Joku melko vasta myös radiossa soitettu biisi jossa on haitari mukana.. saattaa olla ihan uusi tai sitten joku uudistettu versio jostakin vanhasta biisistä. en tiedä yhtään mikä sen nimi on tai kuka sen esittää mutta oon kuullu sen jossain kaupoissa ja radiossa viime aikoina. tietääkö kukaan mikä biisi saattaa olla kyseessä?
uusi "haitari" biisi! tietääkö kukaan mikä?
26
9661
Vastaukset
- diipadaapaaa
Kerrohan kuule vähä lisää. Laulaako mies vai nainen? Ja millä kielellä? Jos siinä ees lauletaan. Miltä kanavalta oot sen kuullu? Ja Niin Edelleen...
- Anonyymi
Haista kaka
- pipos
Tiedän todennäköisesti, mitä biisiä tarkoitat. Olen kuullut sen baarissa ja juuri äsken myös nrj:n finnish dance chartilla, mutta epähuomiossa(?) ovat laittaneet väärän listan (nrj:n nettisivuilta pystyy katsomaan myös kyseisen listan), kun yritin biisiä etsiä.
Siinä laulaa nainen ja mielestäni on aika leppoinen ja mieleenjäävä.- pipos
Nyt nrj:n lista oli taas kunnossa, outoa tuo "katkos"... Mut anyway, sain löydettyy biisin.
Tässä linkki, jos sattuis olemaan sama :)
http://www.youtube.com/watch?v=EPi-F_Bzsy4 - fghdfghed
pipos kirjoitti:
Nyt nrj:n lista oli taas kunnossa, outoa tuo "katkos"... Mut anyway, sain löydettyy biisin.
Tässä linkki, jos sattuis olemaan sama :)
http://www.youtube.com/watch?v=EPi-F_Bzsy4Kuka on esittäjä ja mikä biisin nimi? Tuubi blokattu mulla!!
- hauska biisi
fghdfghed kirjoitti:
Kuka on esittäjä ja mikä biisin nimi? Tuubi blokattu mulla!!
Edward Maya Ft. Vika Jigulina: Stereo Love
- aeeeaaa
hauska biisi kirjoitti:
tää on iha mahtava biisi rakastuin :D
- hyvä biisi n.n<3
hauska biisi kirjoitti:
jes kiitti, mäkin haeskelin tätä samaa biisii! : )
- Blaahblaah
Niin siis voisiko joku auttaa, kun tarvitsisin instrumentaaliversion siitä biisistä?
Kiitos, jos annatte suoraan linkin!- jesssssssss
Mietin äsken ihan samaa ku oon kuullu biisin vaatekaupoissa pari kertaa ja autossa.. Ei hajuakaan mikä se vois olla ja koitin ihan randomina googlettaa "mikä biisi haitari" hahah ja tärppäs heti löyty tää :D KIITOS! tossa melodiassa on joku, muuten aika paska, toi venakko aksjentti hämää pikkasen ja sanat on aika diipadaapaa, mut toi haitarikohta on kovaa kamaa :D
- kassunen
jesssssssss kirjoitti:
Mietin äsken ihan samaa ku oon kuullu biisin vaatekaupoissa pari kertaa ja autossa.. Ei hajuakaan mikä se vois olla ja koitin ihan randomina googlettaa "mikä biisi haitari" hahah ja tärppäs heti löyty tää :D KIITOS! tossa melodiassa on joku, muuten aika paska, toi venakko aksjentti hämää pikkasen ja sanat on aika diipadaapaa, mut toi haitarikohta on kovaa kamaa :D
Jep, haitari kovaa kamaa. mäkin vedin randomilla "uusi biisi jossa haitari". on se ihmeellistä kun ei mitään tarvitse enää kauaa ihmetellä. :)
- Gigiliinimus :D
Etsiskelen sitä itsekkin ;) Haluaisisn mahdollisimman pian tietää. Kuulinkohan sen nyt vähän aikaa sitten novalta...
- addglkjadhli
Gigiliinimus :D kirjoitti:
Etsiskelen sitä itsekkin ;) Haluaisisn mahdollisimman pian tietää. Kuulinkohan sen nyt vähän aikaa sitten novalta...
tätä etin minäkin, kiitos :D
- Machedranja
addglkjadhli kirjoitti:
tätä etin minäkin, kiitos :D
mä taisin googlettaa sanoilla: haitarilla soitettu listaykkönen.
aivan ihana biisi. tästä ketjusta oli paljon iloa. kiitos :o) - bellaze2001
Machedranja kirjoitti:
mä taisin googlettaa sanoilla: haitarilla soitettu listaykkönen.
aivan ihana biisi. tästä ketjusta oli paljon iloa. kiitos :o)mäkin googletin "mikä biisi haitari" =)
- jepassa
bellaze2001 kirjoitti:
mäkin googletin "mikä biisi haitari" =)
minäkin löysin heti hakemani biisin sanoilla "uusi biisi haitari"... on se vaan niin helppoo
- jokkolinkku
jepassa kirjoitti:
minäkin löysin heti hakemani biisin sanoilla "uusi biisi haitari"... on se vaan niin helppoo
Olen itsekin pitkään miettiny, että mikä ihme kun kuuli jossakin sen, tais olla radiosta tai jostakin.
Mutta sehän onkin tämä!
Aivan upea kappale. - Kiitoksia teille
jokkolinkku kirjoitti:
Olen itsekin pitkään miettiny, että mikä ihme kun kuuli jossakin sen, tais olla radiosta tai jostakin.
Mutta sehän onkin tämä!
Aivan upea kappale.Perkhale. Kiitoksia tästä!!!! Itsekkin kyseistä biisiä kovasti etsiny, ja löyty samantien kun kirjotti jotain tähän aiheseen liittyvää. : )
- fafasff
Kiitoksia teille kirjoitti:
Perkhale. Kiitoksia tästä!!!! Itsekkin kyseistä biisiä kovasti etsiny, ja löyty samantien kun kirjotti jotain tähän aiheseen liittyvää. : )
Vanha biisi kuin mikä. Nyt vasta tullut Suomen listoille pyöritettäväksi.
- Kepu__
fafasff kirjoitti:
Vanha biisi kuin mikä. Nyt vasta tullut Suomen listoille pyöritettäväksi.
Minäkin etin tätä ja guugletin "haitari biisi nrj" :D Olin varma että näillä tärppää
- ärsyyntynyt
Kepu__ kirjoitti:
Minäkin etin tätä ja guugletin "haitari biisi nrj" :D Olin varma että näillä tärppää
Hirvein ja ärsyttävin biisi ikinä. Olen töissä tavaratalossa ja kuulen biisin 8 tunnin työpäivänä välillä ainakin 10 kertaa.. Ärsyttävä yksitoikkoinen biisi.
- onnellineeeeeen
mieki etsiskelin samaa biisii kiitos :))))
- Maailma o hienomesta
mahtavaa löysin tänne hakusanalla "haitari poppibiisi"
Kiitos! - Poirot
Kiitti, kuullu monesti ja ihmetelly mikä tää biisi mahtaa olla joku remix jostai vanhasta vai...
löyty tää keskustelu ihan "radio haitarimusiikki" hakusanoilla, haha
Vähän samallainen biisi Poirotin theme http://www.youtube.com/watch?v=giSoB7rq-TA siitä muistu mieleen tää ja rupesin ettiin. - abc123
Mahtavaa, itsekin löysin tänne googlettamalla haitaribiisi :D
- tiedän x)
Jason derulo - Talk dirty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681