Modern Talking

ModernTalking fani

Kun kerran Baccarastakin on oma topicci, niin ajattelin laittaa siitä toisestakin legendasta viestin :)
Kävivät Suomessa huippuvuosinaan 80-luvun puolessavälissä, ja Bohlen kommentoi jotenkin näin: "Suomi on köyhä maa".
Eivät esiintyneet, oli pr-keikka. Eivät ikinä tehneet Suomessa yhtäkään keikkaa, Venäjällä vielä tänäkin päivänä suosittuja yksin ja erikseen.
Tekivät lyhyessä ajassa kaksi levyä per vuosi, kunnes lähtivät erilleen ja puhuttiin, että Thomasin silloisella Nora-vaimolla oli osuutta asiaan.
1998 tekivät huiman comebackin, ja Back for good-levy oli sen vuoden 4. myydyin levy maailmassa. Suomessa 10 viikkoa listaykkösenä putkeen kesällä 98. Sen jälkeiset 2000-luvulla julkaistut tekeleet olivat meilkoista kuraa mielestäni, ja varsinkin heidän balladit oli aina surkeita.
On ne 80-luvun mauttomimmat takatukat ja kornit vaatteet vaan niin muistelemisen arvoisia että!

5

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani jo kauan

Kyseinen duo kuuluu yhä mun henkilökohtaisen listan kärkikaartiin. Modern Talkingin musiikki herättää muistoja teinivuosilta ja onhan se musiikki vieläkin ihan mukaansa tempaavaa. =)

• Cheri Cheri

Itse oon kanssa fani ja oon ollut aina. Vinyyleinä on vanhat levyt alkaen ekasta, olihan niillä kai nimet mutta ne oli näppärästi myös numeroitu. Ainoa CD on albumi Alone, josta tarttui päähän biisi You Are Not Alone, kun sitä soitettiin yhdessä jumpassa ahkerasti joskus 8-9 vuotta sitten.

• Anonyymi

2023 voisivat tehdä uuden comebackin, koska oli toiminnassa vuodet: 1984-1987 ja 1998-2003.

• Anonyymi

Niin olen itse ja fani ja vaikka olen vuosimallia 61 vauhtia piisaa he ovat vetäviä heras miehiä

• Anonyymi

Huippukappaleita löytyy kuten mm geronimos cadillac(ikuinen korvamato), pop ballady give me peace on earth(kantaaottava laulu eli poliittinen kannanotto joita kantaaottavia sanoituksia tämä orkesteri yleensä pyrki karttelemaan) + youre my heart&yuore my soul jne jne. Upea artikulaatio laulajilla! Sanoista saa selvää! Kekseliäät sävellykset. Osa kappaleista muistuttavat toisiansa mutta eipä tuo suuremmin haittaa minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe