Sukkahousuja

P.Öppönen

Miks tääl ei keskustella miesten sukkahousuista ?

13

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukki..

Kuuluu miehillä varmaan alusvaatteisiin?

• Kyllä kuuluu. Veikkaanpa, että n. 20% miehistä käyttää sukkiksia.

• eräs vaan

Miksi keskustella sukkahousuista. Eivät naisetkaan keskustele muotipalstallaan siitä käyttävätkö pitkiä kalsareita. Jos mies tai nainen haluaa sukkiksia käyttää niin siitä vaan. Ei siihen täältä palstalta tarvitse kysyä lupaa.

• D.orka

Eikö muka ?

• SukkisGirls

Kyllä naiset keskustelevat palstoillaan sukkahousuista.Mistäs olet saanut moisen käsityksen etteivät muka keskustelisi.

• Säärityttö
        SukkisGirls kirjoitti:

Kyllä naiset keskustelevat palstoillaan sukkahousuista.Mistäs olet saanut moisen käsityksen etteivät muka keskustelisi.

Kyllä tukisukkahousut istuvat miehille aivan hyvin siinä missä naisillekkin.Ja kyse on loppupelissä terveydenhoidosta.Eri asia 10 denin fetissit koska tukisukkahousut eivät todellakaan ole mitään "fetissijuttuja" vaan tosi ikäviä pitää.

• Avarakatseinen mies
        Säärityttö kirjoitti:

Kyllä tukisukkahousut istuvat miehille aivan hyvin siinä missä naisillekkin.Ja kyse on loppupelissä terveydenhoidosta.Eri asia 10 denin fetissit koska tukisukkahousut eivät todellakaan ole mitään "fetissijuttuja" vaan tosi ikäviä pitää.

Olen nyt talven ajan käyttänyt 40 den sukkiksia, ja kyllä käytän ihan tavallisena vaatteenna, siis pitkien kalsareiden tilalla. Takaisin tavallisiin miesten pitkiin kalsareihin en enää vaihda, olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni niin. (nyt joku varmaan sanoo että tosimies ei kalsareita tarvitse) Se taitaa olla ihmisille mahdoton ajatus että mies voisi käyttää sukkahousuja tavallisena vaatteena ilman mitään fetissijuttua. Omasta mielstäni epäseksikkäämpää vaatetta kuin sukkahousut on vaikea keksiä. Sinäänsä, aivan sama minulle, koska en muutenkaan kysy mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Yritän luoda oman tyylini ja se ei ole perinteinen miesten pukeutumisen tyyli, jonka perässä 90% miehistä orjallisesti kulkee. Jos haluaa käyttää sukkahousuja niin käyttää, se siitä. Ei se sukupuolesta riipu, vai ovatko kaikki pitkiä kalsareita (alunperin miesten vaate) käyttävät naiset homoja?

• homostelua!
        Avarakatseinen mies kirjoitti:

Olen nyt talven ajan käyttänyt 40 den sukkiksia, ja kyllä käytän ihan tavallisena vaatteenna, siis pitkien kalsareiden tilalla. Takaisin tavallisiin miesten pitkiin kalsareihin en enää vaihda, olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni niin. (nyt joku varmaan sanoo että tosimies ei kalsareita tarvitse) Se taitaa olla ihmisille mahdoton ajatus että mies voisi käyttää sukkahousuja tavallisena vaatteena ilman mitään fetissijuttua. Omasta mielstäni epäseksikkäämpää vaatetta kuin sukkahousut on vaikea keksiä. Sinäänsä, aivan sama minulle, koska en muutenkaan kysy mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Yritän luoda oman tyylini ja se ei ole perinteinen miesten pukeutumisen tyyli, jonka perässä 90% miehistä orjallisesti kulkee. Jos haluaa käyttää sukkahousuja niin käyttää, se siitä. Ei se sukupuolesta riipu, vai ovatko kaikki pitkiä kalsareita (alunperin miesten vaate) käyttävät naiset homoja?

täällä taas joku sukkapöksyissään sipsutteleva ransupelle koettaa selitellä, että ihan normaalia sukkikset miehellä...hah!

• Äitisi
        homostelua! kirjoitti:

täällä taas joku sukkapöksyissään sipsutteleva ransupelle koettaa selitellä, että ihan normaalia sukkikset miehellä...hah!

Koska sinunlaista dorkaa ei kukaan ota tosissaan kuitenkaan.Huomenna on sinulla amiksessa hitsauskoe joten yritä keskittyä siihen ja unohda surffailusi netissä.Olet ollut niin levoton viimeaikoina.

• Josefiini
        Äitisi kirjoitti:

Koska sinunlaista dorkaa ei kukaan ota tosissaan kuitenkaan.Huomenna on sinulla amiksessa hitsauskoe joten yritä keskittyä siihen ja unohda surffailusi netissä.Olet ollut niin levoton viimeaikoina.

Ei noista haukkujista kannata välittää.Niitä riittää.

• Jääturska
        Josefiini kirjoitti:

Ei noista haukkujista kannata välittää.Niitä riittää.

Kyllähän pelaajilla on sukkikset ( norlynit ) jotta tasapaino säilyy .

• Irti harmaudesta

Ajelin juuri jalat, jotta uudet ihanat sukkanauhoilla varustetut röyhelöalushousut ja sukkanauhasukat tuntuisivat entistä miellyttävämmiltä. Kun pehmeys sekä esteettisyys ei miesten maailmaan näy lähtökohtaisesti kuuluvan, niin täytyy lainata sitä naisilta. Miksi miehen pitäisi alusvaatteita myöten tahtoa epämukavuutta ja tylsyyttä?

• Tosmiäs

Miksi miehen pitäisi alusvaatteita myöten tahtoa epämukavuutta ja tylsyyttä?

No sitähän sä voit kysyy itteltäs. Tosimiähet ei sukkapöksyjä käytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe