Nutrilett kuuri aloitettu, olo on huono,on nälkä ja päätä särkee.
Meneekö tämä ohi?En halua luovuttaa.
Kuulisin mielelläni kokemuksianne, onko paino laskenut ja missä ajassa? Lisäksi kysyisin että saako kuurin aikana syödä mandariineja,omenia tai muita hedelmiä?
Kiitos asiallisista vastauksista! :)
Nutrilett
7
3720
Vastaukset
- !
>
Kestä pari kolme päivää vaikka naama irvessä. Sitten helpottaa.
>
Ei mielellään. Niissä on kuitenkin sen verran sokereita, että se saattaa tuoda nälän takaisin. Jos oikein tekee mieli, niin puolikas mandariini - ihan vaan mielihalun tyydyttämiseen. Muuten kannattaa olla erossa (voit nimittäin joutua kokemaan ensimmäisten parin päivän huonon olon uudestaan - ja se syö motivaatiota).- kk
Kokemuksesta tiedän, että kyseinen olo menee ohi 4-5 päivän jälkeen, kun elimistö siirtyy ns. ketoositilaan. Siksi ei kannata syödä mitään hiilihydraattipitoista (mandariinit, porkkanat ym.) Ketoositila keskeytyy muuten. Ja toiseksi: Jos vedät nälkääsi esim. kurkkua, vatsalaukun kutistumisefektiä ei pääse tapahtumaan, ja nälkäinen olo on jatkuva vieras.
Jos väsymys ja heikotus jatkuu (ja muutenkin), suosittelen ehdottomasti jotain rasvan polttoa tehostavaa, piristävää ja nälkää vievää termogeenistä (kehon omaa aineenvaihduntaa ja lämmöntuottoa lisäävää) tuotetta, jossa on guaranaa!!! Niitä saa lisäravinnekaupoista, esim. Fitness-Store. Hyväksi todettu tuote on esim. C4 Systen (180 kapsellia, hinta noin 40-50euroa). Tulet huomaamaan, että saat aivan eri tavalla puhtia!
Kun "nutrasin" aluksi ilman tätä, ajatukseni liikkuivat koko ajan ruuassa. Kun siirryin kapseleihin, kävin sen verran "ylikierroksilla" ettei ruoan ajattelu paljon kiinnostanut.
- Myös nutraaja
Tämä on ehdottomasti helpoin ja nopein tapa laihduttaa. Olen itse käyttänyt Nutreja yli 10 vuotta - en tietty yhtäjaksoisesti, vaan ajoittain :).
Päänsärky häviää kun muistaa juoda tarpeeksi, ja ottaa lisäksi vaikka vähän vissyvettä, niin elimistö saa vähän lisäsuolaa.
Porkkanat ja kaali ovat hyviä apuja nälkään.- -E-
Itsellä nyt 10 päivää täysnutrausta takana...-3kg lähteny. Ja tämä jatkuu ainakin vielä 5 viikkoa. Muuta en syö. Tosin kasviskeittoon lisää kasvismössöä jatkoksi, muuten sitä ei saa alas.
Päänsäryä ei esiinny ku muistatte JUODA!! - fairu
-E- kirjoitti:
Itsellä nyt 10 päivää täysnutrausta takana...-3kg lähteny. Ja tämä jatkuu ainakin vielä 5 viikkoa. Muuta en syö. Tosin kasviskeittoon lisää kasvismössöä jatkoksi, muuten sitä ei saa alas.
Päänsäryä ei esiinny ku muistatte JUODA!!Mutta pysyykö kilot poissa kun tahti on tämä ja keino on tämä? Syökö se ennemmin lihasta ja nestettä kuin mitä läskiä? Mihin tää nutrilet perustuu jos se on ns. terveellinen tapa?
- :
fairu kirjoitti:
Mutta pysyykö kilot poissa kun tahti on tämä ja keino on tämä? Syökö se ennemmin lihasta ja nestettä kuin mitä läskiä? Mihin tää nutrilet perustuu jos se on ns. terveellinen tapa?
>
Se on itsestä kiinni, miten alkaa syödä kuurin jälkeen. VLCD:llä on kuitenkin saatu varsin hyviä tuloksia pitkäaikaisessa painonhallinnassa.
>
Miinuskaloreilla lähtee lihasta välttämättä - tai ainakin jos jatkaa samoja liikuntatottumuksia. Sen sijaan jos VLCD:n aikana aloittaa lihaskuntotreenin, niin parhaassa tapauksessa voi jopa saada vähän lisää lihasta. Tätä käytetään lihaskadon ehkäisyyn monissa VLCD-metodeissa. Sinänsä suurta eroa ei ole lihaskadon kannalta, millä vauhdilla tai keinolla laihduttaa (jos vaan turvataan riittävä proteiinisaanti - kuten VLCD:llä tehdään). Ongelmia tulee silloin, jos päästää itsensä lihoamaan nopeasti (minkä tahansa) kuurin jälkeen.
>
Ihan vaan siihen, että syödään todella niukasti kaloreita, mutta syödään kuitenkin kaikki suojaravinteet ja tarvittavat proteiinit, rasvat jne.
Älkää arastelko VLCD:n kanssa. Moni on löytänyt siitä avun lihavuuteen. Kokeilkaa ! - -E-
: kirjoitti:
>
Se on itsestä kiinni, miten alkaa syödä kuurin jälkeen. VLCD:llä on kuitenkin saatu varsin hyviä tuloksia pitkäaikaisessa painonhallinnassa.
>
Miinuskaloreilla lähtee lihasta välttämättä - tai ainakin jos jatkaa samoja liikuntatottumuksia. Sen sijaan jos VLCD:n aikana aloittaa lihaskuntotreenin, niin parhaassa tapauksessa voi jopa saada vähän lisää lihasta. Tätä käytetään lihaskadon ehkäisyyn monissa VLCD-metodeissa. Sinänsä suurta eroa ei ole lihaskadon kannalta, millä vauhdilla tai keinolla laihduttaa (jos vaan turvataan riittävä proteiinisaanti - kuten VLCD:llä tehdään). Ongelmia tulee silloin, jos päästää itsensä lihoamaan nopeasti (minkä tahansa) kuurin jälkeen.
>
Ihan vaan siihen, että syödään todella niukasti kaloreita, mutta syödään kuitenkin kaikki suojaravinteet ja tarvittavat proteiinit, rasvat jne.
Älkää arastelko VLCD:n kanssa. Moni on löytänyt siitä avun lihavuuteen. Kokeilkaa !Tämä on startti sille tulevalle ruokatapojen muutokselle. Jos tosiaan pysty tähän niin tuntuis onnistuvan ihan "oikeallakin" ruoalla.
Nutrilett pirtelö täytyy laittaa jääkaappiin "vetäytymään" eli mä teen illalla aamuksi pirtelön valmiiksi ja töissä ku juon niitä kaks niin ku oon eka tauolla juonu pirtelön niin teen jääkaappiin valmiiksi uuden. Mut esim. Nutridiet pirtelöt on paremman makuisia ku juo heti. Niistä tulee vähän limaisia.
Kasviskeiton oon jatkanu keitetyillä vihanneksilla. Tulee parempaa ja on enemmän keittioa (täytyy siis muistaa lisätä "keitinvettäkin".
Paino mulla ainakin on joinakin päivinä sama kuin edellisenä, mutta seuraavana päivänä lähteekin sit reilummin jne. Mutta plussaa ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620