Hei!
Oon vähä katellu tollasta NVIDIA GeForce 9800GT näyttistä, ( http://tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=21503 ) mutta en ole 100% varma toimiiko se mun koneessa. Joku aika sitte kokeilin tollasta 260 GTX näyttistä ku piti olla nii turbovehje mut eihä se pyörittäny mitää... Niin jos joku tietone voi kertoa vähä omista kokemuksista toho 9800GT näyttiksee ja sitte että sopiiko se mun tietokoneen kokoonpanoon.
koneeni tiedot:
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista™ Home Premium
Prosessorir: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000 (2 CPUs), ~3.0GHz
Muisti: 2046MB RAM
Nyk. näytönohjain: NVIDIA GeForce 7500 LE (joo iha v**** paska)
Emolevy: M2R-FVM
Virtalähde: 600W
(sanokaa ihmeessä jos jäi jotain tärkeitä tietoja mainitsematta)
KIITOS jo etukäteen!
Oikea näyttis koneeseen?
5
167
Vastaukset 5
vanhat ajurit ja asensit uudet tuolle 260 gtx:lle kun kokeilit ?
Jos GF260GTX ei tuonut haluttua nopeutta peleihin, on kyllä muualla vikaa: asetuksissa, ajureissa tai ihan jopa raudan tai käyttöjärjestelmän viallisuudessa. Se on ainakin huomattava, että ne vanhat nVidian ohjaimet pitää poistaa perusteellisesti ennenkuin alkaa asentamaan täysin uuden teknologiasukupolven ohjainta, olkoonkin, että se tulee samalta valmistajalta.
Rautasi ei ole sitä kaikkein kuuminta hottia, mutta juuri GF260GTX:n tasoisen näytönohjaimen pitäisi olla sille tasan sopiva tasapainoista suorituskykyä haettaessa.- Ed95
No mutta ei tuosta GTX:tä sen enempää koska 9800GT on jo tähtäimessä.
- 9800Gt on..
Ed95 kirjoitti:
sopiva koneesi muuhun kokopanoon nähden, 9800Gt häviää reilunlaiseti tosin tuolle 260GTX:lle joten jollei sillä pelit pyörineet niin joku muu mättää koneessasi, onhan se prossakin tosin melko paska.
Ed95 kirjoitti:
Tuohon hintaan saa jo GTS250:n, joka on nopeampi ja kuluttaa vähemmän tehoa.
Toimii hyvin, kunhan et mene mämmikourinesi puuttumaan asennukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487