viikko takana popcorn diettiä

laura10

ja laihduin 2,5kg. kalorivaje päivässä mulla 1000 ja kuntopyöräilen päivässä puolituntia ja lisäksi seisomatyö. mulla on ylipainoa noin 30kg ja aion alkaa syömään normaalia ruokaa alun jälkeen niin että kuiteskin laihdun, kun tavoite tuo normaalipaino vuoden loppuun mennessä.

6

6257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzero

Onnea suorituksesta.
      Miten paljon söit popcorneja ja tavallista ruokaa?
      Mikä oli peruskulutuksesi ja paljonko söit kaiken kaikkiaan päivässä?

• kiinnostunut+0jpo

Siis syötkö pelkästään mikropopcorneja vai itsetehtyjä popcorneja ja kuinka monta pussia syöt päivässä? Juotko sen kanssa sitten vettä vai mitä? Meneekö niistä nälkä?

• Järki käteen 84

Popparit ovat aivan sipseihin verrattavaa kamaa. Montaa pussia ei voi syödä, jos kalorivaje on muka tuo 1000.

Taitaa ´kirjoittaja naureskella ruudun äärellä kun täällä kysellään, että montako pussia saa vedellä. Järjenkäyttö on sallittua.

• klkölkökl
        Järki käteen 84 kirjoitti:

Popparit ovat aivan sipseihin verrattavaa kamaa. Montaa pussia ei voi syödä, jos kalorivaje on muka tuo 1000.

Taitaa ´kirjoittaja naureskella ruudun äärellä kun täällä kysellään, että montako pussia saa vedellä. Järjenkäyttö on sallittua.

Järki käteen 84 jos osaat lukea tuoteselosteita niin yhessä pirkan (10 % rasvaa) mikropopcorn pussissa on 315 kaloria. söin niitä 4-5 päivässä. tosin olen jo lopettanut noitten syönnin kun kyllästyin. lisäksi söin salaattia töissä.

• ,-,-,.
        klkölkökl kirjoitti:

Järki käteen 84 jos osaat lukea tuoteselosteita niin yhessä pirkan (10 % rasvaa) mikropopcorn pussissa on 315 kaloria. söin niitä 4-5 päivässä. tosin olen jo lopettanut noitten syönnin kun kyllästyin. lisäksi söin salaattia töissä.

niin mun peruskulutus on noin 2800 ja söin noin 1500-1800.

• tiettytoimii

Mä kanssa oon käyttänyt poppareita laihdutuksen tukena. Itse tehdyissä melko vähän kaloreita esim verrattuna sipseihin. 100g poppareita poksuneina on aika iso määrä, kun ne ovat niin kevyitä.

Sillä saa myös tyydytettyä suolasen himon. Voi maustaa chilillä, valkosipulijauheella, paprikajauheella jne. Todella monipuolinen ja kätevä snäksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      169
      6423
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      76
      5319
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3715
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3345
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      174
      2679
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2315
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2078
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      29
      1641
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1576
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1316
    Aihe