uusi "haitari" biisi! tietääkö kukaan mikä?

masumasu

Joku melko vasta myös radiossa soitettu biisi jossa on haitari mukana.. saattaa olla ihan uusi tai sitten joku uudistettu versio jostakin vanhasta biisistä. en tiedä yhtään mikä sen nimi on tai kuka sen esittää mutta oon kuullu sen jossain kaupoissa ja radiossa viime aikoina. tietääkö kukaan mikä biisi saattaa olla kyseessä?

26

9142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipadaapaaa

      Kerrohan kuule vähä lisää. Laulaako mies vai nainen? Ja millä kielellä? Jos siinä ees lauletaan. Miltä kanavalta oot sen kuullu? Ja Niin Edelleen...

      • Anonyymi

        Haista kaka


    • pipos

      Tiedän todennäköisesti, mitä biisiä tarkoitat. Olen kuullut sen baarissa ja juuri äsken myös nrj:n finnish dance chartilla, mutta epähuomiossa(?) ovat laittaneet väärän listan (nrj:n nettisivuilta pystyy katsomaan myös kyseisen listan), kun yritin biisiä etsiä.
      Siinä laulaa nainen ja mielestäni on aika leppoinen ja mieleenjäävä.

      • pipos

      • fghdfghed
        pipos kirjoitti:

        Nyt nrj:n lista oli taas kunnossa, outoa tuo "katkos"... Mut anyway, sain löydettyy biisin.
        Tässä linkki, jos sattuis olemaan sama :)

        http://www.youtube.com/watch?v=EPi-F_Bzsy4

        Kuka on esittäjä ja mikä biisin nimi? Tuubi blokattu mulla!!


      • hauska biisi
        fghdfghed kirjoitti:

        Kuka on esittäjä ja mikä biisin nimi? Tuubi blokattu mulla!!

        Edward Maya Ft. Vika Jigulina: Stereo Love


      • aeeeaaa
        hauska biisi kirjoitti:

        Edward Maya Ft. Vika Jigulina: Stereo Love

        tää on iha mahtava biisi rakastuin :D


      • hyvä biisi n.n<3
        hauska biisi kirjoitti:

        Edward Maya Ft. Vika Jigulina: Stereo Love

        jes kiitti, mäkin haeskelin tätä samaa biisii! : )


    • Blaahblaah

      Niin siis voisiko joku auttaa, kun tarvitsisin instrumentaaliversion siitä biisistä?
      Kiitos, jos annatte suoraan linkin!

      • jesssssssss

        Mietin äsken ihan samaa ku oon kuullu biisin vaatekaupoissa pari kertaa ja autossa.. Ei hajuakaan mikä se vois olla ja koitin ihan randomina googlettaa "mikä biisi haitari" hahah ja tärppäs heti löyty tää :D KIITOS! tossa melodiassa on joku, muuten aika paska, toi venakko aksjentti hämää pikkasen ja sanat on aika diipadaapaa, mut toi haitarikohta on kovaa kamaa :D


      • kassunen
        jesssssssss kirjoitti:

        Mietin äsken ihan samaa ku oon kuullu biisin vaatekaupoissa pari kertaa ja autossa.. Ei hajuakaan mikä se vois olla ja koitin ihan randomina googlettaa "mikä biisi haitari" hahah ja tärppäs heti löyty tää :D KIITOS! tossa melodiassa on joku, muuten aika paska, toi venakko aksjentti hämää pikkasen ja sanat on aika diipadaapaa, mut toi haitarikohta on kovaa kamaa :D

        Jep, haitari kovaa kamaa. mäkin vedin randomilla "uusi biisi jossa haitari". on se ihmeellistä kun ei mitään tarvitse enää kauaa ihmetellä. :)


      • Gigiliinimus :D

        Etsiskelen sitä itsekkin ;) Haluaisisn mahdollisimman pian tietää. Kuulinkohan sen nyt vähän aikaa sitten novalta...


      • addglkjadhli
        Gigiliinimus :D kirjoitti:

        Etsiskelen sitä itsekkin ;) Haluaisisn mahdollisimman pian tietää. Kuulinkohan sen nyt vähän aikaa sitten novalta...

        tätä etin minäkin, kiitos :D


      • Machedranja
        addglkjadhli kirjoitti:

        tätä etin minäkin, kiitos :D

        mä taisin googlettaa sanoilla: haitarilla soitettu listaykkönen.

        aivan ihana biisi. tästä ketjusta oli paljon iloa. kiitos :o)


      • bellaze2001
        Machedranja kirjoitti:

        mä taisin googlettaa sanoilla: haitarilla soitettu listaykkönen.

        aivan ihana biisi. tästä ketjusta oli paljon iloa. kiitos :o)

        mäkin googletin "mikä biisi haitari" =)


      • jepassa
        bellaze2001 kirjoitti:

        mäkin googletin "mikä biisi haitari" =)

        minäkin löysin heti hakemani biisin sanoilla "uusi biisi haitari"... on se vaan niin helppoo


      • jokkolinkku
        jepassa kirjoitti:

        minäkin löysin heti hakemani biisin sanoilla "uusi biisi haitari"... on se vaan niin helppoo

        Olen itsekin pitkään miettiny, että mikä ihme kun kuuli jossakin sen, tais olla radiosta tai jostakin.
        Mutta sehän onkin tämä!
        Aivan upea kappale.


      • Kiitoksia teille
        jokkolinkku kirjoitti:

        Olen itsekin pitkään miettiny, että mikä ihme kun kuuli jossakin sen, tais olla radiosta tai jostakin.
        Mutta sehän onkin tämä!
        Aivan upea kappale.

        Perkhale. Kiitoksia tästä!!!! Itsekkin kyseistä biisiä kovasti etsiny, ja löyty samantien kun kirjotti jotain tähän aiheseen liittyvää. : )


      • fafasff
        Kiitoksia teille kirjoitti:

        Perkhale. Kiitoksia tästä!!!! Itsekkin kyseistä biisiä kovasti etsiny, ja löyty samantien kun kirjotti jotain tähän aiheseen liittyvää. : )

        Vanha biisi kuin mikä. Nyt vasta tullut Suomen listoille pyöritettäväksi.


      • Kepu__
        fafasff kirjoitti:

        Vanha biisi kuin mikä. Nyt vasta tullut Suomen listoille pyöritettäväksi.

        Minäkin etin tätä ja guugletin "haitari biisi nrj" :D Olin varma että näillä tärppää


      • ärsyyntynyt
        Kepu__ kirjoitti:

        Minäkin etin tätä ja guugletin "haitari biisi nrj" :D Olin varma että näillä tärppää

        Hirvein ja ärsyttävin biisi ikinä. Olen töissä tavaratalossa ja kuulen biisin 8 tunnin työpäivänä välillä ainakin 10 kertaa.. Ärsyttävä yksitoikkoinen biisi.


    • onnellineeeeeen

      mieki etsiskelin samaa biisii kiitos :))))

    • Maailma o hienomesta

      mahtavaa löysin tänne hakusanalla "haitari poppibiisi"
      Kiitos!

    • Poirot

      Kiitti, kuullu monesti ja ihmetelly mikä tää biisi mahtaa olla joku remix jostai vanhasta vai...

      löyty tää keskustelu ihan "radio haitarimusiikki" hakusanoilla, haha

      Vähän samallainen biisi Poirotin theme http://www.youtube.com/watch?v=giSoB7rq-TA siitä muistu mieleen tää ja rupesin ettiin.

    • abc123

      Mahtavaa, itsekin löysin tänne googlettamalla haitaribiisi :D

    • tiedän x)

      Jason derulo - Talk dirty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe