siis tavallinen ämmä, jonka elämäntehtävä olisi toimia miesten patjana...
Millaista olisi olla ämmä?
17
231
Vastaukset
- jazuIi.
...kräääähh...
... eeeen tiiiä, ei se tunnu oikeestaan miltään....ilman kahen metrin munaa ....
=o)
...spot...
=o7- Jazuli
elä paa isolla tota otsikkoa, enkä mä nykysin ees oikee käytö otsikkoakaa.. abropoo =o)
muute aika hyvin heitetty..saat peukun
- vänksy
ylipäätään tietää mikä mun elämäntehtäväni on. Jos se ois tuo patjana olo, niin sitten se ois se, mutta haluaisin jokatapauksessa tietää sen, etten vahingossa sit ala tekemään mitään vääriä ratkaisuja elämässäni, kuten sitoutua, mennä naimisiin tai muuta vastaavaa.:-)
ämmästä.
Eniten ämmäksi sanotaan naista, joka on miehen kanssa naimisissa ja sanoja on ky. ämmän aviomies.
Tarkoititko sanallisella inmaisullasi naista, joka hakee miehiltä hyväksyntää seksin avulla?- marjelie
Sun pitäis tietää, koska sä oot palstan pahin ämmä. :D
- alright
kiitos :)
- LOL-666
Kaikesta se sinäkin haaveilet :DDDD
kohtuullisen tai oikeastaan kohtuuttoman lattealta elämältä..
- sirpamaikkarilta
Pässin patjana on oikein mukavaa. Vai toimiiko se mun patjana?
- kirpela
nauttia kehuistanne :)
- alright
minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua
btw. mä en tehny tätä alotusta alright kirjoitti:
minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua
btw. mä en tehny tätä alotustatotinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.
NÄIN ON :D- alright
Toljake kirjoitti:
totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.
NÄIN ON :Den mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D
alright kirjoitti:
en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D
mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)
Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)- alright
Toljake kirjoitti:
mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)
Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ
Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa alright kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ
Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaaja ihan liikaakin :) Mutta hyvä on, pisteet trollille ;)
- 15+6
Tuskinpa tuollaisella ämmällä riittäisi kysyntää.
Jos taas nainen on laadukas, niin hän pitää todennäköisesti työstään ja tekee älyttömästi massia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962