Modern Talking

ModernTalking fani

Kun kerran Baccarastakin on oma topicci, niin ajattelin laittaa siitä toisestakin legendasta viestin :)
Kävivät Suomessa huippuvuosinaan 80-luvun puolessavälissä, ja Bohlen kommentoi jotenkin näin: "Suomi on köyhä maa".
Eivät esiintyneet, oli pr-keikka. Eivät ikinä tehneet Suomessa yhtäkään keikkaa, Venäjällä vielä tänäkin päivänä suosittuja yksin ja erikseen.
Tekivät lyhyessä ajassa kaksi levyä per vuosi, kunnes lähtivät erilleen ja puhuttiin, että Thomasin silloisella Nora-vaimolla oli osuutta asiaan.
1998 tekivät huiman comebackin, ja Back for good-levy oli sen vuoden 4. myydyin levy maailmassa. Suomessa 10 viikkoa listaykkösenä putkeen kesällä 98. Sen jälkeiset 2000-luvulla julkaistut tekeleet olivat meilkoista kuraa mielestäni, ja varsinkin heidän balladit oli aina surkeita.
On ne 80-luvun mauttomimmat takatukat ja kornit vaatteet vaan niin muistelemisen arvoisia että!

5

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani jo kauan

Kyseinen duo kuuluu yhä mun henkilökohtaisen listan kärkikaartiin. Modern Talkingin musiikki herättää muistoja teinivuosilta ja onhan se musiikki vieläkin ihan mukaansa tempaavaa. =)

• Cheri Cheri

Itse oon kanssa fani ja oon ollut aina. Vinyyleinä on vanhat levyt alkaen ekasta, olihan niillä kai nimet mutta ne oli näppärästi myös numeroitu. Ainoa CD on albumi Alone, josta tarttui päähän biisi You Are Not Alone, kun sitä soitettiin yhdessä jumpassa ahkerasti joskus 8-9 vuotta sitten.

• Anonyymi

2023 voisivat tehdä uuden comebackin, koska oli toiminnassa vuodet: 1984-1987 ja 1998-2003.

• Anonyymi

Niin olen itse ja fani ja vaikka olen vuosimallia 61 vauhtia piisaa he ovat vetäviä heras miehiä

• Anonyymi

Huippukappaleita löytyy kuten mm geronimos cadillac(ikuinen korvamato), pop ballady give me peace on earth(kantaaottava laulu eli poliittinen kannanotto joita kantaaottavia sanoituksia tämä orkesteri yleensä pyrki karttelemaan) + youre my heart&yuore my soul jne jne. Upea artikulaatio laulajilla! Sanoista saa selvää! Kekseliäät sävellykset. Osa kappaleista muistuttavat toisiansa mutta eipä tuo suuremmin haittaa minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe