Creative zen mozaic ez300 kysymyksiä

CreativeMozaic

Joo eli Creativen Zen Mozaic EZ300-soittimen hankintaa olen vakavasti harkinnut, olis kuitenki pari kysymystä..

Mitä vaihtoehtoja on valikoissa musiikin selaamiseen? Kun mitä katselin netistä videoita ja arvosteluja niin en saanut ihan selvää... Kaikissa videoissa oli vain Now playing, Playlist, Artists, Albums ja Genres ja valikkoa näyttäisi vielä jatkuvan alaspäin eli mitä vaihtoehtoja siellä olisi vielä? Onko siellä esim aakkosellinen tai kansioiden mukaan haku (Alphabetical/Folders)?

Toinen kysymys on että onko tuo miten nopea tuo valikko? Jossakin valitti pari hemmoa että olis parin sekunnin viive valikoita selatessa (ei varmaan kauhean paha) vai onko ihan sujuvaa esim kappaleiden selaaminen?

Kiitos paljon niille jotka viitsivät vastata :)

5

983

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulpukka

Älä osta, älä missään nimessä osta kyseistä soitinta. Hitot valikoiden hitaudesta, mikäli kyseinen soitin edes suostuisi toimimaan välttävästi vaan kun ei. Vähän väliä joutuu tyhjentämään soittimen ja asentaa firmwaren uudelleen. Tää sonta menee kyllä just huomenna takuuhuoltoon, silkkaa sontaa koko laite. Pistä ennemmin pari penniä enemmän likoon ja osta joku muu.

• lasso-Larsson

... nyt vast' säää tän tääll' kerroit! Mää ostin kyseisen Ez300 vempeleen tänään Turun Kodin Ykkösestä ja nyt mää sitä lataan koton', kun samall' oon kirjastossa pällistelemässä sun tekstiäs'!

Alennushintaa kerty 69,95 ja saman firman latauslaitteelle (Zen Power Adapter) vielä 29,90 – eli yhteensä 99,85!!! Voi vittu sentään......

Kävin pöytäkoneella lataamassa firmwarea muistitikkuun osoitteesta
        http://support.creative.com/downloads/download.aspx?nDownloadId=11266

Katsotaas' kuinka äijän käy. Olen raporttilinjalla myös Afterdawniin päin.

• k.lehtimaki

kuinka voin ladata tähän videoit?

• kalle.lehtimaki

pliis vastakkaa!!!!!!!!

• asdfghjkasdfghkhn
        kalle.lehtimaki kirjoitti:

pliis vastakkaa!!!!!!!!

Koneeseen kiinni ja sitten vaan sinne vetämällä. Videot saattaa joutua muuttamaan eri tiedostomuotoon, kannattaa kattoo manuaalista mitä tukee ja sitten vaikka googlettaa jotain converttereja (tyyliä from .avi to .mp4 converter free).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1269
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      772
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      29
      760
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      139
      716
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      60
      571
    Aihe