Onko Furc hyvä kitara? http://www.furch.cz/eng/katalogfurch.php
Mistä niitä saa, paljonko maksaa ja minkälainen malli olisi hyvä?
Onko hyvä hinta-laatusuhde?
Onko Larriveeta parempi?
Furch
4
532
Vastaukset
- mistä saa
ja mitä maksaa: http://kuvasto.intoluthman.fi/Muut_kitarat/
- kitarosankari
eipä taida tuoltakaan saada
- Tuntija2
Hinta-laatusuhteeltaan Furch-kitarat ovat melkoisen lyömättömiä - etenkin kun kyseessä ovat euroopassa tehdyt soittimet.
- musforall90
Tästä voidaan olla montaa mieltä.
Mitä tuossa yhdessä Hesan liikkeessä kattelin noita teräskielisiä Furch niin ikäväkseni piti todeta että jostain kumman syystä 2-3 kaulat olivat vähän mitä sattuu, liekö sattumaa vaiko enempikin noita huonokaulaisia (s-mutkaisia olivat, nauhat vähän huonosti).
Tosin mäkin olen kuullut että näitä kehutaan mutta liekö huonoa tuuria vai mitä kun kerralla törmäsin siis 2-3 huonolaatuseen siis kaulaltaan/otelaudaltaan huonolaatuseen (s-mutkaa kun on vähän vaikemapi korjata ja sellaista kitaraa mä en ainakaan itse osta edes halvemmalla).
Eli olen eri mieltä tuon "Hinta-laatusuhteeltaan Furch-kitarat ovat melkoisen lyömättömiä" kun ei tuo väite pidä paikkaansa ainakaan mun pienen kokemuksen/otannan perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261483
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!471369Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka661071- 103912
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r87886Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51835Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59675
- 34656