Poliisi raiskasi 16-vuotiaan tytön kahdesti

Sinisilmätön

Lehti: Poliisi raiskasi 16-vuotiaan tytön kahdesti
Keskiviikko 3.2.2010 klo 08.54
Helsingin käräjäoikeus päästi 51-vuotiaan konstaapelin ehdollisella vankeusrangaistuksella, kertoo Ilta-Sanomat.

Lehden mukaan Helsingin järjestyspoliisissa työskennellyt keski-ikäinen konstaapeli houkutteli marraskuussa 2006 aamuyöllä kadulla tapaamansa karkuritytön kotiinsa käyttäen hyväkseen tytön luottamusta poliisiin.

Tyttö oli kertonut konstaapelille olevansa vailla yösijaa ja ilman kännykkää. Konstaapeli oli esitellyt itsensä poliisiksi ja näyttänyt virkamerkkiään, minkä takia tyttö uskalsi lähteä miehen matkaan.

Kotonaan konstaapeli tarjosi alaikäiselle tytölle nelosolutta, jonka jälkeen hän raiskasi sammuneen tytön. Lehden mukaan konstaapeli otti tytöstä myös 17 kännykkäkamerakuvaa, jotka hän tallensi tietokoneelleen.

Lehden mukaan konstaapeli irtisanottiin viime syksynä. Käräjäoikeus tuomitsi konstaapelille kaksi vuotta ehdollista vankeutta.

IL

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020311047918_uu.shtml

19

480

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi helvetti

Kyllä poliisit ovat sairaita ihmisiä!!

Hoitoon kaikki poliisit!

• joewpj

jepjep!

• he-heeh-hehh

poliisit tykkää pikkutytöistä, toiset vähän liikaa

• 16

Venkulan kostoa, kymmenen vuotta vanha juttu.

• poliisi on raiskari

On tuossa jutussa ihan pointtiakin. Suomen lainsäädäntö ja ennen kaikkea oikeuskäytäntö on surkea seksuaalirikosten suhteen. Kyseinen poliisi olisi pitänyt tuomita tekonsa törkeyden perusteella joko elinkautiseen tai kuolemaan. USA:ssa monessa osavaltiossa olisi napsahtanut kaksinkertaisesta lapsenraiskauksesta kuolemantuomio.

Suomessa lapsiin kohdistuvien seksirikosten tuomiokäytäntöä pitäisi kiristää huomattavasti ja käyttöön pitäisi ottaa todella elinkautinen rangaistus sanan varsinaisessa merkityksessä, eli tuomio istutaan kuolemaan saakka päivästä päivään.

Poliisi joka toimii noin törkeästi ei ansaitse saada olla poliisi ja ansaitsee asemansa väärinkäytöstä ankarimman mahdollisen rangaistuksen. Poliisi raiskasi pikkutytön!

Poliisin virka ei anna oikeutta raiskata lapsia eikä käyttää KETÄÄN seksuaalisesti hyväksi.

Toivottavasti seuraava eduskunta saa aikaiseksi seksuaalirikoksiin huomattavasti ankaramman rangaistuspolitiikan kuin nykyisin. Nykyään lapsenraiskaus on rinnastettavissa pillun luvattomaan käyttöönottoon.

• hehBUHAAheh

poliisinpalvoja ei osaa edes laskea:) Vai kymmenevuotta, lue tuomion päiväys jolloin se on lainvoimainen.

Tyhmä olet tyhmänä pysyt!

• The Venkula

Kiitos taas muistamisesta ! Se lämmittää minua joka kerta enemmän ja enemmän. Hienoa saada johtava poliisinpalvoja noin kuumaksi.

Tosin aloituksella ei tässäkään tapauksella ollut mitään tekemistä minun kanssani. Huti mikä huti.

• 10
        The Venkula kirjoitti:

Kiitos taas muistamisesta ! Se lämmittää minua joka kerta enemmän ja enemmän. Hienoa saada johtava poliisinpalvoja noin kuumaksi.

Tosin aloituksella ei tässäkään tapauksella ollut mitään tekemistä minun kanssani. Huti mikä huti.

Niinpä
        Toisin, kuin venkula, joka palvoo rosvoja, muut palvoisivat kyllä mieluummin poliisia, jos nyt jotain pitäisi palvoa.
        Tällaista rosvojen palvontaa ei esiinny muualla, kuin Suoli24 palstoilla ja Suomen vankiloissa.

• 8

Kai nyt jokainen osaa kymmeneen laskea, sehän oli trolli, mihin venkula lankesi.

• 31

Paitsi poliisinpalvojat tyhmiä kun ovat! Vitutaako?

• NASA mokasi

eivät kaikki osaa laskea kymmeneen, esimerkiksi NASA on jonkun kerran sortunut hyvin yksinkertaiseen laskuvirheeseen, jonka seurauksena on menetetty kokonaisia kantoraketteja tai ainakin hyötykuormia. Kuuluisin tapaus on varmaan Vanguard I satelliitin tuho kantoraketin käännyttyä laukaisussa nokka suoraan kohti maata, jolloin itsetuhojärjestelmä räjäytti koko raketin. Tekivät niinkin yksinkertaisen virheen, että antoivat merkin sijasta ohjausohjelmalle käskyn nostaa raketti taivaalle jos kiihtyvyysarvo on - f/s.

NASA poltti samasta syystä myös ESA:n Mars-luotaimen. Antoivat ihan vain vahingossa väärän matemaattisen arvon jarruraketin ohjelmalle, jolloin se syttyi ihan helvetin paljon liian myöhään ja koko luotain paloi Marsin ilmakehään. Antoivat sytytystekijät jalkoina kun luotaimen perusohjelma ymmärsi vain SI-järjestelmän mukaisia arvoja.

NASA:n sukkula tuhoutui laukaisussa siksi, että lennonjohto mokasi laukaisutekijät säätilan osalta. Sukkulaa ei saanut laukaista pakkasaamuna ja niin tehtiin. 7 astornauttia kuoli kun sukkula räjähti laukaisussa. Oho...NASA:n virkamiehet mokasivat. Toinen sukkula paloi ilmakehässä kun vehje hajosi vanhuuttaan aerodynaamisiin voimiin. Sen siivessä tuskin oli oikeasti mitään vikaa alunperin. Taas ihan pikkumoka Nasa:lta. Viranomainen ei koskaan mokaa?

Minun mielestäni NASA kaivoi verta nenästään ja sai ihan mitä ansaitsikin. koko avaruusohjelma pitäisi lakkauttaa ja korvata se täysin avoimella, vapaan kilpailun ohjelmalla jossa parhaan ja halvimman aluksen tuottava firma vastaa laukaisuista jatkossa.

Poliisi ei osaa laskea ylipäätään koskaan.

• 8
        NASA mokasi kirjoitti:

eivät kaikki osaa laskea kymmeneen, esimerkiksi NASA on jonkun kerran sortunut hyvin yksinkertaiseen laskuvirheeseen, jonka seurauksena on menetetty kokonaisia kantoraketteja tai ainakin hyötykuormia. Kuuluisin tapaus on varmaan Vanguard I satelliitin tuho kantoraketin käännyttyä laukaisussa nokka suoraan kohti maata, jolloin itsetuhojärjestelmä räjäytti koko raketin. Tekivät niinkin yksinkertaisen virheen, että antoivat merkin sijasta ohjausohjelmalle käskyn nostaa raketti taivaalle jos kiihtyvyysarvo on - f/s.

NASA poltti samasta syystä myös ESA:n Mars-luotaimen. Antoivat ihan vain vahingossa väärän matemaattisen arvon jarruraketin ohjelmalle, jolloin se syttyi ihan helvetin paljon liian myöhään ja koko luotain paloi Marsin ilmakehään. Antoivat sytytystekijät jalkoina kun luotaimen perusohjelma ymmärsi vain SI-järjestelmän mukaisia arvoja.

NASA:n sukkula tuhoutui laukaisussa siksi, että lennonjohto mokasi laukaisutekijät säätilan osalta. Sukkulaa ei saanut laukaista pakkasaamuna ja niin tehtiin. 7 astornauttia kuoli kun sukkula räjähti laukaisussa. Oho...NASA:n virkamiehet mokasivat. Toinen sukkula paloi ilmakehässä kun vehje hajosi vanhuuttaan aerodynaamisiin voimiin. Sen siivessä tuskin oli oikeasti mitään vikaa alunperin. Taas ihan pikkumoka Nasa:lta. Viranomainen ei koskaan mokaa?

Minun mielestäni NASA kaivoi verta nenästään ja sai ihan mitä ansaitsikin. koko avaruusohjelma pitäisi lakkauttaa ja korvata se täysin avoimella, vapaan kilpailun ohjelmalla jossa parhaan ja halvimman aluksen tuottava firma vastaa laukaisuista jatkossa.

Poliisi ei osaa laskea ylipäätään koskaan.

Mitä meinaat tehdä, jotta NASA ja poliisi oppisivat laskemaan ?

• ei ole ongelmani
        8 kirjoitti:

Mitä meinaat tehdä, jotta NASA ja poliisi oppisivat laskemaan ?

Minäkö? En mitään. Minulle on noin lopulta ihan sama montako astronauttia NASA tapattaa tekemällä laskuvirheitä tai osaako poliisi laskea tai ei. NASA:lla on ollut krooninen taipumus toimia poliittisten paineiden mukaisesti sensijaan että NASA tekisi todella avaruuden tutkimiseen liittyvää tieteellistä työtä. Koko avaruussukkulaohjelmahan oli täysi fiasko jo alusta saakka koska sukkulasta PITI tulla halpa tie avaruuteen ja muuttaa avaruuslentäminen arkipäiväiseksi. Kumpikaan tavoite ei onnistunut. Sukkula on kalliimpi ja haavoittuvampi kuin vanhempi Apollo, minkä lisäksi sukkulaa ei sitten päästykään lentämään paria kertaa viikossa avaruuteen.

NASA pitäisi lakkauttaa ja jättää avaruuslentäminen kaupallisten toimijoiden huoleksi, jolloin lennon hinta putoaa huomattavasti nykyiseen verrattuna ja turvallisuuskin kohenee koska esimerkiksi Virgin Galacticin ei tarvitse toimia poliitikkojen toiveiden mukaisesti. Se toimii omien kaupallisten sääntöjensä puitteissa.

ISS-asema oli tekosyy pitää sukkulaohjelma hengissä. Koko ISS pitäisi lakkauttaa ja pudottaa se asema mereen. Sen tilalle saadaan halvempi ja kustannustehokkaampi asema kyllä.

Poliisi on niin onneton byrokraattinen laitos, että poliisi tuskin oppii ikinä lukemaan tai laskemaan. Niin kauan kuin siellä on töissä täysiä pönttöjä.

• äläluotapoliisiin

Kyllä poliisit on niin kunnollisia ja rehellisiä ihmisiä, jos välillä poliisi raiskaa pikku tytön sitähän ei lasketa.

• 23cv435gb46n7

Mukavaa, että löysit tämän kaksi vuotta vanhan ketjun.

• kotiintulija

poliisi edustaa kansaa kuten kansanedustajatkin. kukaan ei ole pyhimys.

• Tiku&taku

Poliisi edustaa itseään eli rosvojoukkoa.

• ss-man

nuorta pillua se poliisikin tarvii ja sitähän voi ottaa väkisin kun muuten ei poliisi saa

• -Janne.

ss-man taitaa olla kateellinen aikuisille miehille jotka saa aikuista pildeä kun itse on pelkkä kaljupää joka on liian onneton nais-asioissa, joten on tyydyttävä sitten pikkupoikien leikkeihin.

Sinua puhutteli Janne Kuusankoskelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      151
      908
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      503
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      500
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      270
      473
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      35
      429
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      421
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      418
    15. 21
      412
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    17. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      33
      408
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    Aihe