ja laihduin 2,5kg. kalorivaje päivässä mulla 1000 ja kuntopyöräilen päivässä puolituntia ja lisäksi seisomatyö. mulla on ylipainoa noin 30kg ja aion alkaa syömään normaalia ruokaa alun jälkeen niin että kuiteskin laihdun, kun tavoite tuo normaalipaino vuoden loppuun mennessä.
viikko takana popcorn diettiä
6
5603
Vastaukset
- zzzero
Onnea suorituksesta.
Miten paljon söit popcorneja ja tavallista ruokaa?
Mikä oli peruskulutuksesi ja paljonko söit kaiken kaikkiaan päivässä? - kiinnostunut+0jpo
Siis syötkö pelkästään mikropopcorneja vai itsetehtyjä popcorneja ja kuinka monta pussia syöt päivässä? Juotko sen kanssa sitten vettä vai mitä? Meneekö niistä nälkä?
- Järki käteen 84
Popparit ovat aivan sipseihin verrattavaa kamaa. Montaa pussia ei voi syödä, jos kalorivaje on muka tuo 1000.
Taitaa ´kirjoittaja naureskella ruudun äärellä kun täällä kysellään, että montako pussia saa vedellä. Järjenkäyttö on sallittua. - klkölkökl
Järki käteen 84 kirjoitti:
Popparit ovat aivan sipseihin verrattavaa kamaa. Montaa pussia ei voi syödä, jos kalorivaje on muka tuo 1000.
Taitaa ´kirjoittaja naureskella ruudun äärellä kun täällä kysellään, että montako pussia saa vedellä. Järjenkäyttö on sallittua.Järki käteen 84 jos osaat lukea tuoteselosteita niin yhessä pirkan (10 % rasvaa) mikropopcorn pussissa on 315 kaloria. söin niitä 4-5 päivässä. tosin olen jo lopettanut noitten syönnin kun kyllästyin. lisäksi söin salaattia töissä.
- ,-,-,.
klkölkökl kirjoitti:
Järki käteen 84 jos osaat lukea tuoteselosteita niin yhessä pirkan (10 % rasvaa) mikropopcorn pussissa on 315 kaloria. söin niitä 4-5 päivässä. tosin olen jo lopettanut noitten syönnin kun kyllästyin. lisäksi söin salaattia töissä.
niin mun peruskulutus on noin 2800 ja söin noin 1500-1800.
- tiettytoimii
Mä kanssa oon käyttänyt poppareita laihdutuksen tukena. Itse tehdyissä melko vähän kaloreita esim verrattuna sipseihin. 100g poppareita poksuneina on aika iso määrä, kun ne ovat niin kevyitä.
Sillä saa myös tyydytettyä suolasen himon. Voi maustaa chilillä, valkosipulijauheella, paprikajauheella jne. Todella monipuolinen ja kätevä snäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879