Kämppistä Heslinki / pihlajamäki

Erno2z

Huomenta
Enpä jaksanut pyöriä ja etsia oikeaa paikkaa ilmotukselleni joten tuuttaan sen tähän.
Haen siin kämppistä asuntooni (turhan iso asua yksin 52m2)
Olen itse tupakoimaton tapaus ja riehun aika paljon ulkona joten en ole kotosalla hirveesti, en omista kissa, koiraa, elefanttia tai seepraa en siis lemmikkieläintä ollenkaan. Vietän yöni usein jossain muualla jos olen luukuttamassa.
En pidä stereoita koko aika maksimi völyymilla tai muutakaan hönöile joka häritisisi kanssa asujan normi arkea, olen muuten 8-16 arjet töissä.
Asunto on ihan passeli kahdelle kaikkiin huoneisiin on ovet ja keittiö on ihan passelin kokone. Asunto on suht lähel kaikkee (viikin risma noin 1km ja pihliksen ässä ~600m.. ostaril on pari kutusta juottolaakin)

Asuntoon voidaan tehdä vuokrasoppari mutta asunto sopii myös ihan 1kk hätäpako vuokrasuhteelle (313.45e hanskaan = 1kk asumisoikeutta), mutta minimi aika on kuitenkin tuo 1kk joka maksaa sen 313.45€ johon sisältyy netti, lämpö, vesi ja systeemit.

Olen itse 25v ja erittäin hieno mies. Kannattaa harkita vaikka jos oot eukostas/miehestäs eroomassa tai opiskelija (vuokrasopmimus voidaan luoda sinullekkin)

Voitte tuuttaa kysymyksiä tai jotain muuta ihan mieleen juolahtaa joko mailiin
[email protected]
Tai puhelimeen
0445747776
-Erno

137

14309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gilettte

      Kyllä kelpaisi, muru♥

    • Puikkonen

      Muuttasin kyllä heti tuommosen miehen kämppikseks jos vaan sais tuon nykyisen kämpän myytyä
      Juuri sopiva mies minun makuuni

    • Erno2z

      Paikkakunta on siis Helsinki ja kyllä tämä on ihan oikea ilmoitus.
      Ottakaa vaan rohkeesti yhteyttä.


      -Erno

      • giljotiini

        Kelpaako mies jolla on todettu hyvä perse, joka suostuu maksamaan luonnossa?
        Saako asunnossasi harrastaa saatananpalvontaa ja teurastaa uhreja?


      • Erno2z
        giljotiini kirjoitti:

        Kelpaako mies jolla on todettu hyvä perse, joka suostuu maksamaan luonnossa?
        Saako asunnossasi harrastaa saatananpalvontaa ja teurastaa uhreja?

        Kaikilla meillä on omat tarpeemme ja hyvän perseen kattelu ei ole tällä hetkellä omani. Luontoon maksaminen lienee turhaa raha vaihtaa omistajaa kyllä täällä sivistyksenkin parissa ja ei mielellään mitään mihin liittyy kuolleet pässin päät siellä täällä, palvoa saat vaikka lentävääspagettimonsteria kuhan se ei hirveesti haittaa omaa arkeani.
        Soittele


    • toni^kani

      voidaa muuttaa sinne (2 ihmistä, kolmas tulollaa ja koira) voiko vuokran maksaa luonnossa? täs olis iha jees kunnos oleva 20v mies(mitat: 175cm 65kg 16cm) tai vaihtoehtosesti 18v tyttö joka on viel ainaki aika timmis kunnos(mitat: 160cm 45kg voi olla että ei suostu ku aikas pihtaaja :) ) tai sit jos on tarpeeks sairas mieli nii narttukoira (mitat: about lehmän kokone) xD

      • Erno2z

        Ette voi mutta kiitos mielenkiinnosta.


      • Mohammed Al-Kalifa
        Erno2z kirjoitti:

        Ette voi mutta kiitos mielenkiinnosta.

        Wala akong bahay? Mohammed bin ma breda!

        عربي


      • Erno2z
        Mohammed Al-Kalifa kirjoitti:

        Wala akong bahay? Mohammed bin ma breda!

        عربي

        ok


    • JakeSortti

      Missä päin Suomea tuo Heslinki oikein on? Mä hakisin kämppää tuolt Helsingin suunnalta ja voisin maksaa ekstaasina ton yhen kk:n vuokran. Mul sattuu olemaan tällä hetkellä ihan mukava satsi ni aattelin 40 tabuu hyvä hinta? Saat myytyä niiitä 10€ tabletti tai joillekin idiooteille (eli suurimmalle osalle) jopa 20€. Saat siis ihan hyvän tuoton niistä. Mun pitäis nimittäin vaihtaa paikkakuntaa iaka vikkelään, ku toi paikallinen välittäjä ei varmaan tykkää hyvää huomatessaan sen e-stashin hävinneen :D
      Kämpäs Voi varmaa pitää "reivejä"? Voisin tuoda mun strobot ja savukoneet messiin?

      • Erno2z

        Otsikossa tapahtui pieni typo jos olisit happo päissäsi lukenut korjauksen niin olisit tajunnut asunnon sijaitsevan helsingissä.
        Napaillasi ei ole kamalasti käyttöä joten toivon että saat myytyä noin 40 tabuu hyvä hintaan saat niistä noin 10€ tabletti tai joillekin idiooteille (eli suurimmalle osalle) jopa 20€.
        Vuokranmaksu onnistuu vain siis käteisenä / tilisiirtona euroina.
        Reivejä osoitteessani ei saa järjestää koska naapurin mummot kämisee koko aika jo nyt tekemisistäni (vaikka elelen hyvin hiljaa) Savukoneestasi ja stroboista voin vähän hyvittää ensimmäisen kuun vuokrasta riippeun laitteista.
        Soittele
        -Erno


    • Karim Abdul-Jabbar

      Minä olen 22v ja omista lehmä ja sika ja kana. Saako tulla?

      • Erno2z

        Jos maksat vuokraa ja omistamasi lehmä sika ja kana on ruuan muodossa niin onnistuu.
        Soittele
        -Erno


      • Karim Abdul-Jabbar
        Erno2z kirjoitti:

        Jos maksat vuokraa ja omistamasi lehmä sika ja kana on ruuan muodossa niin onnistuu.
        Soittele
        -Erno

        Ei ole. Minä maksa kanalla eka vuokra ja lehmä ole 3kk vuokra.


      • Erno2z
        Karim Abdul-Jabbar kirjoitti:

        Ei ole. Minä maksa kanalla eka vuokra ja lehmä ole 3kk vuokra.

        Sun pitäs melkein sun konvertoida elukkas euroiks, mulle ihan sama miten sen teet vai teetkö ollenkaan.
        Eli lyhyesti eläimet ei käy maksuksi vuokrasta.


    • Mies Helsingistä

      Etsin itse kanssa Helsingin seudulta kämppistä. Onko mahdollista että sinä maksat veden, sähkön ja netin? Koska itse en ihan periaatteesta niitä maksa. Vuokran hoitaisin käteisellä. Suomen markkahan on vielä aivan käypä käteinen? Minulla on suuri 10-pennisten kokoelma josta voisin vuokraani maksaa. Minä en tupakoi, käytä huumeita, käytä alkoholia. Yleensä en riehu kun juon kavereiden kanssa viinaa ja vedän Mömmöjä. Kerran kyllä talo paloi kun poltin tupakkaa. Eli miltä kuulostaisi tämä ilmoitus?

      Soittele 0700-123124

      • Erno2z

        Ilmoituksessa lukee että Vesi lämpö netti ja systeemit kuuluu hintaan, eli onnistuu että maksan myös sähkön
        Vuokran maksu onnistuu käteisellä ja markan voi kätevänä kaverina käydä pankissa euroiksi vaihtamassa ja jos tämä on teille ylitsepääsemätön toiminpide veloitan ylimääräisen 50€ pankkiin kävely, asiointi, kävelytakaisin maksun.

        Minulle on aikalailla ihan sama mitä mömmöjä vedät kavereittesi kanssa kunhan et haise hirveen pahalle koiranpaskojen syömisen jälkeen niin aivan se ja sama.

        Ja jos et enää polta tupakkaa niin säilyy kotini jatkossa ilman tulipaloa.
        Tykkään ilmoituksestasi se on virkeä siinä on semmoista harmonista hyvää fiilistä.
        Soittele
        -Erno


    • C H A O S

      etkö saanu riemurasiasta ketään kun piti tänne laittaa ilmoyus?

      • Erno2z

        En saanut.


      • 2
        Erno2z kirjoitti:

        En saanut.

        fagot


      • Erno2z
        2 kirjoitti:

        fagot

        aijaa


    • 6915

      Luulitko todella että tältä palstalta saisit ainuttakaan järkevää vastausta viestiisi? Turha toivo, suomi24:n palstat on tunnetusti avohoitopotilaiden ja muiden peelojen temmellyskenttä ja jos asiallisen viestin kirjoitat niin sheriffi poistaa sen...

      • Erno2z

        Kiitos tiedotteestasi
        Tämä tuli ensimmäisenä mieleen eikä omalta kohdaltani ole vahinkoa sattunut jos ilmoitukseni täälläkin on.
        En osaa ottaa kantaa Suomi24 käyttäjistä enkä tahdokkaan.


      • Abcdefghijklmnopqrst

        Yhdyn tuohon edelliseen vastaukseen.. Sais koko Suomi24 poistattaa netist mitään virkaa koko touhulla.


    • dr alban

      vitun perverssi

      • Erno2z

        Kiitos vaikka ei se aiheeseen mitenkään liittynytkään


    • Aeno

      Hei,
      onko kyseessä kaksio vai kolmio? Onko saunaa,parveketta?

      Työskentelen poliisin tarkkailu yksikössä, niin työaikani sijoittuvat 18-03, eli emme tulisi toisiamme edes paljon näkemään.

      Saako huoneiston seiniä maalata? Ja onko sulla jo iso telkkari?

      Vastaileppa ensiksi tänne, en viitsi yhteystietojani antaa kun vaikuttaa täysin huijaukselta viestisi :)

      • Erno2z

        Kyseessä on kaksio jossa jokainen on omassa huoneessa eli käytännössä 2 makuuhuonetta ja keittiö johon mahtuu 4 hengen ruokapöytä keittiöstä pääsee myös parvekkeelle joka on todella suuri.
        Sauna löytyy vain yhtiöstä (en ole käynyt katsomassa minkälainen sauna on)
        Tottakai saatte maalata tosin jokainen seinä on edellisen asukkaan toimesta tapetoitu tuoreeltaan

        Tilasin tuossa hetki sitten 46" television (tulee vasta maaliskuun lopussa)

        Voitte laittaa Emailia tai soitella puhelimeen jos tahdotte
        -Erno


    • Muhammed

      Tämä loukka minu kulttuuri, muhamed on minu profeeta hän on armolinen. Allah Achbar!

      • Erno2z

        No se on harmi että kulttuurisi on noin arka.


      • muhammed
        Erno2z kirjoitti:

        No se on harmi että kulttuurisi on noin arka.

        Se on huvin arka mina julista Jihad


      • Erno2z
        muhammed kirjoitti:

        Se on huvin arka mina julista Jihad

        No pidä hauskaa.


      • AhmedKarzhai
        Erno2z kirjoitti:

        No pidä hauskaa.

        Muhammed pitä aina hauska! Keranki hä oli minu kansa kadula kerämäsä puteli ja huomasi naise joka oli tehny synti ja otan alkoholi. Site muhammed keksi huva jutu! Han oti naisesta kiini ja sano etä allah ehrank kurhe sabain! site han repasi naise mekon irti ja kato sen maaha. Sitte sano tule muka ahmed! mina menna muka oli tosi huva tuntune naine iso tisi ja tiuka pilu! Siihe jatettii sellanen huora.


      • Erno2z
        AhmedKarzhai kirjoitti:

        Muhammed pitä aina hauska! Keranki hä oli minu kansa kadula kerämäsä puteli ja huomasi naise joka oli tehny synti ja otan alkoholi. Site muhammed keksi huva jutu! Han oti naisesta kiini ja sano etä allah ehrank kurhe sabain! site han repasi naise mekon irti ja kato sen maaha. Sitte sano tule muka ahmed! mina menna muka oli tosi huva tuntune naine iso tisi ja tiuka pilu! Siihe jatettii sellanen huora.

        Kiviäki kiinnostaa sun hommelit.


      • TrolliSCINET
        Erno2z kirjoitti:

        Kiviäki kiinnostaa sun hommelit.

        52 neliötä muka liian iso yhdelle?? Mulla on 250 neliötä varastot ja tallit ja silti ahdistaa!!


      • Jalmari
        Erno2z kirjoitti:

        Kiviäki kiinnostaa sun hommelit.

        Olisin hyvin kiinnostunut tulemaan kämppikseksi luoksesi. Millaisessa kunnossa asunto on, pölyinen? Olen itse menevä poikamies ja viihdyn paljon kotona. Omistan hamsterin (Peppa). Olisiko mahdollista antaa oma huoneeni hamsterille, koska se juoksee öisin juoksupyörässä kovaan ääneen, ja voisimme jakaa sänkyni sinun huoneessa. Se on leveä 120cm joten lähikontaktia ei tule. Voin maksaa extraa. (125€/kk) Olen tosi huono aamulla heräämään, joten kun lähdemme varmasti samoihin aikoihin töihin (klo 7.25), niin olisiko herätys mahdollista sisällyttää hintaan, siihen kuuluisi voimakas ravistelu ja huudahdukset "Herää v**** läsk*!". (50€) En tosiaan ole kovin läski, painoindeksini on 27.2, hieman ylipainoa, mutta ajattelin treenata itseni kuntoon nyt keväällä. Olisiko sinusta lenkkikaveriksi? Toivottavasti et peri ylipaino maksua niinkuin Air France, hehheh! Olen myös huumorintajuinen ja hauskaa seuraa. Pelaatko tietokonepelejä? Itse pelaan vähän kaikkea, lempipelini on pasianssi, ja jos kunnon peleihin mennään niin kaikki levutuspelit niinkuin wow. Olisi myös kiva kun kahdestaan sänky jaetaan ja asutaan yhdessä, että kävisimme aina yhdessä kaupassa ja ostaisimme ruuat kimppaan, näin saa enemmän ruokaa, joka on yhteistä. Myös yhteiset ruoka-ajat voitaisiin sopia, sun muut tiskivuorot. Minulla on myös kaksi ystävää, jotka saattavat tulla välillä piipahtamaan, voitaisiin pelata yhdessä lautapelejä nelisteen. Jos tehdään diili, niin pistetäänkö hamsterini ruokinta kaupanpäälle? Ystävällisin terveisin Jalmari Aalto


      • Erno2z
        Jalmari kirjoitti:

        Olisin hyvin kiinnostunut tulemaan kämppikseksi luoksesi. Millaisessa kunnossa asunto on, pölyinen? Olen itse menevä poikamies ja viihdyn paljon kotona. Omistan hamsterin (Peppa). Olisiko mahdollista antaa oma huoneeni hamsterille, koska se juoksee öisin juoksupyörässä kovaan ääneen, ja voisimme jakaa sänkyni sinun huoneessa. Se on leveä 120cm joten lähikontaktia ei tule. Voin maksaa extraa. (125€/kk) Olen tosi huono aamulla heräämään, joten kun lähdemme varmasti samoihin aikoihin töihin (klo 7.25), niin olisiko herätys mahdollista sisällyttää hintaan, siihen kuuluisi voimakas ravistelu ja huudahdukset "Herää v**** läsk*!". (50€) En tosiaan ole kovin läski, painoindeksini on 27.2, hieman ylipainoa, mutta ajattelin treenata itseni kuntoon nyt keväällä. Olisiko sinusta lenkkikaveriksi? Toivottavasti et peri ylipaino maksua niinkuin Air France, hehheh! Olen myös huumorintajuinen ja hauskaa seuraa. Pelaatko tietokonepelejä? Itse pelaan vähän kaikkea, lempipelini on pasianssi, ja jos kunnon peleihin mennään niin kaikki levutuspelit niinkuin wow. Olisi myös kiva kun kahdestaan sänky jaetaan ja asutaan yhdessä, että kävisimme aina yhdessä kaupassa ja ostaisimme ruuat kimppaan, näin saa enemmän ruokaa, joka on yhteistä. Myös yhteiset ruoka-ajat voitaisiin sopia, sun muut tiskivuorot. Minulla on myös kaksi ystävää, jotka saattavat tulla välillä piipahtamaan, voitaisiin pelata yhdessä lautapelejä nelisteen. Jos tehdään diili, niin pistetäänkö hamsterini ruokinta kaupanpäälle? Ystävällisin terveisin Jalmari Aalto

        Imuroin eilen joten pölyä ei oo hirveesti keertnyn.
        Valitettevasti hamsusi kanssa joutuisi asumaan samassa huoneessa koska en aijo jakaa sänkyäni kanssasi.
        Voin herättää sut aamulla herään itse aikalailla samoihin aikoihin joten siitä ei tule lisäkustannuksia sulle. En käy lenkillä koska omistan suht heikohkot polvet mutta käyn kyllä salilla aktiivisesti noin 5-6krt viikossa.
        Enkä peri minkään sortin lisämaksua ylipainostasi (jos omistat sellaista)
        Mullakin on hyvähkö huumorintaju joten kemiamme pelaisi kämppiksinä yhteen mutta valitettavasti en kyllä pelaile tietokoneellani hirveesti mitään pelejä, voimme toki käydä yhdessä kaupassa mutta ruokaostokset ovat molempien omia ja kumpikaan ei elätä kumpaakaan mutta yhteiset ruoka-ajat voidaan sopia jos on teille hurjan tärkeetä ja tykkään itsekkin lautapeleistä joten sekään ei ole ongelma
        Soittelle
        -Erno


      • Erno2z
        TrolliSCINET kirjoitti:

        52 neliötä muka liian iso yhdelle?? Mulla on 250 neliötä varastot ja tallit ja silti ahdistaa!!

        Nonni.


    • -Kaisa

      Hei!

      Ilmoituksesi herätti mielenkiintoni. Olen 24-vuotias nainen ja etsin uutta opiskelija-asuntoa. Harrastan ruoanlaittoa ja lopun ajasta kotoisalla olen yleensä tietokoneella tehden lisätienestejä webbikameran edessä. En harrasta hämäryyksiä ja olen muutenkin sisäsiisti.

      Otathan yhteyttä alla olevaan numeroon tai sähköpostiin

      - Kaisa

      • Erno2z

        Opiskelijalle asunto sopii mitä mainioimmin.

        Kodista löytyy ruuanlaittoa ajatellen kaikki tarvittavat systeemit jos ei ole omia
        (kattila pannu haarukka ja hella)
        Lisätienestin suorittamiseen löytyy maksuton internet (sisältyy hintaan)

        Soittele jos kiinnostaa
        -Erno


    • petsku985

      Moiks!
      Voiko vuokraamaasi huoneeseen muuttaa _kaksi_ (miespuolista) henkilöä jotka työskentelevät atk-alalla?
      Olemme siistejä, emmekä metelöi. Harvemmin edes juodaan, paitsi sitten hyvän illallisen kanssa valkoviiniä. Sitten vielä, onko taloudessasi olohuonetta (m²?) ja monta neliötä siinä vuokrattavasaa huoneessa olisi?

      Olisimme erittäin kiinnostuneita tästä.

      • Erno2z

        Tottakai voi muuttaa ja jos muutatte kahdestaan niin saatte asua tuossa isommassa huoneessa, tarkkaa neliö määrää en osaa sanoa mutta voitte tulla kattomaan jos tahdotte.

        Asunto on "kaksio" mutta käytännässä 2 makuuhuonetta ja keittiö eli nyt tässä yhteydessä ei erillistä olohuonetta muodostu. Kaikkiin huoneisiin on siis ovet.
        En sanoisi että emme kaikki mahtuisi asumaan siellä mutta täytyy muistaa että esim. Vessoja on vain yksi jossa on myös ainoa suihku.

        Soitelkaa / mailatkaa
        -Erno


      • petsku985
        Erno2z kirjoitti:

        Tottakai voi muuttaa ja jos muutatte kahdestaan niin saatte asua tuossa isommassa huoneessa, tarkkaa neliö määrää en osaa sanoa mutta voitte tulla kattomaan jos tahdotte.

        Asunto on "kaksio" mutta käytännässä 2 makuuhuonetta ja keittiö eli nyt tässä yhteydessä ei erillistä olohuonetta muodostu. Kaikkiin huoneisiin on siis ovet.
        En sanoisi että emme kaikki mahtuisi asumaan siellä mutta täytyy muistaa että esim. Vessoja on vain yksi jossa on myös ainoa suihku.

        Soitelkaa / mailatkaa
        -Erno

        Voisitko vielä jotain kuvaa laittaa kiinteistön sisältä? Vähän varmemmilla mielillä voisi lähteä touhuun mukaan sillä hieman haiskahtaa koko tämä touhu vedätykseltä. Liian mukavalta hemmolta vaikutat viestien mukaan (eihän se tietysti väärin ole!)
        Kiitos!


      • Erno2z
        petsku985 kirjoitti:

        Voisitko vielä jotain kuvaa laittaa kiinteistön sisältä? Vähän varmemmilla mielillä voisi lähteä touhuun mukaan sillä hieman haiskahtaa koko tämä touhu vedätykseltä. Liian mukavalta hemmolta vaikutat viestien mukaan (eihän se tietysti väärin ole!)
        Kiitos!

        Joo voin laittaa kun kotio pääsen.

        Laittakaa Mailia tuohon emailiin niin saan maili osoitteenne.
        Mukava mies on erittäin hieno mies kuten ilmoituksessani sanoin :)

        -Erno


    • Lazuuuu

      Tämmöinen 22V työtön mies olisi kiinostunut tarjoamastasi paikasta. Olen rauhallinen, ja silloin tällöin kotosalla. En polta röökiä, mut silloin tällöin suitsukkeita. Mut jos se häiritsee, niin senkin voin jättää. Onko huoneessa isoa kaappia vai pitääkö semmonen käydä jostain hommaamassa? Entä mahtuisiko huoneeseen tommoinen 1m x 40cm x 2m korkea kasvatuskaappi? Ja miten on eikai haitanne yöllä semmonen sininen kajo ja pienoinen hurina sieltä huoneesta kuuluis kun pitäis noille pikku mussukoille ( kasveille ) saada omat valot, niin semmoset 800W natikat pitäs saada sitten loistamaan.. Ja jos onnistuis, niin voisin liesituulettimeen vetää sitten pikku jatkoputken huoneeseeni, kun nuo kasvit sattuu välillä vähän tuoksahtaa silleen pistävästi oreganon vivahteisesti. :/ Teen keikkatyönä miesdominan hommia, ja voisin etätyönä kotona suorittaa poissaollessasi jotta sinua ei häiritse, joten omistatko mitään näistä esineistä? Sähköruoska, Spandex-puku, käsiraudat(ei pehmustetut), mustaa n. 40cm lateksikikkeliä, pähkinärasvaa?

      • Erno2z

        Huoneessa on isot vaatekaapit (itse pidän rytkyni toisessa kaapissa)
        Huoneeseen mahtuisi kasvatuskoppinne hatsille mutta en aijo sallia sitä.
        Jos olette keikka hommissa noinkin kryptisissä piireissä niin on pakko kysyä että tuleeko tämä vaikuttamaan arkeeni kuinka paljon ?
        En kuin rasvaa ja päkinöitä muita systeemeita en omista.

        Soittele toki jos työttömyyskorvauksista/keikkatyöstäsi jää viellä 313.45€ vuokran maksuun

        -Erno


    • buzzPQ

      Onko tämä omakotitalo?

      • Erno2z

        Ei ole.


      • buzzPQ
        Erno2z kirjoitti:

        Ei ole.

        Entä rivitalo?


      • Erno2z
        buzzPQ kirjoitti:

        Entä rivitalo?

        Ei ole. Tämä on siis kerrostalo


      • Piipuli88
        Erno2z kirjoitti:

        Ei ole. Tämä on siis kerrostalo

        Ai siis paritalo?


      • Aivar&Raim&Igor
        Erno2z kirjoitti:

        Ei ole. Tämä on siis kerrostalo

        Tere!
        Olemme Virosta kolme mies. Tarvitsemme nopeasti asunnon vuokraa ja tema on hyvältä kuulostaa. Voimme maksaa kaikki kolme tuo vuokra mutta teemme vain yön töitä! Tarviitsemme sinun oltava koko ajan turpa kiini asiamme. Myös yksi tyttö asuuisi joskus luoname hän sinut imeä jos sä tahot. Tuomme myös halpa viina suomi. Tarvimme jos löytyä myös varastorakenus meitän paljon tavaraa. Jos sopia me maksan vuokraa myös arvo tavaraa ja sena hilja? Voiko olla mahtollista me nyt kipeä tarvimma asunto?


      • 2
        Erno2z kirjoitti:

        Ei ole. Tämä on siis kerrostalo

        fagot


      • randomrrlainen
        Erno2z kirjoitti:

        Ei ole. Tämä on siis kerrostalo

        Vielä nelisen kuukautta sitten olisin ehdottomasti ottanut yhteyttä ja muuttanut asumaan kanssasi! Ehdin tosin ottaa jo vuokakämpän Turusta. Mietin, että pitäisikö sittenkin muuttaa vielä Hesaan, kun täältä ei oikein työpaikkaa tunnu helpolla löytävän, mutta sitten sainkin ainakin huhti-syyskuuksi työpaikan Naantalista.

        Jos syyskuun jälkeen en saakaan jatkoa työlleni tai muuta uutta työpaikkaa niin pistäppä taas ilmoitus, jos vielä silloin tarvitset vuokralaista, koska Hesasta on niin paljon helpompi saada työpaikkaa mutsi asuis lähellä siellä (n. 50km).

        Olen 21v mies, en tupakoi, en käytä huumeita, käytän alkoholia kohtuudella, armeijan käynyt, ateisti ja vaikka en ihan heti saisikaan työpaikkaa niin rahaa on kuitenkin säästössä vuokran ym. maksuihin varmuudella (saan tarvittaessa esim. isäni takaajaksi).

        Minulla on omat "outoudet" ym. mutta en tuo niitä muiden läsnäollessa ilmi ;) ja tykkään enimmäkseni olla omissa oloissani ja lukea paljon.

        Harmi, kun tämä ilmoitus tuli vasta nytten. 4kk aikasemmin niin olisin pirauttanut saman tien :(

        terv. satunnainen Riemurasian käyttäjä :)


      • Erno2z
        randomrrlainen kirjoitti:

        Vielä nelisen kuukautta sitten olisin ehdottomasti ottanut yhteyttä ja muuttanut asumaan kanssasi! Ehdin tosin ottaa jo vuokakämpän Turusta. Mietin, että pitäisikö sittenkin muuttaa vielä Hesaan, kun täältä ei oikein työpaikkaa tunnu helpolla löytävän, mutta sitten sainkin ainakin huhti-syyskuuksi työpaikan Naantalista.

        Jos syyskuun jälkeen en saakaan jatkoa työlleni tai muuta uutta työpaikkaa niin pistäppä taas ilmoitus, jos vielä silloin tarvitset vuokralaista, koska Hesasta on niin paljon helpompi saada työpaikkaa mutsi asuis lähellä siellä (n. 50km).

        Olen 21v mies, en tupakoi, en käytä huumeita, käytän alkoholia kohtuudella, armeijan käynyt, ateisti ja vaikka en ihan heti saisikaan työpaikkaa niin rahaa on kuitenkin säästössä vuokran ym. maksuihin varmuudella (saan tarvittaessa esim. isäni takaajaksi).

        Minulla on omat "outoudet" ym. mutta en tuo niitä muiden läsnäollessa ilmi ;) ja tykkään enimmäkseni olla omissa oloissani ja lukea paljon.

        Harmi, kun tämä ilmoitus tuli vasta nytten. 4kk aikasemmin niin olisin pirauttanut saman tien :(

        terv. satunnainen Riemurasian käyttäjä :)

        Kuulostat hienolta mieheltä.
        Sopisit kämppikseni helposti harmi että saitte jo asunnon/työn turusta mutta kannattaa tallentaa numero puhelimeen ja soittaa sitten kun asunnon tarve on sun kohdalla suurempi.

        Soittele jos tarvetta on kaverisi kelpaa kämppikseksi myös
        -Erno


      • Erno2z
        Aivar&Raim&Igor kirjoitti:

        Tere!
        Olemme Virosta kolme mies. Tarvitsemme nopeasti asunnon vuokraa ja tema on hyvältä kuulostaa. Voimme maksaa kaikki kolme tuo vuokra mutta teemme vain yön töitä! Tarviitsemme sinun oltava koko ajan turpa kiini asiamme. Myös yksi tyttö asuuisi joskus luoname hän sinut imeä jos sä tahot. Tuomme myös halpa viina suomi. Tarvimme jos löytyä myös varastorakenus meitän paljon tavaraa. Jos sopia me maksan vuokraa myös arvo tavaraa ja sena hilja? Voiko olla mahtollista me nyt kipeä tarvimma asunto?

        http://www.omenahotels.com/?gclid=CLyzuPi33Z8CFckTzAodO34YGQ
        Tuolta osoittesta saatte 900e jo kuukaudeksi kodin.
        Enkä tarvitse mitään "letkun imentää".
        Kiitos mielenkiinnosta

        älä soittele
        -Erno


      • randomrrlainen
        Erno2z kirjoitti:

        Kuulostat hienolta mieheltä.
        Sopisit kämppikseni helposti harmi että saitte jo asunnon/työn turusta mutta kannattaa tallentaa numero puhelimeen ja soittaa sitten kun asunnon tarve on sun kohdalla suurempi.

        Soittele jos tarvetta on kaverisi kelpaa kämppikseksi myös
        -Erno

        Numero tallennettu ja soittelen tosiaan syys-lokakuussa, jos tarvetta asunnolle ilmenee :)

        Mutta siihen asti...

        oikeasti ONNEA sulle tähän, ku suurin osa näist vastauksista on sangen pelottavia xD


    • Eero Heinäluoma

      Minua kiinnostaisi tämä asunto todella paljon. Minulla on ollut ongelmia vaimoni kanssa, mutta poliittisen urani takia tarvitsisin asunnon Helsingistä. Kysynkin että onko siellä mahdollista pitää puoleen johtajiston kokouksia? Pidimme niitä ennen vaimoni ja minun yhteisessä asunnossa, mutta kun joudun muuttamaan sieltä pois, tarvitsen uutta tilaa. SAK:n edustajillekkin pitäisi olla tilaa. Ja onko pihapiirissä tai lähikaduilla tilaa panssaroidulle virka-autolleni?

      - Eero

      • Alexisss

        Olisin todella kiinnostunut tarjoamastanne asunnosta. Olen eronnut 22v mies. Harrastan shoppailua, ja terveellisten ruokien laittoa. Vaate makuni on todella laaja, joten myös vaate valikoimani on suuri, eli kuinkas iso vaatekaappi löytyy, vai pitääkö ostaa? se oli niiin ihQu sellainen valkoinen ikeassa, jos sellanen mahtuisi, ( leveys about 1m) . omistan lemmikki maaoravan jolla on terraario, joten sille pitäisi miettiä paikka. exäni nimi oli myös Erno, hassua :D . Olisiko muuten mahdollista?


      • Erno2z

        Eiköhän me saada sun meetingit soviteltua niin että en itse ole paikalla kun pidätte tapaamisia, en osaa tällä hetkellä sanoa miten mahdutte asunnolleni mutta soittele niin katsotaan lisää

        -Erno


      • Erno2z
        Alexisss kirjoitti:

        Olisin todella kiinnostunut tarjoamastanne asunnosta. Olen eronnut 22v mies. Harrastan shoppailua, ja terveellisten ruokien laittoa. Vaate makuni on todella laaja, joten myös vaate valikoimani on suuri, eli kuinkas iso vaatekaappi löytyy, vai pitääkö ostaa? se oli niiin ihQu sellainen valkoinen ikeassa, jos sellanen mahtuisi, ( leveys about 1m) . omistan lemmikki maaoravan jolla on terraario, joten sille pitäisi miettiä paikka. exäni nimi oli myös Erno, hassua :D . Olisiko muuten mahdollista?

        Eiköhän vaatteesi mahdu kaappeihini, asunnossa on 4kpl 60cm normi kaappia josta kahessa on tanko.
        Lemmikkisi kuulostaa erittäin söpöltä tapaukselta joten tottakai sopii.
        Todennäköoisesti eksäsi on joku toinen erno koska tämä kärki on kastunut vain pimppaloorassa

        Soittele
        -Erno


    • Colaa_ja_lihiksiä

      Ellei sinulla ole nimenomaan tuon suuruista rahantarvetta niin tässä olisi mahdollisesti yksi vaihtoehto. On tulossa puolen vuoden työkeikka Helsinkiin ja asun itse Tampereella. Tarvitsisin kämppää 2-3 yöksi viikossa ettei tarvitse tuota väliä kokoajan ajella. Todennäköisesti hilluisin hyvin pitkälti siellä kämpillä vapaa-ajat kun en sieltä ketään tunne. Vähäisistä öistä johtuen tuskin roudaisin paikalle kuin patjan, telkkarin ja läppärin. Ruokailuvälineetkin voisin ostaa kertakäyttöisiä niin ei tarvitse mitään tiskausvuoroja ihmetellä.

      Pari kysymystä:
      - Onko tuo 313,45e tällaisessa tilanteessa lopullinen hinta? (eihän se tietysti sinun ongelmasi ole etten juuri aikaani siellä vietä mutta kysynpä nyt kuitenkin)
      - Löytyykö mikro? En ole kummoinen kokki.

      • earttasd

        terveisiä vaa nii tuolta riemurasiasta tota juu nääs


      • Erno2z
        earttasd kirjoitti:

        terveisiä vaa nii tuolta riemurasiasta tota juu nääs

        ok. Hei


      • Erno2z

        Kuulostat viestesi perusteella kämmpikseltä mitä itse haen.
        Hintaa voidaan miettiä sun kohdalla puhutaan vaikka puhelimessa asiasta (ei mielellääntänään olen jallupäissäni)
        En omista mikroa mutta voin kyllä ko. laitteen hankkia jos se on tarpeellinen.

        Soittele
        -Erno


    • kppk

      tiedustelisin vain että onko mahdollista muuttaa jos ei halua maksaa vuokraa, ja mukana tulisi avaruusaluksellinen jaffoja ja pari järjestelmä herraa myös asumaan.

      • Erno2z

        Valitettavasti tarviin euroja vuokran vastineeksi.
        Folioo löytyy kyl läjäpäin voidaan tehdä yhdessä hatut ?


      • simo_sukupuolitauti
        Erno2z kirjoitti:

        Valitettavasti tarviin euroja vuokran vastineeksi.
        Folioo löytyy kyl läjäpäin voidaan tehdä yhdessä hatut ?

        Voitko kertoa, missä vitussa oikein on Heslinki? Ei löytyny google earthilla eikä mun cps:sästä. Ootko joku trolli vai mikä se oikee onkaa.


      • Erno2z
        simo_sukupuolitauti kirjoitti:

        Voitko kertoa, missä vitussa oikein on Heslinki? Ei löytyny google earthilla eikä mun cps:sästä. Ootko joku trolli vai mikä se oikee onkaa.

        Ei mikään ihme jos ei löydy
        Tuli pieni kirjoutusvirhe tuossa otsikossa.
        Mutta jos olisi ollu vasaraa viisaampi olisit huomannut että yhdessä vastauksessani ilmoitin jo kirjoitusvirheestä, mutta jos et sitä huomannut niin paikkakunta on helsinki

        -Erno


    • Ilmoittele

      Tervepä vaan :)

      Tämä onkin sitten varmaan ainoita vakavia vastauksia tähän: Olen 24- vuotias mies ja kämppä olisi tarpeen. En itsekään polta ja juon hyvin harvoin. Olen muutenkin suhteellisen hiljainen luonteeltani ja jos on tarve riehua, en kyllä kotona sitä tee.

      Onko taloyhtiössä minkälaisia parkkitiloja tms? Omistan ikälopun Corollan ja Hayabusan, jotka pitäisi jonnekin saada. Busa mieluiten jonnekkin lämpimään.

      Ja ongelmaksi mainittakoon, että olen rumpali. Jos taloyhtiöön on mitenkään mahdollista sijoittaa rumpusetti joko asuntoon tai vaikka kellariin tai ullakolle, olen valmis muuttamaan teille vaikka heti.

      Ilmoittele vastauksia s-postiin [email protected]

      • kekekekk

        riemurasialaiset haistakaa paska


      • Jonne 99
        kekekekk kirjoitti:

        riemurasialaiset haistakaa paska

        Me markon kaa tykätään selata riemurasian kuvia ja sit mennää www.kuvalauta.fi/b ja laitetaan sinne kuvia spötre burdosta ja juodaan ES-juomaa ja päristään huolella ... toivottasvasti mun öiti ei lue tätä, muuten joutuisin pelikieltoon :(


      • Erno2z
        Jonne 99 kirjoitti:

        Me markon kaa tykätään selata riemurasian kuvia ja sit mennää www.kuvalauta.fi/b ja laitetaan sinne kuvia spötre burdosta ja juodaan ES-juomaa ja päristään huolella ... toivottasvasti mun öiti ei lue tätä, muuten joutuisin pelikieltoon :(

        Noni

        Toivon itsekkin että äitis ei lue tätä ette joudu pelikieltoon

        -Erno


      • Erno2z

        Vastattu email osoitteeseen


    • jylppy96

      Nimeni on Jylppy ja olen hyvin kiinnostumut ilmoituksestasi. Etsin asuntoa Helsingistä ja asun tällä hetkellä Jyväskylässä. Minulla ei ole juuri varaa maksaa käteisellä koska pyörittelen kaiket päivät paskaa nettisivua johon menee kaikki energiani, mutta voin hoitaa maksun luonnossa, voit esimerkiksi vedellä minua samaan aikaan kun olen tietokoneella tai jos aluan niin voin myös imeä peenistäsi

      • ErnoZ2

        olen hyvin kiinnostunut ilmoituksestasi jylppy, soittele ;D


      • kuukunukke
        ErnoZ2 kirjoitti:

        olen hyvin kiinnostunut ilmoituksestasi jylppy, soittele ;D

        Tervehtikää suurta ja mahtavaa kuukunukkea riemurasiasta. Haistakaa muuten kaikki vittu.


      • Erno2z

        Hei Jylppy96

        Maksaminen voidaan suorittaa täällä sivistyksen parissa kuten jo yhdelle sankarille sanoin, luontoon maksamisen suorittamen on täysin turhaa.
        Ilmoituksestasi ei käynyt ilmi sukupuoltasi mutta oletan sen olevan kuitenkin mies/poika joten vetely samalla kun olet koneella ei käy, eikä myöskään vaikka jos aluaisitkin niin ette voi imeä peenistäni.
        Olet kyllä mielenkiintoinen tapaus
        Soittele
        -Erno


    • IT

      Hei, olen 23-vuotias pelle keskellä Kuopion toria, työn perässä muutan kohta pääkaupunkiseudulle, ja kämppä olisi tarpeen kun ei täälä torilla ole kiva enään punkata. Itse olen täysin absolutisti enkä omista kissa-koiraa. Käyn säännöllisesti psykiatrilla ja terapiassa koska he yrittävät selvittää miksi minulla on niin kova himo sytyttää kaikkea tuleen, toivottavasti tämä ei ole este. En kuuntele musiikkia koska kuulolaitteeni on siihen liian herkkä.
      Olisi pari kysyttävää tuosta kämpästä, jaksatko vastata muutamaan oleelliseen kysymykseen:
      Montako omistajaa? Mistä ja milloin ostettu? Paljonko ostettaessa ikää? Onko taloa kolaroitu, pukkailtu, pökkäilty, jouduttu kolhituksi? Homevauriot? Milloin uusittu ilmansuodatin/ilmastointi, ikkunat, ovet, oven karmit? Ikkunoiden kunto? Milloin ostettu? Paljon naarmuja? Sisustan/tapetin, huonekalujen kunto? Sisämuoviosien kunto? Mattojen kunto? Onko sisällä tupakoitu tai pidettty turkiseläimiä? Maalipinnan kunto fiksaamatta? Onko naarmuja maalipinnassa? Onko ruostetta maalipinnassa? Onko vahingoitettu, naarmutettu,lommotettu, hitsattu, maalattu, onko lasikuitu/tekometallipaikkauksia? Uusittiinko ikkunan vaihdon yhteydessä muutkin talon osat? Entä vesipumppu, löytyykö? Onko talo kaikinpuolin asumiskelpoinen? Minkä ikäinen olet? Koulutus ja ammatti? Jos tulisin heti kokeilemaan taloa, miltä kuulostaisi? Olisiko ylimääräisiä ääniä? Onko sinulla tiedossa mitään sellaista oleellista tietoa, joka mahdollisesti olisi kaupan este? Mikähän olisi viimeinen hinta, jolla koko talo vaihtaisi omistajaa?
      Ja lopuksi, tiedätkö mitään tietokoneista? Tarvin apua tulevissa opinnoissa ja sinä voisit auttaa minua.

      -Kuopion tori

      • Jouko Alamettälä

        Iltaa täältä muoniosta! mie saatan perkele viekhön sinne muuttaa jos sie olet poka pilikkimiehiä! lähemä joka aamu kuuvelta pilikille siihen helsingin viereen tenojoelle lohia pilikkimähän! Perkele molen nuoruuessa monet lohet siittä saanu mutten ole nyt voinu nykysten enhään käyvä pilikillä ko on tuo selekä niin perkehleen kipeä, emmie muista missä se on kipeäks tullu ko olen ryypänny 25vuotta (muistin mukkaan) putkeen tässä.. Oossulla naskali liiteriä sielä kämpäsä ko mulla tulis halakoja niin perkeleesti matkhan ja kamiina. Ehämmie ossaa iliman kamiinaa nukkua ko tässä muoniossa olen mökissä asunu perkele 50 vuotta ja risat päälle. Ja jos mitenkhään mahollista niin saatan mie ottaa tuon hirvikoiranki matkhan. Tosihaan onko mahollista maksaa se vuokra vai mikä soli niin tuota niin kalakiloina, mullon tuo arkkupakastin täynä matteita ja rökhäitä, on sielä parit lohekki, muttanon saatana pari vuotta ollu jo sielä, kyllähän ne mennee ko tarpeeks laittaa suolaa paistaessa. Loimulohi on kyllä helevetin hyvvää ko siihen laittaa pepparia pari murusta kuule, et sie poka tiäkhän, tiäksie? Mites ne naapurit onko siinä vanhoja tenuneniä että sais tissuttelu seuraa ko pellaa korttia samalla, mielummin semmosia vanahan kansan miehiä, ei nämä nykyajan nuoret tajua hyvän päälle mithän. Mutta tosihaan jos sulla kiinnostaa tämmönen ikäloppu 75vuotias mies muoniosta kämpphän notkumhan niin saatan mie perkele tullakki. Tosihaan en mie saatana jaksa ennään täälä mökissä asua muonion perällä ko on niin helevetin kylymä ja molen pilikillä paleltunu niin helevetin monesti että ei saatana. Ja onko sulla siinä liiterissä tai pirtisä ylleensä tillaa tuolle minun jokivenneelle ko kesälläki tulis tarvetta venheelle. Niin ja älä etes vastaa perkele jos solet joku kaupunkilainen joka ole koskhaan kuullu nuottahommista? Saatikka sitten sorsamettälä käynnistä ja hirvihommista, mie olen monet hirvekki ampunu tuola minun sakon 30-08:lla, vittu son vanha vehe muuten tuossa tuli miehlen. No mutta pirauttele, mullei ole ko tuo lankapuhelin mutta jos mie kännipäissäni kuulen ko sie pirhauttelet niin jauhama paskaa sitte. Selema. puhnum. 06944020, pullopostilaki mie otan viestejä vasthan, mutta son pari vuotta ko mennee perille, noh, olema kuulola


      • Enro2z
        Jouko Alamettälä kirjoitti:

        Iltaa täältä muoniosta! mie saatan perkele viekhön sinne muuttaa jos sie olet poka pilikkimiehiä! lähemä joka aamu kuuvelta pilikille siihen helsingin viereen tenojoelle lohia pilikkimähän! Perkele molen nuoruuessa monet lohet siittä saanu mutten ole nyt voinu nykysten enhään käyvä pilikillä ko on tuo selekä niin perkehleen kipeä, emmie muista missä se on kipeäks tullu ko olen ryypänny 25vuotta (muistin mukkaan) putkeen tässä.. Oossulla naskali liiteriä sielä kämpäsä ko mulla tulis halakoja niin perkeleesti matkhan ja kamiina. Ehämmie ossaa iliman kamiinaa nukkua ko tässä muoniossa olen mökissä asunu perkele 50 vuotta ja risat päälle. Ja jos mitenkhään mahollista niin saatan mie ottaa tuon hirvikoiranki matkhan. Tosihaan onko mahollista maksaa se vuokra vai mikä soli niin tuota niin kalakiloina, mullon tuo arkkupakastin täynä matteita ja rökhäitä, on sielä parit lohekki, muttanon saatana pari vuotta ollu jo sielä, kyllähän ne mennee ko tarpeeks laittaa suolaa paistaessa. Loimulohi on kyllä helevetin hyvvää ko siihen laittaa pepparia pari murusta kuule, et sie poka tiäkhän, tiäksie? Mites ne naapurit onko siinä vanhoja tenuneniä että sais tissuttelu seuraa ko pellaa korttia samalla, mielummin semmosia vanahan kansan miehiä, ei nämä nykyajan nuoret tajua hyvän päälle mithän. Mutta tosihaan jos sulla kiinnostaa tämmönen ikäloppu 75vuotias mies muoniosta kämpphän notkumhan niin saatan mie perkele tullakki. Tosihaan en mie saatana jaksa ennään täälä mökissä asua muonion perällä ko on niin helevetin kylymä ja molen pilikillä paleltunu niin helevetin monesti että ei saatana. Ja onko sulla siinä liiterissä tai pirtisä ylleensä tillaa tuolle minun jokivenneelle ko kesälläki tulis tarvetta venheelle. Niin ja älä etes vastaa perkele jos solet joku kaupunkilainen joka ole koskhaan kuullu nuottahommista? Saatikka sitten sorsamettälä käynnistä ja hirvihommista, mie olen monet hirvekki ampunu tuola minun sakon 30-08:lla, vittu son vanha vehe muuten tuossa tuli miehlen. No mutta pirauttele, mullei ole ko tuo lankapuhelin mutta jos mie kännipäissäni kuulen ko sie pirhauttelet niin jauhama paskaa sitte. Selema. puhnum. 06944020, pullopostilaki mie otan viestejä vasthan, mutta son pari vuotta ko mennee perille, noh, olema kuulola

        Painukaa vittuun


      • Tsingkhan
        Enro2z kirjoitti:

        Painukaa vittuun

        Paista nuudeleita kyrperö!


      • Erno2z
        Jouko Alamettälä kirjoitti:

        Iltaa täältä muoniosta! mie saatan perkele viekhön sinne muuttaa jos sie olet poka pilikkimiehiä! lähemä joka aamu kuuvelta pilikille siihen helsingin viereen tenojoelle lohia pilikkimähän! Perkele molen nuoruuessa monet lohet siittä saanu mutten ole nyt voinu nykysten enhään käyvä pilikillä ko on tuo selekä niin perkehleen kipeä, emmie muista missä se on kipeäks tullu ko olen ryypänny 25vuotta (muistin mukkaan) putkeen tässä.. Oossulla naskali liiteriä sielä kämpäsä ko mulla tulis halakoja niin perkeleesti matkhan ja kamiina. Ehämmie ossaa iliman kamiinaa nukkua ko tässä muoniossa olen mökissä asunu perkele 50 vuotta ja risat päälle. Ja jos mitenkhään mahollista niin saatan mie ottaa tuon hirvikoiranki matkhan. Tosihaan onko mahollista maksaa se vuokra vai mikä soli niin tuota niin kalakiloina, mullon tuo arkkupakastin täynä matteita ja rökhäitä, on sielä parit lohekki, muttanon saatana pari vuotta ollu jo sielä, kyllähän ne mennee ko tarpeeks laittaa suolaa paistaessa. Loimulohi on kyllä helevetin hyvvää ko siihen laittaa pepparia pari murusta kuule, et sie poka tiäkhän, tiäksie? Mites ne naapurit onko siinä vanhoja tenuneniä että sais tissuttelu seuraa ko pellaa korttia samalla, mielummin semmosia vanahan kansan miehiä, ei nämä nykyajan nuoret tajua hyvän päälle mithän. Mutta tosihaan jos sulla kiinnostaa tämmönen ikäloppu 75vuotias mies muoniosta kämpphän notkumhan niin saatan mie perkele tullakki. Tosihaan en mie saatana jaksa ennään täälä mökissä asua muonion perällä ko on niin helevetin kylymä ja molen pilikillä paleltunu niin helevetin monesti että ei saatana. Ja onko sulla siinä liiterissä tai pirtisä ylleensä tillaa tuolle minun jokivenneelle ko kesälläki tulis tarvetta venheelle. Niin ja älä etes vastaa perkele jos solet joku kaupunkilainen joka ole koskhaan kuullu nuottahommista? Saatikka sitten sorsamettälä käynnistä ja hirvihommista, mie olen monet hirvekki ampunu tuola minun sakon 30-08:lla, vittu son vanha vehe muuten tuossa tuli miehlen. No mutta pirauttele, mullei ole ko tuo lankapuhelin mutta jos mie kännipäissäni kuulen ko sie pirhauttelet niin jauhama paskaa sitte. Selema. puhnum. 06944020, pullopostilaki mie otan viestejä vasthan, mutta son pari vuotta ko mennee perille, noh, olema kuulola

        Hei.

        Ymmärtääkseni teillä ei ole vuokranvastineeksi kuin kalatarinoita antaa ?
        Asun pihlajanmäen "paremmalla" puolelle naapurini koostuu nuorehkoista uusperheistä, "tenuneniä" on kyllä tuolla ostarilla ihan kyllästymiseen asti, tuulisella säällä en tiedä miten kortit pysyy penkillä pihalla.
        Ja loimulohi on kyllä ihan hyvää vaikka ei nyt hirveesti mihinkään liitykkään.
        Haen myös ehkä samanhenkistä asuja kumppania joten pelkään että tuo pienehkä ikäero voi pitää vuokrasuhteen alkamista mahdottomana.

        Mutta harkitsen kyllä asiaa ja kiitos ilmoituksestanne
        -Erno


      • Erno2z

        Hei

        Montako omistajaa? En osaa sanoa
        Mistä ja milloin ostettu?
        Paljonko ostettaessa ikää? En osaa sanoa
        Onko taloa kolaroitu, pukkailtu, pökkäilty, jouduttu kolhituksi? Ei ole
        Homevauriot? Ei ole
        Milloin uusittu ilmansuodatin/ilmastointi, ikkunat, ovet, oven karmit? Ilmansuodattimet hetki sitten
        Ikkunoiden kunto? 8/10
        Milloin ostettu? Mikä `?
        Paljon naarmuja? Vanha omistaja oli sokea kääpiö, joten poraili reikiä vähän miten sattuu
        Sisustan/tapetin, huonekalujen kunto? Tapetoitu tuoreeltaan, mööpelit on omia joten niiden kunnosta teidän ei tarvitse huolehtia
        Sisämuoviosien kunto? Kiitettävä
        Mattojen kunto? Puhtaat
        Onko sisällä tupakoitu tai pidettty turkiseläimiä? Joskus kännissä toin turkiksen kotiin, heitin sen seuraavana aamuna pois, muuten ei ja sisällä ei olla myöskään tupakoitu
        Maalipinnan kunto fiksaamatta? Seinät on tapetoitu
        Onko naarmuja maalipinnassa? En osaa sanoa
        Onko ruostetta maalipinnassa? Todennäköisesti ei
        Onko vahingoitettu, naarmutettu,lommotettu, hitsattu, maalattu, onko lasikuitu/tekometallipaikkauksia?
        Todennäköisesti ei
        Uusittiinko ikkunan vaihdon yhteydessä muutkin talon osat? Ikkunoita ei olla vaihdettu
        Entä vesipumppu, löytyykö? Löytyy mustalle vedelle yhtiön teknisestä tilasta KVK pumpuja ei ole
        Onko talo kaikinpuolin asumiskelpoinen? On
        Minkä ikäinen olet? 25v lukee ilmoituksessa
        Koulutus ja ammatti? PK ja Myyjä
        Jos tulisin heti kokeilemaan taloa, miltä kuulostaisi? Mahdottomalta, olen töissä 16 jälkeen sopii
        Olisiko ylimääräisiä ääniä? Naapuri pieree tolkuttomalla voimalla.
        Onko sinulla tiedossa mitään sellaista oleellista tietoa, joka mahdollisesti olisi kaupan este?
        Ei ole
        Mikähän olisi viimeinen hinta, jolla koko talo vaihtaisi omistajaa? 313.00€ ja sillä saa vain asua vuokralla.

        Soittele
        -Erno


    • Hazardi

      Voisitko kertoa tarkan osoitteen niin tulen moikkaamaan sua ihan henkilökohtaisesti? Voisin ottaa kiväärini mukaan tai leipoa vaan yksinkertaisesti turpaan sua, saatanan hamppi! Samalla voin näyttää että miten nuudelit valmistetaan. Olen itse myös hieno mies

      • Erno2z

        Ketokivenkaari 6 71 Hki en viitsi tässä asuntoni numeroa sanoa mutta voin tulla alaovelle vastaan.
        Ota omat nuudelit mukaan jos haluat tehdä niitä nuudeleita

        Soittele
        -Erno


    • EJ

      Jos olisit asunut Hämeenlinnassa niin aivan varmasti olisin ottanut yhteyttä :) Lycka till.

      • Erno2z

        Harmi.

        Soittele kuitenkin jos tulee yhtäkkiä tarve muuttaakkin helsinkiin niin katsotaan jos on kämppä viel tarjolla

        -Erno


    • erno2

      Olen itse tupakoimaton tapaus ja riehun aika paljon ulkona joten en ole kotosalla hirveesti, en omista kissa, koiraa, elefanttia tai seepraa en siis lemmikkieläintä ollenkaan. Vietän yöni usein jossain muualla jos olen luukuttamassa.
      En pidä stereoita koko aika maksimi völyymilla tai muutakaan hönöile joka häritisisi kanssa asujan normi arkea, olen muuten 8-16 arjet töissä.
      Olen itse 25v ja erittäin hieno mies.
      Voitte tuuttaa kysymyksiä tai jotain muuta ihan mieleen juolahtaa!

    • C H A O S

      ON NYT VALMIIT

      • 1smo

        onkoha tuo pihlajahanmäki lähellä pihlajahankatua siellä se seppo asuu


      • Erno2z
        1smo kirjoitti:

        onkoha tuo pihlajahanmäki lähellä pihlajahankatua siellä se seppo asuu

        Ei ole hirveen lähellä.
        Mutta bussilla pääset ytimeen todella helposti sitä on nopia kävely matka pihlajakadulle.

        Soittele jos asunto kiinnostaa
        -Erno


      • Erno2z

        No se on hyvä se.


      • KATU ASUNTO
        Erno2z kirjoitti:

        No se on hyvä se.

        MINÄ TULE ETELÄAFRIKA

        MINÄ OMISTAA 2 POIKAA 1 TYTTÖ VAIMO

        TARVITSEE ASUNTO NYT HETI
        RAHAA EI
        SUURI SYDÄN OTTA MINÄ ILMANE KOTI ME KAIKKI
        ME TARVITSE KOTI YMMÄRTÄÄ SINÄ?

        MINÄ TYÖ EI SIKSI RAHA EI
        JOS TYÖ SAADA NIIN ANTA KAIKKEA MITÄ OMISTA
        NYT EI OMISTA MITÄÄ

        MINÄ RUKOILLA POLVET MAAHAN


      • saatana.
        KATU ASUNTO kirjoitti:

        MINÄ TULE ETELÄAFRIKA

        MINÄ OMISTAA 2 POIKAA 1 TYTTÖ VAIMO

        TARVITSEE ASUNTO NYT HETI
        RAHAA EI
        SUURI SYDÄN OTTA MINÄ ILMANE KOTI ME KAIKKI
        ME TARVITSE KOTI YMMÄRTÄÄ SINÄ?

        MINÄ TYÖ EI SIKSI RAHA EI
        JOS TYÖ SAADA NIIN ANTA KAIKKEA MITÄ OMISTA
        NYT EI OMISTA MITÄÄ

        MINÄ RUKOILLA POLVET MAAHAN

        asumistukea 5 tonnia kuussa, niin riemurasiassa lukee. sinä ostaa palatsi.


      • 1smo
        Erno2z kirjoitti:

        Ei ole hirveen lähellä.
        Mutta bussilla pääset ytimeen todella helposti sitä on nopia kävely matka pihlajakadulle.

        Soittele jos asunto kiinnostaa
        -Erno

        ismolla ei kotia, ismo orpo :( ismolla veikkauspöytä se riittää maksuksi? otatko ismon luoksesi?


      • wsdfcx
        saatana. kirjoitti:

        asumistukea 5 tonnia kuussa, niin riemurasiassa lukee. sinä ostaa palatsi.

        "lol"


      • Ihmepellejä
        wsdfcx kirjoitti:

        "lol"

        Avohoidot ja alaikäiset pätemässä taas, hyvä Suomi!


      • Erno2z
        KATU ASUNTO kirjoitti:

        MINÄ TULE ETELÄAFRIKA

        MINÄ OMISTAA 2 POIKAA 1 TYTTÖ VAIMO

        TARVITSEE ASUNTO NYT HETI
        RAHAA EI
        SUURI SYDÄN OTTA MINÄ ILMANE KOTI ME KAIKKI
        ME TARVITSE KOTI YMMÄRTÄÄ SINÄ?

        MINÄ TYÖ EI SIKSI RAHA EI
        JOS TYÖ SAADA NIIN ANTA KAIKKEA MITÄ OMISTA
        NYT EI OMISTA MITÄÄ

        MINÄ RUKOILLA POLVET MAAHAN

        Valitettavasti en voi ilman rahaa antaan asuntoa vuokralle, mielummin pidän sen tyhjänä.
        Olen suurisydämminen mutta luulen että 6 henkeä on myös vähän liikaa tähän.
        Pahoitteluni, älä turhaan rukoile vaan yritä etsiä toisaalta kotia sinulle ja perheellesi
        -Erno


      • Erno2z
        Ihmepellejä kirjoitti:

        Avohoidot ja alaikäiset pätemässä taas, hyvä Suomi!

        Ei se haittaa jokaisella meillä on oikeus elää.
        -Erno


      • Erno2z
        1smo kirjoitti:

        ismolla ei kotia, ismo orpo :( ismolla veikkauspöytä se riittää maksuksi? otatko ismon luoksesi?

        Voidaan katsoa paljonko pöydästä voin hyvittää sille voisi ollakkin käyttöä

        Soittele
        -Erno


      • saa kai sitä
        Ihmepellejä kirjoitti:

        Avohoidot ja alaikäiset pätemässä taas, hyvä Suomi!

        huumoria heittää ps. minä en kirjoittanut tuota


    • gilette on homo

      Tais olla rasia nyt vähän väärä paikka mainostaa. Sieltä me persreiät tullaan =)

      • Erno2z

        En mainostanut rasiassa vaan joku mainosti rasiassa, eikä se haittaa ketään
        Tykkään vastata hieman kryptisiinki ilmoituksiin.

        -Erno


      • he
        Erno2z kirjoitti:

        En mainostanut rasiassa vaan joku mainosti rasiassa, eikä se haittaa ketään
        Tykkään vastata hieman kryptisiinki ilmoituksiin.

        -Erno

        moi ootko sonja polojärvi


      • Erno2z
        he kirjoitti:

        moi ootko sonja polojärvi

        Hei
        En ole, Olen Erno

        -Erno


      • he
        Erno2z kirjoitti:

        Hei
        En ole, Olen Erno

        -Erno

        Saatanan saatana


      • Erno2z
        he kirjoitti:

        Saatanan saatana

        Aijaa


      • haistakaapunkkaritpa
        Erno2z kirjoitti:

        Hei
        En ole, Olen Erno

        -Erno

        Tuota noin jos muutan sinun luo niin miten olis sohva vuorot?


      • Erno2z
        haistakaapunkkaritpa kirjoitti:

        Tuota noin jos muutan sinun luo niin miten olis sohva vuorot?

        Ei siinä tarvii vuorotella, mahdumme kummatkin sohvalle vuorottelematta (kunhan se vain saapuu)
        Onko joku syy että et haluisi istua sohvalla samaan aikaan kanssani ?

        -Erno


    • 0o

      Muutan heti luoksesi jos tykkäät anaali seksistä!

      • Erno2z

        Oletteko mies ?


      • wala
        Erno2z kirjoitti:

        Oletteko mies ?

        sinä lahna?


      • Erno2z
        wala kirjoitti:

        sinä lahna?

        En ole


      • Erpaps
        Erno2z kirjoitti:

        Oletteko mies ?

        oon riemurasiasta, kommaan sulle NYT


      • Erno2z
        Erpaps kirjoitti:

        oon riemurasiasta, kommaan sulle NYT

        Olen kyllä
        Ja niin näytit tekevän.


    • abi turi ent ti

      Mä tarttisin asuntoa, mutta en helsingistä enkä juuri nyt. Mutta kiitos tarjouksesta!

      • Erno2z

        Harmi että asun helsingissä juuri nyt
        Mutta kiitos mielenkiinnosta

        -Erno


      • HABIBII
        Erno2z kirjoitti:

        Harmi että asun helsingissä juuri nyt
        Mutta kiitos mielenkiinnosta

        -Erno

        MOIMOI ERNO! HALUSIN VAAN NÄIN RIEMURASIAN JÄSENENÄ TULLA TOIVOTAVAMAAN ONNEA KÄMPPIKSEN ETSIMISESSA!
        TERVEISIÄ
        HABIBILTA


      • Erno2z
        HABIBII kirjoitti:

        MOIMOI ERNO! HALUSIN VAAN NÄIN RIEMURASIAN JÄSENENÄ TULLA TOIVOTAVAMAAN ONNEA KÄMPPIKSEN ETSIMISESSA!
        TERVEISIÄ
        HABIBILTA

        Kiitos

        -Erno


      • GeneralB
        Erno2z kirjoitti:

        Kiitos

        -Erno

        Voi lollers.

        Tällä palstalla ei äly liiku;)


      • Lilly_
        GeneralB kirjoitti:

        Voi lollers.

        Tällä palstalla ei äly liiku;)

        Erno ihana mies oot.


      • Erno2z
        Lilly_ kirjoitti:

        Erno ihana mies oot.

        Kiitos ihanasta viestistäsi.
        Tule toki joksus moikkaamaan jos tahdot.

        Soittele / Viestittele
        -Erno


      • Abdullah69
        Lilly_ kirjoitti:

        Erno ihana mies oot.

        ernolla on myös niin ihana perse


      • Erno2z
        Abdullah69 kirjoitti:

        ernolla on myös niin ihana perse

        Voin leikkaa nallekarvani pois ja liimata ne kuolleeseen pulloon voit sit pilitellä sitä ?
        Tietenkin se maksaa 100e lisää kuukaudessa

        Soittele
        -Erno


    • Kullervuokko

      Anteeks, Erno, tää ei nyt oikeastaan liity sun kämppiksen hakuun mutta: Ei helvetti että oon nauranut tälle ketjulle ja varsinkin Ernon vastauksille trolleille :)
      Ei siinä, jatkakaa. Erno on paras.

      • sjdjsjsjjsjsjsj

      • Piirtäjä_

      • Erno2z
        Piirtäjä_ kirjoitti:

        Tunge kynä perseeseen

        En ajatellut.

        -Erno


      • ahtisaari
        Erno2z kirjoitti:

        En ajatellut.

        -Erno

        reppee perse noille viesteille :D


      • kaivohbdtzdh
        ahtisaari kirjoitti:

        reppee perse noille viesteille :D

        Sairasta sakkia


    • jokutyttöstadist

      Erno, olet hieno mies tosiaan!
      Oon täs lukenu melkeen koko ketjun läpi ja mul ei oo aikoihin ollu näin hauskaa tääl.
      Jos et kaikkii näitä ihmisiä ota asumaan luokses, niin kai aiot silti tuparit järjestää, joihin me kaikki voidaan tulla... ?
      Muuttaisin sun luokses asumaan mut ku oon 17 niin en koulun ohelta töitä ehi tehä joten mul ei oo rahaa paitsi vanhemmat antaa kuukausrahaa aikaa maittavasti.
      Mut Pihlajamäki sehä o mukava paikka jossain Malmin seuduil ja siel on oma ostariki.
      Hengaatko paljonki siel ostaril? Eiks siel oo joku huoltsikkaki, tepikka??
      Mut joo onnee toivottavasti löytyy sulle joku mukava kämppis joka ei haise piere omista hamsteria ja maksaa vuokran ajallaan=)

    • ...

      koska voin muuttaa?

    • Mohammed Jesus

      Mun äiti sano et mä saisin muuttaa sun luo, mut ku mulla ei oo ku kaks tikkalia ja peluna. saako mää assuu su luona ku maksaa yks lehti ja axe pullo jos sä haista. ku mu isä ei tykkää jos mulla o miehiä sammoos assunnos heii. voitko sie lähtä jos meikä tulee flädhää su kämppään? Mul on tosi monta kauitinta ja tietokonetta niin voisin mä sulle pari niistä vipata jos kävis maksuksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe