Pitäis uus puhelin hankkia ja koska oon musiikin suurkuluttaja, kiinnostais toi Nokia comes with music. Onko kokemuksia miten Nokia music toimii Macissä? Vai kannattaako hankkia vaan se Iphone?
Nokia music ja MAC
3
628
Vastaukset
- Mäkkitupalainen
Tuossa Nokian kapulassa ihmetyttää se nurinkurisuus, kun kylkiäinen on arvokkaampi kuin itse tuote!
Eikö niitä muuten saa kaupaksi?- ilmasta......
nokiassa sentään saa vastinettä raholleen, iphonessa maksaa ilmasta.. itse puhelin osinen ei maksa edes parisataa mutta joutuu maksamaan siitä lähes tonnin.
- k
Nokia Comes with Music kappaleita voi ladata vain yhdelle tietokoneelle ja määrättyyn kännykkään. Niitä ei voi polttaa levylle tai siirtää tikulle. Siirrossa tarvittava Ovi Player toimii huonosti Windowsin kanssa. Ongelmia esiintyy usein ja Ovi Playerin joutuu vähän väliä asentamaan uudestaan ja puhelimen muistikortin formatoimaan Nokia Care asiakastuen ohjeiden mukaisesti. Kun kysyy neuvoa Nokialta Nokia Care lähettelee sähköpostilla parisivuisia ohjeita ongelmien korjaukseen. Pyytävät poistamaan tiedostoja Windosista yksitellen eri hakemistoista. Niiden mukaan toimiseen menee jokunenkin minuutti. Taas homma pelittää pari viikkoa. Sitten Ovi Player ilmoittaa: uudelleen lisensiointivirhe. Ja eikun lataat ohjelmat uudestaan. Ja lysti on halpaa: Nokia Care asiakastuki 0,19€/min. Onneksi en itse ole tehnyt muuta väärää kuin ostanut kyseisen Nokian Comes with Music kännykän. Vinkki: ostakaa Ipod tai IPhone. Musiikin lataus netistä maksaa mutta toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019