Ikäero

Miekkonen81

Onko kokemuksia miten parisuhde toimii, kun mies on iältään n. 28 ja nainen 17? Tai on muunlainen ikäero?

Olen ihastunut samassa harrastuksessa 17 vuotiaaseen naiseen ja miettinyt näitä asioita.

Kiitos vastauksista! :)

8

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjnhgfrd"#¤%

Hanki ikäistäs seuraa !!!! pedo

• Huvittaa vieläkin..

Olin itse aikoinani 19v nainen ja seurustelin vähän aikaa n.30 vuotiaan miehen kanssa..
        Täytyy nyt kyllä tuottaa pettymys..mutta vanhalta se alkoi tuntua se mies..
        Olihan se herrasmies ja muuta..mutta nuorelle tytölle kaikki tuommoiset ällöt partaveet ja liiallinen siloteltu olemus ja "setämäisyys" oli kuitenkin pitkää miinusta!
        Suhteen(kesti n.6kk)aikana törmäsin ikäiseeni poikaan ja hyppäsin heti hänen kelkkaansa..se poikamaisuus ja tietynlainen nuoren miehen vallattomuus viehätti ja "vanha" mies sai mennä..Seksikin oli tämän ikäiseni poitsun kanssa parempaa,vanhemman kans olin koko ajan vaivautunut,ei ollut sitä "sähköä" ,jota koin heti nuoremman sällin kanssa..nuori on kuitenkin aina nuori..ja vanha auttamattomasti vanha..nuorelle..
        Olen edelleenkin tämän valittuni kanssa yhdessä ja huvitti,kun juuri yksi päivä muisteltiin nuoruutta ja "vanhempaa" miesystävääni,jota pidin niin vanhana silloin..vaikka ikää ei ollut kuitenkaan kuin se 30 vuotta!
        Se tuntui kuitenkin nuorena joltain nelikymppiseltä" vanhukselta.."
        Olen nyt itse 32v ja naurattaa vieläkin se nuoren tytön nolous!! Ilmankos teinitkin pitää jo 30 vuotiaita haudan partaalla olevilta kalkkiksilta..joten katselehan sinäkin vain ikäistäsi seuraa! Älä nolaa tyttöä..ja itseäsi.. :)

• ikäero

tyttö vasta 17, siis TYTTÖ. Ole ihastunut ihan rauhassa, odottele muutama vuosi ja vasta sitten lähesty häntä.

Ikäero ei ole iso enää silloin, kun molemmat ovat jo reilusti aikuisia. Tuossa teidän vaiheessa se vielä tuntuu liiankin isolta.

• tyttelityy!!!

...heh heh..enpä usko että parikymppinenkään tyttö olis yli kolmekymppisestä kiinnostunu..miksi olis..onhan siinä välissä parhaimmassa iässä olevat NUORET uroot..mee sä vaan menojas..heh heh!
        Se mikään karjamarkkinat ole..parisuhde meinaan..tuskin sua tyttö on ees noteerannu..munaahan ittes..heh heh..

• haehan omanikäistäs

Katokki,että jää vain miettimisen asteelle!!
      On se kumma,kun pitää melkein lapsia haikailla,vaikka omas ikäisiäkin varmasti löytyy!!
      On se sulle LIIAN nuori! Sillä on varmaan omat ikäisensä kaverit ja omanikäinen poitsukin jossain!
      On niitä lyytejä muuallakin,joten pidä harrastus vain harrastuksena!

• plöss

Eihän sitä koskaan tiedä kuka se oikea on. Nuorempi voi olla ikäistään kehittyneempi. Olen itse kuullut suhteista, joissa toinen on iältään 26 - 36 ja toinen n.18. Noissa on paljon ikäeroa. Ketään eipidä nolata. Ihastuminen ja rakkaus on ihana asia. :)

• ¨

Kertoo paljon miehen henkisestä tasosta jos 17-vuotiasta luokittelee naiseksi.

• Jätä tyttö rauhaan!

"Oikeita" tuppaa olemaan useita elämän aikana..mullakin 3:s menossa..että se siitä..
        Jos nuori ei saa elää nuoruuttaan silloin kun on nuori,niin alkaa elää sitä sitten,kun kyllästyminen iskee ja usein se iskee avioliitossa ja lasten ollessa pieniä! Onhan noita tarinoita täälläkin luettavissa..
        Sit "isona" mietitään,et minkähänlaista se olis jonku toisen kanssa..kun ei ehtinyt niitä kokemuksia tulla,kun alkoi heti ripeltä se vanhuksen kans seurustella ja kotia leikkiä! Höh!
        Ennuste ei oo koskaan hyvä,kun noin paljon ikäeroo..ja toinen vielä melkein lapsi!
        Hanki AP. kokeneempi nainen..tietää jo paremmin,mitä tahtoo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2669
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      159
      2567
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      183
      2430
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1969
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1955
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      50
      1793
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1538
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1089
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1083
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      940
    Aihe