Kuinka monella

Brum Brum

tällä sivuilla on RAHAA niin paljon että voi hakea Saksasta se halpa 80,000 euron asuntoauton joka Suomessa maksaa 100,000euroa ??????

Mitä nyt huomaa kun ajelee täällä kesäsin niin nämä Saksanautot ovat "vanhoja Hymerpaskoja". Sehän on ainut tapa saada joskus alle Hymer. Ja Saksassa niitä on rivissä, joko myydään Suomeen tai sitten romuttamolle!

Itse olen yrittäjä kuten myös vaimoni mutta meillä ei ole tuollaisia rahoja vaan joudumme ostamaan Suomesta osamaksulla!

20

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sattuu, se totuus

varmaankin tiedä että moni rahoitus-yhtiö rahoittaa myös yksityisten ostoksia, kunhan vakuudet löytyy.
      Mutta jos ei omasta pankista sen vertaa lainaa irtoa, että täytyy osamaksulla ostaa, niin kannattaa jättää ostamatta, sillä se raha on hinnakasta.

• minä ainakin ostin Hymerini Suomesta. Sitä paljonko olisin säästänyt tai maksanut enemmän en saa koskaan selville koska kauppa oli vaihtokaiuppa ja entinen meni siinä samassa rytäkässä. On ehkä hieman provokatiivista sanoa hymerpaska koska kaikki ne tai ainakin kaikissa niissä on niitä paskoja, enkä lisäksi usko Hymerin olevan laadullisesti ihan häntäpäästä vaikka on niitä siinäkin ollut mokia.

• näistä

täällä pörräävistä "karavanareista" ei ole tuota rahaa laittaa autoon. Ne joilla sen verran rahaa eivät todellakaan ole näitä virtuaalikaravaanareita jotka täällä "keskustelevat"

• Näinkin onnistuu

Ei ollut ongelma käytetyn tuonti. Meninpä Saksassa vuokraamoon ja sovimme näin. Hommaavat liikkeeseen uuden auton niillä varusteilla jotka halusin. (Teimme paperin jossa sovimme jatkosta ja maksoin auton). 62000€. Vuokrasin auton ja ajelin sillä syksystä kevääseen. Yli puoli vuotta ja 6000 km. Sitten liikkeeseen ja "ostin" auton itselleni. Nyt olen toista vuotta sillä ajellut myös kotimaassa. Tyytyväinen olen. On muuten tosi juttu.

• Pari vuotta sitten ostin Suomesta uuden ja rahaakin vielä jäi matkailuun. Ei me suomalaiset mitään persaukista porukkaa olla, kuljetaan vaan huonoissa vaatteissa niissä kun on mukavampaa.

• sdfgsdfg

Mutta ei kiinnosta tippaakaan asuntoauto, enkä todellakaan maksaisi siitä 80 tonnia.
      Autostikin maksoin vain 40 tonnia.
      Vaikka on rahaa niin voi käyttää järkeä.

• 1239876

Minulla on Hymerinpaska
        Mutta taidan sen nyt saada vaihdettua pois .
        Ei saatana ole huonompaa autoa ollut kuin Hymer ,Fiatin alustalla
        Hymerin myyjä pääsi oikein huolella kusettamaan meitä .kehumisillaan kuinka hyvä se on .
        Ei tule enään ikinä Hymeriä ,eikä Fiattia meille ,Olen vaikka ilman jos en pysyt paremaa ostamaan
        Auto maksoi silloin n 100.000 eur ,että sellainen tapaus

• kaupassa
        1239876 kirjoitti:

Minulla on Hymerinpaska
        Hymerin myyjä pääsi oikein huolella kusettamaan meitä .kehumisillaan kuinka hyvä se on .
        Ei tule enään ikinä Hymeriä ,eikä Fiattia meille ,Olen vaikka ilman jos en pysyt paremaa ostamaan

hiiriä Hymerin mukaan anna.
        Kerää ne laatikkoon ja istuta ne sitten siihen paljon yli 100 000 eur. maksavaan seuraavaan paskaasi!

• 136543
        kaupassa kirjoitti:

hiiriä Hymerin mukaan anna.
        Kerää ne laatikkoon ja istuta ne sitten siihen paljon yli 100 000 eur. maksavaan seuraavaan paskaasi!

Oletko ostanyt Hymerisi velaksi runkkari

• dethleffs
        1239876 kirjoitti:

Minulla on Hymerinpaska

Sinullakaan kaikki kohdallaan. En todellakaan ymmärrä Fiat kielteisyyttäsi, kun ei esim mb ole yhtään sen kummoisempi. Meikällä on menossa 6. m-auto ja lisäksi olen liikkunut kahdellankin eri vuokravehkeellä, ja ehdottomasti Fiat on paras alusta. Eikä se Hymerkään mikään turha merkki ole. Itse lienet jonkun asteinen sekopää tai vaadit sellaista mitä ei ole olemassakaan. Odottelehan vain kun hieman ikäännyt ja saat elämän kokemusta.

• saanut
        136543 kirjoitti:

Oletko ostanyt Hymerisi velaksi runkkari

silloin velaksi Hymeriä kun sen yksityiseltä ostin. Jäi ihan kiva fiilis HymerTrampista, se oli puoli-integroitu 654 :n, Fiatin 2.5 turbo, ja Al-Ko alustalla. Ainut harmi oli kun oli niin matala ettei päässyt kaikkiin paikkoihin minne mieli teki. Muuten toimi vuosia Fiiatti ja Hymerin kori ja laitteet ihan moitteettomasti. Eikä ollut hiiriä, ja tarkeni talvellakin kun oli topattu väliverho hytin ja asuinosan välissä.
        Ja rakastelukin sujui niin yksin kuin naispuolisen kumppaninkin kanssa loistavasti.
        Suosittelisin sinullekkin että joskus kokeilisit millaista se on naisen kanssa.

• Jorma K
        dethleffs kirjoitti:

Sinullakaan kaikki kohdallaan. En todellakaan ymmärrä Fiat kielteisyyttäsi, kun ei esim mb ole yhtään sen kummoisempi. Meikällä on menossa 6. m-auto ja lisäksi olen liikkunut kahdellankin eri vuokravehkeellä, ja ehdottomasti Fiat on paras alusta. Eikä se Hymerkään mikään turha merkki ole. Itse lienet jonkun asteinen sekopää tai vaadit sellaista mitä ei ole olemassakaan. Odottelehan vain kun hieman ikäännyt ja saat elämän kokemusta.

kyllä on mutta, ei ole tarvetta ajella luu ulkona . Toisin sanoen ei ole käyttöä moiselle komistukselle.

• .,.,.,.....,,,
        Jorma K kirjoitti:

kyllä on mutta, ei ole tarvetta ajella luu ulkona . Toisin sanoen ei ole käyttöä moiselle komistukselle.

HAH HAH HAAA!!!

Sinä se jaksat aina naurattaa.

• Jorma K
        .,.,.,.....,,, kirjoitti:

HAH HAH HAAA!!!

Sinä se jaksat aina naurattaa.

olen mielissäni että naurat jutuilleni, katsos kun monet itkevät.

Jorma K pilleristi

• äölkjhgf1

Raitis, ahkera, alkoton, baariton ja säästäväinen voi kyllä moisen pelin hankkia, vaikka ei mikään yhteiskunnan loinen (poliitikko, keinottelija tms.) olisikaan.

Itse olen aina ostanut auton, vaunun, asuntoauton, talon ja mökin käteisellä ja sitten matkustellut aika paljon. Syynä tähän on se, että aikana kun toiset maksoivat 15 -25% lainan korkoja, ostin käteisellä asunnon, kun markkinatilanne oli huono. Velkojen korko menee aina toisille siitä hyvästä, että nämä antavat rahaa käyttööni. Miksi minä tekisin työtä suuripalkkaisten elättämiseksi? Tiedän, että elämäntapani on tässä suhteessa poikkeuksellinen, mutta se sopii minulle ja perheelleni ja koskaan meiltä ei ole mitään puuttunut, paitsi tietenkin aikana jolloin olimme nuoria ja vastarakastuneita. Silloin kyllä ei puutetta huomannut, kun rakkaus oli kaipausten täyttymys.

Nykyinen as. autokin on yksityiseltä käteisellä ostettu, tosin vanhempi kuin aloittajan viestissä mainitsema. Olen pienen ikävi ollut kovin säästäväinen, mutta silti elämästä nautiskelija. Nyt vanhempana voin sitten ihan turvassa nautiskella ilman mitään huolen häivää ja odotella sitä pientä eläkettäkin.

• rakkautenne

sittemmin niuhottamisesi myötä rakoillut ?

• äölkjhgf1
        rakkautenne kirjoitti:

sittemmin niuhottamisesi myötä rakoillut ?

Provoon nyt ei kannattaisi vastata, mutta menkööt!
        Ei ole tosissaan rakkaus edes haalennut liki 40 avioliittovuoden aikana. Olemme ajateleet niin, että köyhän ei kannata velaksi elää ja siksi onkin kaikki hyvin, myös taloudellisesti. Ja niuhottamista se ei ole, vaan tietoinen valinta siksi, että ei noita pankkiherroja viitsitä elättää.

Laskeskelin tuossa jokin aika sitten, että yhden omakotitalon verran lienen säästänyt pelkissä koroissa. Siellä asuu nyt tyttäreni perheineen. Joku olisi ne kai halukkaasti ottanut, mutta en ole antanut. Niille on ollut käyttöä omassakin taloudessa. Onko se sitten niuhottamista vai vastuullista taloudellisuutta, en tiedä. Monessa paikassa ostosten yhteydessä on kyllä luottoa ihan tarjottukin, mutta en korkoja maksele. Olemme molemmat pienituloisia, mutta hyvin toimeentulevia juuri valintamme vuoksi.

Elämä on valintoja koko ajan.

• 12465432
        äölkjhgf1 kirjoitti:

Provoon nyt ei kannattaisi vastata, mutta menkööt!
        Ei ole tosissaan rakkaus edes haalennut liki 40 avioliittovuoden aikana. Olemme ajateleet niin, että köyhän ei kannata velaksi elää ja siksi onkin kaikki hyvin, myös taloudellisesti. Ja niuhottamista se ei ole, vaan tietoinen valinta siksi, että ei noita pankkiherroja viitsitä elättää.

Laskeskelin tuossa jokin aika sitten, että yhden omakotitalon verran lienen säästänyt pelkissä koroissa. Siellä asuu nyt tyttäreni perheineen. Joku olisi ne kai halukkaasti ottanut, mutta en ole antanut. Niille on ollut käyttöä omassakin taloudessa. Onko se sitten niuhottamista vai vastuullista taloudellisuutta, en tiedä. Monessa paikassa ostosten yhteydessä on kyllä luottoa ihan tarjottukin, mutta en korkoja maksele. Olemme molemmat pienituloisia, mutta hyvin toimeentulevia juuri valintamme vuoksi.

Elämä on valintoja koko ajan.

Onnistuin myymään Hymer paskanauton,Sinne meni hiiret ja kaikki viat mukana .ikinä ei enää Hymeriä ja Fiattia .Enkä avaa koskaan Etelä-Suomen Hymermyyjän ovea

• äölkjhgf1
        12465432 kirjoitti:

Onnistuin myymään Hymer paskanauton,Sinne meni hiiret ja kaikki viat mukana .ikinä ei enää Hymeriä ja Fiattia .Enkä avaa koskaan Etelä-Suomen Hymermyyjän ovea

Saahan sitä ostaa vaikka Trabantin ja siihen telttaperäkärryn, on sen verran vapaa maa edelleen tämä kekkoslandiamme.

Hiiret tulee autoon kuin autoon, jos siellä on syötävää tai ovet auki. Olipa minullakin kerran hiirenpesä Audin moottoritilassa ja linnunpesiä löytyy joka kesä konepellin alta. Elämme luonnon keskellä ja sille emme voi mitään.

• 876543
        äölkjhgf1 kirjoitti:

Saahan sitä ostaa vaikka Trabantin ja siihen telttaperäkärryn, on sen verran vapaa maa edelleen tämä kekkoslandiamme.

Hiiret tulee autoon kuin autoon, jos siellä on syötävää tai ovet auki. Olipa minullakin kerran hiirenpesä Audin moottoritilassa ja linnunpesiä löytyy joka kesä konepellin alta. Elämme luonnon keskellä ja sille emme voi mitään.

Niin minullakin oli Audissa hiiriä.Mutta nyt olikin autoista puhe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4362
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      52
      2900
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1713
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      51
      1460
    Aihe