voiko olla puhtaasti hyvää onnea vai osaaminen kyseessä,kun olemme rakkaamme kanssa olleet yhdessä n.2 vuotta ja emme ole kertaakaan käyttäneet ehkäisya,siis käytämme keskeytettyä yhdyntää,eli mieheni ilmoittaa milloin on tulemassa ja päästää sen esim.rinnoilleni. hassua kun eivät edes touhutipat ole tehneet minua raskaaksi..???
tuuria??
6
339
Vastaukset
- niin tai näin
Olette puhtaasti onnekkaita tai mahdollisesti onnettomia. Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, on mahdollista, että edes yrittämällä ette herkästi saa lasta.
- minä vaain
yhteisiä lapsia..voi että,,,ihanko oikeasti..onpa ikävää...:/ toivottavasti ei ole niin!!
- 2+2
minä vaain kirjoitti:
yhteisiä lapsia..voi että,,,ihanko oikeasti..onpa ikävää...:/ toivottavasti ei ole niin!!
että ette yksinkertaisesti saa yhteisiä lapsia jos teillä ei niitä ole. Onko teillä kummallakaan lapsia aiemmista suhteista? Oletko tosiaan koskaan ollut raskaana??
- kaikewn kokenyut
Ihan normaalia, itsekin harrastin ns. keskeytettyä yhdyntää avokkini kanssa useita vuosia, joskus pääsi sisällekin kun ei kerinnyt pois ottaa kun tuli eikä avokkini tullut niillä kerroilla raskaaksi. Myöhemmin tuli raskaaksi kun tarkoituksella lapsi tehtiin, se on kuin arpapeliä ns. keskeytetyssä yhdynnässä. Kannattaa se käydä hakemassa vaikka kierukka lääkäriltä niin itse aktikin paranee kun ei ole huolta jos sisälle päästelee.
- helpottunut
kylläpä helpotti..joo olen miettinyt samaa.
- Anonyymi
voi olla että mihelläsi ei ole siittiöitä touhutipoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427