Millaista olisi olla ämmä?

alright

siis tavallinen ämmä, jonka elämäntehtävä olisi toimia miesten patjana...

17

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jazuIi.

...kräääähh...
      ... eeeen tiiiä, ei se tunnu oikeestaan miltään....ilman kahen metrin munaa ....

=o)

...spot...

=o7

• Jazuli

elä paa isolla tota otsikkoa, enkä mä nykysin ees oikee käytö otsikkoakaa.. abropoo =o)

muute aika hyvin heitetty..saat peukun

• vänksy

ylipäätään tietää mikä mun elämäntehtäväni on. Jos se ois tuo patjana olo, niin sitten se ois se, mutta haluaisin jokatapauksessa tietää sen, etten vahingossa sit ala tekemään mitään vääriä ratkaisuja elämässäni, kuten sitoutua, mennä naimisiin tai muuta vastaavaa.:-)

• ämmästä.
      Eniten ämmäksi sanotaan naista, joka on miehen kanssa naimisissa ja sanoja on ky. ämmän aviomies.

Tarkoititko sanallisella inmaisullasi naista, joka hakee miehiltä hyväksyntää seksin avulla?

• marjelie

Sun pitäis tietää, koska sä oot palstan pahin ämmä. :D

• alright

kiitos :)

• LOL-666

Kaikesta se sinäkin haaveilet :DDDD

• kohtuullisen tai oikeastaan kohtuuttoman lattealta elämältä..

• sirpamaikkarilta

Pässin patjana on oikein mukavaa. Vai toimiiko se mun patjana?

• kirpela

nauttia kehuistanne :)

• alright

minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua

btw. mä en tehny tätä alotusta

• alright kirjoitti:

minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua

btw. mä en tehny tätä alotusta

totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.

NÄIN ON :D

• alright
        Toljake kirjoitti:

totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.

NÄIN ON :D

en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D

• alright kirjoitti:

en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D

mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)

Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)

• alright
        Toljake kirjoitti:

mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)

Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)

http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ

Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa

• 15+6

Tuskinpa tuollaisella ämmällä riittäisi kysyntää.

Jos taas nainen on laadukas, niin hän pitää todennäköisesti työstään ja tekee älyttömästi massia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe