Apua! Hiuksista tuli harakanpesä!

shokissa

Ihmettelen suuresti mikä hiuksiani vaivaa.. Vielä pari viikkoa sitten ne olivat aamuisin (pesen siis iltaisin) mukavan sileät ja pehmeät. Ne oli myös helppo suoristaa. Mutta nyt ne ovat aamuisin ihan hirvee pörrökasa, joka ei suoristu, eikä näytä hyvältä! Ja mikään ei oo muuttunu. Käytän samoja shampoita ja hoitoaineita, samaa suoristusrautaa, samoja muotoilutuotteita! Mistä kiikastaa? Jos joku osaisi neuvoa niin olisin äärettömän kiitollinen :)

10

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fasdsda

Vaikuttaisikohan se, että menetkö nukkumaan märillä hiuksilla vai kuivilla.

• shokissa

En usko.. Mun mielestä oon menny yhtä kuivilla tai märillä joka päivä, mut koitan seurata totakin seikkaa :)

• ,hjukyg
        shokissa kirjoitti:

En usko.. Mun mielestä oon menny yhtä kuivilla tai märillä joka päivä, mut koitan seurata totakin seikkaa :)

Ehkeivät ne tyrkyt mitä hiuksiisi laitat teekkään niin hyvää huin luulet...

• lämpösuojaa

Käytätkö mitään lämpösuojatuotteita? Parissa viikossa saa kuumalla suoristusraudalla kyllä iloisesti poltettua tukkansa hampuksi. nim. kokemusta on

• 6+20

Sakset... Ei hamppuja saa pois muuta kuin leikkaamalla.

• shokissa

Käytän lämpösuojaa ja itseasiassa sain hiukseni joten kuten sileiksi taas, kun pesin kerran ja suoristin heti perään. sen jälkeen ovat taas käyttäytyneet ihan normaalisti :)

• shokissa

Tää ei oo totta! Nyt sama ongelma palasi. Mut asun kyl sillee kahessa paikkaa et huomasin et aina ku oon toisessa paikassa ni ei oo ongelmaa mut toisessa aina vaan pahenee! Voiko talossa tai muuten ympäristössä olla jotain joka vaikuttaa, tai voi kai mut mitä? ja voiko asialle tehä jotain? Pliis auttakaa :)

• Arvaus.....

Olisiko vesijohtovesi jotenkin erilaista?

• takkutukkatyttö89
        Arvaus..... kirjoitti:

Olisiko vesijohtovesi jotenkin erilaista?

Vesijohtovesi todellakin voi vaikuttaa. Itselläni kävi näin aina kun olin poikaystäväni luona toisessa kaupungissa. Mun hiukset meni hirveeseen takku systeemiin ja sit kuitenki tuntu et ne rasvottukin nopeempaa.. Oli se sitten ah niin ihanaa kun siellä olisi halunnut olla hehkeimmillään niin aina hiukset takussa yms eikä saanut laitettua mitenkään. Noh, onneksi suhde ei kaatunut siihen ;D

• shokissa
        takkutukkatyttö89 kirjoitti:

Vesijohtovesi todellakin voi vaikuttaa. Itselläni kävi näin aina kun olin poikaystäväni luona toisessa kaupungissa. Mun hiukset meni hirveeseen takku systeemiin ja sit kuitenki tuntu et ne rasvottukin nopeempaa.. Oli se sitten ah niin ihanaa kun siellä olisi halunnut olla hehkeimmillään niin aina hiukset takussa yms eikä saanut laitettua mitenkään. Noh, onneksi suhde ei kaatunut siihen ;D

Tiedän tunteen... Aina ku tarttis olla jotenki hyvin hiukset jossain ni satun olemaan täällä missä ne ei taho totella ollenkaan :D Ja ehkä se sit on vesi, mut ei ne täälläkään aina oo mun mielest tälläset ollu... Kiitos kuitenki kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4383
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1713
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1373
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1347
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe