thaimaalaisen) vikinää, joka ilmeisesti myös puhui puhelimessa. Kysyin kuka siellä puhuu niin nainen on kuulemma hänen kaveri. Jos nainen on hänen kaveri, miksi mies ei vastaa puhelimee kun soitan, sitten soittaa vessasta ja valehtelee, että on nukkumassa. Miehen serkku kertoi aikaisemmin tästä naisesta, joka on "miestäni" 20 vuotta vanhempi, enkä uskonut, koska "Mieheni" sanoi,ettei ole ketään. Laitoin sitten viestiä, että serkkusi puhuikin totta, mies soitti perään. Puhuin toista puhelua ja sitten kun soitin 2 kertaa uudestaan hän ei vastannut ja laittoi puhelimen kiinni.
      Siinä vaiheessa paloi pinna ja jätin ruuhkatukkamiehen tekstiviestin välityksellä :). Koko päivän mahani on ollut ihan kuralla ja tuntuu, että pian oksennan. Tämä mies on saanut minut oikeasti ihan hajalle... jopa pelkällä mielen vaihtelulla... en pysty luottamaan ollenkaan mikä on totta ja mikä ei. Hän on sanout minulle monesti, että en saa soitta...en ole soittanut ja hän on aina soittanut perääni vähintään 5 päivän hiljaisuuden jälkeen. Laitoin hänelle saman viestin, että älköön soittako ja uskon, että en kuule hänestä enää mitään... toivottavasti!
      Toivon, että sinun miehesi kohtelee sinua paremmin.

      • Nax

        Mikä sun Iraki pojus nimi ja mistä päin??


      • s.linna
        Nax kirjoitti:

        Mikä sun Iraki pojus nimi ja mistä päin??

        sanon vain,että etunimessä on neljä kirjainta.


      • älä itke

        itke.
        Pääset paljon vähemmällä surulla ja murheella, kun lopetat suhteen ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu tai menee liian vakavaksi.
        Kerrot, että mies on välillä mitä ihanin. Millainen hän silloin on?
        Noilla mainitsemillasi kursseilla käy kova kuhina oppilaiden välillä. Onhan heillä paljon yhteistä, ja lisäähän se mielenkiintoa tylsään kieliopin opiskeluun. Onko sitten vakavaa vai ei, kukapa tietää.
        Ota huomioon, että heppu ei voi vastata puhelimeen oppituntien aikana.


      • Nax
        s.linna kirjoitti:

        sanon vain,että etunimessä on neljä kirjainta.

        Oke..ei ole samoilta kulmilta .. cant help ..


      • ottaa aivoon
        Nax kirjoitti:

        Oke..ei ole samoilta kulmilta .. cant help ..

        myös kouvola-lappeenranta-imatra akselilla.


      • houhouhou1980
        s.linna kirjoitti:

        sanon vain,että etunimessä on neljä kirjainta.

        Onko 4 kirjaimella etunimi oikea nimi tai kutsumanimi naisille ? :D
        Nehän valehtelee kaikille. Ja muista, että serkku on kuin oma liha ja veri, joten turhaa odottaa, että joku kurdin serkku rupee puhumaan totta ja antamaan oikeita selityksia omasta perhenjäsenestä...


      • Mietinpä vaan
        ottaa aivoon kirjoitti:

        myös kouvola-lappeenranta-imatra akselilla.

        Sori, vanha viesti, mutta alkoi kiinnostaa...

        Siis irakilainen, kurditaustaa, etunimessä neljä kirjainta ja hilluu myös Kouvola-Lappeenranta-Imatra -akselilla. Heh, tapasin v. 2006 ohimennen tyypin, joka sopisi näihin tietoihin. Jos on sama tyyppi kyseessä niin aika rappiolle on mennyt. Harmi kun ei ole enempää tietoja, niin on paha arvailla henkilöllisyyttä. Tosin, jos suomen kielen kurssilla on käynyt v. 2010 niin on kai tuoreempi tapaus kuin tämä minun tuntemani, joka oli tullut 2003.

        Hmm... olisi muuten hyvä, jos tällaisilla palstoilla jaeltaisiin enemmän tietoja tällaisista tapauksista, niin että seuraava kyseisen henkilön tielle joutuva osaisi varoa. Pikkuisia vihjeitä, joista voisi kuitenkin päätellä paljon. Henkilöllisyydet eivät paljastuisi niille, jotka eivät kyseisiä ihmisiä olisi koskaan tavanneet, joten laitontakaan se ei olisi.


    • varovasti

      Oletko tehnyt hänelle sukupuolitestin. On melko varmaa että heti häiden jälkeen alkaa vongata seksiä. Ei ehkä itse edes ymmärrä sairastavansa mitään tautia.

      • letse

        Hyi miten kieroutuneita nuo ulkomaalaiset, seksiä häiden jälkeen. Kannattaa tosiaan tehdä sukupuolitesti, niin tietää sitten, harrastaako heteroseksiä.


      • tattoomaster
        letse kirjoitti:

        Hyi miten kieroutuneita nuo ulkomaalaiset, seksiä häiden jälkeen. Kannattaa tosiaan tehdä sukupuolitesti, niin tietää sitten, harrastaako heteroseksiä.

        juu se on kyl ihan totta, et sit selviää.. heteroseksistähä ei voi tautei tulla...

        Alkuperäiselle, olen ite irakilaisen kanssa naimisissa. Ollaan oltu nyt 3v naimisissa, seurustelumme eteni kurdikulttuurin mukaan vauhdilla, ensitapaamisesta 5kk päästä olimme naimisissa. Mutta hetkeäkään en ole katunut!! Oma mies on ainakin mitä ihanin ja luotettavin tapaus, vaikka kulttuurierojakin toki on. Hän tosin ei ole muslimi lainkaan, vaan kristitty, joten se jo hieman tasoittaa tilannetta. Myös perhe ja suku on ottanut minut hyvin vastaan, eikä muita vaimoja ole.

        Onnea teille, toivottavasti sujuu jatkossakin


      • hyi hitto
        tattoomaster kirjoitti:

        juu se on kyl ihan totta, et sit selviää.. heteroseksistähä ei voi tautei tulla...

        Alkuperäiselle, olen ite irakilaisen kanssa naimisissa. Ollaan oltu nyt 3v naimisissa, seurustelumme eteni kurdikulttuurin mukaan vauhdilla, ensitapaamisesta 5kk päästä olimme naimisissa. Mutta hetkeäkään en ole katunut!! Oma mies on ainakin mitä ihanin ja luotettavin tapaus, vaikka kulttuurierojakin toki on. Hän tosin ei ole muslimi lainkaan, vaan kristitty, joten se jo hieman tasoittaa tilannetta. Myös perhe ja suku on ottanut minut hyvin vastaan, eikä muita vaimoja ole.

        Onnea teille, toivottavasti sujuu jatkossakin

        se oli juutuubissa, joku iraqi love, jossa pojat nai aasia, ennen suomalista aasia.


    • kurdin rouva

      Hei,

      Minä olen ollut 4 vuotta naimisissa irakilaisen kanssa. Yhteiseloon mahtuu niin ala- kuin ylämäkiäkin. Neuvoisin sinua yhdessä asiassa. Jos miehesi on muslimi ja sinä et, niin keskustelkaa paljon mahdollisesta lapsen saamisesta. Älä hyväksy vastausta, että katsotaan sitä sitten kun se on ajankohtaista. Puhukaa asia miljoonaan kertaan halki. Todennäköistä on, että miehesi vaatii, että mahdollinen lapsenne on muslimi. Käy sinä läpi asia mielessäsi. Oletko valmis siihen, haluatko sitä? Miellä lapsiasia on todella ongelmallinen

      • woe woe

        miksi nait ongelman? kaikista maailman maista ja kansoista mihin sijoittaisit irakin kurdin?


      • kurdin rouva
        woe woe kirjoitti:

        miksi nait ongelman? kaikista maailman maista ja kansoista mihin sijoittaisit irakin kurdin?

        Nain mieheni pelkästä rakkaudesta! Enkä ole päätöstäni katunut. En sijoita ketään ihmistä mihinkään lokeroon tai arvoasteikkoon. Jokainen on nähtävä omana yksilönä


      • irakilaisen gf
        woe woe kirjoitti:

        miksi nait ongelman? kaikista maailman maista ja kansoista mihin sijoittaisit irakin kurdin?

        huokaisee syvään... ja surullisena lukiessaan kaikkia negatiivisia vastauksia :(
        kiitos kuitenkin kaikille keskusteluun osallistuneille. Itselleni miesystäväni Irakilaisuus ei ole ongelma, hän on rakastava ja hellä mies... ja uskon myös että kurdin rouva ei kirjoituksessaan tarkoittanut puolisonsa olevan ongelma vaan siinä että uskontomme ovat erilaiset. Itse en ole koko uskontoa senkummemmin ajatellut. Hyvä pointti kuitenkin ajatella ja keskustella asiat valmiiksi, kiitos kurdin rouva. Ongelmia lapsen uskonnosta ja kasvatuksesta voi tulla samalla tavalla tuiki suomalaisen miehenkin kanssa woe woe. Minä en todellakaan ymmärrä miksi suomalaiset ihmiset ovat hiin ulkomaalaisvastaisia kun kyseessä on ulkomaalainen mies suomalaisen naisen kanssa. Kuitenkin suomalaiset miehet hankkivat ostovaimoja filippiineiltä, taikkulasta ja venäjältä minkä kerkeävät ja se on kuitenkin suomalaisessa mielessä hyväksyttävää ja toivottavaa. Niinsanotusti sekarotuisia lapsiahan näistäkin liitoista syntyy. Kaikin puolin kauniita lapsia. Kuitenkaan näille suomalaismiehille ei ole kehitelty yhtä kauniita nimityksiä kuin meille suomalaisille naisille joilla on aasialainen puoliso tai poikaystävä. Voimia meille kaikille jotka jaksamme puolustaa rakkaitamme ja rakkauttamme ...


      • Irakilaisen gf

        woe woe oletko mies vai nainen .. onko sinulla puoliso suomesta vai ulkomailta (Irakista)...tai onko sinulla puolisoa lainkaan? mitkä ovat sinun syysi kirjoitella/lueskella näillä palstoilla? vain tarve ilmaista mielipiteesi vai oikeasti oma kokemuksesi Irakilaisesta kulttuurista/puolisosta?
        Rakentava keskustelu on aina paikallaan ja toisten kokemuksista oppii, mutta pelkkä suun soittaminen ja toisten mielen pahoittaminen jyrkillä mielipiteillä ei auta tai muuta mitään. En usko että kukaan meistä Irakilaiseen rakastuneista luopuu rakkaastaan vain sen vuoksi että joku on sitä mieltä että Kaikki Irakilaiset ovat huonoa kansaa tai että kaikki muslimit ovat huonoja ihmisiä.
        Toivon että kerrot oman elämäntarinasi Irakilaisen puolisona/seurutelukumppanina :))


      • Jassu122
        Irakilaisen gf kirjoitti:

        woe woe oletko mies vai nainen .. onko sinulla puoliso suomesta vai ulkomailta (Irakista)...tai onko sinulla puolisoa lainkaan? mitkä ovat sinun syysi kirjoitella/lueskella näillä palstoilla? vain tarve ilmaista mielipiteesi vai oikeasti oma kokemuksesi Irakilaisesta kulttuurista/puolisosta?
        Rakentava keskustelu on aina paikallaan ja toisten kokemuksista oppii, mutta pelkkä suun soittaminen ja toisten mielen pahoittaminen jyrkillä mielipiteillä ei auta tai muuta mitään. En usko että kukaan meistä Irakilaiseen rakastuneista luopuu rakkaastaan vain sen vuoksi että joku on sitä mieltä että Kaikki Irakilaiset ovat huonoa kansaa tai että kaikki muslimit ovat huonoja ihmisiä.
        Toivon että kerrot oman elämäntarinasi Irakilaisen puolisona/seurutelukumppanina :))

        Ei kannata välittää noista negatiivisista kommenteista.Sinuna juttelisin äidin tai hyvien ystävien kanssa tilanteesta ja kysyä heidän mielipidettään. Luulen että suurin ongelma teidän tulevaisuudessa tulee olemaan lapsien uskonto ja kasvatus, mutta sekin selviää puhumalla. Kuten sanoit että miehesi ei ole superuskovainen, joten luulen että saatte senki sovittua :) Itse sinun tilanteessasi voisin jopa mennä miehen kanssa naimisiin, jos oikeasti rakastan häntä. Haluaisin myös sanoa että olet todella onnekas, kun hänen perheensäki on hyväksyny sinut. Miehesi kuulostaa myös todella mukavalta!


      • hippahh
        Jassu122 kirjoitti:

        Ei kannata välittää noista negatiivisista kommenteista.Sinuna juttelisin äidin tai hyvien ystävien kanssa tilanteesta ja kysyä heidän mielipidettään. Luulen että suurin ongelma teidän tulevaisuudessa tulee olemaan lapsien uskonto ja kasvatus, mutta sekin selviää puhumalla. Kuten sanoit että miehesi ei ole superuskovainen, joten luulen että saatte senki sovittua :) Itse sinun tilanteessasi voisin jopa mennä miehen kanssa naimisiin, jos oikeasti rakastan häntä. Haluaisin myös sanoa että olet todella onnekas, kun hänen perheensäki on hyväksyny sinut. Miehesi kuulostaa myös todella mukavalta!

        Suurin osa suomalaisista rasisteista on miehiä, koska he ovat vain mustasukkaisia ja kateellisia, kun ulkomaalaiset vievät suomalaiset naiset :) Kenelle ei kelpaisi tumma, kohtelias mies joka ei juo tai polta, juopon suomalaisen sijaan? Tosin kyllä suomalaisista miehistäkin muutama timantti roskasakin keskeltä löytyy :)


      • Irakilaisen gf
        hippahh kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista rasisteista on miehiä, koska he ovat vain mustasukkaisia ja kateellisia, kun ulkomaalaiset vievät suomalaiset naiset :) Kenelle ei kelpaisi tumma, kohtelias mies joka ei juo tai polta, juopon suomalaisen sijaan? Tosin kyllä suomalaisista miehistäkin muutama timantti roskasakin keskeltä löytyy :)

        Jassu 123 ja hippahh kauniista kirjoituksistanne. Miesystäväni on todellakin ystävällinen, kohtelias, hellä ja huomaavainen mies. Hän ei käytä alkoolia tai viihdy baareissa. Hän pukeutuu hyvin ja on kikinpuolin mallikas mies. Samanlaisia miehiä uskon löytyvän jokaisesta kulttuurista ja kansallisuudesta. Aivan kuin niitä kaljaa ryystäviä verkkari sohvapummejakin.. :))


      • Irakilaisen gf

        on kokemuspohjasi Irakilaisista johon perustat kaikki puheesi : itsellä ollut opettajana aikoinaan iraninlainen mahtava mies..... ??

        ja tosi...kaikissa kansoissa ja maissa on sekä sivistynyt että sivistymätön osansa...mutta suurinosa meistä lienee niitä tavallisia tien tallaajia.. ja valitettavasti meillä suomalaisilla naisilla on todellakin vähän huono käsitys suomalaisesta miehestä vaikka tiedämme että täälläkin (hox. kuten myös jokaisessa maapallon maassa) on omat ihanat ihmisensä ja ne varjopuolen kulkijat ... mikään ei tee meistä aasialaisia parempia vain sen vuoksi että olemme syntyneet suomeen ...
        Kerrophan vielä woe woe mitä mieltä olet suomalaisesta keski-iässä olevasta tai sen ylittäneestä miespolosta joka rahalla hankkii itselleen vaimon aasian maista tai venäjältä..
        mielipiteiden vaihtaminen rakentavassa mielessä on erittäin mielenkiintoista....


      • woe woe
        Irakilaisen gf kirjoitti:

        on kokemuspohjasi Irakilaisista johon perustat kaikki puheesi : itsellä ollut opettajana aikoinaan iraninlainen mahtava mies..... ??

        ja tosi...kaikissa kansoissa ja maissa on sekä sivistynyt että sivistymätön osansa...mutta suurinosa meistä lienee niitä tavallisia tien tallaajia.. ja valitettavasti meillä suomalaisilla naisilla on todellakin vähän huono käsitys suomalaisesta miehestä vaikka tiedämme että täälläkin (hox. kuten myös jokaisessa maapallon maassa) on omat ihanat ihmisensä ja ne varjopuolen kulkijat ... mikään ei tee meistä aasialaisia parempia vain sen vuoksi että olemme syntyneet suomeen ...
        Kerrophan vielä woe woe mitä mieltä olet suomalaisesta keski-iässä olevasta tai sen ylittäneestä miespolosta joka rahalla hankkii itselleen vaimon aasian maista tai venäjältä..
        mielipiteiden vaihtaminen rakentavassa mielessä on erittäin mielenkiintoista....

        mikäköhän on sinusta sopiva kokemuspohja? faktaa ekasta linkistä, osaatko googlata?

        http://www.turku.fi/public/default.aspx?nodeid=13042&culture=de-DE&contentlan=1

        Irakin väkiluku on noin 24.6 miljoonaa, joista suurin osa eli noin 75–80 % on arabeja. Muita Irakissa asuvia ryhmiä ovat mm. maan pohjoisosissa asuvat kurdit (15–20 % väestöstä), armenialaiset, assyrialaiset ja turkmeenit. Irakin virallinen ja yleisimmin puhuttu kieli on arabia. Kurdien äidinkielen kurdin lisäksi maassa puhutaan vähemmistökielinä mm. assyriaa, arameaa ja turkinsukuisia kieliä.
        Irakilaisista noin 97 % on muslimeja. Sunnimuslimit ovat vähemmistönä (32–37 % väestöstä), mutta siitä huolimatta heillä on näihin päiviin asti ollut enemmän valtaa kuin Etelä-Irakin shiiamuslimeilla, joita väestöstä on 60–65 %.Pääosa Irakin kurdeista on sunneja, mutta heidän joukossaan on myös shiioja ja jezidejä. Irakissa on myös uskonnollisia vähemmistöjä, kuten mandealaisia ja kristittyjä."

        kuinka monta irakilaista sinä tunnet jokaisesta eri ryhmästä, jotta voi leijua jossain omassa sfäärissäsi? tunnet henk. koht. 7000 irakin kurdia, 2330 armeenialaista, 54354 turkmeenia ja 34343 assyyria? näihin tuntemiisi 4324324 irakialaisiin vertaa tuntemiasia 343434 suomalaista je vedät sen huikean johtopäätöksen, että "suurinosa meistä lienee niitä tavallisia tien tallaajia.. " ??

        "Uskonnolliselta taustaltaan suurin osa Suomessa asuvista irakilaisista on muslimeja, mutta joukossa on myös mandealaisia ja kristittyjä. Islam yhdessä arabialaisen kulttuurin kanssa heijastuu heidän arkipäiväänsä. Kaikki irakilaiset eivät kuitenkaan harjoita uskontoa aktiivisesti."

        varmasti olet lukenut aiheesta etkä heitä vain lonkalta vain tunnetko sinä taas kerran kokemusperäisesti kaikki Suomessa asuvat yli 3000 irakilaista joita sitten vertaat tuntemiisi irakissa asuviin 4353535 irakilaiseen?

        "Irakilaisten tapakulttuuriin vaikuttaa, kuinka tiukasti islamin sääntöjä henkilöt tulkitsevat ja noudattavat. Arabialainen käsitys naisen ja miehen rooleista, perheestä ja sosiaalista suhteista on yhteneväinen islaminuskoon sisältyvän opin kanssa. Yleensä irakilaiset naiset hoitavat kotona perheen lapsia eivätkä käy työssä kodin ulkopuolella."

        Ihan 5 min googlauksella selviää, että luultavasti on kunnon mies kyseessä, jos on mandealainen tai kristitty, mutta jos kyseessä on muslimi (kurdi), järkeään käyttävä nainen kiertäisi kaukaa. mikähän tässä ei sinulle aukea?

        "mitä mieltä olet suomalaisesta keski-iässä olevasta tai sen ylittäneestä miespolosta joka rahalla hankkii itselleen vaimon aasian maista tai venäjältä.."

        1. melkoisen koominen ja tyypillinen yleistys
        2. tulee mieleen palstan lili50v joka osti itselleen tunisialaisen 20v nuoremman pojun
        3. miehet elättävät naisensa, naisten miehet elättää yhteiskunta
        4. aasialainen tai venäläinen nainen ei erottuaan oleskeluluvan jälkeen hommaa uutta vaimoa kotimaastaan ja hanki lisää loisijoita Suomeen vaan a) ottaa paremman suomimiehen b) lähtee takaisin kotimaahansa
        5. aasialainen tai venäläinen nainen harvemmin rötöstelee, raiskaa tai tappaa.


      • ghjgj
        hippahh kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista rasisteista on miehiä, koska he ovat vain mustasukkaisia ja kateellisia, kun ulkomaalaiset vievät suomalaiset naiset :) Kenelle ei kelpaisi tumma, kohtelias mies joka ei juo tai polta, juopon suomalaisen sijaan? Tosin kyllä suomalaisista miehistäkin muutama timantti roskasakin keskeltä löytyy :)

        "Kenelle ei kelpaisi tumma, kohtelias mies joka ei juo tai polta, juopon suomalaisen sijaan?"

        Siis onks tosiaan tilanne sun kohdallasi toi että pystyt saamaan vai juopon suomalaisen tai vaihtoehtona joku elintasopakolainen?
        Jos noin on niin kannattas katsoo peiliin ja pohtia miks tilanne on toi.
        Tilaston mukaan 10 prosentilla suomalaisista on jonkin asteinen alkoholiongelma eli tää tarkoittaa sitä että 90 prosentilla ei ole! Antaaks 90 prossaa suomen miehistä välittömästi pakit sulle joten pakko tyytyä johonkin elintasopakolaiseen joista 40 - 60 prossaa syyllistyy Suomessa rikoksiin on työttömänä?


      • woe woe
        woe woe kirjoitti:

        mikäköhän on sinusta sopiva kokemuspohja? faktaa ekasta linkistä, osaatko googlata?

        http://www.turku.fi/public/default.aspx?nodeid=13042&culture=de-DE&contentlan=1

        Irakin väkiluku on noin 24.6 miljoonaa, joista suurin osa eli noin 75–80 % on arabeja. Muita Irakissa asuvia ryhmiä ovat mm. maan pohjoisosissa asuvat kurdit (15–20 % väestöstä), armenialaiset, assyrialaiset ja turkmeenit. Irakin virallinen ja yleisimmin puhuttu kieli on arabia. Kurdien äidinkielen kurdin lisäksi maassa puhutaan vähemmistökielinä mm. assyriaa, arameaa ja turkinsukuisia kieliä.
        Irakilaisista noin 97 % on muslimeja. Sunnimuslimit ovat vähemmistönä (32–37 % väestöstä), mutta siitä huolimatta heillä on näihin päiviin asti ollut enemmän valtaa kuin Etelä-Irakin shiiamuslimeilla, joita väestöstä on 60–65 %.Pääosa Irakin kurdeista on sunneja, mutta heidän joukossaan on myös shiioja ja jezidejä. Irakissa on myös uskonnollisia vähemmistöjä, kuten mandealaisia ja kristittyjä."

        kuinka monta irakilaista sinä tunnet jokaisesta eri ryhmästä, jotta voi leijua jossain omassa sfäärissäsi? tunnet henk. koht. 7000 irakin kurdia, 2330 armeenialaista, 54354 turkmeenia ja 34343 assyyria? näihin tuntemiisi 4324324 irakialaisiin vertaa tuntemiasia 343434 suomalaista je vedät sen huikean johtopäätöksen, että "suurinosa meistä lienee niitä tavallisia tien tallaajia.. " ??

        "Uskonnolliselta taustaltaan suurin osa Suomessa asuvista irakilaisista on muslimeja, mutta joukossa on myös mandealaisia ja kristittyjä. Islam yhdessä arabialaisen kulttuurin kanssa heijastuu heidän arkipäiväänsä. Kaikki irakilaiset eivät kuitenkaan harjoita uskontoa aktiivisesti."

        varmasti olet lukenut aiheesta etkä heitä vain lonkalta vain tunnetko sinä taas kerran kokemusperäisesti kaikki Suomessa asuvat yli 3000 irakilaista joita sitten vertaat tuntemiisi irakissa asuviin 4353535 irakilaiseen?

        "Irakilaisten tapakulttuuriin vaikuttaa, kuinka tiukasti islamin sääntöjä henkilöt tulkitsevat ja noudattavat. Arabialainen käsitys naisen ja miehen rooleista, perheestä ja sosiaalista suhteista on yhteneväinen islaminuskoon sisältyvän opin kanssa. Yleensä irakilaiset naiset hoitavat kotona perheen lapsia eivätkä käy työssä kodin ulkopuolella."

        Ihan 5 min googlauksella selviää, että luultavasti on kunnon mies kyseessä, jos on mandealainen tai kristitty, mutta jos kyseessä on muslimi (kurdi), järkeään käyttävä nainen kiertäisi kaukaa. mikähän tässä ei sinulle aukea?

        "mitä mieltä olet suomalaisesta keski-iässä olevasta tai sen ylittäneestä miespolosta joka rahalla hankkii itselleen vaimon aasian maista tai venäjältä.."

        1. melkoisen koominen ja tyypillinen yleistys
        2. tulee mieleen palstan lili50v joka osti itselleen tunisialaisen 20v nuoremman pojun
        3. miehet elättävät naisensa, naisten miehet elättää yhteiskunta
        4. aasialainen tai venäläinen nainen ei erottuaan oleskeluluvan jälkeen hommaa uutta vaimoa kotimaastaan ja hanki lisää loisijoita Suomeen vaan a) ottaa paremman suomimiehen b) lähtee takaisin kotimaahansa
        5. aasialainen tai venäläinen nainen harvemmin rötöstelee, raiskaa tai tappaa.

        perään vielä kaikkien palstapalleroiden rakastama tilasto

        Irakin kansalaisten rikollisuus 2008 (tilastokeskus, Statfin -tietokanta)

        Kaikki rikokset 1585

        Omaisuusrikokset 451
        Henkeen ja terveyteen kohdistunut rikollisuus 230 (henkirikoksia 0)
        Seksuaalirikokset 18 (joista lapsiin kohdistuvia 10)
        Oikeudenkäyttöä tai viranomaisia vastaan 71
        Huumausainerikoksia 22

        Otanta 3238 Suomessa asuvaa Irakin kansalaista (miehiä 1962 naisia 1276).

        Irakissa syntyneitä on Suomessa 5294 ja arabiankielisiä 8806, mutta esitetyt rikosmäärät ovat siis tuolta 3238 hengeltä jotka eivät ole saaneet Suomen kansalaisuutta.

        2007:

        Irak:
        Kansalaisia Suomessa: 3392
        Työvoima: 1105
        Työttömyys: 66%
        Työllisiä irakilaiset: 376
        Irakilaisista töissä: 11.1% = muut työkkärin kursseilla

        eli taas kerran

        EI OLE MINUN MIELIPITEENI VAAN FAKTA ETTÄ 9/10 IRAKILAISESTA ON TYÖTTÖMÄNÄ JA 3238 HENKILÖÄ TEHTAILI 1585 RIKOSTA SUOMESSA ----->>> mitä tästä pitäisi päätellä?


      • *lol*
        ghjgj kirjoitti:

        "Kenelle ei kelpaisi tumma, kohtelias mies joka ei juo tai polta, juopon suomalaisen sijaan?"

        Siis onks tosiaan tilanne sun kohdallasi toi että pystyt saamaan vai juopon suomalaisen tai vaihtoehtona joku elintasopakolainen?
        Jos noin on niin kannattas katsoo peiliin ja pohtia miks tilanne on toi.
        Tilaston mukaan 10 prosentilla suomalaisista on jonkin asteinen alkoholiongelma eli tää tarkoittaa sitä että 90 prosentilla ei ole! Antaaks 90 prossaa suomen miehistä välittömästi pakit sulle joten pakko tyytyä johonkin elintasopakolaiseen joista 40 - 60 prossaa syyllistyy Suomessa rikoksiin on työttömänä?

        .. tyhjät tynnyrit ja niin edelleen...


      • Irakilaisen gf
        woe woe kirjoitti:

        mikäköhän on sinusta sopiva kokemuspohja? faktaa ekasta linkistä, osaatko googlata?

        http://www.turku.fi/public/default.aspx?nodeid=13042&culture=de-DE&contentlan=1

        Irakin väkiluku on noin 24.6 miljoonaa, joista suurin osa eli noin 75–80 % on arabeja. Muita Irakissa asuvia ryhmiä ovat mm. maan pohjoisosissa asuvat kurdit (15–20 % väestöstä), armenialaiset, assyrialaiset ja turkmeenit. Irakin virallinen ja yleisimmin puhuttu kieli on arabia. Kurdien äidinkielen kurdin lisäksi maassa puhutaan vähemmistökielinä mm. assyriaa, arameaa ja turkinsukuisia kieliä.
        Irakilaisista noin 97 % on muslimeja. Sunnimuslimit ovat vähemmistönä (32–37 % väestöstä), mutta siitä huolimatta heillä on näihin päiviin asti ollut enemmän valtaa kuin Etelä-Irakin shiiamuslimeilla, joita väestöstä on 60–65 %.Pääosa Irakin kurdeista on sunneja, mutta heidän joukossaan on myös shiioja ja jezidejä. Irakissa on myös uskonnollisia vähemmistöjä, kuten mandealaisia ja kristittyjä."

        kuinka monta irakilaista sinä tunnet jokaisesta eri ryhmästä, jotta voi leijua jossain omassa sfäärissäsi? tunnet henk. koht. 7000 irakin kurdia, 2330 armeenialaista, 54354 turkmeenia ja 34343 assyyria? näihin tuntemiisi 4324324 irakialaisiin vertaa tuntemiasia 343434 suomalaista je vedät sen huikean johtopäätöksen, että "suurinosa meistä lienee niitä tavallisia tien tallaajia.. " ??

        "Uskonnolliselta taustaltaan suurin osa Suomessa asuvista irakilaisista on muslimeja, mutta joukossa on myös mandealaisia ja kristittyjä. Islam yhdessä arabialaisen kulttuurin kanssa heijastuu heidän arkipäiväänsä. Kaikki irakilaiset eivät kuitenkaan harjoita uskontoa aktiivisesti."

        varmasti olet lukenut aiheesta etkä heitä vain lonkalta vain tunnetko sinä taas kerran kokemusperäisesti kaikki Suomessa asuvat yli 3000 irakilaista joita sitten vertaat tuntemiisi irakissa asuviin 4353535 irakilaiseen?

        "Irakilaisten tapakulttuuriin vaikuttaa, kuinka tiukasti islamin sääntöjä henkilöt tulkitsevat ja noudattavat. Arabialainen käsitys naisen ja miehen rooleista, perheestä ja sosiaalista suhteista on yhteneväinen islaminuskoon sisältyvän opin kanssa. Yleensä irakilaiset naiset hoitavat kotona perheen lapsia eivätkä käy työssä kodin ulkopuolella."

        Ihan 5 min googlauksella selviää, että luultavasti on kunnon mies kyseessä, jos on mandealainen tai kristitty, mutta jos kyseessä on muslimi (kurdi), järkeään käyttävä nainen kiertäisi kaukaa. mikähän tässä ei sinulle aukea?

        "mitä mieltä olet suomalaisesta keski-iässä olevasta tai sen ylittäneestä miespolosta joka rahalla hankkii itselleen vaimon aasian maista tai venäjältä.."

        1. melkoisen koominen ja tyypillinen yleistys
        2. tulee mieleen palstan lili50v joka osti itselleen tunisialaisen 20v nuoremman pojun
        3. miehet elättävät naisensa, naisten miehet elättää yhteiskunta
        4. aasialainen tai venäläinen nainen ei erottuaan oleskeluluvan jälkeen hommaa uutta vaimoa kotimaastaan ja hanki lisää loisijoita Suomeen vaan a) ottaa paremman suomimiehen b) lähtee takaisin kotimaahansa
        5. aasialainen tai venäläinen nainen harvemmin rötöstelee, raiskaa tai tappaa.

        woe woe.... jos minä avioidun muslimin kanssa... se ei ole sinun asiasi.. :))
        meneppäs nyt kiltisti sen thai vaimosi kainaloon murehtimaan kun tämä maailma on kääntänyt sinulle selkänsä..


      • Näin se tulee menee
        Irakilaisen gf kirjoitti:

        woe woe.... jos minä avioidun muslimin kanssa... se ei ole sinun asiasi.. :))
        meneppäs nyt kiltisti sen thai vaimosi kainaloon murehtimaan kun tämä maailma on kääntänyt sinulle selkänsä..

        Heh...Tulet huomaamaan, että se maailma kääntää tulevaisuudessa teille selkänsä. Työn saantisi tyssää, kun työnantaja ei sitä huntua hyväksy ja miehesi pääsee korkeintaan siivoamaan tai bussikuskiksi, siis jos on nöyrä poika.


    • samawa

      Minä kaipaan kunnollista keskustelupalstaa, missä voisi jutella asiallisesti ilman moukkien rasistien huuteluja.

      • Irakilaisen gf

        kaipailen minäkin samawa .. palsta jossa voi keskustella asioista asioina ilman noita asiattomia kommentteja :(


    • diipadaaapa

      Tottakai oleskelulupa on tärkeä asia, ja suku pitää auttaa Suomeen.

    • hyväsuomimies

      Heh.

      Alle kolmekymppisenä vapaana 5000 euroa tienaavana itsestäni huolta pitävänä DI:nä naurattaa nämä suomimiesten haukkumiset.

      Se on ihan oma asiansa jos ei pidä puolisonsa kanssa ulkomaanmatkailusta, yhteisestä harrastamisesta (esim kulttuurin saralla) tai eläkepäivistä espanjassa golfaten. Vaan valitsee kotiäidin rooli mulattilapsen kasvattajana.

      Vaikka ylläoleva menikin jokseenkin kärjekkääksi, niin samaa kulttuuritaustaa olevia hyviä suomalaismiehiä on tolkuttoman paljon, ne vaan ei hengaa asemilla naisia vonkaamassa vaan keskittyvät laatuelämään työn, ystäviensä ja harrastustensa parissa.

      Silmien sulkeminen islamin 'sairailta' puolilta valitettavan usein tapahtuu lepertelevän 'rakastajan' kehuessa, mutta todellisuus on taustalla ja sille ei kannata silmiään sulkea.

      • kumpikampi...

        hyvä suomimies, minäpä valoitan sinulle hieman meidän perheen arkea, vaikka olenkin vapaa ehtoisesti valinnut tämän mulaattikakaroiden kasvattamisen kotona, niin voin silti sanoa että elän "rikkaampaa" elämää kun moni suomalaisen kanssa naimisissa oleva.

        me asumme vuokralla suomessa mutta mieheni kotimaassa omistamme ison upean unelma talon meri näköalalla, emme ole velkaa kellekkään mistään ja matkustamme ulkomaille toiseen kotiimme joka vuosi, 4kk ajaksi.
        mieheni työ sallii tämän ja koska lapsemme eivät ole vielä kouluiässä niin onnistuu hyvin senkin puolesta!

        kun taas kaikki kaverini, jotka ovat naimisissa suomalaisen kanssa, ovat kiinni työelämässään huippu kalliin asuntolainan ansiosta, heillä on juuri ja juuri varaa matkustaa kerran vuodessa gran canarialle ja muuten painavat hiki hatussa töitä!

        kerranhan me täällä vaan eletään ja miksi ihmeessä jättää sitä elämistä sinne eläkeikään kun oikeilla valinnoilla ei aseta itseään tähän työelämän oravanpyörään! tuskin kovin moni oikeasti työssä käymisestä ja velkahelvetistä nauttii!

        joillekkin ihmisille elämässä ovat perhe ja rakkaus tärkeämpää kuin ura ja raha!


    • EiEnääIkinä

      Monet Helsingin nuoret kurdimiehet panee vähän kaikkia ketä sattuu löytämään ja monilla voi olla myös tauteja, eivät he tiedä aina edes raskaaksitulon mahdollisuudesta, saattavat lupailla kaikenlaista ja satuilla naimisiinmenosta kaikki on heille pelkkää leikkiä.. etsivät naisia esim. taggedissa ja pyörivät kauppakeskuksissa, varokaa niitä k*sipäitä sitä paitsi kurdeissa kaikki tuntevat kaikki ja juoruavat päivät pitkät naisista pahaa, muuta elämää ei monilla ole. Heidän juuret on syvästi omassa kulttuurissa kii ja jos jonain päivän (oli se sitten 30vuotispäivää lähestyessä tai myöhemmin..) suku pakottaa/pyytää menemään naimisiin oman maalaisen naisen kanssa niin se on sitten niin! siinä jää suomalaiset hoidot sivuun turha jäädä vuosikausiksi roikkumaan pettäjiin ja kannattaa uskoa varoitukset ja pistää merkille oudot asiat miesten käytöksessä..

      Kannattaa heti miettiä jos kaikki ei ole kohdallaan rakastava, vakavan suhteen haluava mies ihailee naistaan ja uskaltaa myös rakastaa eikä halua olla usein erossa, ei koskaan leiki puhelimella, valehtele ajan käytöstä tai puheluista ja ei juoksentele missä sattuu, välittävä mies myös matkustaa naisensa kanssa eikä karkaile yksin Irakiin tai vieraiden naisten koteihin.. jos sanoo että on biljardia pelaamassa tai pitseriassa töissä ja takaa ei kuulu mitään ääniä tai kuuluu naisen ääni eikö se ole silloin aika selvää että on pettämässä, hei järki käteen.
      Moni elää Suomessa kuin viimeistä päivää, haalitaan haaremia ja alkoholi virtaa, ei piitata edes islamista ja rasistisina haukkuvat takanapäin ihan kaikki suomalaiset naiset h*uoriksi, kuultu ja nähty on.

    • Outoa meininkiä niil

      Niin, mutta eihän se naisen(, joka itse on rehellinen ja kunnioittaa toisia) vikaa ole jos kurdi valehtelee suoraan silmään ja uskoo mitä mies sanoo.

      Jos ite et huijaa, tai ei edes tule ajatelleeks huijavas toisia, niin tietysti odottaa samanlaista käytöstä/kohtelua takas.

      • hrthrthrt

        "Jos ite et huijaa, tai ei edes tule ajatelleeks huijavas toisia, niin tietysti odottaa samanlaista käytöstä/kohtelua takas. "

        Niin, jos on kokematon ja sinisilmäinen. Aikuisella pitäisi olla enemmän järkeä.


    • hööpöö

      hei eikös se 8kk oo aika vähän et sen jälkeen ruvetaan jo miettimään naimisiinmenoa? Mikä kiire ? Mitä se muuttaisi että heti pitäisi mennä naimisiin, ehdotan että mietit tarkkaan etkä hätiköisi. Ettehän te edes tunne toisianne kokonaan, voi tulla yllätyksiä sitten avioiliitossa.

    • palstallalapsiasääli

      eräs lapsi leikkii seurustelevansa vanhemman irak kurdimiehen kanssa ja kuuluttaa täällä kaikille miten kannattaa nauttia edes hetken aikaa "pienestä onnesta vaikka vierellä olisi nuorempi ihminen" ja kehuskelee itseään kauniiksi kun ei huomiota muualta saa, sairasta!

      aikuisten muslimimiesten salasuhteet alaikäisiin lapsiin on sairasta ja kaukana onnesta kuin aurinko maasta, sellainen pitäisi ehdottomasti tuomita jo Suomen laissa....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe