Paras rap levy?

- Herc -

Eli mielipiteitä. Mitkä ovat lempi/parhaat (jenkki) rap albumit? Omat Pacin All Eyez On Me, Nasin Stillmatic ja Emiltä The Eminem Show.

9

1632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiphopfani123

      Lil Wayne - Tha CarterIII
      Chamillionaire - Ultimate Victory
      Chamillionaire - Major Pain

      • niin niin niin

        Isoissa housuissa soi nää levyt siellä muun paskan seassa


    • 'Pac

      Grandmaster Flash and the Furious Five - The Message, Mobb Deep The Infamous.

    • vanha ketju

      mutta vastaanpa kumminkin.

      1. Dr. Dre - 2001
      2. Dr. Dre - The Chronic
      3. 2Pac - All Eyez On Me
      4. Snoop Dogg - Doggystyle
      5. Eminem - The Eminem Show
      6. N.W.A - Straight Outta Compton
      7. Snoop Dogg - Tha Doggfather
      8. Nas - Illmatic
      9. Notorious B.I.G - Ready To Die
      10. Eminem - Marshall Mathers LP

      Eli kaikkien aikojen paras rap-levy on ehdottomasti tuo 2001. Dren rento flow yhdessä huikeiden biittien kanssa ei jätä paljoa valinnanvaraa. Snoop Doggin featit albumilla on täyttä kultaa.

      The Chronic on Dr. Dren ensimmäinen ja äärimmäisen huikea albumi. Snoop Doggin featit ;)

      Pacin All Eyez On Me on vaan niin vitun kova ettei sitä edes voi perustella. Käykää vaikka kuuntelemassa.

      Snoopin debyyttialbumi Doggystyle on yksi legendaarisimmista rap-albumeista ikinä. Erityisesti kappaleet Gin and Juice, Murder was the Case, Who I am (What's my name) ja G'z and Hustlas kolahtaa muhun.

      Eminem Show on ehdottomasti mun valinta herra Mathersin parhaaksi albumiksi. Levyltä löytyy legendaarisia biisejä kuten 'Till I Collapse, Say What You Say, Superman, Without Me ja My Dad's Gone Crazy.

      N.W.A vaan on niin helvetin kova. Fuck Tha Police, Straight Outta Compton ja Express Yourself parhaat yksittäiset biisit.

      Tha Doggfather-albumin jälkeen Snoop on tehnyt lähinnä paskaa, lukuun ottamatta featteja Dr. Dren 2001-albumilla, joita jo aikaisemmin ylistin.

      Nasin Illmatic ja Biggien Ready to Die ovat parhaat East Coast-albumit. Uskomattomat lyriikat.

      Eminemin Marshall Mathers LP:ltä löytyy lisää Eminemin huikeita biisejä, mm. The Real Slim Shady, Stan, The Way I Am, Marshall Mathers ja yksi parhaista rap-biiseistä ikinä, Bitch Please II.

      Elikkä siinä ois mun top-10.
      Still got love for the streets reppin' 213

    • Anonyymi

      1. Kendirck Lamar - To Pimp A Buttrfly
      2. Nas - Illmatic
      3. OutKast - Aquemini
      4. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
      5. MF DOOM, Madlib - Madvillainy
      6. Danny Brown - Atrocity Exhibition
      7. Wu Tang Clan - 36 Chambers
      8. Lupe Fiasco - Tetsuo & Youth
      9. Cunninlynguists - A Piece Of Strange
      10. Eminen - Marshall Mathers LP

    • Anonyymi

      Mikä tahansa kuningas-Cheekin levyistä.

    • Anonyymi

      "Paras rap levy?"
      Paras rap-levy on kun sitä ei tehdä ollenkaan!

    • Anonyymi

      Parasta ei ole eikä tule. Rap ei oo musiikkii vaan puhetta.

    • Anonyymi

      Skeidaa 💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe