Onko kokemuksia Favoran tuotteista? Kasvojen hoitotuotteista erityisesti, mutta muistakin.
Ajattelin kokeilla tuota ravitsevaa hoitovoidetta, tuttuni sai sillä ärtyneen ihonsa rauhoittumaan tosi mukavasti. Sen jälkeen hän siirtyikin käyttämään Favoran tuota vanhemmalle iholle tarkoitettuja päivä- ja yövoiteita.
Favora
3
3329
Vastaukset
- döojäjy
Tykkään Favoran kosteuttavasta kasvosuihkeesta
- dsanna*
Itse käytän Favoran meikinpoistpoainetta ja kosteuttavaa kasvosuihketta, ja tykkään niistä todella paljon! Kokeilin joskus myös tuota mainitsemaasi hoitovoidetta, mutta minulle se ei sopinut. Oli hieman liian rasvainen, mutta itse kokeilemalla löytyy paras tuote :)
- ....
Favoralta mulla on ollut käytössä Mieto pesuneste, Ihogeeli (Aloe Vera), Aurinkogeeli SK 15 ja sitten vielä yksi vartalovoide, tosi ohut koostumukseltaan, jota ei näytä enää valikoimista löytyvän. Meillä töissä oli myyjät aina säännöllisesti ja ostin juuri tuota vartalovoidetta kun oli tarjous "2 yhden hinnalla", kun kertoivat, että sitä myydään jatkossa vain lahjapakkauksissa muiden tuotteiden kanssa kimpassa.
Myös tuota kasvosuihketta olen ostanut, mutta en oikein osannut käyttää ja rillipäänä hankala puljata edes takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745