NUKKUMINEN JA YÖASU

kysyvä nainen

Oletetaan että nukutte vaimonne/avovaimonne/tyttöystävänne kanssa. Mitä mieltä oletta siittä, jos naine haluaa nukkua flannelli huosuissa ja t-paidassa? Nainen ei tykkää nukkua alasti ja satiiniset yöasut eivät tunnu mukaville nukkuessa (niissä ei voi nukkua). Ja ilman yöasu tulee kylmäkin, näin talvella.

20

963

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöksyläinen

      sooooouuuuuuu veryyyyyyyyyy sexyyyyyyyyyyyyyyyy - varsinaiset seksintappajat. Ukos mua.,tiedän mistä puhun

      • kysyvä nainen

        No millasta yöasua sitten kannattas käyttää? En halua palella yöllä ja yöasun tulisi tuntua mukavalle päällä. Turha ehdottaa alasti nukkumista, sillä en tykkää nukkua alasti.


      • pöksyläinen
        kysyvä nainen kirjoitti:

        No millasta yöasua sitten kannattas käyttää? En halua palella yöllä ja yöasun tulisi tuntua mukavalle päällä. Turha ehdottaa alasti nukkumista, sillä en tykkää nukkua alasti.

        tutntuis hyvälle ja sellaiset että niistä näkyy posket

        t-paita saa olla, ei pitkähihaista


    • hähää!

      mut jos se yybeen pyjama oli flanellii,, niin se kelpais,,;)

      • dayum

        jotenkin sama mieleen että olikohan ne flanellia. Ei muakaan sellaiset haittaisi.


    • dayum

      Hänen asiansahan se on, miten haluaa nukkua.

      Tosin nythän MUN kohdallani täytyy ottaa huomioon se että_kenen_kanssa_se naikkonen oikein siellä sängyssä on, niin tuskinpa ne pöksyt ainakaan kovin kauaa jalassa pysyisi...

      • Kitty lowe

        pitkää yöpaitaa, voi nukkua ilman pöksyjäkin.


    • monte34

      tykkään ittekkin pitää nukkuessani t-paidan ja alushousut jalassa

    • Jazuli

      et kai oikeesti vaan kysele mieheltä, mitä sä saat pitää nukkuessaa päällä..??? =oD

      itelle ainaki yks lysti mitä mies tykkää..pääasia et mä tarkenen ja mun on hyvä nukkua niis tamineissa mitä mulla päällä on..

      =o)

    • Paha on aikuista ihmistä vastoin tahtoaan saada mitään tekemään tai vaikkapa pukeutumaan, mutta olisihan tuo ihan horror-tilanne. :-(

    • pyjama-aiheet on just mun juttu :D

      Mun yöasut on melkein kaikki satiinia, (paitsi yks, he) enkä kyllä yhtään ymmärrä tuota epämukavuusjuttua. Ne on just mukavimpia, mukavan liukkaita ja viileitä.. Mikä niissä sua häiritsee? Voihan näin pakkasella laittaa enemmän peittoa, mutta minusta satiini on myös aika lämmittävä materiaali.

      Mutta mitäs se miehelle kuuluu mitä sulla on nukkuessa päällä? Eikös se mies nuku samaan aikaan kuin nainenkin.
      Sillähän on silmät kiinni.

      • yäk

        Eipä tän ällömpää ketjua ois kukaan voinu keksiäkään.


      • yäk kirjoitti:

        Eipä tän ällömpää ketjua ois kukaan voinu keksiäkään.

        elämässä on joskus vastoinkäymisii.. Tosin, en nyt ite iha tosissaan ollu. Ei yöpuvut mua mitenkään erityisesti kiehdo, ei varsinkaan naisten.. Mut miehillä pitää olla raidallinen flanellipyjama, unilakki ja tohvelit : ) Sekä nalle kainalossa..


    • nuku samantien vaikka muhkeat toppavaatteet päällä, mitä se sille ukolle kuuluu.

    • On juuri parasta pyjamamateriaalia, koska se on pehmeää.

    • vänksy

      nainen ja mies nukkuvat yhdessä, kahdestaan, niin enemmän varmaan taitaa paljasta pintaa olla näkyvillä, kuin peitettyä. Eri asia tietty sit jos on muitakin ihmisiä, niin ei ehkä sit välttämättä haluu esitellä itseään kaikille.:)

      Mä en osaa käyttää mitään yöasuja, enkä jaksais ees pukea uuteen kertaan illalla päälleni mitään sellasia. Eka pukee herätessä vaatteet ja kotiin tullessa riisuu ja lähtiessa taas pukee ja nukkumaan mennessä taas riisuu ja sit pitäis muka taas pukee.

    • Kunhan riisuu sen asunsa joskus muulloinkin kuin pukeutuessaan päivävaatteisiin.

    • nahka-asu

      meistä nukkuu alasti. Kai ollaan niin kuumaverisiä vai liekö liian lämpimät peitot mutt näinkin on hiki yöllä ja tuskaista nukkua.
      Makkarin lämpötila on 18 paikkeilla.
      Sitä ei voi kukaan määrätä mitä kukakin pitää päällänsä. Jotain palelee ja toista kuumottaa.
      On aivan eriasia nukkua ja olla muissa petipuuhissa. Ei ne vaatteet ole naulattu kenenkään päälle jottei toimitukse ajaksi pois lähtis.

      • Anonyymi

        Näin on vaatteet kyllä vähenee kun sen aika koittaa


    • Anonyymi

      No on se nyt hiivatti, jos ei ihminen muka edes nukkuessaan saa olla juuri tasan sellaisessa vaateuksessa, jossa hän itse viihtyy ja jossa hän saa hyvin unta. 🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe