INVISIBLES

serkku mimosa

oletteko kuulleet etelä-suomalaisesta bändistä INVISIBLESTÄ? kuulin anttilassa kun 2 (luultavasti bändin jäseniä) ihmistä puhuivat tulevista keikoista ja biiseistä. toinen heistä hyräili yhtä biisiä ja se kuulosti tosi hyvältä. jos ootte kuulleet kyseisestä bändistä niin kommentoikaa minulle ja muille, sillä tästä bändistä voi vaikka tulla uusi suosittu suomalainen bändi. haluaisin kuulla lisää tästä bändistä.

17

4373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopz

      no mä oon kiinnostunu tosta jutusta!!! en oo kuullu mut hei kaikki jotka on kuullu ni kertokaa ihmeessä!

    • kassinen

      mä oon kuullu kyseisestä bändistä kuulin nimittäin ku 2 tyyppii puhu siitä....
      en kyl tiiä keitä ne oli että oliko ne sitte bändin jäsenii vai iha muuten vaa joitai tavallisii tyyppei.......
      eipä mulla muuta...................
      toivottavasti luet tän............
      tarkotan siis viestii.....................

      • Lyllerö

        Joo oon jossain mäki kuullu puhuttavan jostain ton tyyppisestä bändistä... en oo iha varma oliko se just ton niminen mut jossain sen tapasessa mun kaveri on mukana.... voit kysyy lisää toisella viestillä serkku mimosa nii voin kertoo tarkemmin... no siinä oli kaikki mitä mä tiedän.
        :) ‡


      • mimosa
        Lyllerö kirjoitti:

        Joo oon jossain mäki kuullu puhuttavan jostain ton tyyppisestä bändistä... en oo iha varma oliko se just ton niminen mut jossain sen tapasessa mun kaveri on mukana.... voit kysyy lisää toisella viestillä serkku mimosa nii voin kertoo tarkemmin... no siinä oli kaikki mitä mä tiedän.
        :) ‡

        kuka sun kaveri siin on??????????


    • Jake

      Se on joku tyttöbändi joko riksusta tai sieltä jostain. Ihan kovaa kamaa.

      • santeri

        se on hyvinkäältä kait??? en oo iha varma...
        ja samaa mieltä... jäsenet on kivan näkösii!!!
        :) ;) :)


      • mama.ama
        santeri kirjoitti:

        se on hyvinkäältä kait??? en oo iha varma...
        ja samaa mieltä... jäsenet on kivan näkösii!!!
        :) ;) :)

        mä oon sen bändin laulaja!!!! me ollaa hyvinkäält ja kohta aikas suosittuja. meidän biisei:
        kotka
        mä vihaan sua
        en tiedä
        aika
        elämää
        queens of the milkyway
        ei tarvii


      • jokuvaa

        mä tiiän sen bändin sen bändin laulaja on joku tuuli jos te puhutte siit viishenkisest tyttöbändis... se on hyvinkääläinen bändi ja niin ees päin


    • ama&hessu

      hei. ama, eli mä oon bändin kitaristi ja hessu on sen laulaja ja vilma on srn pianisti ja allu on sen basisti ja sandra on sen rumpali!!! siis tää
      on meidän bändi!!! niin. käykää kattoo: www.invisibles.urli.net noi sivut on vähä keskeneräset, mut meidän sivut kumminki!!! niin että tässä me nyt ollaan...

    • pixie

      Enpäs tiennyt bändin olevan jo näinkin tunnettu :) Soittivat kummisetäni häissä 6.8.2005! Onnea vaan tytöille (ja tietysti Jarille ja Minnalle!!)- hyvältä kuulosti :D
      Googletin bändin löytäessäni kuvan tytöistä seuraamaltani "www.365.fi"-sivustolta.
      Kitaristi on ikäisekseen uskomattoman pitkä ja kaunis, (kummisetäni uuden vaimon tytär... miksen nyt muista nimeä... - muut bändin jäsenet taisivat olla hänen kavereitaan? Vai oliko pikkusiskokin mukana?).
      Häät olivat ihanat ja hauskat ja parasta oli musiikki - setäni jazz-bändi oli uskomaton (!), ja esiintymisen perusteella Invisiblesistä tullaan vielä kuulemaan :)
      Kiitos tytöille ja onnea ja menestystä tulevaisuudelle!!!!

      Terv. Katri :D

      • Leminna

        Kiitos palautteesta, häät oli hyvät mutta bändi vielä parempi, bändissä on siskokset rumpali ja kitaristi. Bändin kokoonpano elää nyt muutosvaihetta, mutta onhan isotkin nimet vaihtaneet jäseniä!! Onnea tytöille ja Kiitos Katrille.


    • Dedu

      Tää on mun yhen hyvän ystävän bändi ja täs on niitten kotisivu www.invisibles.urli.net Siel voi käydä kattomas vähän tietojan niistä jos nyt jotakuta kiinnostaa

    • Sossuz

      Moi, oon parin bändin jäsenen kaveri. Ollaan kaikki hyvinkääläisii, ja tosi hyviä kavereita! he on parhaita, ja taidokkaita joten mikä estää heitä nousemasta suomen tähti taivaalle?

      • finimini

        Kyllä tiiän ne!!!hyviä on ja vielä samassa koulussa mun kaa:)käykää ihmeessä niitten kotisivuilla.....ne on muuten tapainlinnan koulun bändi ainakin kun tapislaiset puhuu!!!


    • innua

      bändin jäsenet on samas koulus mun kaa...

      • hehju

        Yläasteen wannabe ernuja! heh :D
        Ihan hyvin vetivät talentissa


    • Tuottaja

      Jos nyt näin musiikkialalla toimivana tuottajana voin kantaa korteni kekoon ja ilmaista "rakentavan mielipiteeni", niin tästä yhtyeestä kuulemme vielä.
      Yksi suurimmista syistä on se, että he säveltävät kappaleensa itse. Toiseksi: he osaavat soittaa.
      Kolmanneksi: he ovat innostuneita.
      Neljänneksi: he haluavat kehittyä!
      Tsempit bändille ja uskon että mm.minä olen vielä tekemisissä ko.yhtyeen kanssa. Hyvä niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe