Millaista olisi olla ämmä?

alright

siis tavallinen ämmä, jonka elämäntehtävä olisi toimia miesten patjana...

17

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jazuIi.

...kräääähh...
      ... eeeen tiiiä, ei se tunnu oikeestaan miltään....ilman kahen metrin munaa ....

=o)

...spot...

=o7

• Jazuli

elä paa isolla tota otsikkoa, enkä mä nykysin ees oikee käytö otsikkoakaa.. abropoo =o)

muute aika hyvin heitetty..saat peukun

• vänksy

ylipäätään tietää mikä mun elämäntehtäväni on. Jos se ois tuo patjana olo, niin sitten se ois se, mutta haluaisin jokatapauksessa tietää sen, etten vahingossa sit ala tekemään mitään vääriä ratkaisuja elämässäni, kuten sitoutua, mennä naimisiin tai muuta vastaavaa.:-)

• ämmästä.
      Eniten ämmäksi sanotaan naista, joka on miehen kanssa naimisissa ja sanoja on ky. ämmän aviomies.

Tarkoititko sanallisella inmaisullasi naista, joka hakee miehiltä hyväksyntää seksin avulla?

• marjelie

Sun pitäis tietää, koska sä oot palstan pahin ämmä. :D

• alright

kiitos :)

• LOL-666

Kaikesta se sinäkin haaveilet :DDDD

• kohtuullisen tai oikeastaan kohtuuttoman lattealta elämältä..

• sirpamaikkarilta

Pässin patjana on oikein mukavaa. Vai toimiiko se mun patjana?

• kirpela

nauttia kehuistanne :)

• alright

minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua

btw. mä en tehny tätä alotusta

• alright kirjoitti:

minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua

btw. mä en tehny tätä alotusta

totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.

NÄIN ON :D

• alright
        Toljake kirjoitti:

totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.

NÄIN ON :D

en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D

• alright kirjoitti:

en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D

mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)

Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)

• alright
        Toljake kirjoitti:

mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)

Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)

http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ

Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa

• Toljake

• 15+6

Tuskinpa tuollaisella ämmällä riittäisi kysyntää.

Jos taas nainen on laadukas, niin hän pitää todennäköisesti työstään ja tekee älyttömästi massia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3317
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1710
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1641
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      35
      1634
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1312
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1259
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1013
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      962
    Aihe