Salilla käymisestä

bulla

iedän, että tätä on kysytty monta kertaa ja että naisille ei salilla käymisestä tule kauheita lihaksia (ellei treenaa todella tosissaan ruokavalion ym kanssa) mutta oon nyt pari viikkoa käyny ja huomaan jo nyt, että esim mun reidet on pyöristyny ja niihin on tullut lihasta. En todellakaan halua sellasta kamalan lihaksikasta kroppaa vaan enemmän tykkään sellasista tosi laihoista käsistä ja melko laihoista jaloista (laitan esimerkiksi pari kuvaa)

http://www.hollywoodtuna.com/images/bigimages/alessandra_ambrosio_bikini_janx_big.jpg
Tässä kuvassa on just sellai kroppa ku mä haluisin! Laihat jalat ja kädet mut on kuitenki vähän lihaksia.

Niin tässä ajattelin, että jos käyn vaan kerran viikossa salilla? Yhden kerran sitten pilateksessa ja yhden kerran zumbassa. Vai onko se ihan yhtä tyhjän kanssa jos käy vaan kerran viikossa?

Neuvokaa ihmiset :D

13

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjhkjjj

      hyi mikä riuku. On kuin pikkutytötn vartalo.....ei tollasta, ei mitään naisellisuutta

    • Puolijumala

      Parissa viikossa kehoosi on korkeintaan kertynyt lisää nestettä, mitään lihasmassaa et varmasti ole kasvattanut. Parissa viikossa edes "hormonihirviöt" eivät lihasmassaa kasvata.

      Tuollaisen anorektisen kropan kuin linkissä esiintyy saat nälkäkuurilla, kovilla miinuskaloreilla ja lenkkeilemällä vahintään 5 kertaa vikossa.

      Linkin kuvassa esiintyvä neitokainen ei kyllä silminnähden ole treenannut juuri mitään.

      Parhaimman tuloksen saat kun unohdat ulkonäkökeskeisen treenaamisen ja keskityt omaan terveyteen ja hyvinvointiin sekä sitä kautta paremman kunnon hankkimiseen.

    • Treenaa

      maastavetoa. Jalat ei kasva liikaa, mutta voimaa tulee.

      • bulla

        Tällä hetkellä saliohjelmassa on jalkaprässi, askelkyykky, pallolla tehtävä pakara/takareisi liike, alatalja, selkä"penkki" (en tiedä oikeaa nimeä), pystypunnerrus, ojentajat, hauikset, rintalihasliike ja vatsat.. Muistinkohan kaikki. Ja painot oon laittanut sen mukaan, että viimeset jaksan just ja just. Toistot on 3x12.

        Ei toi nyt mun mielestä miltään anorektiseltä näytä?? Itse vaan tykkään tuollaisista laihoista jaloista ja käsivarsista, mutta pepussa saa olla muotoa ja pyöreyttä, tiedä sitten onko ihan mahdoton yhtälö tuo :D

        Kannattaisiko sitten enemmän panostaa aerobiseen liikuntaan? Pilatesta ja vaikkapa tanssia? Ja sitten jos kävis tuon ohjelman salilla tekemässä 1-2 kertaa viikossa. Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä käydä vaan kerran viikossa salilla painoja nostelemassa vai pitäisikö kertoja olla useampi?

        Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)


      • Treenaa maastavetoa,
        bulla kirjoitti:

        Tällä hetkellä saliohjelmassa on jalkaprässi, askelkyykky, pallolla tehtävä pakara/takareisi liike, alatalja, selkä"penkki" (en tiedä oikeaa nimeä), pystypunnerrus, ojentajat, hauikset, rintalihasliike ja vatsat.. Muistinkohan kaikki. Ja painot oon laittanut sen mukaan, että viimeset jaksan just ja just. Toistot on 3x12.

        Ei toi nyt mun mielestä miltään anorektiseltä näytä?? Itse vaan tykkään tuollaisista laihoista jaloista ja käsivarsista, mutta pepussa saa olla muotoa ja pyöreyttä, tiedä sitten onko ihan mahdoton yhtälö tuo :D

        Kannattaisiko sitten enemmän panostaa aerobiseen liikuntaan? Pilatesta ja vaikkapa tanssia? Ja sitten jos kävis tuon ohjelman salilla tekemässä 1-2 kertaa viikossa. Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä käydä vaan kerran viikossa salilla painoja nostelemassa vai pitäisikö kertoja olla useampi?

        Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)

        mutta voimaa, ei massaa.


      • Maastaveto_
        bulla kirjoitti:

        Tällä hetkellä saliohjelmassa on jalkaprässi, askelkyykky, pallolla tehtävä pakara/takareisi liike, alatalja, selkä"penkki" (en tiedä oikeaa nimeä), pystypunnerrus, ojentajat, hauikset, rintalihasliike ja vatsat.. Muistinkohan kaikki. Ja painot oon laittanut sen mukaan, että viimeset jaksan just ja just. Toistot on 3x12.

        Ei toi nyt mun mielestä miltään anorektiseltä näytä?? Itse vaan tykkään tuollaisista laihoista jaloista ja käsivarsista, mutta pepussa saa olla muotoa ja pyöreyttä, tiedä sitten onko ihan mahdoton yhtälö tuo :D

        Kannattaisiko sitten enemmän panostaa aerobiseen liikuntaan? Pilatesta ja vaikkapa tanssia? Ja sitten jos kävis tuon ohjelman salilla tekemässä 1-2 kertaa viikossa. Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä käydä vaan kerran viikossa salilla painoja nostelemassa vai pitäisikö kertoja olla useampi?

        Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)

        kehittää juuri sitä peppua. Erityisesti sumo-tyylillä tehty.


      • bulla
        Maastaveto_ kirjoitti:

        kehittää juuri sitä peppua. Erityisesti sumo-tyylillä tehty.

        Eikö jalkaprässi ja askelkyykky ole hyviä? Pitäisikö jompi kumpi vaihtaa maastavetoon?


      • Halusit
        bulla kirjoitti:

        Eikö jalkaprässi ja askelkyykky ole hyviä? Pitäisikö jompi kumpi vaihtaa maastavetoon?

        välttää reisien paksuuntumista. Jalkaprässi ja askelkyykky paksuntaa reisiä. Jätä mlemmat pois.

        Maastaveto kehittää sinulle juuri täydellisen pepun suhteessa reisiin.


      • bulla
        Halusit kirjoitti:

        välttää reisien paksuuntumista. Jalkaprässi ja askelkyykky paksuntaa reisiä. Jätä mlemmat pois.

        Maastaveto kehittää sinulle juuri täydellisen pepun suhteessa reisiin.

        Kiitos vinkistä. Maastavedon tiedän, mutta millanen tuo sumo-tyylillä tehty on?


      • Artikkeli:

      • bulla
        Artikkeli: kirjoitti:

        http://www.stumptuous.com/dork-diva-deadlift-and-stiff-legged-deadlift

        Onko toi nyt sitten kirkossa kuulutettu että jos teen prässillä ja askelkyykyllä niin mulle kasvaa isot reidet, mutta ei peppua? Sori, joku pitää mua varmaan tosi tyhmänä kun kyselen, mutta ehkä tästä viisaannun :)
        Päivitetään tota ohjelmaa varmaan parin kuukauden päästä niin jos nyt siihe asti teen noilla mitkä tohon on laitettu..

        Kiitti tosta linkistä, mutta toi yks liike näyttää ihan normaalilta kyykyltä?


      • Kyllä niillä
        bulla kirjoitti:

        Onko toi nyt sitten kirkossa kuulutettu että jos teen prässillä ja askelkyykyllä niin mulle kasvaa isot reidet, mutta ei peppua? Sori, joku pitää mua varmaan tosi tyhmänä kun kyselen, mutta ehkä tästä viisaannun :)
        Päivitetään tota ohjelmaa varmaan parin kuukauden päästä niin jos nyt siihe asti teen noilla mitkä tohon on laitettu..

        Kiitti tosta linkistä, mutta toi yks liike näyttää ihan normaalilta kyykyltä?

        peppukin kasvaa, mutta halusit kai välttää reisien kasvamista.

        Oli vähän vaikea löytää hyvä kuva sumo maastavedosta. Tässä on parempi: http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBSumoDeadlift.html Tee mielummin ton mukaan.

        Sumo maastaveto on kyllä lähempänä kyykkyä kuin normaali maastaveto. Se voi myös paksuntaa sisäreisiä enemmän kuin normaali maastaveto. Kuitenkin se ottaa enemmän peppuun.

        Maastaveto on yksi parhaista liikkeistä pepulle. Normaali ja sumo ovat molemmat erinomaisia. Tee sitä kumpi tuntuu helpommalta.

        Pepun ohella takareidet ovat erittäin tärkeät. Maastaveto kehittää takareisiä ihanteellisessa suhteessa peppuun nähden.


      • bulla
        Kyllä niillä kirjoitti:

        peppukin kasvaa, mutta halusit kai välttää reisien kasvamista.

        Oli vähän vaikea löytää hyvä kuva sumo maastavedosta. Tässä on parempi: http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBSumoDeadlift.html Tee mielummin ton mukaan.

        Sumo maastaveto on kyllä lähempänä kyykkyä kuin normaali maastaveto. Se voi myös paksuntaa sisäreisiä enemmän kuin normaali maastaveto. Kuitenkin se ottaa enemmän peppuun.

        Maastaveto on yksi parhaista liikkeistä pepulle. Normaali ja sumo ovat molemmat erinomaisia. Tee sitä kumpi tuntuu helpommalta.

        Pepun ohella takareidet ovat erittäin tärkeät. Maastaveto kehittää takareisiä ihanteellisessa suhteessa peppuun nähden.

        Nimenomaan en halua sisäreisien kasvavan. Täytyy tuota maastavetoa ruveta tekemään!
        Kiitos kamalasti vinkeistä!! :) Ei muutakun treenaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe