Olen hankkimassa siis jompaa kumpaa. Olen kuullut että iphonessa olisi samanlaiset ominaisuudet kuin ipod touchissa ja enemmänkin. Olisi vain pari kysymystä joista en ole vielä löytänyt vastausta:
1. Tietääkseni iphonessa ei ole valmiiksi esimerkiksi pianotoimintoa kuten i pod touchissa, mutta sen saa hankittua applen storesta tai itunesta. Maksaako tällaisten ohjelmien lisääminen iphoneen?
2. Maksaako iphonessa netissä oleminen, vai onko siinä sama juttu kuin ipod touchissa että langattoman verkon alueella ei tule mitään maksua netissä olemisesta?
I pod touch ja iphone
Tietämätön94
1
284
Vastaukset
- juuuso-
mulla on iPhone 3G 8gb ja siinä ei ollu aluks mitään muita toimintoja ku kaikki perus jutut mut sit tein rekisteröidyin iTunesiin ja sieltä iTunes storesta voi ostaa erilaisia toimintoja ja jotkut on myös ilmaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082304- 842041
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521533- 1541518
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451340Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121160
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104