Anteeksi...

leahim

Pyydän anteeksi viestiäni
Pe.kun ketjussa.
Yritin poistaa sitä,
mutta jostain syystä ei onnistunut.
Pyysin ylläpitoa sen poistamaan.

Anteeksi Mohiksellekin ja kaikille.
Änkkäränkkä ei pysynyt aisoissa.

ANTEEKSI!
leahim

10

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leahim

Olisi kiva jos joku
      tai ketä loukkasin,
      vastaisi...ANTEEKSI!!!!!!!

• Uskova sisar

Leahim, miksi sinä nöyristelet? Ei sinun tarvitse jatkuvasti olla anelemassa anteeksi ja antaa polkea itseäsi vielä enemmän maan rakoon. Sinua on ammuttu tällä palstalla jo pitkän aikaa kovilla, härnätty ja kiusattu. Olet pyytänyt veljiltä anteeksi ja he ovat kiduttaneet sinua, kun eivät ole antaneet anteeksi.

Ole siunattu Jeesuksen nimessä.

• leahim

Kuin myös sinä!
        Tosiaankin tuntuu että kukaan ei vastaa....
        No mie kestän..en vain haluaisi pahaa mieltä kellekkään....

Minun slaavilainen änkkäränkkä-luontoni joskus palaa pohjaan.
        Ja sitten on "alulanka"loppu.

Toivotan sinulle hyvää viikendiä ja siunausta!
        Ihminenhän mieki olen.
        Sinulla on sydän kotona! :=)))))

• leahim kirjoitti:

Kuin myös sinä!
        Tosiaankin tuntuu että kukaan ei vastaa....
        No mie kestän..en vain haluaisi pahaa mieltä kellekkään....

Minun slaavilainen änkkäränkkä-luontoni joskus palaa pohjaan.
        Ja sitten on "alulanka"loppu.

Toivotan sinulle hyvää viikendiä ja siunausta!
        Ihminenhän mieki olen.
        Sinulla on sydän kotona! :=)))))

leahim, hyvä, kun nöyrryit pyytämään anteeksi.
        Minua vastaan et ole rikkonutkaan.
        --
        ANTAKAA ANTEEKSI!
        Kol. 3:13
        ”...kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa”.
        --
        Jumalan lapsissa tulisi kuvastua armahtavaisuus, niin kuin Jumalakin on armahtavainen meitä heikkoja syntisiä kohtaan.
        Kristus sanoo:
        ”Olkaa armahtavaiset, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on armahtavainen”.

Kristuksen valtakunta on anteeksiantamuksen valtakunta, jossa saadaan ja annetaan anteeksi (13).
        Kaikki tämä edellyttää Kristuksesta lähtevää voimaa ja rakkautta.
        Jumala antakoon voimaa sinulle ja niille, jotka ovat kokeneet tulleensa loukatuiksi kauttasi.
        Armahdetaan toisiamme!
        --
        Rukous: "Jumalani, ole minulle syntiselle ARMOLLINEN".
        Ja Hän ON!
        Ole turvallisella mielellä!

• leahim
        Tapio522 kirjoitti:

leahim, hyvä, kun nöyrryit pyytämään anteeksi.
        Minua vastaan et ole rikkonutkaan.
        --
        ANTAKAA ANTEEKSI!
        Kol. 3:13
        ”...kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa”.
        --
        Jumalan lapsissa tulisi kuvastua armahtavaisuus, niin kuin Jumalakin on armahtavainen meitä heikkoja syntisiä kohtaan.
        Kristus sanoo:
        ”Olkaa armahtavaiset, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on armahtavainen”.

Kristuksen valtakunta on anteeksiantamuksen valtakunta, jossa saadaan ja annetaan anteeksi (13).
        Kaikki tämä edellyttää Kristuksesta lähtevää voimaa ja rakkautta.
        Jumala antakoon voimaa sinulle ja niille, jotka ovat kokeneet tulleensa loukatuiksi kauttasi.
        Armahdetaan toisiamme!
        --
        Rukous: "Jumalani, ole minulle syntiselle ARMOLLINEN".
        Ja Hän ON!
        Ole turvallisella mielellä!

Kiitos Tapio!

• tomumajan kaveri
        leahim kirjoitti:

Kiitos Tapio!

Oletko noin naivi leahim?
        Luuletko tosiaan että mohikaani ja hänen hännystelijänsä eroe vastaisivat viestiisi?Avaa jo silmäsi ettet näe uskovissa täydellisyyksiä!Osa palstan uskovista on joko linnassa olleita tai mielisairaalassa.
        Sen mukaista tekstiä täälä saa päivittäin lukea!

Sulle on sanottu et olet noita,noitana pysyt myös....Ja lopeta kirjoillelu palstalle.Toivoo lapin oikeat asukkaat.Sinä käyt täälä kääntymässä,syömässä lapinkansan leipää....Olet se syntine nainen kaivolla..minä en anna sulle anteeks...koskaan.

• Uskova sisar
        tomumajan kaveri kirjoitti:

Oletko noin naivi leahim?
        Luuletko tosiaan että mohikaani ja hänen hännystelijänsä eroe vastaisivat viestiisi?Avaa jo silmäsi ettet näe uskovissa täydellisyyksiä!Osa palstan uskovista on joko linnassa olleita tai mielisairaalassa.
        Sen mukaista tekstiä täälä saa päivittäin lukea!

Sulle on sanottu et olet noita,noitana pysyt myös....Ja lopeta kirjoillelu palstalle.Toivoo lapin oikeat asukkaat.Sinä käyt täälä kääntymässä,syömässä lapinkansan leipää....Olet se syntine nainen kaivolla..minä en anna sulle anteeks...koskaan.

Oletpa sinä rohkea, kun uskallat suoltaa tuollaisia syytöksiä Leahimia kohtaan. Etkö sinä edes häpeä?

Jeesus antoi syntiselle naiselle kaivolla anteeksi, vaikka hän ei pyytänytkään. Miksi sinä et anna? Ylennätkö sinä itsesi Jeesuksen yläpuolelle? Eipä silti, sinun anteeksiantosi painaa vaa'assa yhtä paljon kuin höyhen, sillä Jumala on jo antanut Leahimille anteeksi, jos hän on sitä pyytänyt.

Millä auktoriteetilla sanot Leahimille, että hän ei saisi tänne kirjoittaa? Oletko Eniron johtaja? Tämä on kaikille avoin keskustelupalsta.

Rukoilen sinulle mielenmuutosta!

• Sirpa Rajala

aik rumasti kyl sanoit, ko tätä lukee lapsekki! Ny en uskaltanu päästää lapsiini lukemaa ko olit nii rumast sanonu. Hyi sinnuu! :(

• 28

Ensinäkin viesti on jo poistettu. Toiseksi, luuletko, että lapsesi (jos nyt jo osaa lukea) ei vielä ole tutustunut sanaan v**ttu.

• leahim
        28 kirjoitti:

Ensinäkin viesti on jo poistettu. Toiseksi, luuletko, että lapsesi (jos nyt jo osaa lukea) ei vielä ole tutustunut sanaan v**ttu.

No en halunnut kasvattaa ketjua enempää.
        Annan olla.
        Hymyä päivään jokaiselle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe