Latasin maikkarin valesivu-varoituksesta, uutisjutusta, sen oikean ja uuden Firefox 3.6 ja nyt Firefox kaatuu, kaatuu, kaatuu, kaatuu..
Uusin Firefox kaatuu, kaatuu..
15
1219
Vastaukset
- FF
Latasitko varmasti Mozillan aidolta sivulta..? Minulla ei ole kaatunut ja toimii kuin junan vessa.
Joskus aikanaan kaatuili ja sain siihen hyvän vinkin: >>> "Jos tietokone kuatuu, nosta se ylös..
Vastasen varalle oes hyvä hommata asijallinen atk-tuk, siihen kääp parrunpätkähii." - Minä vain..
Tuhansia uuden Firefoxin käyttäjiä joiden selaimet eivät kaatuile, eivätkä tee muitakaan kummallisuuksia, eli etsisin syytä kyllä muualta. Ellet sitten ole vain trolli..
- <Sivullinen
f-foxini tekee sen, että kun avaa jonkun sivun, niin tulee koko juttu vasempaan laitaan pitkänä teksti versiona??
versio kaatuili aina välillä seiskassa itselläni. tämä uusi ei ole kaatunut kertaankaan.
- Stieglitz
harrastelijakirurgi kirjoitti:
versio kaatuili aina välillä seiskassa itselläni. tämä uusi ei ole kaatunut kertaankaan.
Firefox 3.6.2. Mutta minä käytänkin sitä Linux Ubuntussa. Windowsin suhteenhan ei voi luottaa oikein mihinkään.
- Pettynyt2
sama homma asensin uuden 3.6 ja se kaatuu välittömästi ja antaa virhe ilmoituksen vaikka on vasta pyrkimässä firefoxin omille sivuille. Jos oikein nopesti painan se ehtii ladata esim. youtuben ja näyttää sitä n. 2s kunnes kaatuu. Eli netti toimii mutta selain kaatuu. Koitin jo asentaa selaimen kaksi kertaa uudelleen ensin vanhan päälle ja sitten poistamalla ensin vanhan alta muttta sama homma toistuu yhä. Käytössäni on Vista. Taitaa olla joku PIKKUINEN kompastuskivi tässä uudessa versiossa.
- juupajuujajees
Mulla, mutta kerro mitä siinä virheilmoituksessa lukee.
- pettynyt2
juupajuujajees kirjoitti:
Mulla, mutta kerro mitä siinä virheilmoituksessa lukee.
ei siinä lue mitään muuta ku että:
Pahoittelumme
Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui. Yritämme palauttaa avoinna olleet välilehdet ja ikkunat, kun ohjelma käynnistyy uudestaan.
Ja tää tulee aina ku firefoxin käynnistää. Nyt on sit pakko käyttää IE:tä vaik en yhtään tykkäis - pettynyt2
pettynyt2 kirjoitti:
ei siinä lue mitään muuta ku että:
Pahoittelumme
Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui. Yritämme palauttaa avoinna olleet välilehdet ja ikkunat, kun ohjelma käynnistyy uudestaan.
Ja tää tulee aina ku firefoxin käynnistää. Nyt on sit pakko käyttää IE:tä vaik en yhtään tykkäisjes löysin ratkaisun :)
- bdfbdfbdfb
pettynyt2 kirjoitti:
jes löysin ratkaisun :)
Älä vaan kerro meille mikä oli vikana. Se pilaisi vian etsimen ilon jos sattuu tulemaan samankaltainen ongelma.
- Ei kaatuile enään
Itselläkin alkoi tulikettu kaatuilee jatkuvasti ja monta kertaa päivässä. Päätin tehdä asialle jotakin ja samalla läksi koneelta kaikki Firefoxia koskevat tiedostot rekisteriä myöten. Sitten asentelin uusiksi ja toimii vallan mainiosti nyt.
- vikana kun
olen asentanut kaikki uusiksi koneele ja silti FF menee tilttiin ja
kaatuilee jatkuvasti, eikö kukaan osaa sanoa? - käyttäjäno 15.+20
vikana kun kirjoitti:
kaatuilee jatkuvasti, eikö kukaan osaa sanoa?Ff pelaa hienosti ja nopeasti. Mikäli vikaa esiintyy, niin se on käyttäjässä. Ei selaimessa.
- HartsaKkk
vikana kun kirjoitti:
kaatuilee jatkuvasti, eikö kukaan osaa sanoa?myös profiili kansion, se poistu normaalin poiston kautta vaan tulee poistaa resurseista "käsin" ja huom näytä piilotetut kansiot päälle. Usein nämä ongelmat tulee kyseisestä kansiosta.
- ---------ol
Firefox = out-of-time!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535