ja laihduin 2,5kg. kalorivaje päivässä mulla 1000 ja kuntopyöräilen päivässä puolituntia ja lisäksi seisomatyö. mulla on ylipainoa noin 30kg ja aion alkaa syömään normaalia ruokaa alun jälkeen niin että kuiteskin laihdun, kun tavoite tuo normaalipaino vuoden loppuun mennessä.
viikko takana popcorn diettiä
6
6257
Vastaukset
- zzzero
Onnea suorituksesta.
Miten paljon söit popcorneja ja tavallista ruokaa?
Mikä oli peruskulutuksesi ja paljonko söit kaiken kaikkiaan päivässä? - kiinnostunut+0jpo
Siis syötkö pelkästään mikropopcorneja vai itsetehtyjä popcorneja ja kuinka monta pussia syöt päivässä? Juotko sen kanssa sitten vettä vai mitä? Meneekö niistä nälkä?
- Järki käteen 84
Popparit ovat aivan sipseihin verrattavaa kamaa. Montaa pussia ei voi syödä, jos kalorivaje on muka tuo 1000.
Taitaa ´kirjoittaja naureskella ruudun äärellä kun täällä kysellään, että montako pussia saa vedellä. Järjenkäyttö on sallittua. - klkölkökl
Järki käteen 84 kirjoitti:
Popparit ovat aivan sipseihin verrattavaa kamaa. Montaa pussia ei voi syödä, jos kalorivaje on muka tuo 1000.
Taitaa ´kirjoittaja naureskella ruudun äärellä kun täällä kysellään, että montako pussia saa vedellä. Järjenkäyttö on sallittua.Järki käteen 84 jos osaat lukea tuoteselosteita niin yhessä pirkan (10 % rasvaa) mikropopcorn pussissa on 315 kaloria. söin niitä 4-5 päivässä. tosin olen jo lopettanut noitten syönnin kun kyllästyin. lisäksi söin salaattia töissä.
- ,-,-,.
klkölkökl kirjoitti:
Järki käteen 84 jos osaat lukea tuoteselosteita niin yhessä pirkan (10 % rasvaa) mikropopcorn pussissa on 315 kaloria. söin niitä 4-5 päivässä. tosin olen jo lopettanut noitten syönnin kun kyllästyin. lisäksi söin salaattia töissä.
niin mun peruskulutus on noin 2800 ja söin noin 1500-1800.
- tiettytoimii
Mä kanssa oon käyttänyt poppareita laihdutuksen tukena. Itse tehdyissä melko vähän kaloreita esim verrattuna sipseihin. 100g poppareita poksuneina on aika iso määrä, kun ne ovat niin kevyitä.
Sillä saa myös tyydytettyä suolasen himon. Voi maustaa chilillä, valkosipulijauheella, paprikajauheella jne. Todella monipuolinen ja kätevä snäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1696423Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto765319Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213345Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1742679Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val291641Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191576- 981316