Muutin Helsinkiin kaksi vuotta sitten ja aina puhuttiin miten hesassa on huumeita ja vaikka mitä pahaa. Nyt on kaksi vuotta yökerhoissa ja klubeissa hilluttu eikä ole huumeita tms. tarjottu, eikä edes turpaan ole tullut. Ainoa joka kiinnostaa on kannabis mutta mistä vitusta sitä saisi!?
Taitaa olla mamisten mesta koko hesa ja kannabis vain puheita!
Mistä sitä kannabista saa?!
31
2500
Vastaukset
- 4+20
saa mistään, jos ei tunne oikeita ihmisiä. Kannabista kyllä liikkuu ja paljon. Kasvata omat, helppo homma eikä maksa paljoo.
- -KysynVaan!
Miten sitä omiakaan kasvattaa, jostain pitäis saada siemeniä? Kai sitä ite tavaraa pitäis olla helpompi saada
- -KysynVaan!
No, eikö tulli pysäytä niitä? Ja sit itse jää kiinni?
- 87+43
-KysynVaan! kirjoitti:
No, eikö tulli pysäytä niitä? Ja sit itse jää kiinni?
Tutustuhan asiaan paremmin netissä jos kiinnostaa. Alan foorumilla on paljon tietoa asiasta. Ei täällä suoli24:sella kannata asiasta jauhaa.
- 2+3
87+43 kirjoitti:
Tutustuhan asiaan paremmin netissä jos kiinnostaa. Alan foorumilla on paljon tietoa asiasta. Ei täällä suoli24:sella kannata asiasta jauhaa.
että se on vähän tuuripeliä äkkääkö tulli mitä sulla on paketissa. Kai niillä on siellä kaikenmaailman herkkänenäisiä koiria haistelemassa paketteja ja jotain läpivalaisulaitteita.
Ehkä paketti pääsee livahtamaan läpi, ehkä ei. Jos ei pääse niin saattaakin tulla poliisisetä koputtamaan ovelle. Muutenkin noissa nettitilauksissa on hyvin suuri vaara. Lähettäjä voi laittaa pakettiin lähes mitä vain, laillistaa se pitäisi niin saisi siemeniä hieman turvallisemmin. - syytöntön
2+3 kirjoitti:
että se on vähän tuuripeliä äkkääkö tulli mitä sulla on paketissa. Kai niillä on siellä kaikenmaailman herkkänenäisiä koiria haistelemassa paketteja ja jotain läpivalaisulaitteita.
Ehkä paketti pääsee livahtamaan läpi, ehkä ei. Jos ei pääse niin saattaakin tulla poliisisetä koputtamaan ovelle. Muutenkin noissa nettitilauksissa on hyvin suuri vaara. Lähettäjä voi laittaa pakettiin lähes mitä vain, laillistaa se pitäisi niin saisi siemeniä hieman turvallisemmin.1. Koirat ei haista siemeniä.
2. Pitää tietää mistä tilaa.
3. Siemenet tulevat huomaamattomasti tavallisessa kirjekuoressa.
4. Tapauksia joissa joku olis todistetusti jääny kiinni siementilauksen perusteella ei tunneta.
Minähän en tiedä mistään mitään,mutta isot pojat kerto.. - 8+4
2+3 kirjoitti:
Ehkä paketti pääsee livahtamaan läpi, ehkä ei. Jos ei pääse niin saattaakin tulla poliisisetä koputtamaan ovelle. Muutenkin noissa nettitilauksissa on hyvin suuri vaara. Lähettäjä voi laittaa pakettiin lähes mitä vain, laillistaa se pitäisi niin saisi siemeniä hieman turvallisemmin.tulliin ne pyytää sua käymään, ja jos/kun et mene paikalle niin siemet murskataan ja homma oli siinä.
- 18+7
8+4 kirjoitti:
tulliin ne pyytää sua käymään, ja jos/kun et mene paikalle niin siemet murskataan ja homma oli siinä.
Koirista minä en tiedä, niillä kun voi olla hajuaisti ihan ylivertanen ihmiseen verrattuna.
Kanadassahan oli jonkunlainen posti- tai nettiratsia joku aika sitten tosin siihen asiaan en ole perehtynyt, joku yritys jäi kiinni asiakkaista en tiedä.
Todellakin minä olisin äärimmäisen varovainen netistä tilatessa. - 13+17
8+4 kirjoitti:
tulliin ne pyytää sua käymään, ja jos/kun et mene paikalle niin siemet murskataan ja homma oli siinä.
Nykyaikana ainakaan, jos et mene niin sinua tullaan hakemaan tai ainakin lähetetään jumalaton sakko.
- 67+65
18+7 kirjoitti:
Koirista minä en tiedä, niillä kun voi olla hajuaisti ihan ylivertanen ihmiseen verrattuna.
Kanadassahan oli jonkunlainen posti- tai nettiratsia joku aika sitten tosin siihen asiaan en ole perehtynyt, joku yritys jäi kiinni asiakkaista en tiedä.
Todellakin minä olisin äärimmäisen varovainen netistä tilatessa.olla jos esim. kanadasta tai jenkeistä siemeniä tilaa. EU:n sisäpuolelta ehdottomasti.
- 1+16+6
13+17 kirjoitti:
Nykyaikana ainakaan, jos et mene niin sinua tullaan hakemaan tai ainakin lähetetään jumalaton sakko.
leikitä? Rosvo ja poliisi oli lapsena lempileikkini, ja nautin siitä yhä. Jos noin paljon kuumottaa näin pieni juttu, niin en suosittele kyllä kasvattamaan tai edes polttamaan.
- 11+17
67+65 kirjoitti:
olla jos esim. kanadasta tai jenkeistä siemeniä tilaa. EU:n sisäpuolelta ehdottomasti.
kansalaisten vakoilussa toistaiseksi, ja hyvä niin, USA:ssa tullit on äärettömän agressiivisia, onneks War on Drugs ei oo levinnyt tänne.
- 314127y46uyhajs
-KysynVaan! kirjoitti:
Miten sitä omiakaan kasvattaa, jostain pitäis saada siemeniä? Kai sitä ite tavaraa pitäis olla helpompi saada
on kyllä uusavuttomin jätkä mitä on vähää aikaa tullu vastaan
- 12?18
"yökerhoissa ja klubeissa hilluttu eikä ole huumeita tms. tarjottu, eikä edes turpaan ole tullut"
huumeita mulla ei valitettavasti sulle ole, muttatuu tänne jakomäkeen niin mä voin vetää sua turpaan.- jakorasiahuora
apina sitä viinaa ja kuole pois.
- höhpöyh
jakorasiahuora kirjoitti:
No se on jostain landesta joka on nähnyt erään elokuvan ja luulee sen vastaavan todellisuutta... jakomäki ja vitut... ei oo itä-hesa nykysin mikään paha paikka tai ees edullinen rupusakille.
- 20?20
jakorasiahuora kirjoitti:
Mulla on jalallisessa lasissa 12,49 erkkiä maksanutta punkkua (vasta eka lasi alullaan) :D Ja kuolenhan mä joskus niinkun säkin, niinhän me kaikki ;D
- 3?1
höhpöyh kirjoitti:
No se on jostain landesta joka on nähnyt erään elokuvan ja luulee sen vastaavan todellisuutta... jakomäki ja vitut... ei oo itä-hesa nykysin mikään paha paikka tai ees edullinen rupusakille.
Kyllä mä jakomäen ABC kylmäasemalla olen tankannut ja S-marketissa käynyt. ja vaikka se elokuvassa näkynyt kerrostalo onkin remontoitu niin kyllä se jakomäki on maineensa väärti edelleen
- .
20?20 kirjoitti:
Mulla on jalallisessa lasissa 12,49 erkkiä maksanutta punkkua (vasta eka lasi alullaan) :D Ja kuolenhan mä joskus niinkun säkin, niinhän me kaikki ;D
Paljoks haluut ?
- ventami
Hionoa että ymmärrät etsiä alkoholia tai tupakkaa vähemmän haitallista päihdettä, valitettavasti se on vielä toistaiseksi laiton nautintoaine Suomessa, tosin muutos tulee tapahtumaan pian.
Neuvona sulle, odota hetki kunnes se on laillista.- 42plusnolla
Odota hetki? Sitä päivää odotellessa;)
- Anonyymi
42plusnolla kirjoitti:
Odota hetki? Sitä päivää odotellessa;)
Aivan liian pitkä aika odotettavaksi. Nuoret parikymppiset saattaa nähdä sen päivän kun suomessa saa laillista kannabista. Varmaa ei ole sekään.
- Aatteleppaite2.0
sitä kasvaa maassa,yleensä puistojen ruohikoilla,city kaniinien tiedetään viihtyvän näiden "paukkujen" ympärillä.Siitä vaan piippuun ja tulta perään,ovat annosteltukin sopivan kokoisiksi;)
- 6+3
näin talvella suomen luonnonvaraiset kannabiskasvustot ovat runsaimmillaan.
- Aatteleppaite2.0
6+3 kirjoitti:
näin talvella suomen luonnonvaraiset kannabiskasvustot ovat runsaimmillaan.
ja helposti havaittavissa;9
- svsfvsf
Amsterdamiin pakettimatkoja?
- haist kukkanen
Näyttää saavan netin kautta ainakin Silkkitieltä.
- Juuri niiin
Siemenet eivät ole Suomessa laittomia.
Tilaa netistä ja ole hiljaa.- nuusku~
Eikä näytä maksavan paljoakaan. Tulispa lämmin kesä.
- Anonyymi
No hei mä oon miettiny ihan samaa. !!!
- Anonyymi
K-kaupasta, tieteski.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931