elämä piloilla

-katja

olen 30 vuotias nainen. mua kiusattiin jo koulussa ulkonäön takii. sitten se jatkui työpaikalla ja joka puolella aina vihjailtu siitä joskus hienosti joskus suoraan. omanarvontuntoni on miinuksella. en ole koskaan seurustellut enkä voi koskaan tehdä edes aloitetta miehelle eikä kyllä ole miehetkään aloitetta tehneet. ilman ulkonäköäni olisi varmaan ihan pidetty. elämäni on kuoleman oottamista ja olen masennuksesta sairaslomalla. kaikki ihan kaikki on kiinni ulkonäöstä. jos mua ei ois haukuttu niin voisin ees yrittää ja toivoa mutta sekin on multa riistetty. siskoni on normaalinäköinen ja kukaan ei tiiä sitä tuskaa mille tuntui kun äiti aina nuorempana kyseli vain siskoltani että onko jo poikaystävää,minulta ei koskaan kysynyt ja tiedän että se johtu siit ettei äiti uskonut mun ketään saavan. tuhottu on elämäni laatu

5

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rk4toål

ulkonäössäsi on mielestäsi pielessä?

• FrozenCorpse

Kolmekymppisen tekstiksi aivan liian epäuskottavaa. Kuulostaa lähinnä joltain 13-15v tilitykseltä.
      Onni ei tule peilistä, se pitää löytää sisältä.

• Kolmevitonen

Ja Goottipissiksen elämänkokemus onkin jo niin laaja, että hänen neuvonsa ovat vakavasti otettavia?!

• Pää pystyyn.

Ihan samanlaisen tilityksen kuulin kerran ikäiseltäsi naiselta ja ei kulunut kuin vuosi jonka jälkeen hän löysi miesystävän.

Varmasti tuotti tuskaa mutta yritä päästä yli ja tehdä itseäsi näkyväksi miehille.

Sitä kautta sitä voi jonkun löytää. Tuolla on paljon yksinäisiä sinkkumiehiä vailla seuraa.

• Ei taida sun työpaikalla järin fiksua sakkia olla kun takertuvat tuommoisiin asioihin, voit ainakin olla ylpee itsestäs kun et alennu niitten tasolle.Kyllä varmasti löydät vielä arvostas seuraa, et ehkä tänään, mutta kuitenkin sillon kun sitä vähiten osaat oottaa:)Kyllä meille kaikille on olemassa se sielunpuolikas, joillakin se on vaan vielä vapaana.
        Älä masennu vaan yritä näyttää, että pärjää sitä muullakin kuin ulkonäöllä.Näytä muille vahvuutesi ja kauneus on kuitenkin katoavaista, ei me ihmiset olla hehkeinä koko ikää kaikille se tulee ennemmin tai myöhemmin.
        Kyllä mä tietenkin ymmärrän ettei ole helppoo itsetuntoo nostaa kun ei ole vielä sitä miestä ollu mittarina elämässäs, mutta kyllä sinä osaat.Olethan sinä jo päässyt näinkin pitkälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe