Miks tääl ei keskustella miesten sukkahousuista ?
Sukkahousuja
13
852
Vastaukset
- jukki..
Kuuluu miehillä varmaan alusvaatteisiin?
- eräs vaan
Miksi keskustella sukkahousuista. Eivät naisetkaan keskustele muotipalstallaan siitä käyttävätkö pitkiä kalsareita. Jos mies tai nainen haluaa sukkiksia käyttää niin siitä vaan. Ei siihen täältä palstalta tarvitse kysyä lupaa.
- D.orka
Eikö muka ?
- SukkisGirls
Kyllä naiset keskustelevat palstoillaan sukkahousuista.Mistäs olet saanut moisen käsityksen etteivät muka keskustelisi.
- Säärityttö
SukkisGirls kirjoitti:
Kyllä naiset keskustelevat palstoillaan sukkahousuista.Mistäs olet saanut moisen käsityksen etteivät muka keskustelisi.
Kyllä tukisukkahousut istuvat miehille aivan hyvin siinä missä naisillekkin.Ja kyse on loppupelissä terveydenhoidosta.Eri asia 10 denin fetissit koska tukisukkahousut eivät todellakaan ole mitään "fetissijuttuja" vaan tosi ikäviä pitää.
- Avarakatseinen mies
Säärityttö kirjoitti:
Kyllä tukisukkahousut istuvat miehille aivan hyvin siinä missä naisillekkin.Ja kyse on loppupelissä terveydenhoidosta.Eri asia 10 denin fetissit koska tukisukkahousut eivät todellakaan ole mitään "fetissijuttuja" vaan tosi ikäviä pitää.
Olen nyt talven ajan käyttänyt 40 den sukkiksia, ja kyllä käytän ihan tavallisena vaatteenna, siis pitkien kalsareiden tilalla. Takaisin tavallisiin miesten pitkiin kalsareihin en enää vaihda, olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni niin. (nyt joku varmaan sanoo että tosimies ei kalsareita tarvitse) Se taitaa olla ihmisille mahdoton ajatus että mies voisi käyttää sukkahousuja tavallisena vaatteena ilman mitään fetissijuttua. Omasta mielstäni epäseksikkäämpää vaatetta kuin sukkahousut on vaikea keksiä. Sinäänsä, aivan sama minulle, koska en muutenkaan kysy mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Yritän luoda oman tyylini ja se ei ole perinteinen miesten pukeutumisen tyyli, jonka perässä 90% miehistä orjallisesti kulkee. Jos haluaa käyttää sukkahousuja niin käyttää, se siitä. Ei se sukupuolesta riipu, vai ovatko kaikki pitkiä kalsareita (alunperin miesten vaate) käyttävät naiset homoja?
- homostelua!
Avarakatseinen mies kirjoitti:
Olen nyt talven ajan käyttänyt 40 den sukkiksia, ja kyllä käytän ihan tavallisena vaatteenna, siis pitkien kalsareiden tilalla. Takaisin tavallisiin miesten pitkiin kalsareihin en enää vaihda, olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni niin. (nyt joku varmaan sanoo että tosimies ei kalsareita tarvitse) Se taitaa olla ihmisille mahdoton ajatus että mies voisi käyttää sukkahousuja tavallisena vaatteena ilman mitään fetissijuttua. Omasta mielstäni epäseksikkäämpää vaatetta kuin sukkahousut on vaikea keksiä. Sinäänsä, aivan sama minulle, koska en muutenkaan kysy mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Yritän luoda oman tyylini ja se ei ole perinteinen miesten pukeutumisen tyyli, jonka perässä 90% miehistä orjallisesti kulkee. Jos haluaa käyttää sukkahousuja niin käyttää, se siitä. Ei se sukupuolesta riipu, vai ovatko kaikki pitkiä kalsareita (alunperin miesten vaate) käyttävät naiset homoja?
täällä taas joku sukkapöksyissään sipsutteleva ransupelle koettaa selitellä, että ihan normaalia sukkikset miehellä...hah!
- Äitisi
homostelua! kirjoitti:
täällä taas joku sukkapöksyissään sipsutteleva ransupelle koettaa selitellä, että ihan normaalia sukkikset miehellä...hah!
Koska sinunlaista dorkaa ei kukaan ota tosissaan kuitenkaan.Huomenna on sinulla amiksessa hitsauskoe joten yritä keskittyä siihen ja unohda surffailusi netissä.Olet ollut niin levoton viimeaikoina.
- Josefiini
Äitisi kirjoitti:
Koska sinunlaista dorkaa ei kukaan ota tosissaan kuitenkaan.Huomenna on sinulla amiksessa hitsauskoe joten yritä keskittyä siihen ja unohda surffailusi netissä.Olet ollut niin levoton viimeaikoina.
Ei noista haukkujista kannata välittää.Niitä riittää.
- Jääturska
Josefiini kirjoitti:
Ei noista haukkujista kannata välittää.Niitä riittää.
Kyllähän pelaajilla on sukkikset ( norlynit ) jotta tasapaino säilyy .
- Irti harmaudesta
Ajelin juuri jalat, jotta uudet ihanat sukkanauhoilla varustetut röyhelöalushousut ja sukkanauhasukat tuntuisivat entistä miellyttävämmiltä. Kun pehmeys sekä esteettisyys ei miesten maailmaan näy lähtökohtaisesti kuuluvan, niin täytyy lainata sitä naisilta. Miksi miehen pitäisi alusvaatteita myöten tahtoa epämukavuutta ja tylsyyttä?
- Tosmiäs
Miksi miehen pitäisi alusvaatteita myöten tahtoa epämukavuutta ja tylsyyttä?
No sitähän sä voit kysyy itteltäs. Tosimiähet ei sukkapöksyjä käytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483