Talvibiisi 2010

Kesän kunniaksi on sävelletty lukemattomia enemmän tai vähemmän onnistuneita lauluja, joten myös talvisesonki ansaitsee omansa.

http://www.youtube.com/watch?v=j0ntI71tnto


"No, tämä esitys on sinällään aika keskinkertainen, mutta laulajattarella on kauniit silmät"


MarttyyriMallari-TTt

15

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli
      • se mikä kelpaa sinulle ei välttämättä kelpaa meille muille.

        "Muistathan, että tämä on miesten-logiikka palsta ja me-tai aikanaan minä-emme siedä mieslaulajia :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se mikä kelpaa sinulle ei välttämättä kelpaa meille muille.

        "Muistathan, että tämä on miesten-logiikka palsta ja me-tai aikanaan minä-emme siedä mieslaulajia :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        http://www.youtube.com/watch?v=l_VjLvGD8WY

        Jäit sateen taa Kurre :)

        emmä muita viitti aina ajatella..ei muutkaa tääl niin tee


      • Jazuli

    • ennenkuulumatonta

      että musiikkivideosi deletoidaan musiikkivideo-palstalle?

      • koska...

        onhan miehen logiikkaa puhtaimmillaan se, että laitetaan surkeaakin surkeampi musavideo esille, koska laulajattarella on "kauniit silmät".

        :D


      • ennenkuulumutanto
        koska... kirjoitti:

        onhan miehen logiikkaa puhtaimmillaan se, että laitetaan surkeaakin surkeampi musavideo esille, koska laulajattarella on "kauniit silmät".

        :D

        vetoaa palstan naivisteihin, jotka syöksyvät sankoin joukoin Marttyyrin jalkojen juureen osoittamaan ihailuaan.


      • toisaalta...
        ennenkuulumutanto kirjoitti:

        vetoaa palstan naivisteihin, jotka syöksyvät sankoin joukoin Marttyyrin jalkojen juureen osoittamaan ihailuaan.

        tuokin. Onhan Mallari tuttu ja turvallinen, täysin yllätyksetön, harmaa, arkinen ja silti sopivassa määrin jäyhyydessään varsin jämäkkä. Tämä siis vain tämä netti-imago siis, mutta toimii kuin junan vessa.


      • jos ylläpito haluaa ettei allekirjoittanut enää esiinny tällä saitilla, niin he poistavat tämän aloituksen.

        "Siirryn sitten musiikkivideo-palstalle :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • ennenkuulumatonta
        toisaalta... kirjoitti:

        tuokin. Onhan Mallari tuttu ja turvallinen, täysin yllätyksetön, harmaa, arkinen ja silti sopivassa määrin jäyhyydessään varsin jämäkkä. Tämä siis vain tämä netti-imago siis, mutta toimii kuin junan vessa.

        Marttyyri on yllättävä ja odotan jännityksellä hänen uusia keksintöjään.


      • ennenkuulumatonta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos ylläpito haluaa ettei allekirjoittanut enää esiinny tällä saitilla, niin he poistavat tämän aloituksen.

        "Siirryn sitten musiikkivideo-palstalle :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        Jos niin käy, saako sinua seurata sinne vai tuleeko remmistä?


      • :D
        ennenkuulumatonta kirjoitti:

        Marttyyri on yllättävä ja odotan jännityksellä hänen uusia keksintöjään.

        Joo, huomasin, että tahdot remmiäkin... No, ehkä Mallari vielä sut yllättää...


      • ennenkuulumatonta kirjoitti:

        Jos niin käy, saako sinua seurata sinne vai tuleeko remmistä?

        toki, että tulet sinne sitten kommentoimaan.

        "Mutta katsotaan nyt miten käy"

        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe