Sukkahousuja

P.Öppönen

Miks tääl ei keskustella miesten sukkahousuista ?

13

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukki..

      Kuuluu miehillä varmaan alusvaatteisiin?

      • Kyllä kuuluu. Veikkaanpa, että n. 20% miehistä käyttää sukkiksia.


    • eräs vaan

      Miksi keskustella sukkahousuista. Eivät naisetkaan keskustele muotipalstallaan siitä käyttävätkö pitkiä kalsareita. Jos mies tai nainen haluaa sukkiksia käyttää niin siitä vaan. Ei siihen täältä palstalta tarvitse kysyä lupaa.

      • D.orka

        Eikö muka ?


      • SukkisGirls

        Kyllä naiset keskustelevat palstoillaan sukkahousuista.Mistäs olet saanut moisen käsityksen etteivät muka keskustelisi.


      • Säärityttö
        SukkisGirls kirjoitti:

        Kyllä naiset keskustelevat palstoillaan sukkahousuista.Mistäs olet saanut moisen käsityksen etteivät muka keskustelisi.

        Kyllä tukisukkahousut istuvat miehille aivan hyvin siinä missä naisillekkin.Ja kyse on loppupelissä terveydenhoidosta.Eri asia 10 denin fetissit koska tukisukkahousut eivät todellakaan ole mitään "fetissijuttuja" vaan tosi ikäviä pitää.


      • Avarakatseinen mies
        Säärityttö kirjoitti:

        Kyllä tukisukkahousut istuvat miehille aivan hyvin siinä missä naisillekkin.Ja kyse on loppupelissä terveydenhoidosta.Eri asia 10 denin fetissit koska tukisukkahousut eivät todellakaan ole mitään "fetissijuttuja" vaan tosi ikäviä pitää.

        Olen nyt talven ajan käyttänyt 40 den sukkiksia, ja kyllä käytän ihan tavallisena vaatteenna, siis pitkien kalsareiden tilalla. Takaisin tavallisiin miesten pitkiin kalsareihin en enää vaihda, olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni niin. (nyt joku varmaan sanoo että tosimies ei kalsareita tarvitse) Se taitaa olla ihmisille mahdoton ajatus että mies voisi käyttää sukkahousuja tavallisena vaatteena ilman mitään fetissijuttua. Omasta mielstäni epäseksikkäämpää vaatetta kuin sukkahousut on vaikea keksiä. Sinäänsä, aivan sama minulle, koska en muutenkaan kysy mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Yritän luoda oman tyylini ja se ei ole perinteinen miesten pukeutumisen tyyli, jonka perässä 90% miehistä orjallisesti kulkee. Jos haluaa käyttää sukkahousuja niin käyttää, se siitä. Ei se sukupuolesta riipu, vai ovatko kaikki pitkiä kalsareita (alunperin miesten vaate) käyttävät naiset homoja?


      • homostelua!
        Avarakatseinen mies kirjoitti:

        Olen nyt talven ajan käyttänyt 40 den sukkiksia, ja kyllä käytän ihan tavallisena vaatteenna, siis pitkien kalsareiden tilalla. Takaisin tavallisiin miesten pitkiin kalsareihin en enää vaihda, olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni niin. (nyt joku varmaan sanoo että tosimies ei kalsareita tarvitse) Se taitaa olla ihmisille mahdoton ajatus että mies voisi käyttää sukkahousuja tavallisena vaatteena ilman mitään fetissijuttua. Omasta mielstäni epäseksikkäämpää vaatetta kuin sukkahousut on vaikea keksiä. Sinäänsä, aivan sama minulle, koska en muutenkaan kysy mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Yritän luoda oman tyylini ja se ei ole perinteinen miesten pukeutumisen tyyli, jonka perässä 90% miehistä orjallisesti kulkee. Jos haluaa käyttää sukkahousuja niin käyttää, se siitä. Ei se sukupuolesta riipu, vai ovatko kaikki pitkiä kalsareita (alunperin miesten vaate) käyttävät naiset homoja?

        täällä taas joku sukkapöksyissään sipsutteleva ransupelle koettaa selitellä, että ihan normaalia sukkikset miehellä...hah!


      • Äitisi
        homostelua! kirjoitti:

        täällä taas joku sukkapöksyissään sipsutteleva ransupelle koettaa selitellä, että ihan normaalia sukkikset miehellä...hah!

        Koska sinunlaista dorkaa ei kukaan ota tosissaan kuitenkaan.Huomenna on sinulla amiksessa hitsauskoe joten yritä keskittyä siihen ja unohda surffailusi netissä.Olet ollut niin levoton viimeaikoina.


      • Josefiini
        Äitisi kirjoitti:

        Koska sinunlaista dorkaa ei kukaan ota tosissaan kuitenkaan.Huomenna on sinulla amiksessa hitsauskoe joten yritä keskittyä siihen ja unohda surffailusi netissä.Olet ollut niin levoton viimeaikoina.

        Ei noista haukkujista kannata välittää.Niitä riittää.


      • Jääturska
        Josefiini kirjoitti:

        Ei noista haukkujista kannata välittää.Niitä riittää.

        Kyllähän pelaajilla on sukkikset ( norlynit ) jotta tasapaino säilyy .


    • Irti harmaudesta

      Ajelin juuri jalat, jotta uudet ihanat sukkanauhoilla varustetut röyhelöalushousut ja sukkanauhasukat tuntuisivat entistä miellyttävämmiltä. Kun pehmeys sekä esteettisyys ei miesten maailmaan näy lähtökohtaisesti kuuluvan, niin täytyy lainata sitä naisilta. Miksi miehen pitäisi alusvaatteita myöten tahtoa epämukavuutta ja tylsyyttä?

      • Tosmiäs

        Miksi miehen pitäisi alusvaatteita myöten tahtoa epämukavuutta ja tylsyyttä?

        No sitähän sä voit kysyy itteltäs. Tosimiähet ei sukkapöksyjä käytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe