Pieni perse on paras perse

treenaamalla kuntoon

15

3546

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfdgd

      Vähän liian pieni, itse tykkään pyöreämmästä.

      • hot_ass_

        Oon bi-nainen ja tykkään kovasti pienistä, timmeistä takapuolista. Se on kyllä totta, että harvoin näkee todellla hyviä perseitä. Esim. farkut jalassa on vaikea sanoa, onko hyvä perse tahi ei kun farkut saa näyttämään perseen pienemmältä.


      • Kostuttja

        Vain piilohomot pitävät noin pienistä, miesmäisistä perseistä.


      • jyu
        Kostuttja kirjoitti:

        Vain piilohomot pitävät noin pienistä, miesmäisistä perseistä.

        voin vaiks lyäd vetoo et oot joku kateelline läskiperse :D


    • 86wet

      Siis tä? Harvalla hoikallakaan.... Mikäs toi sit on, jos ei hoikka? Perse on kyllä hyvä ;)

      • aloittaja

        Tarkoitin, että vaikka on hoikka, ei se tarkoita, että muijalla olisi hyvä perse.


      • Invictus

        "Siis tä? Harvalla hoikallakaan.... Mikäs toi sit on, jos ei hoikka? Perse on kyllä hyvä ;) "

        Hoikka, mutta myös huippuluokan kehonrakentaja. Vertailemalla muihin kuviin näyttäisi tosin myös siltä, että tuota kuvaa on hieman muokattu tietokoneella.


      • ymjutnhbgfd
        Invictus kirjoitti:

        "Siis tä? Harvalla hoikallakaan.... Mikäs toi sit on, jos ei hoikka? Perse on kyllä hyvä ;) "

        Hoikka, mutta myös huippuluokan kehonrakentaja. Vertailemalla muihin kuviin näyttäisi tosin myös siltä, että tuota kuvaa on hieman muokattu tietokoneella.

        Minkähän painoinen hän on? Ilmeisesti aika kevyt. Ei musta mitenkään kauhean lihaksikas kehonrakentajaksi, pikemminkin fitnestyyppi.


    • Pöhkö tyttö

      Se on toi asentokin osittain, joka pienentää entuudestaan. Silmät käteen ja kokemusta peliin ;)

    • yjkrurtegefrw

      http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/655091/80424579.jpg

      tuossa kuvassa sama nainen. nainen on siis "huippuluokan kehonrakentaja" ja nimi Jamie Eason.
      en kommentoi naisen muuta vartaloa, kun täällä keskustelussa siis pyllystä vaan juttua on, mutta perseestä siis en verran, että tuolla naisella ei edes OLE persettä.
      tuo ei ole "pieni" perse, vaan OLEMATON lantio.
      naisella ei ole yhtään minkäännäköistä lantiota, kehonrakentajille useimmiten noin juuri käykin, että vartalonäyttää tasapaksulta, jonka vuoksi vyötärö eiole enää "korsettikapea" vaan hyvin lihaksikas, ja vartalosta tulee miesmäisen muodoton/lihaksikas.
      naisellinen muoto katoaa ja korvautuu miesmäisellä lihaksella.
      olen nuori heteronainen ja tässä kuva minun UNELMAperberistäni:

      http://l.yimg.com/a/i/ca/lifestyle/dec08/beyonce_300x500.jpg

      http://www.marshallsclothingcompany.com/usrimage/r&r-studded-jagger-jean.jpg

      molemmilla selvä lantiolinja.

      • bodybody

        On tolla mielestäni selvä pylly, eikä edes oo mitenkään kauhean lihaksikas. En ois ikinä arvannut kehonrakentajaksi, jos et ois maininnut. Sellaisilla todella lihaksikkailla naisilla käy kyl niin kuin kirjoitit


    • Booty fanatic

      Kunnon battybwoy taidat olla :D

      Tuommonen peppuhan löytyy joka pikkupojalta! :D... Ei oo naisellisuutta nähnytkään.

      Pitää olla L.A. face with an Oakland booty niinku laulussa sanotaan! Kunnon gettoperät kunniaan!

      • FelFem

        Onneksi kuulun nihin hoikkiin naisiin, joilla on hyvä perse.


      • patinoitunutrunomies

        noh, sithän mennään kivittää sokkelia ;)


    • Uuh Aah M

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe