Miks varsinkin varatut naiset kiinnostuvat minusta?

Daapeios

Eli menen suoraan asiaan. Miksi suurinosa naisista ketkä ovat varattuja kiinnostuvat minusta? Toiset haluaa toista ja toiset molempia eli suhdetta ja seksiä, toiset vähintään sen seksin.

Kerran nuorempana kävi moka kokemattomana, että olin liian tuttavallinen kaverini naista kohtaan mikä ei onneksi sentään pettämisen puolelle mennyt.

Siitä saakka olen ns. vältellyt puhuessa katsomasta naista koko ajan silmiin kun esim. heidän miehensä ovat vieressä. Haluan siis kunnioittaa aina toisen paria ja sitä ettei vaan saa sellaista kuvaa, että olisin kiinnostunut heidän "naisistaan" (en siis solvaa naisia alempiarvoisena).

Tuntemattomat naiset ovat myös useimmiten myös varattuja. Siis ikää itellä on alta 30 ja näillä naisilla taasen on 20-40 haarukan välillä.

Tietysti tervehdin toisten vaimoja ja olen "normaalin" ystävällinen heitä kohtaan. Mutta voisitteko heittää jotakin veikkauksia mitä teen väärin, koska ite en enää keksi?

Tuo katsejuttu oli vain yksi esimerkki millä olen yrittänyt vähentää antamasta jotain ihme signaaleja, että olisin kiinnostunut näistä varatuista naisista. Täytyy myöntää, että jotkut näistä naisista ovat olleet kyllä sellaisia ketkä olisivat kiinnostaneet minua.... mutta heidän kanssaan olen ollut vielä varovaisempi.. tuloksetta.

Siis joku voisi ajatella mitä tässä tuskastelen, mutta tää on oikeesti raskasta ja vaikeeta. Mä en halua viedä kenenkään toisen naista.

70% naisista jotka ns. kiinnostuvat minusta ovat varattuja, loput luonnollisesti sinkkuja :) (muutamaa homoa ei lasketa :D )

Eli mitä teen väärin?
Kokemuksia mitä olette ite tehneet jotta joutuneet tähän pisteeseen?
Arvauksia edes missä mättää?

Kiitoksia kaikille vastaajille jo etukäteen

17

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammanpojalle

A) Olet ymmärtänyt flirtin väärin. Flirtti on flirttiä, kaikkien kanssa flirttaillaan - voidaan flirttailla jopa naimisesta tai seurustelusta, mutta se on vaan flirttiä. Kehitä siis sosiaalisia taitojasi.

B) Olet maailman haluituin mies. Varaa aika lobotomiaan ja kirurgille naamansilpomisleikkaukseen. Lyhennä penistäsi 15-20 cm ja lakkaa pesemästä hampaitasi. Älä pese tukkaasi, älä etenkään jalkoväliäsi. Ota tavaksesi istua baarissa kaljalla, ja kirjoittele vapaa-aikasi suomi24:en. Loppu sujuukin sitten ihan itsestään...

• Daapeios

A) En ihan usko, että käsitän väärin flirtin kun toinen on jo kaulassa roikkumassa. Sopii minun kanssa matkaa jonnekkin. Pyytää kotiinsa kun me molemmat tiedetään toisen olevan poissa kotoa.... Enkä niinkään enempää kehittäisi ns. omia sosiaalisia taitoja, koska tätä olen veikannut yhdeksi syyksi myös. Tulen todella nopeasti juttuun lähes tulkoon kenen kanssa.

B) En oo maailman halutuin :D En pessyt tukkaani, kasvatin kokoparran joka lähenteli jo ite Joulupukin parran kokoa. Hiukset kasvatin melkein ponnariin saakka. Istuin kaljalla ja muutenkin viina maistui. Netin ääressä oltiin vaikke suomi24:ssa. Mutta ainoo poikkeus mikä oli se, että edelleen nämä samat olivat kiinnostuneet (määrä tippui hieman) mutta sen jälkeen erilaisen elämäntyylin omaavat naiset kiinnostuivat.

C) Siis kyllä flirttiä on tullu harrastettua jopa ihan pelkästään oman itsetunnon kohotukseen... mut luulen kyllä oikeasti erottavan milloin halutaan pitää vähän kivaa yllä ja milloin enemmän. Tai sitten en osaa erottaa ja kuvittelen naisten olevan kaulassa.....

• Daapeios
        Daapeios kirjoitti:

A) En ihan usko, että käsitän väärin flirtin kun toinen on jo kaulassa roikkumassa. Sopii minun kanssa matkaa jonnekkin. Pyytää kotiinsa kun me molemmat tiedetään toisen olevan poissa kotoa.... Enkä niinkään enempää kehittäisi ns. omia sosiaalisia taitoja, koska tätä olen veikannut yhdeksi syyksi myös. Tulen todella nopeasti juttuun lähes tulkoon kenen kanssa.

B) En oo maailman halutuin :D En pessyt tukkaani, kasvatin kokoparran joka lähenteli jo ite Joulupukin parran kokoa. Hiukset kasvatin melkein ponnariin saakka. Istuin kaljalla ja muutenkin viina maistui. Netin ääressä oltiin vaikke suomi24:ssa. Mutta ainoo poikkeus mikä oli se, että edelleen nämä samat olivat kiinnostuneet (määrä tippui hieman) mutta sen jälkeen erilaisen elämäntyylin omaavat naiset kiinnostuivat.

C) Siis kyllä flirttiä on tullu harrastettua jopa ihan pelkästään oman itsetunnon kohotukseen... mut luulen kyllä oikeasti erottavan milloin halutaan pitää vähän kivaa yllä ja milloin enemmän. Tai sitten en osaa erottaa ja kuvittelen naisten olevan kaulassa.....

kun en saa oikeasti apua nytkää.....

Mä olen ihan tosissani tästä.... nytkin 3 eri naista "tilittää" omasta liitostaan ja haluaa alottaa ns. mun kanssa uuden suhteen...

Kai se sit on vaa sellast puhet va.....

• . . .
        Daapeios kirjoitti:

kun en saa oikeasti apua nytkää.....

Mä olen ihan tosissani tästä.... nytkin 3 eri naista "tilittää" omasta liitostaan ja haluaa alottaa ns. mun kanssa uuden suhteen...

Kai se sit on vaa sellast puhet va.....

Tasan ei käy onnen lahjat, jotkut miehet vaan on pillumagneetteja vaikkeivat yritäkään, ja toiset taas sitten ihan päinvastoin. Molemmat yhtä tyytymättömiä, ilmeisesti.

Valitettavasti en minäkään osaa auttaa, kun sussa nyt näyttää olevan jotain eläimellistä vetovoimaa tai jotain sellaista mitä naiset ei vaan voi vastustaa.

Ehkä pitäisikin hyväksyä että on maailman panolahja naisille? Zoukki zoukki, mutta oikeasti monet miehet olisivat kateellisia sinulle.

• ._n_.

Olen nainen ja kokenut samaa toisinpäin eli varatut (yleensä jopa rengastetutkin) miehet ovat osoittaneet kuka mitenkin kiinnostustaan minuun kun ollaan tavattu ystäväpiirissä tai kavereiden luona.
      Täytyy kyllä sanoa, ettei se ole minua hetkauttanut tai haitannut tuohon tapaan kuin sinä kuvaat omia tuntojasi, ei, vaikka osa niistä miehistä on muakin viehättäneet. Minusta se on vaan harmiton koe, että toimiiko se vetovoima vielä vaikka vaimo jo onkin löytynyt, eikä mitään sen kummemaa.

Mun mielestä jo valintansa tehneet saa vikitellä meikäläistä ihan rauhassa, mutta se EI tuota sitä lopputulosta johon he kenties/tietemättään pyrkivät. Voin itse kuvitella sen niin hyvin, miltä tuntuis kun oma aviomies alkais vikitellä sinkkua kaveriani, vaikkapa siinä mun silmieni alla, kuten eräs ukkomies katsoi oikeudekseen tehdä. Jo siksikin mulla on tapana pitää AINA sen vaimon/tyttäystävän puolta, joten asia on sillä selvä eikä aiheuta sen kummempaa miettimistä tai syyllisyyttä.

Sun pitää olla selkärangasta asti järkevä voidaksesi estää ne konfliktit jotka saatta syntyä siitä kun sinkku ja reangastettu kohtaavat. Muussa tapauksessa täytyy olla valmis kantamaan myös seuraukset, sehän on ihan päivänselvä asia.
      Itse en vois kuvitellakaan mutkistavani omaa ja muiden elämää sillä, että heittäytyisin täysin itsekkäänä vastaamaan vakiintuneen miehen flirttiin. Se on ehkä hölmöintä mitä voi itselleen ja omanarvontunnolleen tehdä enkä mä ole hölmö.

• Daapeios

Korjaan tuota flirttiä vielä, että ns. kohottaakseni omaa omaatuntoa on tapahtunut sinkkujen kanssa ei niiden varattujen :)

Se, että pystyt ottamaan sen kui vain kokeena nii propsit sulle. Itellä ei ole tätä taitoa. Olen ihmisenä kovinkin säälivä ja empaattinen toisia kohtaan.... myös omatuntoni soi vähän liian helpolla. Eli teen itse asioista välillä liian suuria.

"Sun pitää olla selkärangasta asti järkevä voidaksesi estää ne konfliktit jne" niin tuo on kyllä totta. Yritänkin tehdä sitä, mutta myös negatiivisistani puolista löytyy sellainen asia kuin sana "Ei". En osaa kieltäytyä ja jos on voimakkaan persoonan omaava nainen niin olen kuin taljassa :) Emmä nyt vietävis oo sentään kaikkee, mut toikin liittyy omalla tavalla siihen huonoon ominaisuuteen että olen liian kiltti.

Ja vastuun kylläkin otan teoistani.

Kiitos tuossa sinun tekstissä oli jo asiaa.........

• tsuhtsuh
        Daapeios kirjoitti:

Korjaan tuota flirttiä vielä, että ns. kohottaakseni omaa omaatuntoa on tapahtunut sinkkujen kanssa ei niiden varattujen :)

Se, että pystyt ottamaan sen kui vain kokeena nii propsit sulle. Itellä ei ole tätä taitoa. Olen ihmisenä kovinkin säälivä ja empaattinen toisia kohtaan.... myös omatuntoni soi vähän liian helpolla. Eli teen itse asioista välillä liian suuria.

"Sun pitää olla selkärangasta asti järkevä voidaksesi estää ne konfliktit jne" niin tuo on kyllä totta. Yritänkin tehdä sitä, mutta myös negatiivisistani puolista löytyy sellainen asia kuin sana "Ei". En osaa kieltäytyä ja jos on voimakkaan persoonan omaava nainen niin olen kuin taljassa :) Emmä nyt vietävis oo sentään kaikkee, mut toikin liittyy omalla tavalla siihen huonoon ominaisuuteen että olen liian kiltti.

Ja vastuun kylläkin otan teoistani.

Kiitos tuossa sinun tekstissä oli jo asiaa.........

Hmm, ettet olisi ruumiinkieleltäsi ja avoimuudeltasi hivenen epäsuomalainen niinkuin mä. Olen joutunut useamman kerran tosi noloon tilanteeseen, koska saatan tehostaa puhettani mm. koskettamalla juttukumppania. Tässä taipumuksessani (joka todellakin on epähuomiossa tapahtuvaa ja täysin viatonta) olen joutunut jopa niin pitkälle että silloisen mieheni ystävä kysyi olenko rakastunut häneen.

Se oli kuin olisi tukista päin naamaansa saanut. Hävetti ja yritin käydä omia eleitäni läpi kymmenen kerrat, että missä teen virheen. Mieheni mielestä se oli koskettaminen, että en edes huomaa milloin toinen astuu askelen tai kaksi taaksepäin vaan menen perässä.

Mutta juu, eli tällainen saattaa olla mahdollista...

• Daapeios
        tsuhtsuh kirjoitti:

Hmm, ettet olisi ruumiinkieleltäsi ja avoimuudeltasi hivenen epäsuomalainen niinkuin mä. Olen joutunut useamman kerran tosi noloon tilanteeseen, koska saatan tehostaa puhettani mm. koskettamalla juttukumppania. Tässä taipumuksessani (joka todellakin on epähuomiossa tapahtuvaa ja täysin viatonta) olen joutunut jopa niin pitkälle että silloisen mieheni ystävä kysyi olenko rakastunut häneen.

Se oli kuin olisi tukista päin naamaansa saanut. Hävetti ja yritin käydä omia eleitäni läpi kymmenen kerrat, että missä teen virheen. Mieheni mielestä se oli koskettaminen, että en edes huomaa milloin toinen astuu askelen tai kaksi taaksepäin vaan menen perässä.

Mutta juu, eli tällainen saattaa olla mahdollista...

Mä kyllä helposti ns kosketan juttukumppania... olen huomannu sellaisen, että esimerkiksi kun nyt vaikka joku näyttää tietokoneelta jotakin niin kun nojaudun alas sekä hieman eteenpäin katsoakseni näyttöä.... niin helposti otan olkapäästä tai selästä tukea.... mutta ku mä teen tän miehille sekä naisille.. Kerran olen saanut saman kysymyksen, että Rakastanko ja siis en todellakaan Rakastanut.... siinä oli vain joku todella iso väärinkäsitys ja menin kyllä lukkoon.

Siitä olen kyllä yrittäny päästä eroon. Itse en kammoa kosketusta. Tuo oli vain yksi tilanne missä olen huomannut koskettavani naista (ja miehiäkin) ja voi olla, että ns viestitän kiinnostusta koskemalla naisia.

Tää nyt ei varsinaisesti liity siihen, että pidän/en pelkää koskettamista... Itselläni on todella levottomat jalat ja helposti heilutan niitä. No muutamaan kertaan on käynyt niin, että esimerkiksi ruokapaikassa olen heiluttanut jalkaa ja samalla vahingossa jalka on koskettanut vastapäätä istuvan naisen jalkaa. No sit ku ite huomaan, että vahingossa osun koko ajan toisen jalkaan ni mitä ihmettä.... ne naiset on vaa vinkannu silmää tai sit ruvennu hipelöimään omalla jalalla minua....

Siis tää ei ole mitään kerskailu tms. Minä Vihaan sellaista, mutta nää on mun mielestä niin uskomattomia tilanteita, että pakko kertoo ja tietää käykö muille samanlaisia tapahtumia.

Ja tuohon kun joku ehdotti, etten tajua mikä on vain flirttiä.... niin sanotaan yksi kokemus tähän. Istuin parin tutun kanssa Jokilaivassa. Dbtl oli tuolloin. No olin tietty laittanut Marilyn peruukin päähän.

Niin viereisestä pöydästä tuli nainen istumaan viereeni. Hän istui viereisessä pöydässä oman miehensä kanssa ja siinä istui myös miehen kaveri.

No ei kauaa kun nainen "hipelöi" minua siinä ja mä en tajua MITÄ tein väärin. No sit sanoin naiselle et mun pitää mennä kavereiden luo etten eksy heistä. Ni voi jukoliste nainen tulee perässä ja mies huutaa mulle "Vittu jos kosketkin mun naiseen ni hakkaan sut". Sanoin, etten tietty ja oon jo menossa.

Nainen hyppäs heti kaulaan kun mies poistui... no pääsin tilanteesta pois kuitenkin. Ilman, että sain turpaan.

En kerskunut tuolla en missään nimes. Jos menen sanomaan jossakin vastaavassa tilanteessa, että olen varattu ni sehän on melkeen sama ku sanoisin naiselle "Rakastan sinua".. ainakin heidän käytöksensä on sitä luokkaa sen jälkeen.

No mut anyway. Jotakin teen väärin. Tuo on ainakin, että kosketan liian helposti arjen tilanteessa. Sitä olen yrittänyt korjata.

Ja naiset mä en tässä viestiketjussa MITENKÄÄN hauku/aliarvioi tms teitä, vaan ihmettelen vain miks näin käy.

• Daapeios
        Daapeios kirjoitti:

Mä kyllä helposti ns kosketan juttukumppania... olen huomannu sellaisen, että esimerkiksi kun nyt vaikka joku näyttää tietokoneelta jotakin niin kun nojaudun alas sekä hieman eteenpäin katsoakseni näyttöä.... niin helposti otan olkapäästä tai selästä tukea.... mutta ku mä teen tän miehille sekä naisille.. Kerran olen saanut saman kysymyksen, että Rakastanko ja siis en todellakaan Rakastanut.... siinä oli vain joku todella iso väärinkäsitys ja menin kyllä lukkoon.

Siitä olen kyllä yrittäny päästä eroon. Itse en kammoa kosketusta. Tuo oli vain yksi tilanne missä olen huomannut koskettavani naista (ja miehiäkin) ja voi olla, että ns viestitän kiinnostusta koskemalla naisia.

Tää nyt ei varsinaisesti liity siihen, että pidän/en pelkää koskettamista... Itselläni on todella levottomat jalat ja helposti heilutan niitä. No muutamaan kertaan on käynyt niin, että esimerkiksi ruokapaikassa olen heiluttanut jalkaa ja samalla vahingossa jalka on koskettanut vastapäätä istuvan naisen jalkaa. No sit ku ite huomaan, että vahingossa osun koko ajan toisen jalkaan ni mitä ihmettä.... ne naiset on vaa vinkannu silmää tai sit ruvennu hipelöimään omalla jalalla minua....

Siis tää ei ole mitään kerskailu tms. Minä Vihaan sellaista, mutta nää on mun mielestä niin uskomattomia tilanteita, että pakko kertoo ja tietää käykö muille samanlaisia tapahtumia.

Ja tuohon kun joku ehdotti, etten tajua mikä on vain flirttiä.... niin sanotaan yksi kokemus tähän. Istuin parin tutun kanssa Jokilaivassa. Dbtl oli tuolloin. No olin tietty laittanut Marilyn peruukin päähän.

Niin viereisestä pöydästä tuli nainen istumaan viereeni. Hän istui viereisessä pöydässä oman miehensä kanssa ja siinä istui myös miehen kaveri.

No ei kauaa kun nainen "hipelöi" minua siinä ja mä en tajua MITÄ tein väärin. No sit sanoin naiselle et mun pitää mennä kavereiden luo etten eksy heistä. Ni voi jukoliste nainen tulee perässä ja mies huutaa mulle "Vittu jos kosketkin mun naiseen ni hakkaan sut". Sanoin, etten tietty ja oon jo menossa.

Nainen hyppäs heti kaulaan kun mies poistui... no pääsin tilanteesta pois kuitenkin. Ilman, että sain turpaan.

En kerskunut tuolla en missään nimes. Jos menen sanomaan jossakin vastaavassa tilanteessa, että olen varattu ni sehän on melkeen sama ku sanoisin naiselle "Rakastan sinua".. ainakin heidän käytöksensä on sitä luokkaa sen jälkeen.

No mut anyway. Jotakin teen väärin. Tuo on ainakin, että kosketan liian helposti arjen tilanteessa. Sitä olen yrittänyt korjata.

Ja naiset mä en tässä viestiketjussa MITENKÄÄN hauku/aliarvioi tms teitä, vaan ihmettelen vain miks näin käy.

sekä viestien sekavuus, mutta kirjoitan samaan tahtiin kuin ajatukset juoksevat :D

Eli virheitä tulee sekä hyppyjä tekstiin :D

• Daapeios

Mä oon vaa sellane niitten hätäapu... lohduttaja ja toivovat vähän muuta.. ja sit takas omaan elämään...
      eli mua käytetään hyväks :D

No ratkes tääki

• FH.

Ensi kerralla sanot suoraan, että selvittäkööt ongelmansa sen oman miehensä kanssa. Eiköhän sullekin partajeesukselle löydy sinkkunainen sieltä 30 prosentin joukosta.

• Daapeios
        FH. kirjoitti:

Ensi kerralla sanot suoraan, että selvittäkööt ongelmansa sen oman miehensä kanssa. Eiköhän sullekin partajeesukselle löydy sinkkunainen sieltä 30 prosentin joukosta.

Ainoo, et ajoin parran pois ja nyt taas tilanne paheni......

Ei mul oo mikää hätä löytää naista, mut ärsyttää vaan et joudun tukaliin tilanteisiin. Ehkä hakeudun niihin sitten.

Mutta ku se ei oo aina vaa et heidä suhtees o ongelmia, vaan nykyään jopa haluvat vaa seksikumppaniks (hyväksikäyttöä?)... no täytyy kokeilla tota tiuskasua.... Mulla on vvaa vaikeuksii sanoo "Ei"... mut kokeilen

• kaunis nainen_ko

oon nainen ja mulla on samankaltainen ongelma... jotkut ihmiset ovat ehkä vain kiehtovia jollain yleisellä tasolla, joka viehättää monenlaisia ihmisiä. monen monta kertaa seurustelukumppanin kaverit on ihastunu muhun ja miehet, joiden kanssa oon tekemisissä... tämä on tosi kiusallista ja inhottavaa, koska oon kuitenki uskollista tyyppiä ja pari tyyppiä on ollu sellasia, josta olisin ollu kiinnostunu itekkin... varsinkin ku oon nähnyt heitä promilleissa, pitää välttää juttelemista että välit pysyy asiallisina. tää yks mies varsinki, joka pyörii nyt ympärillä, ehdottelee tilaisuuden tullen suhteen aloittamista.

mulle on tätä sattunut nuoresta asti, 3 seurustelun aikana. enkä mäkään kyllä väärin käsitä näitä juttuja, siitä oon ihan varma! mun exä sanoi aikanaan, että maailman kaunein asia on, kun sä hymyilet... siltä ei muuten mitää kehuja ikinä tippunu, tuo tais olla vuosien saatossa ainut.. tarkotan siis sitä, että ehkä todellinen kauneus tulee jotain muualta ku ulkoisista jutuista ja se on se magneetti joissakin ihmisissä. ehkä.

• Daapeios

Kuulostaa todella tutulta kertomasi asiat... Kiitos ku kerroit ni en tunne niin tyhmäks itteeni sekä, että en tunne pelkästään kuvittelevani asiaa...

• zepyr-45
        Daapeios kirjoitti:

Kuulostaa todella tutulta kertomasi asiat... Kiitos ku kerroit ni en tunne niin tyhmäks itteeni sekä, että en tunne pelkästään kuvittelevani asiaa...

noh ,,, sattuuha sitä ,,, naapuri varattu ja ai et makee namu ;) ... mut kuinkas ollakkaa joitai vuosia jälkeepäin ,,, hups oliki vapaa ,,, ;) ... ja itekki olin ,,, ;) ... eipä menny terassilla pelkäksi juttelux ,,, ;) .

• Anonyymi

Itse sinkku ja saa pörrätä ihan reilusti. Olen huomannut että vähän vanhemmat 40+ varatut rouvat ovat tosi himokkaita kun sattuu samoihin lakanoihin. Esileikit kohdillaan, spermat saa heittää mihin haluaa ja muna nuollaan puhtaaksi lopuksi. Tykkään kyllä ja ei mitään selittelyjä ja touhu on reipasta.

• Taitaa olla tällä heebolla oikein Stubin ego:) hmm..ettei vaan olis äipän pikkuhiirulainen,ns.peräkammarin pankoilla pötköttelevä vanhapoika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe