Perunko häät?

ldfk

Meillä on hääpäivä 20.02.2010. Järjestelyt tehty. Kutsut menneet. Kaikki tilattu. Kihlattuni vietti polttarinsa ajoissa viime viikonloppuna, koska potee erittäin kovaa krapulaa ja haluaisi olla "nesteetön" hääpäivänä. Omani piti viettämän häiden aattona.
Nyt on vaan niin, että rakkaani? eksyi jatkoille kahden vanhan ystävänsä kanssa, miespuolisen, ja jätti polttariseurueensa. Hänellä on aina ollut kontrolliongelmia humalassa.
Aamulla ystävien tullessa hakemaan häntä hotellista oli ovi raollaan auki ja tuleva ex?puolisoni istui sängyllä miesten välissä alastomana ja hyväili kumpaakin intiimisti.
Onneksi osa ystävistä oli sitä mieltä, että minun kuului olla tietoinen tapahtumista.
Mitä teen. En voi uskoa että tämä on ainutkertainen vahinko.

37

1201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermit

Mutta vähänkö nauratti, kun ajattelin ensin kihlatun olevan sulhanen ja sitten se sulho oli siellä miesten välissä .... hidas sytytys.

Mutta tosiaan.. pettämistähän tuo on. Polttari-ilta ei anna mitään erikoislupapassia pettämiseen.

Meillä kun mentiin naimisiin, niin tehtiin selkeät säännöt, mitä polttareissa tapahtu ja mitä ei.

• jyvät akanoista

Homotestejähän ei ole keksitty, joten ilman muuta peruutat häänne lyhyen ja ytimekkään päättelyn pohjalta. Miehesi ystävät vaikuttavat reiluilta ja asiantuntevilta.

Et todellakaan tule pärjäämään miehesi kanssa, koska hänhän ilmiselvästi ei hallitse viinankäyttöään ja osoittaa humalapäissään järjetöntä himokkuutta muita miehiä kohtaan yleisön läsnäollessa. Näinhän sieltä kaapista tullaan ulos muutenkin elämässä!

Varmasti tulet löytämään kunniallisen ja järkevän miehen, jonka kanssa elätte hallitusti ja kunnialla elämänne loppuun asti. Polttariasiahan on yksi merkittävin tekijä avioliitolle ja sen varassa rakennetaan koko parisuhde.

• Sitä sattuu..

Eiks tässä nyt puhuta morsmaikusta,joka heräs kahden miehen välistä?
        Eli tää AP on mies?
        Älä häitä peru..nythän on hyvä alkaa puhtaalta pöydältä..käyt itekki vähä omissa polttareissas tyttöjä "hämmentään" viimeistä kertaa poikamiehenä ja se on sit siinä!
        Aloitatte sit yhteisen",kunnollisen "elämän häistä..
        On pahempiakin polttareita ollu.. :)

• kkj
        Sitä sattuu.. kirjoitti:

Eiks tässä nyt puhuta morsmaikusta,joka heräs kahden miehen välistä?
        Eli tää AP on mies?
        Älä häitä peru..nythän on hyvä alkaa puhtaalta pöydältä..käyt itekki vähä omissa polttareissas tyttöjä "hämmentään" viimeistä kertaa poikamiehenä ja se on sit siinä!
        Aloitatte sit yhteisen",kunnollisen "elämän häistä..
        On pahempiakin polttareita ollu.. :)

selvennykseksi. Kihlattuni (ex)on nainen ja olen itse heteromies, ainakin tähän asti.

• kysynpä vaan...

Eli morsmaikku on mennyt hotellihuoneeseen kahden miehen kanssa, jättänyt oven raolleen ja harrastellut intiimejä, kunnes ystävät tulivat hakemaan? Jos mulle tulisivat kaverit kertomaan tällaista tarinaa, tarkistelisin vielä noita yksityiskohtia. Ei kukaan voi olla noin tyhmä (että siis jättää sen oven auki).

• Näistä näin

1. Pidät omat polttarisi ja nait kaikkia naispuolisia jotka suostuu. Ja suoraan vieraasta sängystä kirkkoon, papin kysyessä vastaat "TAHDON" :)
      2. Pidät omat polttarisi ja nait kaikkia naispuolisia jotka suostuu. Ja suoraan vieraasta sängystä kirkkoon, papin kysyessä vastaat "TAHDON" :)
      Ja sitten häätilaisuuden kiitospuheessa kiität tuoreen puolisosi vapaamielistä suhtautumista seksiin :) :) :)
      3. Pidät omat polttarisi ja nait kaikkia naispuolisia jotka suostuu. Ja suoraan vieraasta sängystä kirkkoon, papin kysyessä vastaat "EN" :D
      4. Pidät omat polttarisi ja nait kaikkia naispuolisia jotka suostuu. Ja aamulla vieraassa sängyssä jatkat vaan naisten jörnimmistä, jätät kirkoonmenon väliin totaalisesti :)
      5. Pidät omat polttarisi ja nait kaikkia naispuolisia jotka suostuu. Ja aamulla lähdet kotiisi lepäilemään, jättäen kirkkoonmenon väliin totaalisesti :)
      6. Pidät omat polttarisi, vedät umpikännit. Ja aamulla jatkat krapulaunia tyytyväisen, jättäen kirkkoonmenon väliin totaalisesti :)
      7. Jätät polttarit väliin, jätät kirkonmenot väliin :)
      Tässä näin aluksi...

• höpsistä!

Tulipa hiki lukiessa..yhtä naintia koko juttu.. :)
        Luulen mäkin,et kaveris sua nyt vähä huijaa ja liiottelee..
        Että ovi auki siellä mulkkuja hiplailis..en usko..tai sitten morsian on ollu TOSI turrissa,sikäli kun aamulla nyt enää yleensä ollaan..tai tosi puutteessa! ;D

• lkjhv
        höpsistä! kirjoitti:

Tulipa hiki lukiessa..yhtä naintia koko juttu.. :)
        Luulen mäkin,et kaveris sua nyt vähä huijaa ja liiottelee..
        Että ovi auki siellä mulkkuja hiplailis..en usko..tai sitten morsian on ollu TOSI turrissa,sikäli kun aamulla nyt enää yleensä ollaan..tai tosi puutteessa! ;D

oli raollaan kun oli tupakoimaton huone ja olivat olleet juuri polttamassa ja humalassa ei hirveästi pienistä piitata tunnetusti
        Kihlattuni syyttää minua koska en voinut järjestää polttareitani samana päivänä, jolloin olisimme voineet polttarijuhlallisuuksien loputtua tavata. Kertoo olleensa niin humalassa että kutsui miehet huoneeseensa.
        En oikein voi uskoa selitystä koska kello oli jo melkein kaksitoista seuraavana päivänä kun hänen hauskanpitonsa jatkui ja vauhti oli kuulemma vain parantunut.
        Riidan seurauksena hän kävi taksilla kotona sinä lauantaina kello seitsemän illalla ja palasi sunnuntaina iltapäivällä krapulassa syyttäen minua pikkumaisuudesta ja siitä, että ajan hänet kotoaan. Vaikka pyysin kyllä lauantaina jäämään kotiin.
        Itse asiassa kertoja oli hänen pikkusiskonsa ja olen jutellut hänen kanssaan paljon ja hän on kertonut isosiskostaan paljon, myös siitä mitä on tapahtunut 7 vuoden yhdessäolomme aikana

• Ei huoraa kuiteskaa.
        lkjhv kirjoitti:

oli raollaan kun oli tupakoimaton huone ja olivat olleet juuri polttamassa ja humalassa ei hirveästi pienistä piitata tunnetusti
        Kihlattuni syyttää minua koska en voinut järjestää polttareitani samana päivänä, jolloin olisimme voineet polttarijuhlallisuuksien loputtua tavata. Kertoo olleensa niin humalassa että kutsui miehet huoneeseensa.
        En oikein voi uskoa selitystä koska kello oli jo melkein kaksitoista seuraavana päivänä kun hänen hauskanpitonsa jatkui ja vauhti oli kuulemma vain parantunut.
        Riidan seurauksena hän kävi taksilla kotona sinä lauantaina kello seitsemän illalla ja palasi sunnuntaina iltapäivällä krapulassa syyttäen minua pikkumaisuudesta ja siitä, että ajan hänet kotoaan. Vaikka pyysin kyllä lauantaina jäämään kotiin.
        Itse asiassa kertoja oli hänen pikkusiskonsa ja olen jutellut hänen kanssaan paljon ja hän on kertonut isosiskostaan paljon, myös siitä mitä on tapahtunut 7 vuoden yhdessäolomme aikana

Jos tosiaan olet noin epävarma naisestasi,niin peru häät..
        On se kuitenkin sen verran iso juttu koko tilaisuus..
        Jos naisesi on muutenkin lumpahtava,niin mitä järkee on koko häissä?
        Luottamus on kuitenkin se A ja O suhteessa..
        Parempihan tuo,että näytti paheensa ennen kuin pistit pääsi liekaan..
        Miettikääpä häitä uudestaan myöhemmässä vaiheessa.. :)

• Reptilian Husband
        lkjhv kirjoitti:

Vaikka ois päivää ennen häitä, niin kannattaa perua jos tunteita on noin syvästi loukattu.

Usko hyvä veli, että on parempi jättää naimatta petollinen nainen ja kärsiä pari vuotta yksinäisyydestä kuin mennä avioliittoon täysin holtittoman ja vailla arvoja olevan naisen kanssa.

Tuolla naisella ei ole itsehillintää ja humalahan ei tule hänen elämän kuvioista milloinkaan poistumaan. Anna nyt näpeille kunnolla. Tiedän, että sinuun sattuu ja rakastat häntä, mutta c'mon!

Pikkumaisuutta vai.. hah. Voit selittää hänelle ihan asiallisesti, että kyseessä on koko elämä ja se on tilastollinen fakta että kerran pettäjä, aina pettäjä. Kerrot, että välität hänestä ja olisit halunnut naimisiin, mutta valitettavasti hän ei ole sellainen kumppani, jota toivot, eikä sinu mielestäsi parisuhteeseen kuulu pettäminen edes humalassa, kuten hänen mielestään nähtävästi kuuluu olla välittämättä tuollaisista "pikkumaisuuksista" joiden takia joka vuosi hajoaa sen sata liittoa.

• kjkjlkj
        Reptilian Husband kirjoitti:

Vaikka ois päivää ennen häitä, niin kannattaa perua jos tunteita on noin syvästi loukattu.

Usko hyvä veli, että on parempi jättää naimatta petollinen nainen ja kärsiä pari vuotta yksinäisyydestä kuin mennä avioliittoon täysin holtittoman ja vailla arvoja olevan naisen kanssa.

Tuolla naisella ei ole itsehillintää ja humalahan ei tule hänen elämän kuvioista milloinkaan poistumaan. Anna nyt näpeille kunnolla. Tiedän, että sinuun sattuu ja rakastat häntä, mutta c'mon!

Pikkumaisuutta vai.. hah. Voit selittää hänelle ihan asiallisesti, että kyseessä on koko elämä ja se on tilastollinen fakta että kerran pettäjä, aina pettäjä. Kerrot, että välität hänestä ja olisit halunnut naimisiin, mutta valitettavasti hän ei ole sellainen kumppani, jota toivot, eikä sinu mielestäsi parisuhteeseen kuulu pettäminen edes humalassa, kuten hänen mielestään nähtävästi kuuluu olla välittämättä tuollaisista "pikkumaisuuksista" joiden takia joka vuosi hajoaa sen sata liittoa.

jo kaikki minun syytäni. Hän ei olisi edes halunnut mennä polttareita viettämään, mutta kun en kieltänyt. Ja minun olisi pitänyt tietää, että hän humalassa lähtee helposti miesten kanssa juhlimaan. Mutta jos kiellän häntä kutenaiemmin, hän on kiukkuinen ja syyttää minua sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Taidan vaihtaa siskoa. Ei tuo lopu ikinä

• Ol Playa
        kjkjlkj kirjoitti:

jo kaikki minun syytäni. Hän ei olisi edes halunnut mennä polttareita viettämään, mutta kun en kieltänyt. Ja minun olisi pitänyt tietää, että hän humalassa lähtee helposti miesten kanssa juhlimaan. Mutta jos kiellän häntä kutenaiemmin, hän on kiukkuinen ja syyttää minua sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Taidan vaihtaa siskoa. Ei tuo lopu ikinä

Kun ihminen tekee väärin ja narahtaa rikoksestaan, tulee monesti juuri tuo kiukkuisuus reaktio. Kaikki lisäksi pyritään selittämään ympäristön syyksi. Ihminen kokee narsistisen loukkauksen, kun hänen pitäisi tunnustaa vääryytensä. Näin ihmisen mieli toimii suojellen itseään. Tästä syystä esimerkiksi syntien tunnustaminen on ihmisille kovin vaikeaa. Vaikka termi on uskonnollinen, se sallittakoon, koska ihminen on aika uskonnollinen olento, homo religiosus. Harmi, sillä sitä kautta ihmisen on myös vaikea antaa itselleen anteeksi.

Herää kysymys, miksi harmittelet naikkosen moista käytöstä? Hänellä on ihan selvästi eri arvot, jos kerran on sairaalloista mustasukkaisuutta olla näreissään pettingistä.

Koska hänen mielestään vastuu on sinun, osoittaa se, että hän kykene ottamaan vastuuta omista teoistaan kuten normaalien aikuisten, varsinkin naimisissa olevien tulisi tehdä.!

Kerro kaikki tämä hänelle. Ompahan eväitä tulevaan elämäänsä.

ÄLÄ MENE NAIMISIIN vastuuttoman ihmisen kanssa! Varmasti hän parin päivän päästä katuu ja koittaa kietoa sinut pikkusormensa ympärille. Älä mene lankaan, sillä kuvio tulee toistumaan hamaan hautaan asti. Ihminen ei muutu.

• p
        kjkjlkj kirjoitti:

eiköhän se ollut tällä sitten selvä. Naikkonen ei edes kanna vastuuta tekemisistään, joten jos haluat viettää elämäsi syntipukkina, niin mene toki naimisiin.
        Jos taas haluat viettää elämäsi aikuisesti käyttäytyvän, tasavertaisen kumppanin kanssa, niin pane nainen vaihtoon. Sulla on parempaakin tekemistä elämässä, kuin vahdata toisen alkoholinkäyttöä, ja kuunella mustasukkaisuussyytöksiä.

• Kaameeta!
        lkjhv kirjoitti:

Hän oli siis vielä kello 12 seuraavana päivänä humalassa? Ja lähti näiden kahden miehen kanssa jo ajat sitten hotelliin...? Miksi hänellä oli hotelli varattuna? Oliko polttari eri kaupungissa kuin missä te asutte? Vai miksi hän ei voinut tulla polttareista kotiin yöksi? Oletan, että hotelli oli etukäteen varattu, kun kaverit osasi sinne tulla aamulla? Oliko kaverit eri hotellihuoneessa yötä?

Ehkä tulevan vaimosi pitäisi hillitä alkoholi käyttöänsä, jos humalassa käy noin? Ja en kyllä antaisi anteeksi. Kahden miehen kanssa vielä... Ja häät tulossa ja hän syytti sinua, eikä ollut lainkaan pahoillaan?

• Häh?
        kjkjlkj kirjoitti:

"Taidan vaihtaa siskoa."

Mitäs tuo tarkoitti? Vaihdat omaa siskoasi vai vaihdat tulevan vaimosi hänen pikkusiskoonsa? Onko sisko kiinnostunut sinusta? Jos on niin, voi olla syytä epäillä siskon kertomaa!! Ja vaikka se olisikin totta niin onko sisko yhtään sen parempi, kun kertoo kaikki siskonsa tekemiset 7 vuoden ajalta (ja ehkä sitä aiemmaltakin) saadakseen itse sinut? Vai ihanko sinua ajatellakseen vaan kertoi? Älä sekaannut kumpaankaan!

• cvbcbcvbcb
        Häh? kirjoitti:

"Taidan vaihtaa siskoa."

Mitäs tuo tarkoitti? Vaihdat omaa siskoasi vai vaihdat tulevan vaimosi hänen pikkusiskoonsa? Onko sisko kiinnostunut sinusta? Jos on niin, voi olla syytä epäillä siskon kertomaa!! Ja vaikka se olisikin totta niin onko sisko yhtään sen parempi, kun kertoo kaikki siskonsa tekemiset 7 vuoden ajalta (ja ehkä sitä aiemmaltakin) saadakseen itse sinut? Vai ihanko sinua ajatellakseen vaan kertoi? Älä sekaannut kumpaankaan!

kannattaa käydä kiskasemassa siskoa viikseen, jos vain on mahdollista! jos ei muuten niin pelkästään vittuilumielessä!

• -realisti-

Avioliitto on kahden aikuisen välinen lupaus rakkaudesta. Kumppanisi toiminta ei vaikuta kovin aikuismaiselta käytökseltä. Vähin, mitä tuossa tilanteessa voi tehdä, on se, että ottaa vastuun omista virheistään ja on pahoillaan, pyytää anteeksi, katuu. Hän ei osoita mitään sellaista mikä viittaisi katumukseen, vaan syyttää sinua omista virheistään, etsii selitystä kaikkialta muualta paitsi itsestään. Tuleeko hän jatkossakin toimimaan näin, pakoilee omaa vastuutaan asiasta kuin asiasta? Sinä et ole syyllinen hänen tekemiinsä valintoihin. Älä ota vastuuta sellaisesta mikä ei ole sinun vikasi.

Kysy itseltäsi, haluatko jakaa elämäsi tällaisen ihmisen kanssa? Onko hän kypsä avioliittoon? Kypsä sitoutumaan? Onko hän altis houkutukselle? Jääkö tämä tuska mahdollisesti ainoaksi? Se, että parisuhde saadaan toimivaksi, vaatii nimenomaan tuota "pikkumaisuuta", jonka vähimmäiskriteerinä on luottamus. Uskollisuus mahdollistaa osaltaan tuon luottamuksen syntymisen.

Se, että näetkö vähän vaivaa perumalla kutsut ja juhlat jää sinun harkittavaksesi. Sinä itse vain voit tehdä päätöksen, mihinkään sinua ei vapaana, oman tahdon omaavana yksilönä voi sitoa. Kutsut eivät ole sitovia, varaukset eivät ole sitovia, kaikki ne ovat materiaa ja korvattavissa. Sen sijaan sinun tulee kysyä itseltäsi, haluatko sitoutua ihmiseen johon et voi luottaa?

Mikä on avioliiton päätarkoitus: hääjuhla rekvisiittoineen, kaikkine koristeineen, pukujuhlineen, kukkineen ja seremonioineen, vai itse avioliitto, se mitä tulee ja on oleva tuon yhden päivän jälkeen? Tuohon yhteen päivään kulminoituu paljon odouksia, mutta minun mielestäni todellisten odotusten tulisi kohdistua siitä eteenpäin; miten jatkossa? Haluanko todella sitoutua tuohon ihmiseen? Ja ennen kaikkea voinko rakastaa häntä?

Enempää en osaa sanoa. Sinun päätöksesi, onnea matkaan :)

• Einari vain.

Kuin menet kolmanneksi alastomaksi mieheksi, mahduthan sinne alastoman morsmaikkusi selän taa, niin olet sitten varma, miten homma toimii! Voisit omissa polttareissasi kokeilla, ja sanot sitten tahdotko vai kahtotko päältä! Hommahan on klaara,, ei muuta ku hiihtämään!

• ......

ja saat ehkä paremman elämän. On nöyryyttävää tietty, mutta miten luulet tulevaisuudessa ja kun jos teillä on vielä lapsiakin. On erittäin suuri ihmeparantuminen jos alkoholi ja seksi riippuvuudesta vapautuu elämään tervettä perhe-elämää. Olen mies ja tiedän mistä puhun puhun syvällä rintaäänellä ajatellen tulevaisuuttanne. M.

Peru ne häät. Pettämisen olisi ehkä vielä voinut saada selvitetyksi, mutta tuo (ex?)-morsiamesi käytös ei lupaa kovinkaan hyvää tulevaa. Todella lapsellista käytöstä syyttää omasta virheestään muita, ja tämä muuten tuskin tulee muuttumaan avioliiton myötä..
      Eli juokse ja peruta ne häät.

• oppeliini

Ole onnellinen että sait selville tuon puolen miehestäsi ennen häitä. Liittonne laillistamisen jälkeen hänen jättvminen olisi paljon monimutkaisempaa. Nyt voit vain poistua hänen kuvioistaan ja onnitella itseäsi Huh olipas lähellä!!!

• luitko aloittajan

jutun huonosti? Siis tuossa aloittaja puhui että hänen naisensa petti.

• oppeliini
        luitko aloittajan kirjoitti:

jutun huonosti? Siis tuossa aloittaja puhui että hänen naisensa petti.

Kumpi petti. Viestini sopii, oli pettä jä jompi kumpi! Ideana on olla onnellinen että sai tietää toisen luonteenpiirteen ajoissa!

• Vaikkapa näistä

Menet naimisiin niin ehdottomasti tiukka avioehto ennen vihkimistä.
      Siis ainakin jos olet se varakkaampi osallinen!!!

• UskollinenVaimo

Peru häät.

Jos kihlattusi rakastaisi, arvostaisi ja kunnioittaisi sinua ja liitoanne, ei hän KOSKAAN voisi tehdä mitään vastaavaa. Ei edes humalassa. Pettäminen ei voi koskaan mennä alkoholin piikkiin. Kyllä päissäänkin tekee tietoiset valinnat siitä, mitä sallii tapahtuvan. Ehkä estoisuus tietyiltä osin häviää, mutta ikinä koskaan se ei saisi hävitä noin pahasti. Minä en salli vieraalta mieheltä tyttöjen illoissa kosketteluja (tanssilattialla tai muuallakaan), en lähde mukaan silmäpeleihin, en ota vastaan drinkkejä, tms. On toki imartelevaa jos saa osakseen ihailua vierailta ihmisiltä, mutta rajat tulee olla selvillä ja ne tulee selvittää myös näille kiinnostuneille. VAIKKA OLISI KUINKA HUMALASSA!! Sisko teki oikein kun kertoi. Peru häät.

Jos ihmiset alkavat kysellä, voit sanoa että tiedustelevat asiaa entiseltä kihlatultasi/ ettei hän ollut vielä ilmeisesti valmis sitoutumaan yhteen ihmiseen kerrallaan. Kukin vastaa itse omista teoistaan, SINÄ et ole syyllinen siihen että hän on mokannut pahemman kerran. Jos ei muuta, siirtäkää häitä ja ottakaa selkeä aikalisä suhteeseenne. Olen pahoillani että joudut läpikäymään mitään tuollaista. Voimia, jaksamista ja luonteenlujuutta.

Sinulla on kaikki mahdollisuudet päättää siitä, mitä teille tapahtuu jatkossa.

• Liina Anniina

Et kertonut, mitä selitystä rakkaallasi oli antaa tapaukselle. Vaikka eihän tuossa selittämistä paljon ole, kun nainen on pettänyt.

Luottamus on mennyt ja suhteenne "pyhyys". Kontrolliongelmat kertovat paljon rakkaasi asenteesta elämään.

Nyt on siis keskustelun paikka ja häiden siirtäminen vaikkapa kesään. Tänä aikana voitte koetella suhdettanne ja koetella sitä, pystytkö antamaan anteeksi ja pääsemään pettämisen yli. Ilman asiaankuuluvia seurauksia rakkaasi ei opi mitään.

Jos nyt menette naimisiin pettämisestä huolimatta, rakkaasi saa sen käsityksen, että sinä olet helppo narutettava ja avioliittonne ei ansaitse kunnioitusta.
      Tässä täytyy tulla kylvön ja niiton laki... mitä kylvää sitä niittää.
      Ehkä rakkaasi oppii kunnioittamaan sinua tämän jälkeen, kun joutuu kantamaan vastuuta seurauksista.

• trivkaohg

Peru häät ja etsi onnellinen elämä ja hyvä puoliso !

Avioliiton aikanakin tulee työpaikkojen saunailtoja, illanviettoja, työmatkoja. Et koskaan voi luottaa naiseesi.

> Kihlattuni syyttää minua koska en voinut järjestää polttareitani samana päivänä, jolloin olisimme voineet polttarijuhlallisuuksien loputtua tavata.

Mikä esti naistasi tulemasta illalla kotiin sinun luoksesi?
      Ei mikään sellainen syy, että olisi voinut pyytää muita miehiä sänkyynsä.
      Ja eikö hän jo syyttänyt sinua siitä, että pääsi polttareihin, mistä olitte yhdessä sopineet.

Ole onnellinen, että naisella on niin hyvä sisko :)

Kerro omalle suvullesi ajoissa, että häitä ei tule. Voit myös halutessasi laittaa syyn perumisesta.

Naisen suvun kanssa voit olla ilmoittamatta, se on naisen tehtävä.
      Ellet halua pedata jatkoa siskon kanssa, niin sitten teet kunniallisen ilmoituksen kaikille ja parasta olisi ilmoittaa syykin, niin eivät pidä sinua moukkana :)
      Hyvin lyhyesti: koska polttariseissulla naisesi päätti olla muiden miesten kanssa.
      Lyhyesti, oleellinen ja selvästi. Ei pitkää tarinaa kahdesta miehestä, ellei se ole sinusta tärkeintä.

Onnea uuden etsintään !
      Ole iloinen, että ette ehtineet naimisiin.

• noin ailahtelevaisen/homohtavan/bi-seksuaalin kanssa.

Sydän tietysti sanelee tapauksessasi aika paljon, niin kuin
      aina rakkaudesta kun on kysymys. Mutta tuollainen käytös
      ei varmasti tule muuttumaan hänen kohdallaan vaan jatkuu
      ja mitä todennäköisemmin tulisit olemaan aina sijaiskärsijä
      tavalla tai toisella. Hääkutsujen jo mentyä, olisi kutsuttujakin
      kohtaan korrektia ilmoittaa ajoissa ( jos nyt enää edes on ajoissa )
      häiden peruuntumisesta, jos siihen päädyt.

• Ol playa

Eihän hän samaan sukupuoleen kai ole kajonnut?

• Ol playa kirjoitti:

Eihän hän samaan sukupuoleen kai ole kajonnut?

sekä miehiin että naisiin.

Mielestäni avauksen tekijä ei suoraa ilomoittanut,
        kumpaa sukupuolta hän itse on. Siksi laitoin lisäyksenkin,
        että samaa mieltä olen, oli kyseessä sitten mies tahi
        nainen.

• ymmärsin ehkä väärin, että pettäjä oli sulhanen.
      Mutta ei asia toisinkaan päin käännettynä muuta ainakaan
      minun mielipidettäni.

• mennyt

>Minähän peruin kesällä 2009 häät ,kun osottauitui ,että naiseni piti vierasta miestä salassa..Naiseni lähti
      kahden ystävän (naisen) kanssa kuukautta ennen häitä juhlimaan lappiin ,ja tulivat sieltä hyvin hyvin antaneena.
      Minulle hän toi tippurin ja hänen kaverinsa toi omalle miehelle kans saman lahjan.. Onneksi selvisi sekin
      hämärä reissu ja tunnusti ,mitä olivat tehneet siellä..Hänen tuttavansa mies otti heti eron ,kun sai tippurin..

Minä ilmoitin naiselleni ,että otetaan aikalisä häihin koska olet pettänyt minua..Seuraavana päivänä naiseni
      sisko soitti ja haukkui minut ,miksi olin perunut häät ,ilman merkittävää syytä.Sanoin hänelle ,että syytä
      on tarpeeksi..Sanoin hälle ,että siskosi ei pysty vastaamaan papille ,että on uskollinen aina ??
      Seuraavana päivänä soitti hänen toinen sisko ja kertoi,että sisko on masentunut sinun takiasi ,kun peruit häät,
      Kerroin hänelle ,että minun tässä pitäis olla masentunut,kun siskosi oli lapissa jakorasiana ja toi vielä minulle
      tippurin..Hänen kummatkin siskot tulivat kylään ja alkoivat kyselemään milloin häät sitten pidetään.Sinikka
      sanoit ,että se riippuu minusta.He kysyivät minulta ja sanoin ,että jos se minusta riippuu,en mene koskaan
      Sinikan kanssa avioon..Siskokset olivat hämmästyneitä ja jatkoivat kyselyjä. Minä kerroin ,että Sinikka
      toi minulle taudin lapista ja siitä tämä johtuu..Kerroin heille ,että Sinikka saa täältä muuttaa mahdollisimman
      nopeasti pois,hän muutti viikko sen jälkeen...

• Tää olis parempi

"vahingon" kiertämään.
        Eli "Menen Sinikan kanssa naimisiin jos te molemmat annatte painaa paljaalla A- ja B-rappuun, ullakkoa unohtamatta."

• * on aika perua?

kannattaa vapaata suhdetta ja sinä et.

Joten teet niin kuin oikealta tuntuu.
      Et pysty periaatteistasi tinkimään ja
      ennenpitkää katkeroidut kuitenkin.

• riikkaleenaliina

Minä sinuna peruisin häät.Miten voisi olla enää luottamusta tuon jälkeen,jos ei tule perusteellista muutosta.

• Ei se hyväily mitään. Juoppo tekee mitä tahansa. Juoppouden vuoksi siirrä häitä.

• cvbcbbcv

ensin lyöt turpaan ja vasta toiseksi perut häät.

huora mikä huora.

"En voi uskoa että tämä on ainutkertainen vahinko."

naulan kantaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      19
      2626
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      209
      1941
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1708
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1551
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      204
      1324
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1236
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1147
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1035
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      917
    Aihe