Kun mies saa kiinni hyvän saaliin (paramman naisen kuin oletti) niin todennäköistä on, että hän jää myös tossun alle:) Monella jumalaisen kauniilla naiselta puuttu se kiva luonne. Mutta mitäpä siitä jos puoliso on kaunis ja luonne on hirveä.
Lähipiirissä on kaksi tällaista tapausta (mies on saanut itselleen tällaisen ihanne naisen) kummassakin tapauksessa nainen on osoittautunut aika moiseksi alistajaksi (upeasta ulkomuodosta huolimatta omaavat heikon itsetunnon). Säälittää kun katselee tällaista alistujamiestä - hän kun tekee kaikkensa saadakseen pitää naisensa. Tasavertaisesta parisuhteesta ei ole kyse. Nainen alistaa ja latistaa miehen itsetunnon ja saa hänet koukkuun.
Pointtini on se, että tsekatkaa myös naisen luonne. Jos tyyppi on "minä-minä ja minä" tapaus, niin miettikää jaksatteko olla hautaan asti hänen kanssaan? Parasta oli kun kaverini vaimo sanoi, että "tällaisen ihanan naisen sai vaimokseen..." - nyt mies on kuin jalkarätti tai kuin pelokas arka koira ja tämä ihanne nainen on loistonsa kukkuloilla. Et sillein.
Miehet tossun alla
6
1479
Vastaukset
- Sive Lee
Ei se ole naisesta kiinni vaan miehestä. Jos mies on hiiri niin tottakai hän nöyristelee ja tekee kaiken. Kaiken tämän päälle nainen todennäköisesti vielä pettää ja jättää hiiren kun hiiri ei ole mies. Hiiri osoittautuu paskaksi saaliiksi ennemmin tai myöhemmin ja sitten jos hiirtä ei raaski jättää tai haluaa että hiiri tekeekin kaiken niin siinä se hiiri sitten pyörii ja vikisee nurkissa. Kviik!
- Holma
eli se pettäminen multa unohtuikin. Sitäkin näissä liitoissa esiintyy. Miksei tossun alle jääneet kirjoittele? Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta - kaunis vaimo ja hirveä luonne-yhdistelmä?
- fgngfngn
Parempi tossun alla kuin taivas alla...
Itsekin tunnen muutaman tuollaisen "hiirulais" miehen, he vaikuttavat olevan täysin naisen tossun alla ja toteuttavat jokaisen hänen oikkunsa. Naiset ovat melko näyttäviä ja sosiaalisia tapauksia, joilla on ulkoiset kulissit erittäin hyvässä kunnossa. Olen jutellut miesten kanssa siitä että miten he voivat sietää naisen käyttäytymistä ja mikseivät he taistele omien etujensa puolesta, ja useimmiten se vastaus on ollut se että joko lasten takia ollaan yhdessä tai sitten sen pelon että suhteen päätyttä mies jäisi yksin. - että jotta koska kun
fgngfngn kirjoitti:
Parempi tossun alla kuin taivas alla...
Itsekin tunnen muutaman tuollaisen "hiirulais" miehen, he vaikuttavat olevan täysin naisen tossun alla ja toteuttavat jokaisen hänen oikkunsa. Naiset ovat melko näyttäviä ja sosiaalisia tapauksia, joilla on ulkoiset kulissit erittäin hyvässä kunnossa. Olen jutellut miesten kanssa siitä että miten he voivat sietää naisen käyttäytymistä ja mikseivät he taistele omien etujensa puolesta, ja useimmiten se vastaus on ollut se että joko lasten takia ollaan yhdessä tai sitten sen pelon että suhteen päätyttä mies jäisi yksin.tulis, niin mies etsis ihan samanlaisen tilalle. Usein taustalla voimakas äiti, joka päättänyt kaikki perheen asiat. Tuskin se "upea" nainenkaan mitään tossukkaa haluaa, käy se ärsyttämään, jos toinen alistuu ja haluaa miellyttää joka käänteessä.
Lopulta kumman syy? Oisko molempien.
Sitten on miehen ystävien naisystäviä (ei niin viehättäviä), jotka odottaa eroa, että päästäis tuostakin häntä kauniimmasta ihmissuhteiden pilaajasta eroon. - yhdessä 25 v.
että jotta koska kun kirjoitti:
tulis, niin mies etsis ihan samanlaisen tilalle. Usein taustalla voimakas äiti, joka päättänyt kaikki perheen asiat. Tuskin se "upea" nainenkaan mitään tossukkaa haluaa, käy se ärsyttämään, jos toinen alistuu ja haluaa miellyttää joka käänteessä.
Lopulta kumman syy? Oisko molempien.
Sitten on miehen ystävien naisystäviä (ei niin viehättäviä), jotka odottaa eroa, että päästäis tuostakin häntä kauniimmasta ihmissuhteiden pilaajasta eroon.Uskompa, että moni luokittelee minut ja miehenikin samaan kastiin, mistä yllä puhutaan. Mieheni on kiltti ja kohtelias, tosin myös hyvin miehekäs ja perinteisellä tavalla äijä, mutta joka tapauksessa palvoo (lähinnä) minua ja tykkää passata jne. Itse olen hieman pisteliäs ja sarkastinen luonteeltani mutta uskoisin, etten pahimmasta päästä. Kysyin mieheltäni äsken, mikä on parasta minussa ja vastaus oli: ulkonäkö, seksikkyys ja hyvä ruuanlaitto. Todella tyypillistä miestäni!
Mutta...mieheni ei ole ollenkaan tossun alla, vaan päin vastoin hän on se kallio ja turva sekä tuki, johon minä nojaan ja jonka pohjalta jaksan sekä osittain myös rakenna identeettiani. Mieheni kehuminen, pajaus ja positiivinen palaute on ensiarvoisen tärkeää; miehelläni on huomattavasti parempi itsetunto kuin minulla. Yleensä näillä kilteillä ja mukavilla miehillä, joita näköjään luokitellaan hiiriksi, ei ole mitään tarvetta olla macho vaan uskaltavat olla sitä, mitä ovat. Ja eivät välitä myöskään nokkansa toisten parisuhteeseen pistävien naisten hymähtelyistä jne. Ja mikä parasta, mieheni on aivan uskomaton sängyssä. Eli hiljaisissa vesissä ne parhaat kalat uivat, uskokaa sisaret pois vain!
- Anonyymi
Tasavertainen parisuhde kaikessa , se on elin ehto menestyvälle parisuhteelle.
Avioehto jossa kumpikin pitää sen oman omaisuutensa, mikä on yhteen mentäessä ja kaikki mikä on sen jälkeen yhdessä hankittu on yhteistä ja tasan puoliksi.
Mikään muu ei voi tulla kysymykseen. Muuten ollaan alistetussa suhteessa, mikä ajan myötä syö maata suhteen alta ja jättää suhteen tyhjän päälle.
Pettäminen ( eli. ns. kolmas pyörä ) on peruuttamaton virhe, mikä rikkoo keskinäisen luottamuksen parisuhteesta. Anteeksi voi antaa mutta unohtaa ei voi koskaan.
Pettämisen jälkeen parisuhde on aina jossain määrin muodollinen. Loukattu sielu ei voi unohtaa loukkaajaansa, mutta toivottavasti jonkinlainen kunnioitus vielä säilyy ellei erota. Lasten vuoksi ei kannata jatkaa huonoa parisuhdetta. Usein lapset kärsivät siitä ja huono parisuhde on myös huono perhemalli lapsille. Lapset ovat herkkiä aistimaan ihmissuhteita. Joten, eläkäähän ihmiset ihmisiksi ja kunnioittakaa toisianne ihmisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946