Millaisia kokemuksia kyseisestä kello merkistä? Tyylikkäitä miesten kellojakin löytyy,yksi malli ainakin aivan samanlainen mitä löytyy ainakin tommy hilfigeriltä ja gantilta. Kyseisten kellojen laadusta on paha mennä sanomaan,hinnoissa löytyy ainakin suuret erot. Hilfiger,gant maksavat noin 120-140€ ja leijona 50€.
(Leijona kello)
http://www.perkko.fi/index.php?pageID=591&op=item&pID=4413
Leijona kellot?
6
2628
Vastaukset
- nainen 36v.
aina ollut Leijona kello. Ja niitä ei ole montaa ollut, koska ovat ainakin mun käytössä kestäneet todella hyvin. Kyllä mä nopeammin kyllästyn kelloon kuin että se lakkaisi toimimasta.
- Kyllä jellona kestää
Sama Leijona tikittänyt jo 22 v. ja aina ranteessa. Olen uinut, sukeltanut, saunonut ja tehnyt vaikka mitä kello kädessä, eikä se ole moksiskaan.
- Tiikerin poika
hienoa. mikänkälainen konesto Jellonassasi on?
- Kyllä jellona kestää
Tiikerin poika kirjoitti:
hienoa. mikänkälainen konesto Jellonassasi on?
Kait joku Citizenin kvartsikoneisto.
- nuppu nappi
minulla olisi vanha leijona 21kivinen en tiedä mitä metallia kuoret on näytää melkein kullalta mutta en näe siinä mitään kullan merkkejä. en myöskään tiedä sen ikää. sen tiedän ett ä se on ollut faijallani joka kuoli jo 85 jote on tolla enemmän ikää jos jotain keräilijää kiinostaisi voin myydä sen pois.
- k€llo
Hyvinhän nuo Leijona kellot toimivat vaikka Kiinassa tehdäänkin. Vanha kelloni käy vieläkin 10 vuoden jälkeen. Patteria vaan pitää vaihtaa välillä. Juuri tilasin uuden Keskiseltä, kun sai melkee puoleen hintaan. http://www.keskisenkello.fi/leijona-m-10.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809