iedän, että tätä on kysytty monta kertaa ja että naisille ei salilla käymisestä tule kauheita lihaksia (ellei treenaa todella tosissaan ruokavalion ym kanssa) mutta oon nyt pari viikkoa käyny ja huomaan jo nyt, että esim mun reidet on pyöristyny ja niihin on tullut lihasta. En todellakaan halua sellasta kamalan lihaksikasta kroppaa vaan enemmän tykkään sellasista tosi laihoista käsistä ja melko laihoista jaloista (laitan esimerkiksi pari kuvaa)
http://www.hollywoodtuna.com/images/bigimages/alessandra_ambrosio_bikini_janx_big.jpg
Tässä kuvassa on just sellai kroppa ku mä haluisin! Laihat jalat ja kädet mut on kuitenki vähän lihaksia.
Niin tässä ajattelin, että jos käyn vaan kerran viikossa salilla? Yhden kerran sitten pilateksessa ja yhden kerran zumbassa. Vai onko se ihan yhtä tyhjän kanssa jos käy vaan kerran viikossa?
Neuvokaa ihmiset :D
Salilla käymisestä
13
1269
Vastaukset
- ghjhkjjj
hyi mikä riuku. On kuin pikkutytötn vartalo.....ei tollasta, ei mitään naisellisuutta
- Puolijumala
Parissa viikossa kehoosi on korkeintaan kertynyt lisää nestettä, mitään lihasmassaa et varmasti ole kasvattanut. Parissa viikossa edes "hormonihirviöt" eivät lihasmassaa kasvata.
Tuollaisen anorektisen kropan kuin linkissä esiintyy saat nälkäkuurilla, kovilla miinuskaloreilla ja lenkkeilemällä vahintään 5 kertaa vikossa.
Linkin kuvassa esiintyvä neitokainen ei kyllä silminnähden ole treenannut juuri mitään.
Parhaimman tuloksen saat kun unohdat ulkonäkökeskeisen treenaamisen ja keskityt omaan terveyteen ja hyvinvointiin sekä sitä kautta paremman kunnon hankkimiseen. - Treenaa
maastavetoa. Jalat ei kasva liikaa, mutta voimaa tulee.
- bulla
Tällä hetkellä saliohjelmassa on jalkaprässi, askelkyykky, pallolla tehtävä pakara/takareisi liike, alatalja, selkä"penkki" (en tiedä oikeaa nimeä), pystypunnerrus, ojentajat, hauikset, rintalihasliike ja vatsat.. Muistinkohan kaikki. Ja painot oon laittanut sen mukaan, että viimeset jaksan just ja just. Toistot on 3x12.
Ei toi nyt mun mielestä miltään anorektiseltä näytä?? Itse vaan tykkään tuollaisista laihoista jaloista ja käsivarsista, mutta pepussa saa olla muotoa ja pyöreyttä, tiedä sitten onko ihan mahdoton yhtälö tuo :D
Kannattaisiko sitten enemmän panostaa aerobiseen liikuntaan? Pilatesta ja vaikkapa tanssia? Ja sitten jos kävis tuon ohjelman salilla tekemässä 1-2 kertaa viikossa. Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä käydä vaan kerran viikossa salilla painoja nostelemassa vai pitäisikö kertoja olla useampi?
Kiitos jos joku jaksaa vastailla :) - Treenaa maastavetoa,
bulla kirjoitti:
Tällä hetkellä saliohjelmassa on jalkaprässi, askelkyykky, pallolla tehtävä pakara/takareisi liike, alatalja, selkä"penkki" (en tiedä oikeaa nimeä), pystypunnerrus, ojentajat, hauikset, rintalihasliike ja vatsat.. Muistinkohan kaikki. Ja painot oon laittanut sen mukaan, että viimeset jaksan just ja just. Toistot on 3x12.
Ei toi nyt mun mielestä miltään anorektiseltä näytä?? Itse vaan tykkään tuollaisista laihoista jaloista ja käsivarsista, mutta pepussa saa olla muotoa ja pyöreyttä, tiedä sitten onko ihan mahdoton yhtälö tuo :D
Kannattaisiko sitten enemmän panostaa aerobiseen liikuntaan? Pilatesta ja vaikkapa tanssia? Ja sitten jos kävis tuon ohjelman salilla tekemässä 1-2 kertaa viikossa. Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä käydä vaan kerran viikossa salilla painoja nostelemassa vai pitäisikö kertoja olla useampi?
Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)mutta voimaa, ei massaa.
- Maastaveto_
bulla kirjoitti:
Tällä hetkellä saliohjelmassa on jalkaprässi, askelkyykky, pallolla tehtävä pakara/takareisi liike, alatalja, selkä"penkki" (en tiedä oikeaa nimeä), pystypunnerrus, ojentajat, hauikset, rintalihasliike ja vatsat.. Muistinkohan kaikki. Ja painot oon laittanut sen mukaan, että viimeset jaksan just ja just. Toistot on 3x12.
Ei toi nyt mun mielestä miltään anorektiseltä näytä?? Itse vaan tykkään tuollaisista laihoista jaloista ja käsivarsista, mutta pepussa saa olla muotoa ja pyöreyttä, tiedä sitten onko ihan mahdoton yhtälö tuo :D
Kannattaisiko sitten enemmän panostaa aerobiseen liikuntaan? Pilatesta ja vaikkapa tanssia? Ja sitten jos kävis tuon ohjelman salilla tekemässä 1-2 kertaa viikossa. Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä käydä vaan kerran viikossa salilla painoja nostelemassa vai pitäisikö kertoja olla useampi?
Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)kehittää juuri sitä peppua. Erityisesti sumo-tyylillä tehty.
- bulla
Maastaveto_ kirjoitti:
kehittää juuri sitä peppua. Erityisesti sumo-tyylillä tehty.
Eikö jalkaprässi ja askelkyykky ole hyviä? Pitäisikö jompi kumpi vaihtaa maastavetoon?
- Halusit
bulla kirjoitti:
Eikö jalkaprässi ja askelkyykky ole hyviä? Pitäisikö jompi kumpi vaihtaa maastavetoon?
välttää reisien paksuuntumista. Jalkaprässi ja askelkyykky paksuntaa reisiä. Jätä mlemmat pois.
Maastaveto kehittää sinulle juuri täydellisen pepun suhteessa reisiin. - bulla
Halusit kirjoitti:
välttää reisien paksuuntumista. Jalkaprässi ja askelkyykky paksuntaa reisiä. Jätä mlemmat pois.
Maastaveto kehittää sinulle juuri täydellisen pepun suhteessa reisiin.Kiitos vinkistä. Maastavedon tiedän, mutta millanen tuo sumo-tyylillä tehty on?
- Artikkeli:
bulla kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Maastavedon tiedän, mutta millanen tuo sumo-tyylillä tehty on?
http://www.stumptuous.com/dork-diva-deadlift-and-stiff-legged-deadlift
- bulla
Artikkeli: kirjoitti:
http://www.stumptuous.com/dork-diva-deadlift-and-stiff-legged-deadlift
Onko toi nyt sitten kirkossa kuulutettu että jos teen prässillä ja askelkyykyllä niin mulle kasvaa isot reidet, mutta ei peppua? Sori, joku pitää mua varmaan tosi tyhmänä kun kyselen, mutta ehkä tästä viisaannun :)
Päivitetään tota ohjelmaa varmaan parin kuukauden päästä niin jos nyt siihe asti teen noilla mitkä tohon on laitettu..
Kiitti tosta linkistä, mutta toi yks liike näyttää ihan normaalilta kyykyltä? - Kyllä niillä
bulla kirjoitti:
Onko toi nyt sitten kirkossa kuulutettu että jos teen prässillä ja askelkyykyllä niin mulle kasvaa isot reidet, mutta ei peppua? Sori, joku pitää mua varmaan tosi tyhmänä kun kyselen, mutta ehkä tästä viisaannun :)
Päivitetään tota ohjelmaa varmaan parin kuukauden päästä niin jos nyt siihe asti teen noilla mitkä tohon on laitettu..
Kiitti tosta linkistä, mutta toi yks liike näyttää ihan normaalilta kyykyltä?peppukin kasvaa, mutta halusit kai välttää reisien kasvamista.
Oli vähän vaikea löytää hyvä kuva sumo maastavedosta. Tässä on parempi: http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBSumoDeadlift.html Tee mielummin ton mukaan.
Sumo maastaveto on kyllä lähempänä kyykkyä kuin normaali maastaveto. Se voi myös paksuntaa sisäreisiä enemmän kuin normaali maastaveto. Kuitenkin se ottaa enemmän peppuun.
Maastaveto on yksi parhaista liikkeistä pepulle. Normaali ja sumo ovat molemmat erinomaisia. Tee sitä kumpi tuntuu helpommalta.
Pepun ohella takareidet ovat erittäin tärkeät. Maastaveto kehittää takareisiä ihanteellisessa suhteessa peppuun nähden. - bulla
Kyllä niillä kirjoitti:
peppukin kasvaa, mutta halusit kai välttää reisien kasvamista.
Oli vähän vaikea löytää hyvä kuva sumo maastavedosta. Tässä on parempi: http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBSumoDeadlift.html Tee mielummin ton mukaan.
Sumo maastaveto on kyllä lähempänä kyykkyä kuin normaali maastaveto. Se voi myös paksuntaa sisäreisiä enemmän kuin normaali maastaveto. Kuitenkin se ottaa enemmän peppuun.
Maastaveto on yksi parhaista liikkeistä pepulle. Normaali ja sumo ovat molemmat erinomaisia. Tee sitä kumpi tuntuu helpommalta.
Pepun ohella takareidet ovat erittäin tärkeät. Maastaveto kehittää takareisiä ihanteellisessa suhteessa peppuun nähden.Nimenomaan en halua sisäreisien kasvavan. Täytyy tuota maastavetoa ruveta tekemään!
Kiitos kamalasti vinkeistä!! :) Ei muutakun treenaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419