Bellavita

50vee

Bellavitasta sanotaan,että pitää ihon kimmoisana.Osaisko joku sanoa onko hyvä päivä/yövoiteena? Ja pitääkö rypyt loitolla

73

20421

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N42v.

      Olen käyttänyt sitä rasvaisempaa Bellavitaa yövoiteena ja pidän tosi paljon.
      Kosteuttaa kuivan ihon todella hyvin ja sehän toimii ryppyihinkin parhaiten, kosteus siis...
      Rasvaisemman ihon omaavalle voi olla kyllä liian täyteläistä mutta onhan siitä kevyempikin versio olemassa.

      • nainen kohta 41v.

        bellavita vihreä päivällä ja sininen yöllä ovat näin talvella mitä mainioita voiteita iholleni, mutta annas olla kun tulee lämpöisemmät kelit niin sisätiloissa naamani hikoilee jos noita rasvoja olen käyttänyt! Ei tarvi töissäkään paljon mitään tehdä, kun heti nenänpielet ja otsa ovat märkänä- ei kuule ole kiva juttu ollenkaan! Haluaisin kyllä tietää mistä moinen johtuu?


    • Voiteet vaihtoon

      Näin jossain lehdessa mainoksen, jossa kehuttiin Bellavitan A-vitamiinin vaikutusta. Muistin, että äitini käytti ko. voidetta 80- ja 90-luvuilla. Päätin kokeilla ja valitsin rasvaisemman yövoiteen hajustettomana. Ikää on 52 vuotta ja ongelmana se, että olen talvet Espanjassa, jossa iho on koko ajan auringon takia kovilla. Varsinkin huulten yläpuolelle on tullut valtavat pystyrypyt. Suvun perintöä, äidilläni oli myös, mutta ei näin nuorena. Laitoin Bellavitaa kasvoille ja kaulalle yöksi, huulten yläpuolelle imeytin extra-annoksen ja myös huulille. Parin päivän päästä katsoin peilistä, miten tuntuu kuin iho olisi kirkkaampi. Äkkiä lukulasit päähän ja totta se oli. Nyt viikon päästä huomaan huuliryppyjen madaltuneen (vielä on kevyet rypyt, mutta ehkä nekin vielä häviää). Nyt unohdan kaikki kalliit rasvat ja tehotipat, joita olen huulten päälle vuosikausia laittanut. Kaappi täyteen Bellavitaa ja sitä käytän kuiviin kantapäihin, käsivarsiin, dekolteelle ym. Tosin vain yöksi, sillä kuten joku jo mainitsi, se on varmaan liian raskas voide päiväkäyttöön. Päivävoiteeksi olen lopulta löytänyt Dermalogican Ultra sensitive faceblock, jossa on aurinkosuoja 25, kevyt sävytys (mutta ei jää rajoja) eli tasoittaa ihon epätasaista väriä ja jättää niin matan pinnan, ettei tarvitse mitään puutereita tms. edes helleoloissa.

    • Anonyymi

      Uusi koostumus aiheutti pahan allergisen reaktion. Naama turposi, kaula ja dekoltee täynnä nokkosihottumaa. Omasta apteekista sain sitten lappusen, jossa kehitettiin laittamaan bellavita muun kosteusvoiteen sekaan ja käyttää kolmen päivän välein...jne. Tämä retinola ja uusi pähkinä uute allergisoivia. Varokaa. Ei mitään tekemistä entisen bellavita voiteen kanssa.

      • Anonyymi

        Mulla sama, sain niin järkyn ihottuman naamaan ettei mitään rajaa. Muistutti atooppista ihottumaa.

        Nyt viikon jälkeen alkaa kasvot olla ok, mutta purkit lensi roskiin.


      • Anonyymi

        Samoin kävi minulle. Tein haittailmoituksen Orionille ja lupasivat lähettää jonkun hyvityksen, on kuulunut 2 viikkoa ja mitään ei ole kuulunut.


      • Anonyymi

        Uusi Bellavita teki allergisen ihottuman kasvoille. Kirvelee ja punoittaa. Vanhaa Bellavitaa käytin pitkään eikä siitä tullut mitään oireita.


      • Anonyymi

        Samanlainen ikävä kokemus, Yövoiteen laatu? Neste erottui voiteesta. Olin pitkään käyttänyt aiempaa Bellavitaa ja nyt innolla kokeilin uutta nykyaikaistettua voidetta mutta iho ärtyi kirveli ja kuoriutui aina vaan vaikka aloitin varovaisesti. En voi käyttää ollenkaan joten toivoisin kovasti entiset voiteet takaisin apteekin valikoimaan.


      • Anonyymi

        Minulla tämä uusi päivävoide kirvelee ihoa ja alkoi hilseileen. Entinen koostumus oli aivan ihana ja sitä olen käyttänyt ainakin 30 vuotta ja tykkäsin se sopi minulle, miksi piti muuttaa , en ymmärrä. Täytyy vaihtaa eri voiteeseen


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!! Olen ollut Bellavitan yövoiteen käyttäjä parikymmentä vuotta. Ostin Orionin keräilykampanjassa vanhasta tottumuksesta kaksi tuubia. Luin ohjeet, että käyttö pitää aloittaa varovasti. Aivan karmea voide!! Kirvely, punoitus, kutina, kasvot turposivat ja jouduin lopulta menemään lääkäriin. Vanhasta tutusta, ihanasta voiteesta ei ole jäljellä mitään.


      • Anonyymi

        Samat kokemukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen ikävä kokemus, Yövoiteen laatu? Neste erottui voiteesta. Olin pitkään käyttänyt aiempaa Bellavitaa ja nyt innolla kokeilin uutta nykyaikaistettua voidetta mutta iho ärtyi kirveli ja kuoriutui aina vaan vaikka aloitin varovaisesti. En voi käyttää ollenkaan joten toivoisin kovasti entiset voiteet takaisin apteekin valikoimaan.

        Minä myös ostin tätä uutta Bellavitaa, yövoide hajulla. Laitoin sitä kasvoille illalla saunan jälkeen ja aamulla kun heräsin niin silmät oli melkein ummessa ja kaameet silmäpussit, kuin täynnä nestettä, otsakin oli turvonnut.
        Tämä tapahtui ti ja nyt on torstai ja silmät vieläkin turvoksissa, mutta hivenen vähemmän kuitenkin.
        Apteekissa kertoivat kuitenkin uudesta voiteesta, mutta empä arvannut reaktiota näin rajuksi.
        Minun ostamani voide menee nyt jaloille, enkä enää koskaan osta Bellavitaa 😬


    • Anonyymi

      Miksi??? Bellavitan aineosia on muutettu? Entinen yövoide oli niin ihanaa. Tämä uusi kirvelee ja kutiaa iholla. Aamulla kasvoja kiristää. Harmi!!!

      • Anonyymi

        Sama juttu, olen käyttänyt hajusteetonta yö voidetta yli kolmekymmentä vuotta ja ollut tyytyväinen nyt ostin uusitun tuupin, aiheuttaa kutinaa ja lievää ja iho kuivuu nopeammin. En ole tyytyväinen uutuuteen.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Miksi hyvän voiteen tilalle täysin järkyttävä tuote. Kirvelee, kutiaa ja aamulla kiristää.


    • Anonyymi

      Samaa kirvelyä minulle ja kasvot että kaula aivan tulessa ja turvoksissa. Lääkärissä hän sitä piti käydä.

    • Anonyymi

      Uusittu Bellavita aiheutti myös minulle allergisen reaktion, iho silmien ympäriltä ja poskipäistä turposi ja tuli rakkoja. Olen em. käyttänyt rasvaa 50 vuotta ihosairauteni vuoksi ja ollut aiemmin siihen tyytyväinen. Tein ilmoituksen Orionin haittavaikutuksiin ja toivon, että muutkin tekisivät, joille ei ole sopinut.

      • Anonyymi

        Tein myös ilmoituksen Orionin haittavaikutuksiin. Toivottavasti mahdollisimman moni tekisi näin.


    • Anonyymi

      Luin kaikki kommentit uusitusta Bellavita yövoiteesta. Olen myös todella järkyttynyt ja pettynyt uudesta koostumuksesta. Vuosikymmeniä olen käyttänyt hajusteetonta yövoidetta ja ollut siihen äärettömän tyytyväinen. Ja nyt ihoani kirvelee kun uutta versiota levitän kasvoille. Kirvelee ja heti kohta kiristää kuivuuttaan. Kasvojeni iho on herkistynyt kaikelle. Aikaisemmin ei, mutta uuden Bellavitan jälkeen ihoa kirvelee pelkästään puhdistettaessa.

    • Anonyymi

      Juu allerginen reaktio uudesta Bellavita päivävoiteesta mullekin tuli, ennen sen tuloa tuntui ettei oo yhtä kosteuttava/ hoitava kuin ennen!

    • Anonyymi

      Tosi huono uudistus. Kasvot syhyää kirvelee ja hilseilee. Mitä tilalle? Marjatta Minkkinen . Olen käyttänyt edellistä vuosikausia.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt muutamana päivänä ko voidetta: iho punainen, kirvelee, aamulla ihon pinta hilseilee.... Allerginen reaktio??

      • Anonyymi

        Minullakin kasvojen iho tosi arka Bellavitan uusista voiteista. Aikaisempaa versiota käytin tyytyväisenä useita vuosia. Nyt parin kerran käytön jälkeen kirvelee jo aivan perusvoidekin, enkä saa ihoa kihelmöintiä, kiristystä ja kirvelyä loppumaan. Onko kellään vinkkiä, miten ihon saa rauhoittumaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin kasvojen iho tosi arka Bellavitan uusista voiteista. Aikaisempaa versiota käytin tyytyväisenä useita vuosia. Nyt parin kerran käytön jälkeen kirvelee jo aivan perusvoidekin, enkä saa ihoa kihelmöintiä, kiristystä ja kirvelyä loppumaan. Onko kellään vinkkiä, miten ihon saa rauhoittumaan .

        Myös minulla Kaikki perusvoiteetkin kirvelevät. Kasvomaitokin jolla olen aina kasvoni puhdistanut, kirvelee. Vuosikymmenet vanhaa Bellavitaa käyttäessäni ihoni oli hyvässä kunnossa. Uusi versio pilasi ihoni. Sitä kirvelee, kutiaa ja kiristää, vaikka mitä herkän ja kuivan ihon voiteita olen kokeillut. Sitä vanhaa hyvää tunnetta ei enää ole.


    • Anonyymi

      Sama juttu minulla. Kutina ja kirvely kamala. Iho ihan laikukas. Käytin monta vuotta hajusteeton yövoidetta. Oli aivan ihana tuote.

    • Anonyymi

      Mulla on normaali iho. Osin ekan kerran elämässäni Bellavitan päivä- ja yövoiteen. Vasta nyt tajusin että aivan hirvee ihoreaktio johtui Bellavitasta. Etenkin dekolletee ja kaula punoittivat, kirvelivät, kutisivat. Luulin tämän kaiken johtuvan lääkkeestä, jota söin ja olin jo lopettamassa lääkkeen käyttöä sopimattomana. Onneksi näin täällä muiden samanlaiset kokemukset tästä voiteesta. Nyt lopetankin molempien, etenkin yövoiteen, käytön. Toivon vaan että ihoni palautuu entiselleen.

      • Anonyymi

        Harmittaa kun se vanha bellavitan tuotanto lopetettiin. Itsekin sain kamalia iho-oireita näistä uusista vaihtoehdoista: bellavitasta (jossa retinolia) ja bellasta (jossa hydraulihappoa). Voi kun saisi sen vanhan bellavitan takaisin.


    • Anonyymi

      Ostin Bellaa, minulla on aina ollut huippuhyvä iho ja nyt kuiva, kutiseva, ihoa lähtee hilseen muodossa, karvastelee jne. Onneksi aloin etsiä netistä tietoa ja löysin tämän.
      Teen valituksen minäkin.

    • Anonyymi

      Minulla sama juttu! En ole moneen päivään käyttäny päivä-ja yövodetta! Kirvely ja punoitus ei häviä!

    • Anonyymi

      Oletteko saaneet Orionilta mitään hyvitystä?

    • Anonyymi

      Miten lääkefirma Orion pitää myynnissä tällaista roskaa, kuulin uudesta tapauksesta jolle oli käynyt samoin, heti paha ihottuma.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä, että Orionilta toimittiin näin. Vuosikymmeniä hyväksi todettu voide vedettiin kylmästi pois tyytyväisiltä asiakkailta ja tilalle muka parempi tuote. Tämä parempi tuote pilaa ihon. Olisi ollut reilua säilyttää vanha tuote ja sen rinnalle tämä uusi tehokkaampi voide. Uskolliset asiakkaat olisivat voineet itse tehdä valintansa voiteiden välillä.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt puolisen viikkoa hajustamatonta Bellavita päivä voidetta. Sain samanlaiset oireet kuin täällä muutkin - ihoa kirvelee, hilseilee ja täynnä punoittava laikkua. En ole koskaan ollut allerginen yhtään millekään. - Luulin, että maskit ovat alkaneet ärsyttää, mutta se olikin siis tämä voide! Kiitos kokemusten jakajille!

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt Bellavitaa yövoide, hajustamaton yli 20 vuotta. Nyt vasta tajuan,mikä on kirvellyt ja poltellut ihoani viime kuukaudet.Bellavitan koostumus muuttui keväällä 2021 .Voiteeseen lisättiin retinolia lisää . Voide ei myöskään tuntunut enää miellyttävälle.Tuubista tuli aina ensin läpinäkyvää nestettä, vaikka voide oli uusi ja vasta aukaistu.Apteekissa ei tiedotettu uuden koostumuksen aiheuttamista iho-oireista. Ei ainakaan minun kanta-apteekissa.Kuulin toisen kaupungin farmaseutilta , että hänen työpaikallaan jaettiin uudesta voidekoostumuksesta ja sen mahd reaktioista herkkäihoisille.

    • Anonyymi

      Hei, kiitos tosi paljon tiedoista koskien uutta Bellavitaa. Mietin tuossa että pitäisikö kokeilla, mutta enpäs kokeilekaan. Olen kanssa vanhaa Bellavitaa käyttänyt vuosia ja ollut erittäin tyytyväinen. Nyt on ollut käytössä vanhan ajan Nivea sinisessä peltipurkissa. Vaikka on aika täyteläinen koostumus niin menee hyvin ihoon ja tekee pehmeäksi.

      • Anonyymi

        Meitä tyytymättömiä uuteen bellavitaan on todella paljon. Olen itse tehnyt valituksen suoraan Orionin palautesivustolle. Ei varmaankaan saada takaisin ihanaa vanhaa Bellavitaa mutta olisi hyvä edes yrittää. Joten sinne vaan valitukset, jotta edes tietäisivät minkä myrkyn lykkäsivät, ihon pilaajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä tyytymättömiä uuteen bellavitaan on todella paljon. Olen itse tehnyt valituksen suoraan Orionin palautesivustolle. Ei varmaankaan saada takaisin ihanaa vanhaa Bellavitaa mutta olisi hyvä edes yrittää. Joten sinne vaan valitukset, jotta edes tietäisivät minkä myrkyn lykkäsivät, ihon pilaajan.

        Olen käyttänyt bellavitaa yli 20 vuotta, mutta nyt loppui käyttö. Ihoni ei kestä uutta bellavitaa ollenkaan. Sain siitä punakirjavat kasvot ja hirveän kirvelyn ja kutinan vielä sen lisäksi. Tila kesti päiväkausia ennenkuin parani. Jonkun ajan kuluttua kokeilin voidetta vielä varovasti uudestaan ja taas kävi samalla tavalla. Eli bellavitaan en enää ikinä koske. Jäi kammo siihen.


    • Anonyymi

      Mun iholle uusi hajustettu yövoide on ollut todella hyvä. Imeytyy hyvin illalla levitettynä ja aamulla iho on hyvä nahkea pohja meikille.
      Iho on viikon kuukauden käytön jälkeen /3xvkossa yöksi, muulloin niveacreme peltipurkista todella kaunis ja kuulas. Eikä kuivu yhtään. Meikki pysyy hyvin ja hienoiset silmienympäristön rypyt ovat tasoittuneet.

      Vanhalle Bellavitalle en osaa sano mitään, koska sitä en käyttänyt.
      Tämä uusi on todella edullinen ja hyvä retinolivoide.

      • Anonyymi

        minäkin sain ihottumaa, punotusta, vanha voide takaisin

        Leena


    • Anonyymi

      "Iho on viikon kuukauden"
      Tuo omitunen lausahdus, ennakoivalla tekstinsyötöllä tarkoittaa: viiden viikon jälkeen, reilun kuukauden jälkeen...

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Bellavitaa vuosikymmeniä.
      Enää en käytä. Ihoni on pysynyt rypyttömänä vanhan Bellavitan avulla. Uudistunut Bellavita ei sovi minulle. Ihoa kirvelee. Silmäluomet ärtyivät punaisiksi. Kaula kutisee. Miksi piti pilata hyvä tuote? Kyllä ärsyttää😖

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Vanha toimiva Bellavita on pilattu uudistuksella käyttökelvottomaksi. Onneksi olen kuitenkin löytänyt uuden voiteen bellavitan tilalle, joka toimii. Ei kirvele, ei kutita eikä tee ihoani punakirjavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Vanha toimiva Bellavita on pilattu uudistuksella käyttökelvottomaksi. Onneksi olen kuitenkin löytänyt uuden voiteen bellavitan tilalle, joka toimii. Ei kirvele, ei kutita eikä tee ihoani punakirjavaksi.

        Minkälaisen korvaavan tuotteen olette löytäneet Bellavitan hajusteettomalle yövoiteelle?


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi tyytymätön uudistuneen Bellavita yövoiteen ostaja. Myös mulla kesti pitkään yhdistää ihon kuivuus, punotus ja kirvely juuri tuohon uudistuneeseen voiteeseen.
      Erittäin huono uudistus ja toivon, ettei osoittaudu myyntihitiksi. Samaa mieltä ketjussa aiemmin kommentoineen kanssa. Miksi muuttaa valmiiksi hyvä tuote.

      Juuri nytkin kärsin voimakkaasta punotuksesta ja voimakkaasta kirvelystä. Hoidan poskiani miedolla kortisonivoiteella.

      Tein muuten myös ilmoituksen Orionille ja toivoin vanhaa tuotetta uudistuneen rinnalle.

      Bellavita ciao!

    • Anonyymi

      Vaikka vanha bellavita palaisi vielä takaisin niin minulla on todella suuri kynnys alkaa käyttämään enää sitäkään. Sen verran kovat ärsytysoireet sain kasvoihini uudesta bellavitasta. Harmittaa todella paljon että ennen niin hyvä ja toimiva voide pilattiin uudistuksella täysin.

    • Anonyymi

      Minäkin ilmoitin Bellavitasta johtuvasta ihon allergisesta reaktiosta, vastaus oli vain että käytä harvemmin ja pienempiä määriä! Siis kauanko sitä pitäisi tehdä? Nyt olen käyttänyt sitä 6 kk, joka toinen tai kolmas ilta todella pienen määrän sekoitettuna perusvoiteeseen, olen pitänyt taukoa ja aina vaan iho reagoi voimakkaammin koko ajan!
      Iho tulipunainen, arka ja todella kuiva!
      Kyllä nyt meni vanha voide pilalle!!

    • Anonyymi

      Käytin vanhaa Bellavitaa yli 10 vuotta. Iho hyvässä kunnossa, koostumus sopi iholleni hyvin. Ostin uudistetut voiteet ja kasvoni olivat muutaman päivän käytön jälkeen kirjavanpunaiset, kirvelevät ja kutisevat. Ei auttanut, vaikka sekoitin toiseen perusvoiteeseen. Avenen Gold Cremellä sain viikossa kasvoni kuntoon. Roskiin lähti uudet Bellavitat. Harmi, että vanha hyvä voide pilattiin. Olisivat ottaneet nämä uudet tuotteet vanhojen tuotteiden rinnalle.

    • Anonyymi

      Täällä taas yksi tyytymätön Bellavita- täti.

      Voimakas punotus ja näppylöitä koko kasvojen alueella. 😟. Retinol, jolla Bellavitan aluperäinen A vitamiini on korvattu ei sovi kaikille ihotyypeille. Hyvästi tuo tuote!

    • Anonyymi

      Minullekaan uusittu Bellavita-voide ei sopinut. Aiheutti ihon kirvelyä, kireyttä, punoitusta, hilseilyä sekä turvotusta. Kammottava tuote! Tein myös valituksen Orionille ja pyysin palauttamaan alkuperäisen tuotteen, jota olin käyttänyt monta kymmentä vuotta. Antakaa ihmeessä kaikki muutkin tuotteeseen pettyneet palautetta valmistajalle.

    • Anonyymi

      Syksyllä ostin Uutta Bella voidetta,viikon käytön jälkeen tuli ihottuma kaulalle ja kasvoista lähti nahka.Kaikki voiteet kuoriutuivat pois,pitkään.Kasvot olivat kuin palaneet.Lopetin tuon voiteen käytön ja pari kolme kuukautta kesti ennenkuin ihoni normalisoitui.Uudistuneet Bella ja Bellavita pitäisi vetää markkinoilta pois.Entiset ko voiteet toimivat.

    • Anonyymi

      Mietin, että mahtaako tuo punoitus tai ihon ärsytys johtua siinä käytettävästä säilöntäaineesta: phenoxyethanol. Kun parabeenit poistettiin perusvoiteista ja tilalle tuli phenoxyethanol, niin sain Humektanista tuollaisen kuvailemanne reaktion. Eli naama meni punaiseksi ja kuivaksi.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt vanhaa Bellavita hajusteetonta päibävoidetta n. 30 vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen.
      Nyt apteekista sain uuden tuotteen ja kasvot ovat viikon käytön jälkeen kuin palaneet,kirvelevät ja punoittavat.Huono tuote!

    • Anonyymi

      Onko täällä muita, joilla uusi Bellavita aiheutti pitkäaikaisia/pysyviä vaurioita ihoon?

      Käytin syksyllä uutta Bellavitaa YHDEN kerran. Voide poltti ihoni ihan karrelle. Tästä on nyt noin 2,5kk mutta ihoni ei ole vieläkään palautunut. Kutisevaa, kirvelevää ja todella hurjan näköistä ihottumaa nousee muutaman päivän välein ja se helpottaa kortisonivoiteella. Kortisonin lopettamisen jälkeen alkaa pian taas kutina ja kohta iho on taas todella pahassa kunnossa. Laitoin Orionille palautetta mutta en saanut mitään vastausta. Kahdesti olen käynyt lääkärin pakeilla, mutta eivät osanneet sanoa kuin että laittaa kortisonia aina kun ihottuma alkaa nousemaan.
      Elämä kasvojen kanssa on ollut yhtä helvettiä viimeiset kuukaudet. Ihottuma on kivuliasta, turvottavaa ja todella pahan näköistä. En ole voinut käyttää juuri mitään kosmetiikkaa tai kosteusvoiteita, koska kaikki tuntuu ärsyttävän ihoa entisestään. Jatkuva kortisonin käyttö alkaa jo näkyä ihon ohentumisena ja tehon heikentymisenä.

    • Anonyymi

      Mulla kans iho hilseilee, on turvonnut ja tulipunainen. Käytin uutta Bellavitaa kaksi kertaa, kolmen päivän välein sekoitettuna perusvoiteeseen.

      Olen käyttänyt kymmeniä eri rasvoja elämäni aikana- myös retinoli - mistään ei tällaista reaktiota ole tullut. Nyt yritän hoitaa kasvojani miedolla kortisonilla ja olen myös histamiinia joutunut ottamaan. En ole millekään allerginen ja olen käynyt jopa kasvojen fractorahoidossa, tämä on pahempi. Pakko mennä lääkäriin kun ei omat keinot auta.

      Tästä voisi melkein tehdä joukkokanteen, mulle ei ainakaan apteekissa varoitettu sanallakaan mahdollisista haitoista... Tällä hetkellä iho aivan pilalla!!

    • Anonyymi

      Mistä vois tehdä valituksen tästä Bella Vita yövoiteesta! Pilasi mun ihon täysin parin käytön jälkeen. Iho hilseilee, kiristää ja kirvelee. Silmänympärykset näyttää kymmenen vuotta vanhemmalta kun paloi iho. Palautuukohsn iho ollenkaan tästä kokemuksesta? Miten muilla. Oon käyttänyt vanhaa vastaavaa, ja vetäisin vaan tuttuun tapaan tätä koko kasvoille illalla, ois tietysti pitänyt googlata joku käyttöohje🙈, mut kuitenkin. Aamulla katsoi ihan hirviö peilistä..! Ahdistaa palata lomalta töihinkin, kun varmaan näyttää siltä että oli astetta rankempi loma😬😥

    • Anonyymi

      Järkyttäviä kokemuksia. Meinasin hankkia voidetta, mutta onneksi luin ensin.. Jää ostamatta. Olen pahoillani teidän kokemuksista.

    • Anonyymi

      Apua, ostin juuri, laitoin juuri ja nyt osui silmiin nämä kirjoitukset.

    • Anonyymi

      Ostin hajusteettoman bella yövoiteen. Bellavitaa olen käyttänyt yli 30 vuotta. Tämä uusi Bellavita on jotain ihan muuta. Oli.pakko käydä lääkärissä kun kasvot poltti punaisena, silmäluomet turposi, punoitti ja kutisi ja silmäluomissa oli rakkuloita ja silmät vuoti vettä. Lääkäriltä sain silmävoidetta ja kortisonia kasvoiille ja sairaslomaa. Saa nähdä milloin iho palautuu ennalleen ? Tähän voiteeseen en enään koske, se lähtee takaisin apteekkiin ja Orionille lähtee reklamaatio. Mistähän nyt saisi yhtä hyvän voiteen kuin vanha Bellavita oli ?

    • Anonyymi

      Olin jo ehtinyt ostaa Bellavita yövoiteen (hajuttoman) kun vasta eksyin tänne katsomaan kokemuksia. Siitä viisastuneena laitoin voidetta ohjeen mukaan vain todella ohuen kerroksen ja ravistin tuubin kunnolla ennen käyttöä. Ihoni ei ole koskaan ollut yhtä hyvässä kunnossa kuin nyt. Aiemmin todella kuiva, punoittava ja hilseilevä iho on nyt aamuisin raikkaan näköinen.

      Eli ilmeisesti voide sopii joillekin huonosti ja toisille taas erinomaisesti. Ennen kaikkea suosittelen lukemaan ohjeet, eli tuubin ravistaminen ja aluksi vain herneen kokoinen määrä, kerran viikossa!

    • Anonyymi

      Aloitin Bellavita yövoiteen käytön päivittäin. Ihoni on ohut, herkkä ja kuivahko pinnalta. Tunsin pientä kihelmöintiä ja huomasin lievää punoitusta.
      Olin tietoinen tuotteen sisällön muuttumisesta ja sen vaikutuksen käyttöön.

      Viikko meni ja oireilu katosi. Iho on pehmeä ja ei kiristä.
      Ainut mihin kiinnitin huomion oli, että öljymäinen neste eriytyy muista aineosista. Kun ravistan, niin voide ei ole enää jakautunut. Täytyy kokeilla jääkaappi säilytystä.

    • Anonyymi

      Olin käyttänyt Bellavita yövoidetta 30 vuotta hajusteettomana. Uudesta koostumuksesta sain kauhean ihottuman ja kirveli ja poltti silmänseutua. Jouduin ihotautilääkärille ja iho asettui 2 kuukaudessa. Kaipaan vanhaa Bellavitaa! Voidepohja oli juuri minulle hyvä!

    • Anonyymi

      Ostin juuri bellavita hajusteettoman yövoiteen. Viime iltana laitoin puolet sitä ja puolet toista voidetta. Ei tullut mitään oireita. Aika rasvaista mutta imeytyi yönaikana. Aamulla iho näytti hyvältä. Aion käyttää nyt pari kertaa viikossa toiseen rasvaan sekoitettuna. Pitääpi seurata ettei vaan tule mitään oireita siitä...

    • Anonyymi

      Mikään voide ei pidä ihoryppyjä loitolla, ei mikään, ei Bellavitakaan!
      Mutta muuten ihan mukava voide!

    • Anonyymi

      Itse saan myös kauheat allergiset ihottumat punotuksen ja kutinan tästä voiteesta.

      Onko kellää ehdotuksia hyvästä a-vitamiini voiteesta?

    • Anonyymi

      Samat tuntemukset kuin monella muulla kommentoijalla.Entisen tyytyväisen Bellavita-käyttäjän iho punoittaa, kiristää, kirvelee uudistetun koostumuksen jälkeen. Aloitin varovaisesti ohjeistuksen mukaan. En voi käyttää.

    • Anonyymi

      Parhaat tuotteet kuivalle iholleni, kesällä ja talvella.

    • Anonyymi

      Ennen retinolituotteiden käyttöä olisi syytä lukea tarkkaan retinolin käyttö. Voide joka 10 vuotta sitten on toiminut, ei välttämättä vuosien saatossa toimi samalla tavalla ihon ohentuessa ikääntymisen myötä. Missään nimessä kasvoille laitettavaa retinolivoidetta ei saa laittaa silmäluomille. Silmänympärysiholle löytyy omat, miedommat tuotteet. Bellavitan Bella-sarjassa on lisäksi kasvipohjaista retinolia. Huomasin, että Bella-päivävoide on melko tuhtia ja kuivattaa ihoa herkästi. Kaikki retinolivoiteet voivat tämän tehdä. Kun iho kuivuu, mikä tahansa minkä tahansa voiteen aineosa voi herkistää. Itse kokeilin aluksi 2xviikossa yöksi juuri tuota Bella-sarjan voidetta, mutta päivävoideversiota. Lisäsin vielä kosteusvoiteen päälle. Jatkoin tätä kuukauden ajan. Ohuen ohut ihoni kesti tämän hyvin. Lisäsin käyttökertoja parin viikon välein. Retinolituotteita ei suositella käytettäväksi ollenkaan päivisin, koska ihon herkkyys uv-säteille lisääntyy. Vaikka käyttäisi vain öisin, iho tulisi suojata aina aurinkovoiteella päivisin. Kuinka moni on tehnyt näin?

    • Anonyymi

      Bellavitan tuotteissa on retinoli palmitaattimuodossa, eli voi käyttää päiväsaikaankin. Ed. viestini aurinkosuoja on kuitenkin tarpeen, jos haluaa rypyiltä suojatua. Aurinko on tärkein ihoa vahingoittava tekijä……

    • Anonyymi

      Minun Bellavitani käyttö jä ensi kertaan.Ihostani tuli kuiva koppura?ja kutiseva.Viskasin tuubin roskikseen.Ei vanhasta Bellasta tuollaista tullut!

      • Anonyymi

        Minä käytin Bellavitaa yöt päivät yli 30 v, kun minulla on todella kuiva iho ja se oli ihana voide.Uudistuksien jälkeen en voi käyttää yhtään, vaan ihosta tulee arka ja kirvelevä ja ihottumainen.Olen niin vihainen, että hyvä voide on pilattu ja asiakkaiden valituksia ei ole huomioitu yhtään.Uudistus tuskin oli käyttäjien toivomus.Onko kellään ehdottaa yhtä hyvää tuotetta minulle, en ole vielä löytänyt ja purkkeja olen ostanut toistakymmentä eri merkkiä.Käytin siis Bellavita hajusteeton yövoide aamuin illoin.
        Kiitos, jos joku osaisi neuvoa tilalle yhtä hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytin Bellavitaa yöt päivät yli 30 v, kun minulla on todella kuiva iho ja se oli ihana voide.Uudistuksien jälkeen en voi käyttää yhtään, vaan ihosta tulee arka ja kirvelevä ja ihottumainen.Olen niin vihainen, että hyvä voide on pilattu ja asiakkaiden valituksia ei ole huomioitu yhtään.Uudistus tuskin oli käyttäjien toivomus.Onko kellään ehdottaa yhtä hyvää tuotetta minulle, en ole vielä löytänyt ja purkkeja olen ostanut toistakymmentä eri merkkiä.Käytin siis Bellavita hajusteeton yövoide aamuin illoin.
        Kiitos, jos joku osaisi neuvoa tilalle yhtä hyvää.

        Sama juttu.Jos joku osaisi kertoa tilalle yhtä hyvän, kun Orionia ei asiakkaiden tyytymättömyys kiinnosta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe