iTunesiin rekisteröityminen

Help????

Ongelmia iTunesiin rekisteröimisessä. Onko iTunesiin pakko laittaa, jotain pankkikorttitietoja, vai voiko sinne vaan normaalisti rekisteröityä ? Itsellä visa electron, mutta kokeiluista huolimatta en ole onnistunut laittamaan sitä niin, että se hyväksyttäisiin. Eli kokeilin laittaa kortin numeron sen kolminumeroisen jutun ensin iTunesin Visa kohtaan, mutta niinkuin epäilinkin, ei hyväksynyt. Sitten iTunesissa oli se ClickandBuy rekisteröitymis vaihtoehto, mutta sielläkään, ei hyväksyt korttia.
Tarvisin iTunesista vaan ilmaisia pelejä ja albumikuvia, jotka ovat käsittääkseni ilmaisia.
Voisiko joku auttaa ???

8

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krixis

      Aikoinani kun minä rekisteröin oman iPOD soittimeni niin vaativat luottokortin numeroa , joka käy yleismaailmallisesti(esim. Mastercard).En ole ostanut mitään sieltä ja tiliäni ei ole veloitettu laittomasti.Tämän hetken käytännöstä ei ole tietoa.

    • appleid

      sama on ongelma
      eikä mitenkään voi skip se kortti homma

    • sinulla

      varmasti verkkomaksu mahdollisuus aktivoitu (verkko)pankissa? Eli ihan Visa Electron on minulla iTunes tiliin liitetty, mutta verkkomaksu-ominaisuus piti laittaa ensin päälle.

      • Help????

        Tuo pitää varmaan tarkistaa, koska ei varmaan mitään muuta (järkevää) syytä ole..


    • ...

      Minä rekisteröidyin omalla iPod Touchilla sinne ja siellä oli mahdollisuus laittaa maksutavaksi "none". Eli ei mikään. Rekisteröitykää itse laitteella, ei tietokoneella!

      • -

        minullakin on iPod touch, mutta en osaa siltikään rekisteröityä sinne, menin itunesista ja painoin sieltä alhaalta että luo uusi tili, mutta sielläkin se kysyy tilitietoja yms. miten rekisteröityisin touchilla ilman tilitietoja ?


      • iPod Touch 16gb

        Niin siis itsellänikin oli tuo ongelma, mutta sen pystyy tekemään myös tietokoneella eikä pelkästään iPodilla.
        Eli ongelmana on luultavasti se, ettei tiliä saa tehtyä, koska se vaatii siihen jonkun maksu tavan.
        Näin voit tehdä sen ilman luottokortti tietoja.
        1. Mene iTunesissa APPSTOREEN ja etsit sieltä ihan minkä tahansa ilmaisen pelin ja painat siitä "free app" kohdasta.
        2. Sitten siinä tulee kohta "greate new account" ja painat siitä.

        Nyt kun rupeat laittamaan tietojasi, luottokortin kohdalle on tullot vaihtoehto "none".
        Tämän pitäisi auttaa eli ideana on että teet tilin appstoren kautta jolloin se "none" vaihtoehto tulee näkyviin.
        Toivottavasti auttoi.


      • micke2
        iPod Touch 16gb kirjoitti:

        Niin siis itsellänikin oli tuo ongelma, mutta sen pystyy tekemään myös tietokoneella eikä pelkästään iPodilla.
        Eli ongelmana on luultavasti se, ettei tiliä saa tehtyä, koska se vaatii siihen jonkun maksu tavan.
        Näin voit tehdä sen ilman luottokortti tietoja.
        1. Mene iTunesissa APPSTOREEN ja etsit sieltä ihan minkä tahansa ilmaisen pelin ja painat siitä "free app" kohdasta.
        2. Sitten siinä tulee kohta "greate new account" ja painat siitä.

        Nyt kun rupeat laittamaan tietojasi, luottokortin kohdalle on tullot vaihtoehto "none".
        Tämän pitäisi auttaa eli ideana on että teet tilin appstoren kautta jolloin se "none" vaihtoehto tulee näkyviin.
        Toivottavasti auttoi.

        Mahtavaa kun kerroit tuollaisen tavan päästä eroon siitä kohdasta, toimi ainakin minulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe