Kasvot vs. kroppa

kloi

Tätä on kysytty ennenkin, mut kerran vielä: Kumpi teille naiset on tärkeämpää miehen ulkonäössä, kasvot vai vartalo?

Siis oletetaan, että teillä on käsitys ihannemiehenne ulkonäöstä. Ottaisitteko mieluummin miehen, jolla on mielestänne unelmavartalo, mutta rumat kasvot, vai päinvastoin? Ja nyt puhutaan pelkästään ulkonäöstä. Kukaan ei tietty tee valintaa pelkästään sen perusteella, mut merkkaa se kuitenkin...

24

2020

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olk olk

En ole nainen, mutta yli 40:n vuoden miehisen elämänkokemuksen perusteella väitän, että suurimmalle osalle (ehkä jopa 90 prosentille) naisista kasvojen komeus on tärkeämpää. Komeilla kasvoilla saa paljon anteeksi, mutta treenatuinkaan kroppa ei pelasta, jos on hörökorvat, huonot hampaat tai pitsanaama, jos nyt hieman kärjistän...

Meillä miehillä on mielestäni hieman väärä kuva siitä, mitä naiset meissä katsovat ja siksi monet treenaavat salilla kasvattaakseen lihasmassaa. Lukuunottamatta itsekin kovaa treenaavia naisia, ei poikkeuksellisen suuri lihaksisto useinkaan viehätä naisia. Naisille riittää miehen vartalossa se, että se on suht koht kunnossa, eikä ole mitään valtavaa kaljamahaa. Monia edes tuo olutmasu ei haittaa muuten, mutta vatsan kehittyminen kertoo jo aika suuresta alkoholin kulutuksesta, mikä taas on turn-off naisten mielestä.

Korjatkaa naiset, jos olen aivan hakoteillä väittäessäni, että kasvot ovat teille tärkeämmät.

• anna-leena-mari

Viis mä siitä kropasta kunhan pikkujeppe toimii vielä seniorinakin!
        :D

• ja sanon kasvot; sama kuinka hyvä tai huono kroppa omasta mielestä olis niin naama se on jota pitää katsoa.

• were

Kasvot on tärkeämmät. Vaikka olemus ja kroppa olisi kuinka minun mieleeni niin jos kasvot eivät mielytä minua niin ei se kiinnostuskaan miestä kohtaan herää.

• Jatkokysyjä

Entäs jos kroppa on ihan kamala rasvapallo, mutta kasvot aivan jumalaisen komeat? Voiko hyvillä kasvoillakaan paikata totaalisen vastenmielistä kroppaa?

• dg
        Jatkokysyjä kirjoitti:

Entäs jos kroppa on ihan kamala rasvapallo, mutta kasvot aivan jumalaisen komeat? Voiko hyvillä kasvoillakaan paikata totaalisen vastenmielistä kroppaa?

No jos kroppa on ihan kamala rasvapallo, sitä rasvaa tahtoo olla naamassakin ja kyllä tietääkseni jumalaisinkin komeus hälvenee jos miehellä on viisi leukaa.

• Oikeassa olet
        dg kirjoitti:

No jos kroppa on ihan kamala rasvapallo, sitä rasvaa tahtoo olla naamassakin ja kyllä tietääkseni jumalaisinkin komeus hälvenee jos miehellä on viisi leukaa.

komeat kasvot ja varsinkin silmät!

• were
        Oikeassa olet kirjoitti:

komeat kasvot ja varsinkin silmät!

Jep, kasvoissa katson yleensä silmiä miehessä.

Ja kuten Dg sanoi niin kyllä se kasvoissa tuppaa näkymään myöskin huonot elämän tavat.

• kasvot ratkaisee...
        were kirjoitti:

Jep, kasvoissa katson yleensä silmiä miehessä.

Ja kuten Dg sanoi niin kyllä se kasvoissa tuppaa näkymään myöskin huonot elämän tavat.

Kasvot ovat ihan ehdottomasti tärkeämmät. En kiinnostu koskaan sellaisista miehistä, joiden kasvot ei miellytä omaa silmää, olkoon kroppa kuinka viimeisen päälle täydellinen tahansa.

• mkiol

Mikä niissä kasvoissa sit on "se" juttu? Millaiset kasvot ovat rumat?

• nowiunderstand

Joo. Näihän se on, että kasvot on tärkeimmät. Sitten tulee kroppa ja sitten se luonnekin sieltä jostain.

Kasvojahan kaikki katsoo ensin.

• Esimerkiksi*
        nowiunderstand kirjoitti:

Joo. Näihän se on, että kasvot on tärkeimmät. Sitten tulee kroppa ja sitten se luonnekin sieltä jostain.

Kasvojahan kaikki katsoo ensin.

Sellaiset kasvot kun Pako sarjan Wentworth Millerillä on ihanat :)....

• -63 härkä
        Esimerkiksi* kirjoitti:

Sellaiset kasvot kun Pako sarjan Wentworth Millerillä on ihanat :)....

No onpas nuoria neitejä vastaamassa, etsivät vielä prinssejään. Kyllä 40 nainen osaa arvostaa miehekästä vartaloa ja vahvoja käsivarsia. Itse en ole kauniskasvoinen, ehkä sekin vaikuttaa, mutta kasvonpiirteet ovat miehellä ne kuin ovat, perityt, sensijaan vartalo ja kädet kertovat paljon kantajansa elintavoista, luonteesta, ahkeruudesta jne. Liian täydelliset , mainosten näköiset miehet ovat jo liian kauniita ja siloisia omaan makuuni. Mies saisi olla sellainen rumankaunis jos kukaan enää pysyy kärryillä. Kauniit silmät..
        Tsemppiä heille, joiden kasvot ovat adoniksesta kaukana, jossakin iässä alatte jo hyvin kelvata sinkkumarkkinoilla, kunhan muuten pidätte itsenne miehinä!

• were
        -63 härkä kirjoitti:

No onpas nuoria neitejä vastaamassa, etsivät vielä prinssejään. Kyllä 40 nainen osaa arvostaa miehekästä vartaloa ja vahvoja käsivarsia. Itse en ole kauniskasvoinen, ehkä sekin vaikuttaa, mutta kasvonpiirteet ovat miehellä ne kuin ovat, perityt, sensijaan vartalo ja kädet kertovat paljon kantajansa elintavoista, luonteesta, ahkeruudesta jne. Liian täydelliset , mainosten näköiset miehet ovat jo liian kauniita ja siloisia omaan makuuni. Mies saisi olla sellainen rumankaunis jos kukaan enää pysyy kärryillä. Kauniit silmät..
        Tsemppiä heille, joiden kasvot ovat adoniksesta kaukana, jossakin iässä alatte jo hyvin kelvata sinkkumarkkinoilla, kunhan muuten pidätte itsenne miehinä!

Kröhöm, kroppaa pystyy aina muokkaamaan, kasvoja vain kirurgin toimesta. Etsin mielummin naamataulua mitä viitsii katsoa elinikäni kuin kroppaa mikä voi parin vuoden päästäkin jo olla repsahtanut....

• asfafafafafsaf

Rumana, mutta äärimmäisen huiken kropan omaavana nuorena miehenä voin omien empiiristen havaintojen perusteella sanoa, että kropalla on käytännöstä 0 merkitys. Vaikuttaa ehkä vain, jos olet todella todella läski. Kadulla, kun katseleen niin siellähän kaikenmaailman kropaltaan "naisen ja miehen välimuodot" niitä naisia pyörittelee.

Ja "millainen on ruma naama" - voisin panna tähän esimerkin omasta naamastani, mutta omalta kannalta ruman namaan esimerkin laittamisessa ei ole mitään järkeä, kun ex-post negatiiviset kommentit pilaisivat viimeisetkin itsetuntoni rippeet.

• -63 härkä

Sinulle, että paikkaile sitten niitä itsetuntosi rippeitä kesällä uimarannalla, jooko? Ja jos itse hyväksyt itsesi, suhtaudut lähiympäristöösi ystävällisesti ja pieni huumorin pilke silmäkulmassa, niin se helpottaa jo huomattavasti vastakkaiseen sukupuoleen tutustumista. Ja ne flikat, jotka arvioivat miehiä lähinnä kasvojen perusteella ja ehkä sen, millaista kateutta boyfriend -ehdokas onnistuisi herättämään ystävättärissä - et kai paljoa menetä. Pinnallisuus on huipussaan nykyään niin nais- kuin miesmarkkinoillakin, kaunein neljäsosa mellastaa miten tahtoo ja ne vaatimattoman näköiset miettivät itsaria. Mutta kun itseensä uskoo ja jaksaa yrittää (eikä katkeroidu ja ala syytellä muita) niin paistaa se päivä risukasaankin. Todettu on : )

• Ratsis
        -63 härkä kirjoitti:

Sinulle, että paikkaile sitten niitä itsetuntosi rippeitä kesällä uimarannalla, jooko? Ja jos itse hyväksyt itsesi, suhtaudut lähiympäristöösi ystävällisesti ja pieni huumorin pilke silmäkulmassa, niin se helpottaa jo huomattavasti vastakkaiseen sukupuoleen tutustumista. Ja ne flikat, jotka arvioivat miehiä lähinnä kasvojen perusteella ja ehkä sen, millaista kateutta boyfriend -ehdokas onnistuisi herättämään ystävättärissä - et kai paljoa menetä. Pinnallisuus on huipussaan nykyään niin nais- kuin miesmarkkinoillakin, kaunein neljäsosa mellastaa miten tahtoo ja ne vaatimattoman näköiset miettivät itsaria. Mutta kun itseensä uskoo ja jaksaa yrittää (eikä katkeroidu ja ala syytellä muita) niin paistaa se päivä risukasaankin. Todettu on : )

Katseleeko naiset uimarannalla komeita lihaksikkaita miehiä?

• -no näin on-

ja palava katse. Komeat kasvot saa paljon anteeksi.

• sgagagrty

Vartalo mun mielestä. Jos on hyvä kroppa niin paljon saa anteeksi :) Ja jos mukava luonne siihen päälle, niin naamalla ei juurikaan väliä.

• dag56bhdhfdfh

Miten muuten naiset ylipäänsä katsotte ja arvioitte kroppaa? Itse on tultu aika paljon reenailtua ja kroppa nyt ehkä näissä "kriteereissä" se oma ykkösasia, mutta koska vihaan kaikenmaailman pellejä, jotka heiluvat jossain s-koon t-paidossa, pukeudun yleensä väljiin paitoihin jne. Tykkäättekö muka oikeasti katsoa näitä tyyppejä, joilla nännit tulee läpi t-paidasta? Eikä riitä, että näkyy selkeästi vaatteiden läpikin, että on tullut reenailtua ja hartia ei ole ihan sitä kuuluisaa mallia "kynäniska"?

• ehei

"Tykkäättekö muka oikeasti katsoa näitä tyyppejä, joilla nännit tulee läpi t-paidasta? "

En todellakaan tykkää, yäk. Sellaiset miehet herättää lähinnä vain inhon väristyksiä. Kaippa heilläkäkin riittää silti fanittajia???

• kroppa mua pokkaa

Jos nyt kasvoista ja vartalosta pitää valita, niin minä valitsen vartalon. Hyväkuntoinen vartalo kertoo mielestäni jo paljon ihmisen arvomaailmasta ja minua kiinnostavat ihmiset, jotka huolehtivat itsestään, koska minullekin liikunta on tärkeää. Enkä nyt tarkoita mitään trikoissa pullistelevia tyyppejä, vaan oikeita miehiä, jotka pitää huolta itsestään ja osaavat näin ollen luultavasti pitää huolta myös toisista. Tottakai luonne on ratkaisevin asia unelmamiestä valitessa, mutta... Jos näen kaupungilla kasvoiltaan hyvännäköisen miehen, mutta jolla on esim. huono ryhti ja housut roikkuu olemattoman takapuolen päällä, niin en katso kahdesti. Kun taas hyvässä kunnossa oleva mies on aina jotenkin myös kokonaisaltaiselta olemukseltaan kiinnostavampi;itsevarma.

• bodarimies
      • FelFelFem

Mieluummin valitsen miellyttävät kasvot kuin täydellisen kropan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe