Miksi miehet pyytävät puhelinnumeroa, jos ei ole aikomustakaan soittaa?
Miksi ei vain kiitä vaikkapa illan seurasta ja jätä asiaa siihen? Silloin kumpikin
tietäisi missä mennään vai mennäänkö missään?
Itse en kysyisi numeroa tai muitakaan yhteystietoja, jos henkilö ei kiinnosta
minua millään tavalla. Sen vuoksi on vähän ihmetyttänyt, kun miehet jostain
syystä tekevät näin.
Onko siinä joku logiikka vai joku muu selitys?
Kysymys miehille
45
744
Vastaukset
Kannattaahan numero pyytää, jos on pienikin mahdollisuus, että myöhemmin haluaa olla yhteydessä. Eipähän tarvitse sitten harmitella. Paitsi että nyt sitten sinua selvästikin harmittaa.
Puhumattakaan kun juo ensin naiset kauniiksi, pyytää numeron ja aamulla krapulassa pienikin rasahdus saa aikaan pelkotiloja. ;-)- ...
Aina kannattaa pyytää numero. Se ei tarkoita sitä että olisi pakko soittaa.
Kummallista ajatella niin että yhteystietojen vaihtaminen olisi lupaus jostain sen kummemmasta kuin pelkästä hetkellisestä kiinnostuksesta. Oikeastaan on aika pelottavaa jos se merkitsisi jotain enemmän.
- Diipudaapu
Kun oot kännissä ja haluut seksiä, muttei sulla oo kenenkään numeroa, jolta sais?
- 16
dildolle tietenkin =D,
eihän siihen aina miestä tarvita ;o)
Nainen saadaan toivomaan jotain, mitä ei tule saamaan.
- huguhu
Jos se nainen vielä tulee sattumalta vastaan, se haluaa todistaa itselleen, että kelpaisi miehelle ja on siis enemmän kuin helppo.
huguhu kirjoitti:
Jos se nainen vielä tulee sattumalta vastaan, se haluaa todistaa itselleen, että kelpaisi miehelle ja on siis enemmän kuin helppo.
pyörii lähipiirissä, hän yleensä pettymyksestä ottaa miehen kuin miehen, jotta näyttäisi tuolle puhelinnumeron kysyjälle, että kelpaa muillekkin.
- huguhu
runontaja kirjoitti:
pyörii lähipiirissä, hän yleensä pettymyksestä ottaa miehen kuin miehen, jotta näyttäisi tuolle puhelinnumeron kysyjälle, että kelpaa muillekkin.
kun puhelinnumeromies sanoo ei.
- LOL-666
Miksi annat puhelinnumerosi niin helposti?
- wefhbr
Eihän siitä haittaakaan ole, varsinkaan jos kukaan ei edes soittele. Jos ei ota tai anna yhteystietoja, ei ehkä toiste enää tapaa tuota ihmistä, josta saattaisi olla kiinnostunut.
Miksi mies arvostaisi mitään sellaista minkä hän voi selvästikin saada heti kun sellaista sattuu tarvimaan?
Puhelinnumeroa kysymällä hän kysyi : "Onnistuinko herättämään huomiosi?". Sinä vastasit : "Kyllä" antaessasi puhelinnumerosi. Se on se mitä hän halusi ja se on se mitä hän sai.
Nyt sinun tulee kysyä itseltäsi: "Teinkö minä vaikutuksen jonka takia hän oikeasti vaivautuisi soittamaan?".
Veikkaan että olet ihan tavallinen nainen ja siksi vastaus on : "En."
Iskeminen on taito jota naisilla ei ole koska te ette sitä joudu koskaan tekemään. Naiset osaavat tissi-perselinjalla pyörittää idiootteja kuten haluavat mutta koska idiootit eivät kelpaa naisille ovat naiset pulassa kun heidän pitäisi miellyttää oikeasti fiksuja vapaita miehiä, etenkin sellaisia jotka tekevät iskemisestä taiteenlajin.
Joko alkaa kuvio hahmottua? Jos kyseessä olisi shakki olet juuri paljastunut ihan tavalliseksi perussotilaaksi joka liikkuu vain eteenpäin ja syö sivuille. Tylsä nappula; kuningatar on ihan toisenlainen.- tr. me
en usko. Toi vaikutuksen tekeminen voi johtua myös ujoudesta. Aika helppo tehdä vaikutus mieheen jonka kanssa ei ole mitään menetettävää, minun olisi tosia vaikea tehdä vaikutusta esimerkiksi Brad Pittiin vaikka hän olisikin tuiki tavallinen mies :)
Entäs jos on jo paljon tunteita pelissä ja siksi menee lukkoon? Eikö mies ole tyhmä jos ei tätä tajua? Pinnallinenkin?
Etkö itse muka mene jäihin jos tiedän olevasi jo kiinnostunut jostain naisesta? tr. me kirjoitti:
en usko. Toi vaikutuksen tekeminen voi johtua myös ujoudesta. Aika helppo tehdä vaikutus mieheen jonka kanssa ei ole mitään menetettävää, minun olisi tosia vaikea tehdä vaikutusta esimerkiksi Brad Pittiin vaikka hän olisikin tuiki tavallinen mies :)
Entäs jos on jo paljon tunteita pelissä ja siksi menee lukkoon? Eikö mies ole tyhmä jos ei tätä tajua? Pinnallinenkin?
Etkö itse muka mene jäihin jos tiedän olevasi jo kiinnostunut jostain naisesta?Kenelle sinä selittelet, minulle vai itsellesi? :)
- htew
tr. me kirjoitti:
Etkö itse muka mene jäihin jos tiedän olevasi jo kiinnostunut jostain naisesta?ei pelkästään anna puhelinnumeroa, vaan myös pyytää toiselta sen ja osaa itsekin soittaa, jos oikeasti haluaa tutustua.
- trust me
Kukkomies kirjoitti:
Kenelle sinä selittelet, minulle vai itsellesi? :)
olet niin ärsyttävä bessewisser että!
Tavallinen pelinappula..mikäs sinä itse kuvittelet olevasi? :) - trust me
toi menee musta niin että puhelinnumeroa vaihdetaan, se on ihan normia.
Siihen joko soitetaan tai ei riippuen kiinnostaako vai ei. Sillä siisti. trust me kirjoitti:
olet niin ärsyttävä bessewisser että!
Tavallinen pelinappula..mikäs sinä itse kuvittelet olevasi? :)Olen pelihaluton vaikka tunnenkin säännöt.
- y3fe
mut ei itse edes samalla pyydä, jos muka ovat kiinnostuneita?
- trust me
ei ehkä muista tai ajattele et niiden pitäis koska se on miehen tehtävä, en tiedä.
- humpumpum
trust me kirjoitti:
ei ehkä muista tai ajattele et niiden pitäis koska se on miehen tehtävä, en tiedä.
aina jokainen voi joka kerralla vahingossa unohtaa saman asian, vai voiko? Naiset haluavat tuntea olla haluttuja, mutta koska eivät ole aivan niin haluttuja kuin toivovat, töppäävät asian ja kitisevät siitä sitten jälkeenpäin mieluummin muille ihmisille. Ts. nainen kaataa mielellään itse aiheuttamansa paskan muiden niskaan, koska ei sukupuoliroolissaan ikinä ole muutenkaan mitään vastuuta joutunut kantamaan. Onko yksikään naispoliitikko, -virkamies tai muu naisjohtaja koskaan myöntänyt olleensa väärässä omasta syystään? Ei ole, eikä sellaista tule.
- rgbv3
me miehet ollaan jännittäviä ja salaperäisiä!
- ap
Heh, tulipa hauskoja vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen =)
Tuosta omasta kirjoituksestani ei käynyt ilmi se, että en jakele numeroani
jokaiselle tapaamalleni ihmiselle, mutta kysymys vaan mietityttää,
sillä moni nainen ihmettelee tuota. Varsinkin, jos mies on sanonut soittavansa
lähipäivinä tai jopa sanonut tarkalleen milloin soittaa.
Itse tapaan paljon ihmisiä, sekä kiinnostavia että vähemmän kiinnostavia,
mutta en keräile kaikkien numeroita. Keräävätkö miehet jotain puhelinluetteloa?"Tuosta omasta kirjoituksestani ei käynyt ilmi se, että en jakele numeroani
jokaiselle tapaamalleni ihmiselle"
Kukaan ei jaa numeroaan kaikille, mutta kaikki antaa sellaiselle joka viehättää.
Siksi numeron pyytäminen on loistava tapa peilata onnistumista iskemisessään vaikka se keneltä pyydetään ei viehättäisi laisinkaan.
"Keräävätkö miehet jotain puhelinluetteloa?"
Eivät, numerot poistuvat muistista heti kun niitä ei enää tarvita. Eli tässä tapauksessa varmaan samana iltana.
Eikö olekin hankalaa hahmottaa että tilanne on sellainen että sellainen josta sinä viehätyit ei viehättynytkään tarpeeksi sinusta? Tavallaan siis tulit dumpatuksi jo kynnyksellä. Mahtaa vihmoa ja otan osaa.- ap
Kukkomies kirjoitti:
"Tuosta omasta kirjoituksestani ei käynyt ilmi se, että en jakele numeroani
jokaiselle tapaamalleni ihmiselle"
Kukaan ei jaa numeroaan kaikille, mutta kaikki antaa sellaiselle joka viehättää.
Siksi numeron pyytäminen on loistava tapa peilata onnistumista iskemisessään vaikka se keneltä pyydetään ei viehättäisi laisinkaan.
"Keräävätkö miehet jotain puhelinluetteloa?"
Eivät, numerot poistuvat muistista heti kun niitä ei enää tarvita. Eli tässä tapauksessa varmaan samana iltana.
Eikö olekin hankalaa hahmottaa että tilanne on sellainen että sellainen josta sinä viehätyit ei viehättynytkään tarpeeksi sinusta? Tavallaan siis tulit dumpatuksi jo kynnyksellä. Mahtaa vihmoa ja otan osaa."Siksi numeron pyytäminen on loistava tapa peilata onnistumista iskemisessään vaikka se keneltä pyydetään ei viehättäisi laisinkaan."
Vähän lapsellista touhua. Sulkia hattuun siis.
Eikö mies tiedä oliko mukava ilta ja mukavaa seuraa muutoin? =)
Eihän kaikkien tapaamien naisten/miesten kanssa tarvitse
mennäkään sen pidemmälle. Hauskaa voi olla ihan vain keskustelukin,
joskus jopa haukempaa kuin 'ostaa sika säkissä' ja pettyä kun ei
puheet ja vihjailut eikä teot olleetkaan 'miehen' mittaisia... ;o) ap kirjoitti:
"Siksi numeron pyytäminen on loistava tapa peilata onnistumista iskemisessään vaikka se keneltä pyydetään ei viehättäisi laisinkaan."
Vähän lapsellista touhua. Sulkia hattuun siis.
puheet ja vihjailut eikä teot olleetkaan 'miehen' mittaisia... ;o)Eli siis sua vihmoo ja pahasti.
1) Tilanne on akuutti, kyselet asiaa netissä
2) Nyt sitten koitat alentaa miehiä säilyttääksesi omat kasvosi.
Mä kysyn: Missä sinä teit virheen?
Olitko tarpeeksi aktiivinen?
Onko pärstäkertoimesi kohdallaan?
Osoititko itse mielenkiintoa miestä kohtaan?
Oliko juttusi laadukkaita?
Olitko oikeasti hyvää seuraa vai tyypillinen nainen jota tarvii "tiirikoida"?
Olitko helppo ja kenties vain leikit jotain ja leikkisi paljasti sinut tyypilliseksi?
Miksi sinä et viehättänyt sitä miestä tarpeeksi? - Siihenkin on syy. Sinä olisit voinut myös kelvata ja sitähän toivoitkin - turhaan. Jotta seuraavalla kerralla menisi paremmin on sinun syytä tiedostaa OMAT heikkoutesi jotta voisit niille jotain.- ap
Kukkomies kirjoitti:
Eli siis sua vihmoo ja pahasti.
Olitko helppo ja kenties vain leikit jotain ja leikkisi paljasti sinut tyypilliseksi?
Miksi sinä et viehättänyt sitä miestä tarpeeksi? - Siihenkin on syy. Sinä olisit voinut myös kelvata ja sitähän toivoitkin - turhaan. Jotta seuraavalla kerralla menisi paremmin on sinun syytä tiedostaa OMAT heikkoutesi jotta voisit niille jotain.ihan mielenkiintoista analyysia heität =)
Ei tässä edelleenkään ole kyseessä oma tapaukseni,
enkä alenna mielestäni miehiä, tein vain oman johtopäätökseni, niin kuin sinäkin =)
Ihmettelen vain logiikkaa, joka itselläni on erilainen. Ei sen kummempaa. - kp.
Kukkomies kirjoitti:
Miksi sinä et viehättänyt sitä miestä tarpeeksi? - Siihenkin on syy. Sinä olisit voinut myös kelvata ja sitähän toivoitkin - turhaan. Jotta seuraavalla kerralla menisi paremmin on sinun syytä tiedostaa OMAT heikkoutesi jotta voisit niille jotain.Joko valmistuit koulusta?
ap kirjoitti:
ihan mielenkiintoista analyysia heität =)
Ei tässä edelleenkään ole kyseessä oma tapaukseni,
enkä alenna mielestäni miehiä, tein vain oman johtopäätökseni, niin kuin sinäkin =)
Ihmettelen vain logiikkaa, joka itselläni on erilainen. Ei sen kummempaa."Vähän lapsellista touhua. Sulkia hattuun siis.
puheet ja vihjailut eikä teot olleetkaan 'miehen' mittaisia... ;o)"
Tuo kuulostaa kylläkin joltain muulta kuin yritykseltä ymmärtää logiikkaa. Ennemminkin negaatiosta, alentamisesta, kompensoimisesta ja ennenkaikkea vastuun siirtämisestä vastakkaiselle sukupuolelle.
Grow up.- ap
Kukkomies kirjoitti:
"Vähän lapsellista touhua. Sulkia hattuun siis.
puheet ja vihjailut eikä teot olleetkaan 'miehen' mittaisia... ;o)"
Tuo kuulostaa kylläkin joltain muulta kuin yritykseltä ymmärtää logiikkaa. Ennemminkin negaatiosta, alentamisesta, kompensoimisesta ja ennenkaikkea vastuun siirtämisestä vastakkaiselle sukupuolelle.
Grow up."Siksi numeron pyytäminen on loistava tapa peilata onnistumista iskemisessään vaikka se keneltä pyydetään ei viehättäisi laisinkaan."
Eikö tuo ole lapsellista? Siis pyytää puhelinnumeroa, vain siksi, että Itse tietäisi onnistuneensa iskemisessä?
Eihän kaikki ole edes iskemässä tai iskettävissä. Oli kysymys vain siitä, miksi pyytää numeroa, jos sitä ei aio käyttää? ap kirjoitti:
"Siksi numeron pyytäminen on loistava tapa peilata onnistumista iskemisessään vaikka se keneltä pyydetään ei viehättäisi laisinkaan."
Eikö tuo ole lapsellista? Siis pyytää puhelinnumeroa, vain siksi, että Itse tietäisi onnistuneensa iskemisessä?
Eihän kaikki ole edes iskemässä tai iskettävissä. Oli kysymys vain siitä, miksi pyytää numeroa, jos sitä ei aio käyttää?Ei ole.
Se on elämistä, oppimista ja toimimista. Ei miehet ole olemassa sinua ja sinun etuasi varten - tai jos ovatkin niin sitten sinun tulisi olla heille äärimmäisen kiitollinen moisesta jaloudesta.
Perusasetus on että jokainen on itseään varten.
Eikö olekin kauheaa? :)
Sinä et pyytänyt numeroa joka tarkoittaa ettet ottanut kohtaloa omiin käsiisi, vaan annoit jollekulle vieraalle päätösvallan tietämättä hänen motiiveistaan. Sitten jossain sisälläsi vaadit ja odotat että hän toimii sinun eduksesi sinun mieltymystesi mukaisesti vaikket itse laittaisi tikkua ristiin.
Niin kuka tässä kuviossa olikaan lapsellinen?
Löytyisiköhän tästä ja liitännäisistä syy miksi miestä ei kiinnostanut loppujen lopuksi?
Grow up.- pöllölaakson muumi
Kukkomies kirjoitti:
Miksi sinä et viehättänyt sitä miestä tarpeeksi? - Siihenkin on syy. Sinä olisit voinut myös kelvata ja sitähän toivoitkin - turhaan. Jotta seuraavalla kerralla menisi paremmin on sinun syytä tiedostaa OMAT heikkoutesi jotta voisit niille jotain.kysyn myös sinulta samoja mitä heitit ketjun aloittaneelle:
Olitko tarpeeksi aktiivinen? --Suomalaiset miehet odottaa että naiset hoitaa puhepuolen, voit puhua mitä tahansa puutaheinää kun vain puhut! Mies iskee mutta nainen on se jonka täytyy hurmata..
Osoititko itse mielenkiintoa miestä kohtaan?--Vaikutat juuri sellaiselta sovinistilta joka itse antaa sitä kylmää kyytiä naisille?
Olitko oikeasti hyvää seuraa vai tyypillinen nainen jota tarvii "tiirikoida"?--vaikutat itse juuri sellaiselta jota pitää tiirikoida... :)
Olitko helppo ja kenties vain leikit jotain ja leikkisi paljasti sinut tyypilliseksi?-- Mitä on leikki, eikö flirtti ole aina leikkiä, taidat olla aika tosikko noissa naisasioissa. - ap
Kukkomies kirjoitti:
Ei ole.
Se on elämistä, oppimista ja toimimista. Ei miehet ole olemassa sinua ja sinun etuasi varten - tai jos ovatkin niin sitten sinun tulisi olla heille äärimmäisen kiitollinen moisesta jaloudesta.
Sinä et pyytänyt numeroa joka tarkoittaa ettet ottanut kohtaloa omiin käsiisi, vaan annoit jollekulle vieraalle päätösvallan tietämättä hänen motiiveistaan. Sitten jossain sisälläsi vaadit ja odotat että hän toimii sinun eduksesi sinun mieltymystesi mukaisesti vaikket itse laittaisi tikkua ristiin.
Löytyisiköhän tästä ja liitännäisistä syy miksi miestä ei kiinnostanut loppujen lopuksi?
Grow up.Ehkä sinunkin pitäisi hieman kasvaa!
Ei kaikki ajattele niin kuin sinä, eikä sinun tapasi ajatella ole se ainoa oikea!
Minun mielestäni puhelinnumeroiden kerääminen
sen vuoksi, että todistaisin ITSELLENI olevani kyvykäs iskemään jonkun,
on aika lapsellista. Heh - tiedän sen ilman numeroitakin =D - pdyv,m.,
Kukkomies kirjoitti:
Ei ole.
Grow up.sinulla on niin kova tarve alentaa naisia aina? Pidät heitä tyhminä idiootteina, alistat ja haukut. Ystävällisemminkin asiat voisi sanoa. Onko vähän paha olla vai ?
Grow up, kasva itse aikuiseksi! Mitä järkeä on pyytää nuemroita joita ei tarvitse ja miksi ei voi sanoa että "kiitos kivasta illasta, olen kuitenkin sitä mieltä että kemiat ei nyt ihan kohdanneet" eikä alistaa toista sukupuolta kiusallaan. pdyv,m., kirjoitti:
sinulla on niin kova tarve alentaa naisia aina? Pidät heitä tyhminä idiootteina, alistat ja haukut. Ystävällisemminkin asiat voisi sanoa. Onko vähän paha olla vai ?
Grow up, kasva itse aikuiseksi! Mitä järkeä on pyytää nuemroita joita ei tarvitse ja miksi ei voi sanoa että "kiitos kivasta illasta, olen kuitenkin sitä mieltä että kemiat ei nyt ihan kohdanneet" eikä alistaa toista sukupuolta kiusallaan.Ei mun tarvi nostaa sormeanikaan että moni nainen alkaa itse omalla toiminnallaan alentamaan itseään ja aiheuttaan itselleen suuriakin ongelmia.
Mun ei tarvi tehtä mitään sellaisen eteen. Jos nyt huomautan syy-seuraussuhteiden olemassaolosta joskus tässä totuusvammaisuudessani ja olen vain siksi mulkero niin...
... sitten olen.ap kirjoitti:
Ehkä sinunkin pitäisi hieman kasvaa!
Ei kaikki ajattele niin kuin sinä, eikä sinun tapasi ajatella ole se ainoa oikea!
Minun mielestäni puhelinnumeroiden kerääminen
sen vuoksi, että todistaisin ITSELLENI olevani kyvykäs iskemään jonkun,
on aika lapsellista. Heh - tiedän sen ilman numeroitakin =DMä soitan kaikille niille joita kysyn numeron ja vastaan kaikille jotka minulle soittavat.
Tosin mä kysyn vain hyvin harvalta ja siihen on oltava helvetin hyvä syy, ja veikkaan että sellaisten naisten ajattelutapa on huomattavan erilainen tuohon mitä sinä harrastat.
"että todistaisin ITSELLENI olevani kyvykäs iskemään jonkun, on aika lapsellista. Heh - tiedän sen ilman numeroitakin =D"
Ja kun käytit näitä taitojasi johti se siihen että vastaanotettuja puheluita on... Montako?pöllölaakson muumi kirjoitti:
kysyn myös sinulta samoja mitä heitit ketjun aloittaneelle:
Olitko tarpeeksi aktiivinen? --Suomalaiset miehet odottaa että naiset hoitaa puhepuolen, voit puhua mitä tahansa puutaheinää kun vain puhut! Mies iskee mutta nainen on se jonka täytyy hurmata..
Osoititko itse mielenkiintoa miestä kohtaan?--Vaikutat juuri sellaiselta sovinistilta joka itse antaa sitä kylmää kyytiä naisille?
Olitko oikeasti hyvää seuraa vai tyypillinen nainen jota tarvii "tiirikoida"?--vaikutat itse juuri sellaiselta jota pitää tiirikoida... :)
Olitko helppo ja kenties vain leikit jotain ja leikkisi paljasti sinut tyypilliseksi?-- Mitä on leikki, eikö flirtti ole aina leikkiä, taidat olla aika tosikko noissa naisasioissa."Olitko tarpeeksi aktiivinen? --Suomalaiset miehet odottaa että naiset hoitaa puhepuolen, voit puhua mitä tahansa puutaheinää kun vain puhut! Mies iskee mutta nainen on se jonka täytyy hurmata.."
EIpä taida olla näinkään. Kyllä molempien pitää pyrkiä yhtälailla tekemään itseään ja toiveitaan julki. Tässä asiassa ei oikeasti ole mitään naiset-miehet roolijakoa jos halutaan että homma oikeasti toimii. Kyse on viehätyksestä, pelkkä sukupuoli ei viehätä kuin ehkä seksuaalisesti.
"Osoititko itse mielenkiintoa miestä kohtaan?--Vaikutat juuri sellaiselta sovinistilta joka itse antaa sitä kylmää kyytiä naisille?"
Annan kylmää kyytiä kenelle tahansa kuka sitä kerjääkään ;-)
Se miten minä suhtaudun asioihin ei ole mikään todiste mistään. Mähän olen katsellut pelleilyä jo sen verran paljon ja vihaan sitä että mua oksettaa koko "pariutumisrutiini". Ainoa tapa herättää mut on olla joku pirun suora tai sitten muuten niin selvästi jotain poikkeavaa että mua ihan oikeasti kiinnostaa ottaan selvää että millainen ihminen tässä onkaan kyseessä.
Mä en yritä pariutua tai hakea seuraa ja ehkä just sen takia mun ei tarvikkaan peitellä mielipiteitäni niistä huonoista keinoista joita toiset käyttää? Nyt niitä pystyy arvioimaan ulkopuolisena, kaikkia hölmöjä rooleja ja piintyneitä tapoja...
"Olitko oikeasti hyvää seuraa vai tyypillinen nainen jota tarvii "tiirikoida"?--vaikutat itse juuri sellaiselta jota pitää tiirikoida... :)"
Ovi on auki mutta mitä sitten?
"Olitko helppo ja kenties vain leikit jotain ja leikkisi paljasti sinut tyypilliseksi?-- Mitä on leikki, eikö flirtti ole aina leikkiä, taidat olla aika tosikko noissa naisasioissa."
Kerro tästä leikistä AP:lle, älä minulle. Minusta ap ei enää tuossa vaiheessa leiki vaan toivoo ja haluaa jatkoa. Onko hän sitten ansainnut sitä alkuunkaan onkin toinen juttu. Onko kyseessä "leikki" jos se aiheuttaa jonkinasteisen pettymyksen?
Koko vakava/ei-vakava systeemi on harvinaisen paska jaottelu. Mun mielestä kaikki ihmsiten välillä on ainakin ihan pikkuisen vakavaa koska jollakulla on mahdollisuus loukkaantua. Etenkin sillä joka tykkää oikeasti - mutta se on toisaalta hänen ongelmansa suhtautua itseensä ja tunteisiinsa ja toiveisiinsa vakavasti ja tehdä itse ainakin omalta osaltaan ne asiat mitä pitääkin että homma voi toimia jos on toimiakseen.Kukkomies kirjoitti:
"Olitko tarpeeksi aktiivinen? --Suomalaiset miehet odottaa että naiset hoitaa puhepuolen, voit puhua mitä tahansa puutaheinää kun vain puhut! Mies iskee mutta nainen on se jonka täytyy hurmata.."
EIpä taida olla näinkään. Kyllä molempien pitää pyrkiä yhtälailla tekemään itseään ja toiveitaan julki. Tässä asiassa ei oikeasti ole mitään naiset-miehet roolijakoa jos halutaan että homma oikeasti toimii. Kyse on viehätyksestä, pelkkä sukupuoli ei viehätä kuin ehkä seksuaalisesti.
"Osoititko itse mielenkiintoa miestä kohtaan?--Vaikutat juuri sellaiselta sovinistilta joka itse antaa sitä kylmää kyytiä naisille?"
Annan kylmää kyytiä kenelle tahansa kuka sitä kerjääkään ;-)
Se miten minä suhtaudun asioihin ei ole mikään todiste mistään. Mähän olen katsellut pelleilyä jo sen verran paljon ja vihaan sitä että mua oksettaa koko "pariutumisrutiini". Ainoa tapa herättää mut on olla joku pirun suora tai sitten muuten niin selvästi jotain poikkeavaa että mua ihan oikeasti kiinnostaa ottaan selvää että millainen ihminen tässä onkaan kyseessä.
Mä en yritä pariutua tai hakea seuraa ja ehkä just sen takia mun ei tarvikkaan peitellä mielipiteitäni niistä huonoista keinoista joita toiset käyttää? Nyt niitä pystyy arvioimaan ulkopuolisena, kaikkia hölmöjä rooleja ja piintyneitä tapoja...
"Olitko oikeasti hyvää seuraa vai tyypillinen nainen jota tarvii "tiirikoida"?--vaikutat itse juuri sellaiselta jota pitää tiirikoida... :)"
Ovi on auki mutta mitä sitten?
"Olitko helppo ja kenties vain leikit jotain ja leikkisi paljasti sinut tyypilliseksi?-- Mitä on leikki, eikö flirtti ole aina leikkiä, taidat olla aika tosikko noissa naisasioissa."
Kerro tästä leikistä AP:lle, älä minulle. Minusta ap ei enää tuossa vaiheessa leiki vaan toivoo ja haluaa jatkoa. Onko hän sitten ansainnut sitä alkuunkaan onkin toinen juttu. Onko kyseessä "leikki" jos se aiheuttaa jonkinasteisen pettymyksen?
Koko vakava/ei-vakava systeemi on harvinaisen paska jaottelu. Mun mielestä kaikki ihmsiten välillä on ainakin ihan pikkuisen vakavaa koska jollakulla on mahdollisuus loukkaantua. Etenkin sillä joka tykkää oikeasti - mutta se on toisaalta hänen ongelmansa suhtautua itseensä ja tunteisiinsa ja toiveisiinsa vakavasti ja tehdä itse ainakin omalta osaltaan ne asiat mitä pitääkin että homma voi toimia jos on toimiakseen.samaa mieltä:
"Koko vakava/ei-vakava systeemi on harvinaisen paska jaottelu. Mun mielestä kaikki ihmsiten välillä on ainakin ihan pikkuisen vakavaa koska jollakulla on mahdollisuus loukkaantua. Etenkin sillä joka tykkää oikeasti - mutta se on toisaalta hänen ongelmansa suhtautua itseensä ja tunteisiinsa ja toiveisiinsa vakavasti ja tehdä itse ainakin omalta osaltaan ne asiat mitä pitääkin että homma voi toimia jos on toimiakseen."
Jos ei selvästi toiselle kerro mitä haluaa/toivoo, niin on oma ongelma jos ei saa haluamaansa.
Näin toimien on paljon helpompi päästä toisesta eroon ilman ihmeempiä kyselyjä.
Siitähän se tentti vasta alkaa kun täräytät ilmoille kiitos ja näkemiin, tämä oli tässä.- 19
Ei välttämättä ala tenttaaminen.
Olen tavannut mukavia ihmisiä, viettänyt aikaa (eikä joka kerta fyysisissä merkeissä)
heidän kanssaan ja eron hetkellä kiittänyt ilman suurempia tuskia.
Joskus on joku ihminen jäänyt pidempään mieleen ja kieltämättä joskus on jäänyt harmittamaan,
että olisiko voinut jatkaa keskustelua myöhemminkin, mutta se nyt vaan on mennyt niin sillä kertaa...
Se mitä yritän sanoa tässä on se, että itselleni ainakin on jäänyt jopa positiivisempi kuva
ja vähän sellainen kutkuttavakin 'että wau - olipa kiva ihminen'. Se voisi helposti vesittyä sillä,
että joku lupaa esim. soittaa tiettynä aikan, eikä sitten tekisikään niin. Murentaisi siis sitä 'kivan ihmisen' kuvaa.
Mutta ei sillä varmaan niin väliä ole =) - voi ressukoita
haluaisimpa tietää minkälainen naisten pokaajaguru siellä toisessa päässä oikein on taas...
Et ole ilmeisesti kauheasti naisten kanssa jutellut. "Täräytät päin naamaa" - no ei varmaan tunnu kivalle, mutta voi sen sanoa ystävällisesti. Minkähän takia se ihminen yleensä hiiltyy? Siksi että sille osoitetaan että sitä ei arvosteta sen vertaa että viitsisi sanoa rehellisesti ja kunnioittavasti totuuden. Voi vittu mitä idiootteja täällä on...toivottavasti ette tapaa koskaan ketään mukavaa naista teillä on paljon puutoksia yläpäässä...tuollaisen alapäähän en tahtois edes kurkata vaikka maksettais. Luuletteko että joku nainekaan välttämättä olisi ensisilmäyksellä niin tyhmä että luulisi että naimisiin olette menossa, eihän se edes tunne sinua. Ylennätte itseänne aivan turhaan.Tuossa ei kasva kun kusipään maine.
Missä kasvaa kunnon ihmisiä jumankauta, onko nää kaikki miehet tääl jotain äitinsä hakkaamia tai sovinisti-isän jalkoihin jääneitä pikkupoikia??? voi ressukoita kirjoitti:
haluaisimpa tietää minkälainen naisten pokaajaguru siellä toisessa päässä oikein on taas...
Et ole ilmeisesti kauheasti naisten kanssa jutellut. "Täräytät päin naamaa" - no ei varmaan tunnu kivalle, mutta voi sen sanoa ystävällisesti. Minkähän takia se ihminen yleensä hiiltyy? Siksi että sille osoitetaan että sitä ei arvosteta sen vertaa että viitsisi sanoa rehellisesti ja kunnioittavasti totuuden. Voi vittu mitä idiootteja täällä on...toivottavasti ette tapaa koskaan ketään mukavaa naista teillä on paljon puutoksia yläpäässä...tuollaisen alapäähän en tahtois edes kurkata vaikka maksettais. Luuletteko että joku nainekaan välttämättä olisi ensisilmäyksellä niin tyhmä että luulisi että naimisiin olette menossa, eihän se edes tunne sinua. Ylennätte itseänne aivan turhaan.Tuossa ei kasva kun kusipään maine.
Missä kasvaa kunnon ihmisiä jumankauta, onko nää kaikki miehet tääl jotain äitinsä hakkaamia tai sovinisti-isän jalkoihin jääneitä pikkupoikia???Täällä päässä on ihan onnellisessa parisuhteessa elävä kunnollinen mies, siellä päässä taitaa olla jälleen kerran omia nopeita johtopäätöksiä tekevä nainen joka hivenen on katkeroitunut miehiä kohtaan.
- Arnikka
Hossi kirjoitti:
Täällä päässä on ihan onnellisessa parisuhteessa elävä kunnollinen mies, siellä päässä taitaa olla jälleen kerran omia nopeita johtopäätöksiä tekevä nainen joka hivenen on katkeroitunut miehiä kohtaan.
höpsi joutavia. Miksi valvot öisin??????
Jaa..a taisit tarkoittaa tuota yllä olevaa.
Huomenta kuitenkin!!!!
ratkaisu ongelmaan :) Sieltä voi kysyä toisen numeron, kumpi ensiksi ehtii : ) Juujuu. Kaikilla on tietty salaiset numerot. No mä yritin.
- hakkaaja mies xD
Jos ei kiinnosta itseäni, niin vedän turpaan akkaa...
- Tyrkyntorjuja
niin ei vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko221170Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906