eli siis poikaystäväni täyttää tässä kohta 18, ja haluaisin antaa hänelle lahjaksi jotain erilaista, enkä mitään perus juttuja kuten vaatteita. Olis kiva kuulla jotain ehdotuksia? :) oon jo jotain keksiny, mutta tuntuu ettei mikää oo tarpeeks hyvä, ku poikaystävä on ite sellanen että keksii mulle vähänväliä kaikkia kivoja pikku lahjoja. :>
poikaystävälle lahja
3
996
Vastaukset
- candy92
Ite oon antanu poikaystävälleni lahjaksi esim.. : valokuvkehyksen jossa kuva meistä, t-paidan(jossa sulonen teksti), kaulakorun (semmosen miehille sopivan supermään tyylisen), vitsinä semmosen juomapelin, ööö nyt en heti muista muuta :p aina on tykänny(:
- Mankind317
- Auttaako
Minun 18 vuotias poikani on saanut tytöiltä ainakin:
valokuvakehys, jossa romanttisia mietteitä valmiina
Suomen leijona kaulakorun, kullattua hopeaa
T-paidan tekstillä
hopeisen rannelaattaketjun
Kouros yms. muita dödöjä
Pyyhkeitä
Itse ostelin nuorena poikaystävälleni mm. pehmoleluja, Smurffin, Vaaleanpunaisen pantterin, kultaisen partakoneenterälaattakaulaketjun, koruja, pyyhkeitä, Hugo Bossia jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859